- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen házat vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Amazon Fire TV stick/box
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Milyen egeret válasszak?
- Philips LCD és LED TV-k
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Éppenséggel a Vulkan az a nyílt API, ami zajos siker lett a Khronosnak. Rengeteg projekt épül rá, és nagyon szépen fejlődik. Van hozzá support, nagyon jó debugger, stb. Pont arra példa, hogy ezt jól is lehet csinálni, nem csak szarul, mint az OpenGL-nél.
És az Apple eszközeire szép számmal érkeznek a Vulkan játékok a MoltenVK-n keresztül. Tehát oké, hogy van Metal API-juk, de natívan azt ritkán támogatják. Ez teljesen logikus sok fejlesztő részéről. Valamelyik más platformra úgyis van Vulkan kód, ami meg fut a MoltenVK-n, ami meg kis sebességvesztés árán fut a Metal eszközökön.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.