H​i​r​de​t​é​s​

2018. február 18., vasárnap

(#351) P00By válasza Zedz (#349) üzenetére

P00By
(PH! nagyúr)

Használom ezeket :D

Megpróbálom türtőztetni magamat, még nagyon kezdő vagyok no :))

(#352) Chal

Chal
(őstag)

Egyébként az lvl10 feletti szinteknek mi értelme van? Számít bárhol?

(#353) Zedz válasza Chal (#352) üzenetére

Zedz
(PH! addikt)

LvL 15-ön kapsz 1 gold kártyát a kasztodnak megfelelőt. Többet nem tudok még én sem, 20as a legnagyobb karim. :D

Ha valami - bármi - tovább tart mint 90 másodperc, arra már scriptet kell írni.

(#354) Chal válasza Zedz (#353) üzenetére

Chal
(őstag)

Köszi, fel sem tűnt :D Pedig nekem is van már egy 20-asom.

Két napja tolom csak amúgy, viszont felmerült bennem egy másik kérdés is: mi lesz majd a végeleges játékban, amikor a kis Pistikék apu kártyájáról 100 EUR számra veszik a boostereket, én meg mondjuk nem akarok/tudok az ilyenekkel lépést tartani, illetve ezt az egész problémakört hogy fogják egyensúlyban tartani?Gondolom lerágott csont már ez, és ezerszer átbeszéltétek, de érdekelne hogy van e rá valami egzakt válasz, akár hivatalos (Blizz.) oldalról, akár máshonnét :)

Vagy ez egy ilyen játék lesz, és bele kell törődni?

[ Szerkesztve ]

(#355) ollie válasza Chal (#354) üzenetére

ollie
(MODERÁTOR)

Pénzzel nem lehet tudást vásárolni.

*** move along citizen, nothing to see here ***

(#356) Zedz válasza Chal (#354) üzenetére

Zedz
(PH! addikt)

Neked is meg van az esélyed, hogy azok a kártyák kiesnek, csak kevesebb. + Craftolhatsz is. Ha jól tudom ennyi.

(#357) kovsol válasza Chal (#354) üzenetére

kovsol
(PH! félisten)

Az ingyenes kártyákból is össze lehet hozni ütős paklikat, és ingyenes lapokkal is ki lehet iktatni a legdurvább minionokat is. Szóval én nem aggódom emiatt.

[ Szerkesztve ]

May the Force be with you

(#358) Tnil válasza Chal (#354) üzenetére

Tnil
(tag)