Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • liksoft

    nagyúr

    válasz ML320 #1816 üzenetére

    És mi van, ha csak takarékos üzemmódra vált a winyó? Így energiát takarít meg, ha pedig dolgoznia kell, csak kicsit hosszabb az első elérési idő. Sok típusnál vagy szériánál (a gyártók állandóan fejlesztenek, sokszor egy típus különböző szériái is máshogyan viselkednek) hallható hasonló hang.

    A gyári tesztprogrammal kell letesztelni (amit írtál is), és ha az hibát jelez, akkor garanciális cserés. Ha nem tűnik még így sem meggyőzőnek, akkor a HDSentinellel is érdemes megnézni. Az más szempontok alapján vizsgál.

    A szándékos rongálást viszont nagyon tisztességtelen dolognak tartom! Kollégáim között ilyen hozzáállást nem tűrök meg. Az adatmentésre beérkezett drive-okat nem csak azért bontjuk meg maximális óvatossággal, mert a tárolt adat a legdrágább, hanem ha esetleg garanciális, akkor az érvényesíthető legyen a mentés után! (Nem mindig sikerül, de megpróbáljuk.) Ha jól belegondolunk, ez sem tisztességes viselkedés a gyártó felé. Viszont ha sikerül, senkit NEM károsítunk meg! Ugyanis nem véletlenül adják le mentésre. Azért, mert hibás, és a garancia érvényesíthető lenne. Azt hiszem ez más, mint jól működőt tönkretenni, hogy garis legyen.

    Murphy él és dolgozik (Ami el tud romlani, az el is romlik). hdd-mentes.hu

Új hozzászólás Aktív témák