- Blu-ray lejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Hobby elektronika
- Androidos tablet topic
- Acer Nitro V 15 notebook: amikor a jó ár-érték arány a cél
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
ma A minőségre, vagyis inkább annak hiányára érkező visszajelzések okán idén valószínűleg más anyagból készülnek majd az Apple saját kiegészítői.
-
Illaoi karakterére fókuszál a 2XKO legújabb előzetese
gp A Riot verekedős játéka a tervek szerint valamikor jövőre érkezik.
-
A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
ph A keleti nagyhatalom ezzel valamennyire ellensúlyozza az USA korlátozásait.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robitrix
senior tag
amúgy valóban ez a helyzet..... az új konzolok megjelenésével se emelkedett meg drasztikusan a játékok CPU igénye. elvben mehetnének feljebb a 8/16-os CPU-k miatt de marhára nem ugrott meg a korábbi 4-6-8 nagy ritkán 10 végrehajtó szál fölé. Vélhetően nem igazán könnyű olyan játékokat irni a gyakorlatban, ami ténylegesen igényel mondjuk 12-14-16 végrehajtó szálat egy időben. ezért ma is jól el lehet játszani egy 6/12-es CPUval. Extra igények esetén meg a 8/16-tal is. És ezeknek egyáltalán nem kell a legújabbaknak lenni simán kiszolgálja a játékokat a korábbi generációk is az utobbi 2-3 évből.