Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz 590227 #32 üzenetére

    Nah, negatív tapasztalat nekünk is meglett a DPD-vel.

    Párom vett egy kicsi, 50l-es fagyasztót jófogásról, a volt tulaj vaterafutárral adta fele, elötte lefotózta a terméket, meg a csomaglást is.
    A csomagot a munkahelyemre kértem, de nem tudtam akkor ottlenni, mikor átvették a kolegák, és persze mikor meglátták, hogy milyen állapotban van, csak röhögve átvették (eleve ezt nem kellett volna)

    A csomagolása katasztrofális állapotban volt, rajta lábnyomok, és minden sarka sérült volt. A fagyasztó burkolati lemezei össze vissza hajlottak, a sarkai behorpadtak, szegecsek kitörtek, a radiátor elhajlott, a csöve elrepedt, a gáz ezáltal kiszökött belőle. Kb totál károsra törték.

    Miután több sarka is sérült, és a csomagolásán is lábnyomok voltak, valószínű, hogy fellépőnek használták, dobálták.

    Telefonos ügyfélszolgálátot hívva elhajtottak minket, és a feladót is, emailre nem válaszoltak. Kiváncsi vagyok, hogy mi lesz ezzel.
    Amire hivatkoztak: A terméket az ÁSZF szerint úgy kell becsomagolni, hogy 80cm-es esést kibírjon. WTF? a gyári csomagolás nem ilyen.

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák