Hirdetés
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Az agyagtáblás számítógép, avagy ne röhögtess !
- Apple notebookok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Autós kamerák
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Steam Deck
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
ma A fitneszkarkötő júliusban bemutatott legújabb generációja hazánkban is elérhető.
-
Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
ph A friss modellek közül kiemelkedő a 4 TB-os kapacitást kínáló variáns.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PROHARDVER!
Üdv a Fűnyíró topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
Nem ennél a motornál találta fel a Briggs a spanyolviaszt, hogy örökös olaj van benne? Nem a gépedet akarom leszólni de nem tudom elképzelni, hogy ez a hosszú élettartam záloga lenne. Amúgy is kevés olaj van ezekben a kis motorokban, szűrő nélkül, egyszerű szóróolajzással, nem véletlenül írnak átlagban 20 üzemórát ezeknél kertigép motoroknál olajcsere periódust -bár szerintem senki nem tartja be de azért otthoni körülmények között évente illene-.
Most, hogy kicsit átfutottam a kínálatot, tényleg itt is elkezdték az autóknál elterjedt "downsizingot" nyomatni. Végignéztem a Briggs motorkínálatát, sajnos az a helyzet, az első normális motor náluk a 850E I/C. Öntöttvas hengerpersely, 190cm3, ennyi. Régebben ez volt a 675 (most már az is űrtartalom csökkentett), még régebben Quantum néven ment, tették a kapálógéptől kezdve az ágdarálón át mindenre. Egyszerű, erős, megbízható.
Értem, hogy váltaniuk kellett a "flathead" felépítésről (amit a kezdetek óta gyártottak és meghozta nekik a hírnevet mert egyszerű mint a faék és megbízható) a modernebb OHV és OHC felé, így valamivel javult a cm3/teljesítmény arány de önjáróhoz meg 50 egynéhány centi szélességhez egyszerűen kevés szerintem ha csak nem 4 naponta nyírja az ember.
Nézzetek rá az MTD 53 SPKV HW-re a 180-as Kawasaki motorral, ezek a drágább gépeik azért már nem a 50-ezres teszkós színvonal és az egy nagyon jó motor. Vagy az Oleo-Mac G 53 TK Allroad Plus 4, a saját Emak motorjukkal ami feltehetően kínai -a legtöbb kisebb Briggs is az szóval tökmindegy- de legalább cm3-re rendben van.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen