- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Videós, mozgóképes topik
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fali konzol lapos tévékhez
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Megrepedt vezérlőhíddal érkezhet az inteles MSI alaplapunk
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
(Kolombusz)
veterán
Szia!
Úgy látom ti nagy fordosok vagytok!
Nos ismerősnek van egy 19 éves 2,3as diesel sierrája.
Több, mint 300000km, de nem hagyta még út szélén soha.
Én egy 1,6os 1999es escortot cseréltem egy 1,4es tdci fiestára újonnan.
Az escort ritka szar volt. 9 litert simán zabálta, nem húzott rendesen, és mindene nyikorgott rossz úton. Elromlani soha el nem romlott, de nem szerettem. De ez a kis fiesta nagyon fajin.
[Szerkesztve] -
konrad
aktív tag
Azóta már megvan asszem ez is magnum-grey elég kellemesen megy, 5.5-6l körűl fogyaszt, de azért 1 picit nyomom is neki
Búcsúbeszéd a villanyszerelők főnökének temetéséről: - Jó vezető voltál, mindig nagy volt körülötted a feszültség. De most, hogy kiverted a biztosítékot, földelünk.
-
erdoke
titán
Céges autó, és ''csak'' 2.0 TDCi Ghia, néhány extrával.
Bejáratós, de a nagy előnyeire máris fény derült:
1. Ugye erősebb, főleg nagyobb tempónál hiányzott a kakaó az 1.6 TDCi-ből.
2. Hatfokozatú váltó, amivel a.) halkabb a motor autópályán (2800 rpm @ 170 km/h), b.) szinte ugyanannyit fogyaszt mint az 1.6-os, c.) 120-tól húz hatodikban, így sztrádán alig kell váltani.
3. Jobb fékek (bár emiatt nem megy rá a 15''-os felni, amit téli keréknek akartam).A legjobb aláírás a héten