Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #27070592

    törölt tag

    válasz flymi #22171 üzenetére

    Egy másik cikk. Itt már komoly erők mozogtak. Általában egy teherautó fülkéje ettől jóval kisebb károkat szokott szenvedni, de itt gyakorlatilag az is megsemmisült.

    Hogy ontopik is legyek, kiszedtem ma az alapjárati szabályzó szelepet, ami azon kívül hogy tele volt koromszerű lerakódással, más is akadt benne. A dzsuvát sikerült kitakarítani, de ez a gumidarab ami a képen van nem tudom honnan hiányozhat. Összerakva és kipróbálva egyelőre nem sok javulást tapasztaltam, váltáskor felpörög a motor. Pedig kapott szépen hidegtűrő olajból a szelep belseje. Lehet hogy cserés lesz, ez még a gyári szelep.
    De aki az 1.8as motort tervezte és ezt az alapjárati szelepet (ami egy karbantartásigényes alkatrész lenne) berakta a blokk és a tűzfal közé, a fojtószelep alá, totál hozzáférhetetlen helyre, azzal ezt a szelepet cseréltetném legalább két hétig egyfolytában. ;]

Új hozzászólás Aktív témák