Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
gp Jövő hónapban jön egy nagyon rövid zárt béta, amelyből a konzol tulajok most kimaradnak sajnos.
-
Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
ph A némileg könnyebbé varázsolt termék a Viper V3 HyperSpeed formáját örökölte, ergo hosszabb, keskenyebb és picit magasabb, mint a V2 Pro.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
Akkor érdemes megvárni a simát akciósan. Tényleg nem úgy tűnik, hogy érnek annyit a DLC-k. Az 5. rész DLC-i sem érnek sokat, egyedül a vietnami, az is inkább a helyszín miatt, de az 5. részt meg a New Dawn-t deluxe csomagban valami 5000 Ft körül vettem 2 éve az Epic-en, annyit simán megért a komplett csomag.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
anubis6
aktív tag
-
tibaimp
nagyúr
válasz energy4ever #710 üzenetére
Nálam ki kellett kapcsolni a HD textura-t, utána ment minden szépen!
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Dilikutya
félisten
válasz energy4ever #710 üzenetére
Megtörtem, és visszább vettem a beállításokban. A látványon nem változtatott jelentősen, de a VRAM használatot a program 3,9GB helyett 3,7-nek jelzi, így megszűnt a jelenség.
Tény, a 3,9GB eléggé koppra beállítás egy 4GB-os videókártyával, de ez eddig egyetlen más játéknál sem okozott problémát.
Mindenesetre most jó, a térkép ki-be lépés sem akasztja meg, mástól sem lassult be. Az effektek vannak visszább véve, de azt hiszem, a terep részletességet visszaállítottam a kiinduló high-ra, az nem okoz gondot. Biztos, hogy valami memóriahasználattal kapcsolatos bug, mert az RX570 FSR meg mindenféle egyéb hókuszpókusz nélkül is képes 1920x1080-ban stabilan 45-50 fps-re high beállítással, nincsenek akadások, nagy ingadozások sehol, semmilyen akcióban vagy terepen, egészen addig amíg meg nem hülyül, az viszont nem köthető zsúfoltabb jelenethez vagy terephez, és utána nem is áll helyre.
Túlságosan csúnyára nem is lehet egyébként visszabutítani a grafikát, a módosított beállítások sem túl látványosan változtatják a képet, textúrát meg eleve nem is lehet állítani. Ott két lehetőség van csak, vagy használod a HD textúrát, vagy nem, nincs alacsony, közepes beállítás.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
C64
őstag
Hali. 93%-nál nincs már több küldi, ilyenkor mi van? A final mission mitől indul be?
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
Zsoxx
senior tag
A The Lion’s Den-nel kezdődik az endgame.
-
acura13
aktív tag
Hello
uplay hibám volt, ujrainstalláltam, most kéri a jatek aktiválo kodját..ami sajna már nincsen meg..hogyan szerezhetem be ujra??Motorola Edge 40, Lexus GS 300, Asus ROG, Motorola Razr V8(retro)
-
tibaimp
nagyúr
-
Rossi
addikt
Sziasztok!
XSX-en ejtőernyő nyitásnak van valami trükkje?
Nyomom a B-t hosszan, röviden, sokszor, ernyő nem nyílik, 10-ből 10-szer halál.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
tibaimp
nagyúr
Az összes FC-ben, amiben van ejtőernyő vagy siklóernyő (nem is tudom pontosan mikor kezdték el, talán már a 2. részben is volt), azóta ezt ÉN képtelen vagyok megtanulni, kb. fejjel állok bele a sziklába....
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Rossi
addikt
Nálam azért nagyon gáz, mert előtte toltam végig a Dying Light 2-t, ahol a vége felé többet siklóernyőztem, mint gyalogoltam.
Ott nagyon jól működött.Ettől függetlenül nagyon tetszik a játék, jó pár 10 órát bele fogok tolni.
A 6. rész után gáz végigvinni az 5.-et?
Nekem az kimaradt.[ Szerkesztve ]
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
tibaimp
nagyúr
Rossi: Szerintem is jó az 5. rész, nyomjad! De akkor már célszerű az New Dawn-t is kitolni. Az annyira nem jó, de egyszer elmegy, jó kis lövölde.
A Primal meg olyan szinten egyedülálló FPS, óriási a hangulata, amikor egy szál bottal mászkálsz a sötét erdőben, a ragadozóknak meg csak a szeme világít körülötted....komoly...
Én megvettem, és kijátszottam mind, nekem bejöttek, még az oly utált "toronytájm" is.
homerhamm: nagyon jó a 3. rész is. Várd meg a téli akciót, az Ubin kb. aprópénzért adják már, és is talán 7 EUR-ért vettem meg pár éve.
[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Rossi
addikt
Na, a Primal-lal kapcsolatban felkeltetted az érdeklődésemet.
Ráadásul látom van fps boost XSX-re.Egyébként ős FC-s vagyok, anno az első résszel kezdtem, miután lett hozzá gépem.
Ahhoz képest ezek nagyon szép grafikájú, de ultra könnyű lövöldék.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Taci
addikt
Sziasztok!
Elakadtam a játékban. Nem látom már semmi feladatot, ami a fő történethez kapcsolódna, csak treasure hunt-ot, az viszont nem érdekel.
Tehát itt a jobb alsó zöld területen vannak már csak (fő)ellenségek, akiknek a neve nincs lehúzva, viszont hiába jártam már be a terület legnagyobb részét, sehol-semmi nem jön fel. Napok óta csak a kincsvadászattal tudok "haladni", de az meg sehova nem visz, unalmas, a fő történetet szeretném csinálni.
Van tippetek, hogyan haladhatnék tovább?
Köszi.
-
-
tamas.varga5
tag
Helló! Légyszi segítsetek, hogyan tudom a gránátokat váltani? Véletlenül átállítottam fénygránátra és sehogy sem tudom visszaállítani ott ahol a baseball labdát, taposóaknát tudom beállítani. Köszi
Honor 90 12/512 giga, Lenovo Legion Y520 Intel Core i7-7700HQ NVIDIA GeForce GTX 1050 16 GB RAM 1000 GB 5400RPM SATA -, 128 GB PCI EXPRESS - SSD -
-
anubis6
aktív tag
válasz tamas.varga5 #742 üzenetére
Nézd meg a munkapadon a táskádnál az eldobhatók leosztását, lehet onnan került ki
https://www.youtube.com/@anubiszthedj https://soundcloud.com/anubiszthedj
-
anubis6
aktív tag
válasz tamas.varga5 #744 üzenetére
throwable és gadget asszem, már rég néztem
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@anubiszthedj https://soundcloud.com/anubiszthedj
-
tamas.varga5
tag
Helló! A bunkeres küldetés végén ahol Corizo megtalálása a feladat, a chapter 3 /menekülésnél vissza kellene jutni a bunkerbe, de bármit csinálok, nem nyílik az ajtó. Mi lehet az oka? Köszi
Honor 90 12/512 giga, Lenovo Legion Y520 Intel Core i7-7700HQ NVIDIA GeForce GTX 1050 16 GB RAM 1000 GB 5400RPM SATA -, 128 GB PCI EXPRESS - SSD -
-
akerbis
aktív tag
Nem tudjátok miért nem dolgozik a VGA? Nem nagy szám egy GTX 1650, de Win feladatkezelő 40%-os kihasználtságot mutat és a ventije sem pörög, mint szokott.Újraindítottam most jó.
[ Szerkesztve ]
IT Phone :) Gábor
-
JohnBart
csendes tag
Szűk két év után én is végiglőttem magam Yarán egy 80%-os leértékelést követően, íme az én két fillérem. És bocsánat a szóf*sásért.
TL;DR:
Egy sablon Ubisoft: The Game open-world FPS, ami a Far Cry 5 és a New Dawn mellett igen sokat merít a Ghost Recon: Wildlands-ből, a The Divisionből és az újabb Assassin's Creedekből is. Ez a korábbi részek után néhol előnyére, de szerintem összességében inkább hátrányára vált.Bővebben:
A sztorinak cirka 80 óra alatt értem a végére, mivel igyekeztem kimaxolni mindegyik régiót. És bár élveztem a "forradalmat", szerintem a számozott epizódok közül mégis a 6 sikerült a leggyengébben, egyrészt a technikai problémái, másrészt egy csomó megkérdőjelezhető játékmenetbeli döntés miatt. Pro és kontra lentebb.
Pro:
+ Hangulatos és meglepően változatos (bár szerintem feleslegesen nagy) karibi homokozó. Yara tényleg egy önálló országnak érződik, szemben pl. az FC4 Kyratjával.
+ Giancarlo Esposito és Anthony Gonzalez hozzák a kötelezőt, erősek a jeleneteik - főleg az utolsó két küldetésben.
+ Tetszett, hogy ismét beszél a főhős. Én a női Danival játszottam végig a programot, mivel a marketingkampány alapján ő tűnt kánoninak. Nisa Gunduz alakítása teljesen jó, bár néha az adott szituációhoz nem nagyon illett a szöveg és az intonáció (pl. örömittas harci kiáltás lopakodás közben, stb.). Külön plusz, hogy a külső nézetű cutscene-ek miatt a karakterünket a fotómódon kívül is igen sokszor látjuk.
+ A gunplay remek, a fegyvermódosítási vonulat szintén jól sikerült. A másodlagos (canted) irányzékok és a csőszájfékek behozatala jó újítás, utóbbi miatt már érdemes megfontolni, hogy mit rakjunk a flinták csövére: egy hangtompítót, vagy inkább egy, a pontosságot és visszarúgást jelentősen feljavító, de döghangos kompenzátort.
+ Az egyedi, fejleszthető járművek szintén ötletesek.
+ A lovaglás. A pacik a nehezebben taposható ösvények gyors bejárására (és az azok mentén elszórt ellátmány begyűjtésére) ideálisak, emiatt szerintem a légieszközök és a járművek mellett is simán van létjogosultságuk.
+ Változatos mellékküldetések. Az outpostok elfoglalása mellett ott vannak a narratív mellékküldetések és a könnyebb ügyességi/logikai feladványokat nyújtó kincskeresések, az időre menő supply drop vadászat, és a nyersanyagokkal megrakott teherkonvojok is. De bejöttek az újdonságok is ezen a téren, azaz a közúti ellenőrzőpontok, az elpusztítandó légvédelmi állások, és a szövetséges NPC gerillákkal együtt lenyomható rajtaütések. Tetszett az is, hogy az outpostok esetén opcionális mellékfeladatokkal is megdob minket a játék (pl. töltsünk le adatokat egy szerverről, stb.), amiket teljesítve plusz nyersanyagokat kapunk az elfoglalás után.
+ Az új kütyük, mint pl. a járműveket lebénító EMP töltet, az ellenfeleket taggelő felderítőgránát, vagy a telepíthető lövegtorony. Nyilván más Ubisoft címekben (Ghost Recon: Wildlands, The Division) már láttuk ezeket, de itt is jólesik használni őket.
Semleges:
* A Supremo és Resolver cuccok. Én kerültem őket, egyrészt mert szerintem nagyon elszálltak és komolytalanok, másrészt mert csak nagyobb kihívás pl. egy tankot hátbatámadva, gránátvetővel (vagy az üzemanyagtartályát és a motorját szétlőve) elintézni, mint egy hátizsákos katyusával.
* Az állati segítők. Kb. ugyanaz a bajom velük mint a Supremokkal, a Far Cry 5-ből visszatérő Boomert leszámítva mindegyikük borzasztó abszurd, a komolyabb gerillaharcos miliőhöz nem passzoló jószág. (Most komolyan, idomított alligátor, szellemleopárd, és anarchista punk kakas?)
* Bár a beszélő főhősnek örülök, az tény, hogy kb. 8-10 óra után eléggé önismétlővé válik Dani küldetéseken kívüli szövegkönyve, minden taggelést vagy hozzá vágott gránátot kb. ugyanazzal a 4-5 mondattal reagál le.
* A Special Operationök nem rosszak, mindegyik map elég hangulatos és szép lett, de egyszer bőven elég végignyomni őket. A beléjük feccölt munka simán mehetett volna a "fő" mapba is.
* Az AC2-ből átemelt feleletválasztós Bandido operationök szintén érdekesek, de elég hamar ismétlődnek, az értük kapott jutalmak meg annyira nem jelentősek. Azokat a "normál" játékmenet során is simán össze tudjuk gyűjteni.
Kontra:
- Az írás minősége borzasztó hullámzó, de szerintem összességében gyenge. A korábbi részekhez hasonlóan a főgonosz most is elég ritkán bukkan fel, Esposito és Gonzalez jó ~40 percet szerepel a cirka ~20-25 óra alatt végigtolható főszálban. A többi játékidő (és cutscene) a főgenyó frusztrálóan egydimenziós kisfőnökei, és a zömében szintén taszító társak között oszlik meg - a Maximas Matanzas-vonal különösen idegesítő volt. A hangulaton egyébként nem segít az sem, hogy ennek a résznek sem konzisztens a hangvétele: egymást váltják a drámai jelenetek, az olykor gyomorforgató és öncélúan erőszakos snittek, és az abszurd (meg sokszor gyermeteg) poénokkal operáló küldetések.
- A teljesen felesleges és értelmetlen RPG-s szintezési rendszer. Grath-hez hasonlóan nekem sem volt világos, hogy a levelling végső soron miben nyilvánul meg a boltban megvehető készlet terebélyesedésén túl (ahol zömében olyan cuccokat adnak csak, amit a világban elszórt ládákból szintén összeszedhetünk ingyér'). Oké, elvileg a magasabb régiókban az ellenfelek valamennyivel többet sebeznek és jobban nyelik a golyót, de az szintén nem sokat nyom a latba, mivel a Ghost Recon Breakpointhoz hasonlóan a fejlövések kb. mindenkit elsőre padlóra küldenek (főleg páncéltörő lőszerrel), szóval az egész szisztéma a levegőben lóg.
- A kraftolási-testreszabási rendszer rossz értelemben vett időhúzás, mivel állandó resource-gyűjtögetésre készteti a játékosokat (a'la Wildlands). Az egész equipment rendszer MMORPG-s gyökereiről mindent elárul, hogy még a fegyvereinket is ládákból kell összeszedni (vagy meg kell venni az in-game shopban, ugye...), mivel dacára a ténynek, hogy gerillák vagyunk, semmit sem zsákmányolhatunk az ellenfeleinktől (aprópénzt és lőszert leszámítva). Ha valakit kinyírunk, egyszerűen köddé válik a fegyvere és minden felszerelése!
- A hangtompítókat (mert már van vagy négyfajta belőlük) elég keményen nerfelték: rontják a fegyver hatótávját, és fixen mindegyik túlmelegszik egy idő után. Értem a döntés mögött a szándékot (az előző részekben kb. adta magát, hogy mindenre rárakjuk), de szerintem túltolták a dolgot. Én a pisztolyomat és a távcsöves puskámat leszámítva másra nem is raktam fel őket, mert egyszerűen egyik variáns sem bírja addig, hogy egy fél tárat ki tudjak lőni velük halkan egy sorozatlövőből. Gondolom, emögött is a kraftolás elnyújtása állhat (mivel van pl. a lehűlést gyorsító mod is, nyilván).- Az 5-ben behozott jópofa közelharci rendszer ment is levesbe: nincsenek felkapható bézbózütők vagy vascsövek, meleeben mindenkit a bozótvágóval apríthatunk csak fel (hozzáteszem, meglehetősen brutálisan). Tudom, hogy ezzel egyébként kisebbségben vagyok, de én hiányolom az 5 ökölharcait.
- A gerillaharcos miliő dacára nem vihetünk magunkkal emberi társakat úgy, mint az 5-ben. Csak állati segítőink lehetnek (hacsak PC-n nem rakjuk fel a Libertad Modot), és közülük is egyszerre csak egy tarthat velünk.
- Az értelmes skillfát váltó clothing set rendszer. A göncök zöme ocsmány, a jobb darabok pedig vagy paywall mögé vannak zárva, vagy pedig modokkal kell őket elővarázsolni (mint pl. a főhősünk key artokon látható szerelését, ami a normál játékmenetben valamiért csak a Stranger Things-es küldetésben jelenik meg). A bőség igazából azért is felesleges, mert úgyis igen hamar megtaláljuk azt az öt göncöt, ami a játékstílusunknak legmegfelelőbb bónuszokat nyújtja (nálam pl. gyorsabb séta guggolva, és általános védelem lőfegyverek ellen). Grathhez hasonlóan abszolút nem tartom reálisnak, hogy a játékosok az adott szituációnak megfelelően a menübe kilépve állandóan átöltözzenek - nyilván az egész szisztéma a fizetős ruhaszettek tükrében lett megtervezve.
- A Supremo hátizsákok szintén ormótlanok és rondák, én végül PC-n külön moddal elrejtettem őket, ahogy a nevetséges fejfedőket is. Nem tetszett egyébként az sem, hogy az ellenfelek elterelésére szolgáló, korábban állandóan elérhető kődarabokat a Supremokra külön felszerelhető, véges számú baseball-labdára cserélték - ez ugyanis tök feleslegesen elvisz egy gadget slotot, és megadja a kegyelemdöfést az amúgy sem valami combos lopakodásnak.
- A Wolfenstein: Youngbloodból ismerős ammo system teljesen felesleges (bár legalább nem annyira zavaró fejfájás, mint amennyire a játék láttatni akarja). Ahogy a göncöknél, úgy itt sem tartom reálisnak, hogy a szembekerülő ellenfelekhez-járművekhez igazodva állandóan cserélgessük a lőszert a flintáinkban a harc hevében. Én fixen mindegyik lőfegyverembe páncéltörő lövedékeket raktam, mivel azokkal is minden fejlövés halálos volt, a járművek "kezeléséhez" meg külön mindig magamnál tartottam egy gránátvetőt. Külön röhej, hogy a járműpusztító blast töltények konkrétan kevesebbet sebeznek az ellenséges katonákon, mint a sima variáns.
- A sorozat visszatért 2008-ba, a Far Cry 2-höz hasonlóan ugyanis az elfoglalható létesítményeket leszámítva mindenütt újraélednek az ellenfelek. Ezzel pedig odavész az immerzió és az előrehaladás érzete: hiába szabadítjuk fel ugyanis az egyes régiókat a narratíva szerint, azt játék közben nem érezni, mivel mindenütt jelen maradnak a rezsim katonái (gondolom az endgame miatt, amelyben hetente újra fel kell szabadítani Yara valamelyik régióját). Külön illúzióromboló, amikor ezek az ellenséges létesítmények valamely elfoglalt bázis/ellenőrzőpont mellett találhatóak, akkor ugyanis nem hogy nem próbálja meg őket visszafoglalni a rezsim (mint ahogy pl. a Far Cry 4-ben tették olykor), hanem még az ellenséges forgalom (teherautók, UAZ-os őrjáratok, stb.) is ugyanúgy próbálnak keresztülhajtani rajtuk, mintha még mindig az övéké lenne. Borzasztó avíttas, a beleélést tökön szúró látvány a játékvilág statikussága... :-(
- Ostoba AI, ami egyszerűen képtelen arra, hogy a rezsim seregéről elhitesse, hogy egy reguláris hadsereg. A katonák bambák, a 100 méterre lévő tűzharcokkal nem foglalkoznak, az út mentén heverő halott kollégákat leszarják, az pedig hogy milyen gyorsan válunk gyanússá és szúrnak ki minket, teljesen erratikus - van hogy a lövegtoronnyal szerelt kocsink és a felpáncélozott karakterünk sem izgatja őket, máskor meg tök nyugiban krúzolva is azonnal nekünk esnek. A helyzet az, hogy az az AI, ami a Far Cry 3 kalózait és zsoldosait még elfogadhatóan mozgatta 11 éve, egy fasisztoid rezsim reguláris hadseregének szimulálásához már édeskevés. Egyébként ahogy Grath írta a tesztjében, egyszerre tényleg kevés talpassal találkozunk: általában magányos vagy 2-3 fős őrjáratokat látni csak, de a nagyobb bázisokat sem őrzi cirka 8-12 katonánál több.
- A játék még most is bugos. Több küldetésben is találkoztam a missziót megakasztó szkripthibákkal, rendszeresek a vizuális glitchek és a fizikai réteg hibái, párszor pedig hard crashbe is belefutottam.
- A játék olykor egyszerűen nem menti el az aktuális állásunkat, épp ezért érthetetlen hogy miért nincs kézi mentési lehetőség, azt úgy kellett szintén belemoddolni PC-n.
- Külön pofátlanság, hogy a játék állandó online kapcsolatot igényel: ha nem érzékeli a Ubisoft Connect szolgáltatást, akkor nem menti el az állásunkat és kidob a Special Operationökből, akkor is ha szólóban nyomjuk őket.
Összegzés:
Bár megvan a helyszín hangulata, szimpatikus a főszereplő, és vannak benne jó játékelemek, szerintem ez az epizód szerintem mégis egy határozott lépés a rossz irányba. Az erőltetett aRPG-s játékelemek, a zavaróan elnyújtott kraftolási rendszer, a hullámzó sztori, valamint a játékvilág statikussága mind-mind borzasztóan rombolja a beleélést, és összességében egy Just Cause-szerű éretlen sandbox marhulást csinál a máskülönben sokszor gyomorforgató (vagy legalábbis komolynak szánt) sztoriból.Nem tudom, hogy merre akarja vinni innen a sorozatot a Ubi, az ugye már biztos, hogy a következő résszel ejtik a Dunia motort (állítólag a Snowdrop javára), valamint pletykálják, hogy a szólóepizód mellett egy online spinoff is érkezik majd, mindenesetre ezután komolyabb technológiai és játékmenetbeli újítások nélkül szerintem nem lehet több bőrt lehúzni a szériáról.
Bevallom, gameplay tekintetben szerintem nem lenne rossz, ha a játék visszatérne a gyökereihez: azaz egy gigászi, de idővel monotonná váló nagy nyílt világ helyett az új etap simán lehetne egy lineárisabb játék, a Far Cry 1-hez és a Crysisokhoz hasonlóan több, egymás után bejárható, a Special Operationökhöz hasonló méretű mappal - és konzisztens hangulatú történettel.
Megjegyzés: PC-n nagyon-nagyon ajánlom mindenkinek a maximálisan testreszabható Libertad mod használatát, azzal valamennyire orvosolható a fenti, a játékmenettel kapcsolatos sirámok zöme.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple asztali gépek
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- LEGO klub
- BestBuy topik
- Politika
- Projektor topic
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...