Hirdetés
- SSD kibeszélő
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Elárulta a Valve, hogy mikor jöhet az új Steam Deck
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen széket vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LG LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ryder62
őstag
válasz
bLaCkDoGoNe
#598
üzenetére
Nemár, nem szabadon bejárható terület lesz?
Bár a Fallout 3 dlc-jei közül a pitt a kedvencem és az is lineáris. 
-
Elmör
őstag
A harmadik DLC: Old World Blues, na ez eddig a legjobb, már vagy 8-10 órája tolom és még nem vagyok a végénél, igaz elszöszölök minden kis hülyeséggel, meg néha nagyon sok ellenfelet kapok hirtelen, már alig van lőszerem, de akkor is ez nagyon jó lett. Fejlődtek szépen sorban, így a negyedik DLC már csak jó lesz. Mindenkinek jó játékot!!

-
Visormail
addikt
válasz
Fortissimus
#592
üzenetére
Te írtad: "az utolso mentett allas a legio taborban van az utolso kuldetes leadasa es a vege mozi elott" ez nem tudom pontosan hol van de ha közel van a vége mozihoz, akkor csak felrakod a patcheket amik még hiányoznak. Ha van korábbi mentésed ami a csata előtt van és nem túl régi akkor használd azt, amelyik neked jobb.
-
Ryder62
őstag
válasz
BandiHUN
#589
üzenetére
Darnified UI - a hudot változtattja meg. Kisebb, szebb, átláthatóbb.
Western Sky - Az égen már felhők vannak nem maszatok.
Dead Wasteland - az amúgy kihalt és üres tájat feltúrbozza. Több kiszáradt fa, nagyobb treejosh-ok stb
Expansion pack - Saját fejlesztésű mod. Több kocsironcs az utakon, több tábla, lámpa, villanyoszlop. Vegas feltuningolva. Fejlesztői hiányoságok és gyökérségek kijavítva
In-game background és loading screens - Szintén saját fejlesztés. Lecseréltem az unalmas semmitmondó töltőképernyőket játékbeli képekre.
Weapons retexture - A fegyverek jobban néznek ki nincs többé mosottas textúra
Random encounters - Véletlen pillanatban rádtámadhatnak. Lehet enclave, BoS, super mutats, robots, raiders, fiends, vipers. Beállíthatod a támadási esélyt, azt is hogy hányas szintől jelenjenek meg és hogy max hányan. -
-
Visormail
addikt
válasz
Fortissimus
#584
üzenetére
Pedig ezt már javították, ha fent vannak a patchek akkor a vége mozi után felajánlja hogy visszarak a lucky38ba a terminál elé akkorra mielőtt elvállaltad a hooverdam-i csatát, pont a dlc-k miatt.
-
BandiHUN
veterán
én meg is vettem a 3 dlc-t is a Vegashoz
Jókat olvastam itt róla...
Viszont nekem sokkal jobban tetszik ez,mint a sima Fallout 3,lehet abban nem mélyedtem bele eléggé... -
keIdor
titán
10€ a játék Steam-en. Érdemes megvenni mindenkinek. A 3. rész 6,75€ asszem. Csak ma!
-
Ryder62
őstag
válasz
Fortissimus
#580
üzenetére
Tölts be egy korábbi mentést.
Harigata:
Az utolsó dlc várhatóan szeptemberben jön. Majd utána jön esetleg a GOTY verzió ami tartalmazza majd a dlcket is. Én olyan karácsony környékére tippelnék. Annál nem hiszem hogy hamarabb jönne.
-
Harigata
tag
Sziasztok!
Nem tudja valaki, mikor jelenik meg a New Vegas a kiegészítőkkel együtt lévő
kiadásban?Üdv,
Péter -
Harigata
tag
Sziasztok!
Nem tudja valaki, mikor jelenik meg a New Vegas a kiegészítőkkel együtt lévő
kiadásban?Üdv,
Péter -
Fortissimus
őstag
a dead money dlc-t kezdenem jatszani, de az utolso mentett allas a legio taborban van az utolso kuldetes leadasa es a vege mozi elott. itt beadja a dlc kuldeteset, de innen nem lehet fast travel-ezni es ha lemegy a vege mozi a menubol ujra csak ezt a jatekallast tolti be. ezek szerint egy korabbi mentesbol elerheto csak a dlc, a vege utan mar nem?
-
Bizonyára én vagyok a két bites, de nekem jobban tetszett az FO3-ban, hogy mindig lehetett tudni, ki az ellenség, itt meg a vadállatokon kívül senki sem ellenség, amíg el nem kezdem gyakni. Azt hsizem el kell kezdenem keresgélni másik játékot az esztelen, de stílusos lövöldözésre, mert ebben gondolkodni is kell, ahogy elnézem. Pl. a kezdő városkában kinyírtam pár Power Gangers-t vagykit, és most meg kiszabadítottam őket a Léionáriusok vagy kik táborából, akkor most jól meg lehetnek zavarodva, gondolom, a Légiósok meg haragszanak. Plusz most kiirtottam a Helios One-t vagymit, mert hát ott volt, szal most az NCR is haragszik rám. Ez most nekem rossz lesz a későbbiekben? Bár az jutott eszembe, hogy ez tkp egy RPG, tehát nagyon jó szinten hozom az őrült veteránt, aki mindenkiben ellenséget lát.

-
válasz
Visormail
#576
üzenetére
A tölténykészítésnél az tűnt fel, hogy kb. a végtelenségig lehet kattintgatni, és nem változik semmi - oké, ezt később kimagozom, és képekkel illusztrálom, de most innom kell egy kávét, mert most keltem fel.
Mentségemre szolgáljon, hogy itt most hajnali negyed 8 van. 
Egyébként köszi a választ!
NV-ben mennyi a max szint? Csak, hogy el tudjam helyezni a 8. szintű karakterem a ragyaverte pusztaság erőviszonyai között. 
-
Visormail
addikt
Annyira azért nem bonyolult a töltény készítés, ráviszed az egeret a bal oldali listában és jobb oldalon kiírja hogy mi kell hozzá. Ha van mindened akkor A betű és kiírja hogy hány db-ot tudsz max készíteni azt is elfogadod és ott vannak az inventorydban. Szerencsére semmi szükség rá mert dögivel lehet találni ill vásárolni őket. Van olyan is hogy meglévő dolgokat bont szét egyéb alkatrészekre amik más építéséhez kellhetnek, olyankor tényleg nem lesz több töltényed de azok az alkatrészek is megjelennek az inventory misc részében.
Ebben a részben 2 féle olvasmány van. Az egyik az újság/magazin aminek a hatása csak egy ideig tart, viszont cserébe +10et ad az adott képességhez és nagyon sűrűn lehet találni/venni, van rá perk amivel ezt meg lehet hosszabbítani, ill olyan is amivel +20at adnak. A másik a rendes könyv ez hozzáad véglegesen +3at az adott skillhez, jóval kevesebb van belőle.
Az elején nem kell összefutni semmilyen komolyabb ellenféllel mert még a gyík is megesz, hát igen ez van
Egyszerűen el kell kerülni az olyan helyeket és később visszamenni ha már megfelel a karakter szintjének. -
Eddig leginkább FO3-at toltam többször végig, és mostanában kezdem komolyabban elkezdeni az NV-t, bár már egy ideje porosodik a polcon szegény. Szal van pár dolog, amit nem egészen értek - nyilván mert jelentősen eltér az FO3 rendszerétől. Az egyik a tölténytöltés/készítés témaköre. Na, ez tök homály. Mindig készítek valamit, de a nevek nem mondanak semmit, és több töltényem se nagyon lesz, szal ehhez nincs vhol vmi leírás? (A játék dobozában található, mellékelt leírás erre nem terjed ki túl részletesen.) Emellett a skill book-ok kérdése is foglalkoztat, mert ugye FO3-ban elolvastál egy Tesla-t, és permanensen nőtt az adott képzettséged, itt azonban, ha elolvasok vmit, akkor csak ideiglenesen emelkedik meg, aztán elmúlik a könyv hatása - most abba ne mnenjünk bele, mennyire nem életszerű, hogy megtanulok vmit, és 20 perc múlva elfelejtem. Ez pontosan hogy működik?
Plusz jöhetne vmi tipp, mit lehet kezdeni 8. szinten egy deszklóval... legyakni nem tudom, elmenekülni nem tudok előlük, esélyem sincs, ha összefutunk jönnek és megaláznak, rendszerint egy suhintással. -
Scholes9
nagyúr
válasz
bLaCkDoGoNe
#573
üzenetére

-
Scholes9
nagyúr
Most végeztem a Honest Heartsel és remek volt, tetszett, a Dead Money következik
Remélem nem kell karácsonyig várnom, míg az új DLC-t is meg tudom venni
Ja és összesen hány DLC lesz a játékhoz? 3 ugye már megjelent 
-
Ryder62
őstag
Egy kis Old World Blues értékelés:
Pozitívumok:
- Hosszú játékidő (nekem 20 óra volt, ebben minden küldi megoldva és minden felfedezve)
- Nagy felfedezhető terület. Kb akkora mint Point Lookout.
- Tele a térkép felfedezhető létesítményekkel.
- Visszatértek a robotok
- Sok érdekes, új ellenfél. Külön kiemelném a Y-17 thrauma override harnesss-t.
- Új fegyverek amiket lehet fejleszteni, átalakítani.
- Humor
- Jól meglehet gazdagodni. A Sink központi egységének jó áron ellehet adni dolgokat. Így érdemes gyűjtögetni. Kb 50 ezer kupakot szedtem össze.
- Összefüggés a Dead Money-al. Több helyen megemlítik Sierra Madre-t.Negatívumok:
- Az elején egy 20 perces (nem vicc) párbeszéd zajlik le. Azért ez már túlzás szerintem.
- Néha nehéz, néha könnyű.
- Voltak ismétlődő helyszinek, feladatok.Összeségében az OWB egy kiválló DLC lett. Nekem már a Honest Hearts is nagyon tetszett de annak játék ideje nagyon rövid és kicsi a bejárható területe.
Reménykedjünk hogy a Lonesome Road még jobb lesz

-
BMWFan
senior tag
-
Visormail
addikt
Aki a Dead Money-t már végigvitte vagy legalább a Fires in the Sky részen túl van az segítsen. Aki még nem játszotta annak lehet spoiler: totál elakadtam annál a résznél hogy dog/god supermutánst a kapcsolóállomáson kell hagyni. Nálam dognak hívják és utánaolvasva akkor már valamit kissé rosszul csináltam mert hogy a könnyebb utat választottam a hang lejátszásával, dehát az volt kiírva feladatnak... Szóval azt írja hogy godot rá lehet beszélni, dogot viszont csak kajával, tehát opcionális megoldás szerezzek 2 Ghost Harvester darabot/szeletet és azzal menjek vissza hozzá és akkor már ottmarad.
De ezt mégis hogyan? Egyik Ghost Harvesterből sem marad semmilyen felvehető darab, akármilyen módszerrel is nyírom ki
-
Ryder62
őstag
válasz
bLaCkDoGoNe
#565
üzenetére
Én se játszottam még végig de nekem is ez a véleményem. Negatívumnak még azt írnám hogy kicsit lassan indul be meg hogy vannak helyszínek, küldetések amik ismétlődnek újra és újra. De a terület nagysága eléri a point lookout-ét sőt játékideje is hosszú. Több mint 10 órát játszottam már vele és még rengeteg felfedezni való van.
Annyit még leírnék hogy ezzel a DLC-vel lehet legjobban tuningolni karakterünket mert van 2 jó perk és játék közben is lehet vásárolni ilyen implantátum féleségeket.
-
Scholes9
nagyúr
válasz
bLaCkDoGoNe
#565
üzenetére
Király! Bár mindenképp beszereztem volna egy leárazás alkalmával, de így meg nem is kérdés, na, de megyek is tovább játszani, mert még vár rám a Dead Money és a Honest Hearts

-
bLaCkDoGoNe
veterán
Old World Blues benyomások (még nem játszottam végig)
Röviden: EPIC!
Kicsit bővebben: új lények, számtalan új fegyver, ruha, tárgyak, sok-sok felfedezni való labor, robotok, '50-es évek sci-fi filmjeinek hangulata, kiváló humor. Csillagos ötös, nagyon összekapták magukat a srácok! (Lehet, hogy kell hozzá egy beállítottság, de nekem ez most nagyon ütött. Ja, és új rádió van, király zenékkel.)
-
Scholes9
nagyúr
válasz
bLaCkDoGoNe
#561
üzenetére
Majd Steames leárazásánál megveszem, így vettem meg az első 2 DLC-t is, most a nyári leárazásban

Más: nem tudja vki miért nem települ a játékkal a Windows live? Nem nagyon zavar, mert a Steam acsikat is beadja, csak anno amikor vettem a gamet még volt Live is, most meg nincs és érdekelne mi lehet az oka

-
Ryder62
őstag
-
Visormail
addikt
válasz
bLaCkDoGoNe
#561
üzenetére
Ennek a játéknak soha nem lesz vége?
Persze nem bánom csak kinek van ennyi ideje, mindig le vagyok maradva 2 kieggel 
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Kint az Old World Blues, tölthető, vásárolható!
-
remington2
senior tag
Hehe . . .
Véletlenül kinyírtam ezt a Chalkot vagy kit, a Honest Hearts elején. Kellett nekem össze-vissza lövöldözni. Rögtön failed lett vagy 3 küldetés, egyetlen maradt, azt végrehajtva (5 perc után) mehettem vissza a Mojaveba. Kicsit néztem, és valahogy éreztem, hogy elrontottam valamit.
A befejező diavetítést kikapcsolt monitorral vártam meg, hogy ne lőjem le magamnak a poént
Persze, utána már klappolt minden. -
Ryder62
őstag
A loading képernyőket szeretném kicserélni. A loading tippeknél meg van adva hogy melyik képet használja. Ezt átállítva okés. De mi van a menü képekkel? Mert szinte mindegyik megjelenik töltés közben is. Gondolom csak úgy kivitelezhető hogy a kicsomagolt és modosított képeket más néven mentem el így nem fog ütközni az eredeti képekkel. Csak ugye ilyenkor a menüben a szokásos képek lennének míg a töltésnél a módosítottak. Aki ért a geckhez leírhatná véleményét erről.

-
Visormail
addikt
válasz
bLaCkDoGoNe
#557
üzenetére
Uhh de kemény kösz, én elkezdtem de nem olvasom végig

-
bLaCkDoGoNe
veterán
Az új patch igen masszívnak tűnik a changelog alapján.
-
Ryder62
őstag
Na igen, láttam modokat amik az üres területet beépítik de nem volt valami szép. A talaj lapos, egysíkú, ugyan az a textúra ráadásul a növényzet is hiányzik. Azt tudom hogy lehet változtatni a domborzaton, meg a textúráján de a növényzet nélkül nagyon csupasz. Konkrétan a fű hiányzott, sehol egy fűszál és tudtommal a geckben azt nem lehet letenni. Sőt maga a geck sem mutatja az alap füvet csak a bokrokat, fákat stb. Pedig bekapcsoltam mindent. De lehet hogy valamit elnéztem.
Nagyon gondolkodom hogy belekezdek majd egy új projektbe (konkrétan az Interstate 15 autópályát meghosszabbítani hogy a mojave outpostól tovább lehessen menni.) Megnéztem geckben hát legalább még egy ugyan olyan hosszú szakasz kijön, ha nem több. Szerintetek egy ilyen mod milyen lenne? Persze lelehetne térni, nem csőalapú lenne, lennének kisebb városok, felfedezni valók stb.
-
HS 2142
őstag
válasz
bLaCkDoGoNe
#552
üzenetére
Köszi a segítséget, direkt azért is kérdeztem, mert azok nem voltak a kedvenceim. Szerintem maradok a másiknál.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Pontosan, az idő nagy részében ellenfeleket fogsz aprítani, de - szigorúan magánvéleményem szerint - mind az Operation: Anchorage-et, mind a - szintén szvsz - borzalmas Mothership Zeta-t veri, főként hangulatban.
Viszont a többi karakter szokás szerint nagyon jól sikerült, és jó néhány infomorzsát elszórtak a következő DLC-kkel kapcsolatban (ez így, a harmadik DLC megjelenésének küszöbén már nem annyira lényeges, de azért csak így lesz kerek egész a New Vegas sztorija (itt főként háttérinformációkra gondolok)). -
HS 2142
őstag
válasz
bLaCkDoGoNe
#550
üzenetére
Tehát sokkal inkább az akción van a hangsúly, nem a szerepjáték elemeken, mint a 3-ban az operation anchorage és a mothership zeta?
-
bLaCkDoGoNe
veterán
-
Xblades
tag
-
HS 2142
őstag
Le van árazva a New Vegas és a hozzá tartozó DLC-k 70%-al. (15, illetve 3 euró) A kérdésem az, hogy megéri-e a Dead money (arról több rosszat hallottam, mint a Honest heartsról, amit valószínűleg begyűjtök)
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz
lumpen_stex
#545
üzenetére
Na itt állítsd le magad kispajtás, de nagyon sürgősen. Mivel értelmes vitára alkalmatlan vagy, mondtam már, hogy hanyagoljuk egymást.
-
Ryder62
őstag
válasz
lumpen_stex
#545
üzenetére
Milyen hülye gyerekből? Azért hülye mert leírja a véleményét a játékról? Gratulálok neked. Tudod, ez egy fórum és itt a játékról szokás beszélni és mi épp arról beszéltünk csak hogy a negatív oldaláról mert az is hozzá tartozik. Te meg idejössz pattogni mert new vegas szent és sérthetetlen és nem veszed jó néven ha negatív dolgokat írunk róla.
-
lumpen_stex
aktív tag
válasz
bLaCkDoGoNe
#544
üzenetére
nekem viszont már nagyon elegem van az ostoba hülye gyerekből..
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz
lumpen_stex
#538
üzenetére
Mindig örülök, ha egy hozzád hasonló tévedhetetlen megmondóemberrel akadok össze, aki jól elém hinti az igazság gyöngyeit.
Innentől hanyagoljuk egymást.
-
Ryder62
őstag
válasz
Visormail
#542
üzenetére
Így van. A canyon wreckage is jelölve van a térképen. Ott lesz majd az átjáró a lonesome road dlc-hez. A következő dlc a old world blues lesz. Ebben a videóban pontosan a 3. percnél jól látszik hogy egy régi autósmozi vászonjára valami ki lesz vetítve. Sztem ez a Nipton mellett lévő autósmozi de eddig ott nincs semmi. Valszeg ez az egyetlen dolog fog utólag rákerülni a térképre míg a többi dlc átjárója/indulópontja már megvolt csak nem lehetett bemenni.
-
Visormail
addikt
válasz
remington2
#541
üzenetére
Az eddig kijött dlc-k bejáratai már megvoltak az alapmapon is méghozzá nem csak egy díszletként hanem jelölt helyként amit fel is fedeztél ha odamentél kiírta a nevét, csak bemenni nem tudsz amíg nincs telepítve a dlc.
-
remington2
senior tag
Ugyan a játékkészítéshez nem értek, de nem lehet, hogy a meglévő üres területeken vannak az új helyek, csak egyfajta "buborékban", elzárva a külvilágtól? Az oda vezető "utak" meg egy teleportból állnak, mint a Pitt vasútja vagy a Point Lookout hajója? Ez akkor derülne ki, ha valami falonátmenős kóddal oda lehetne röppenni, és megnézni, hogy mi van az üres területeken (ha lehet egyáltalán, vagy van ott valami).
Egyékéntt a fallout wikián az egyik, lezárt átjárónál azt írják, hogy van egy megközelíthetetlen folyosó egy ajtóval, amely visszavisz ugyanezen folyosó elejére (végtelenített) és hogy oda egy dlc fog menni. Vagy a törmelékes átjáró, oda biztosan pakolnak majd valamit.
Bár gondolom tök felesleges ilyesmivel bajlódni, ha teljesen külön is meg lehet csinálni.
-
Ryder62
őstag
válasz
remington2
#539
üzenetére
Nem, ugyan úgy mint a fallout 3-nál itt is külön mapja van minden dlc-nek. Tehát nem az alapjáték mapját bőviti. Egyébként én is azt hittem hogy azért van kisebb térképe a new vegasnak, azért van olyan sok kihasználatlan terület hogy majd oda jönnek a dlc-k. Már csak két dlc van hátra és az old world blues biztos hogy megint külön mapra kerül. Esetleg a Lonesome Road kerül majd a térkép bal szélére. Ott van egy hatalmas üres terület és arra fele található egy átjáró a sziklák között amit roncsok és szemét torlaszol el. Viszont ott több fatáblán olvasható hogy curier 6 meg hasonlók amik a lonesome roadra utalnak.
Itt van ez a New Vegas térkép amin tisztán látszik hogy az egész map 2/3-a járható csak be. Kb 1/3 terület kihasználatlan és üres terület. Ez nagy hiba volt a készítők részéröl ...
Ha kijött az összes dlc akkor tuti lefogok tölteni terület kiegészítő modokat. Vagy lehet megvan az új projektem?
Bár elöbb a mostani modomat kéne már befejezni. -
remington2
senior tag
Úgy tűnik nekem szerencsém volt. A fallout 3-al már a dlc-s, felpeccselt és kijavított változatot játszottam, és azzal nem volt nagyobb baj a ritka egy-két fagyáson kívül.
Ennél ugyanez volt, értelemszerűen dlc nélkül, és valamivel kevesebb patchel, bár tény és való, hogy azért dolgoznak vele rendesen, kijött már vagy 5 darab belőle. Fagyás itt is alkalomszerű 1-2, nem folyamatos tendencia. A Fallout 3 nekem is picivel jobban tetszik, de ez sem rossz.
Amit nem értek: az alapjáték mapja tele van üres hellyel. Ezt anno letudtam annyival, hogy "igen, oda jönnek majd a dlc-k", azoknak a helye. Viszont az csak most jutott eszembe, hogy a dlc-knek nem külön, új global mapja van, ahol csak a dlc területe látszik? A F3-nál sem volt a Point Lookout, vagy a Pitt jelölve, bár nem is lehetett, mindkettő lelógna a global mapről a távolság miatt (persze, oda utazni kell). Remélem érthető, mire próbálok rávilágítani. Akkor minek vannak a nagy szabad helyek? A dologhoz hozzátartozik, hogy a dlc-kkel nem játszottam, tehát nem tudom, odarajzolja-e utólag a program, vagy nem. Odarajzolja a térképre?
-
lumpen_stex
aktív tag
válasz
bLaCkDoGoNe
#537
üzenetére
miből látod? rinyálsz mint egy 5 éves gyerek akinek elvették a mecsboxát.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz
lumpen_stex
#536
üzenetére
Látom az értő olvasás nem erősséged.
-
lumpen_stex
aktív tag
válasz
bLaCkDoGoNe
#531
üzenetére
amikor kijött vagy fél két hónapig toltam xbox-on, jó ha kétszer fagyott, de akkor is lemezhiba volt. egyébként jobb mint a fallout3 minden szempontból, még jó hogy a nevada sivatag nem golfpálya. meg egyébként, ha olya szar miér kell többször végigjátszani? mazohizmus? hogy legyen miért rinyálni? szar -> nem játszol vele és ennyi.
-
CriticalHit
addikt
az obsidian eddig csak elkúrni tudott mindent, amibe belefogott....
-még a KOTOR2-t is sikerült
-NW2 csak 16 javítás után volt játszható, akkor meg a patch-ek hoztak további bug-okat. A Storm of Zehir-t ne is említsük.
-Alpha Protokol, pedig jó lett volna
-A Vegas-al pedig tovább folytatódik a sor
rühellem az obsidian-t -
Ryder62
őstag
válasz
bLaCkDoGoNe
#533
üzenetére
Hát igen, csak felügyelték az Obsidiant. Mindenki tőlük várta a csodát de hát... ez lett. Igaz két játékukkal játszottam csak (ez meg a kotor 2) de mindkettő összeségében kicsit rosszabb mint az előd.
-
Ryder62
őstag
válasz
bLaCkDoGoNe
#531
üzenetére
Hát igen. Pl a patchek meg dlc-k még jobban szétvágják a játékot. Mert oké eddig is voltak bugok hogy belátni az út alá meg efélék, de a legújabb patch/dlc pl freesideról a parkolókban lévő aszfalt darabokat eltávolította így minden lebeg a levegőben. Sőt ahogy csinálgatom a modom egyre inkább látok olyan hibákat amik még nem voltak ott.
A másik, nem elég hogy a felszín kopár és bugos de alig van olyan felfedezni való mint az f3-ban. Egy-két nagyobb gyárat meg HQ-t leszámítva ahova bemegyek fél perc múlva jövök is ki.
A másik ami nagyon irritál az a némaság. Az ember ellenfelek nem szólnak egy szót sem, nem nyögnek egyet ha a mellkasába küldök egy tárnyi lőszert sőt némán hal meg. De a játékos karakter is ilyen. Többen lőnek rám, szó szerint golyózápor van és a karakter meg sem nyikkan. Ha meg a fiendek meg különböző emberi ellenfelek mondanak is valamit akkor is mindig ugyan azt a mondatot ismételgetik újra és újra. De nem csak harc közben igaz ez. pl rendkívűl irritált hogy sétálok a stripen és a nyomorék ncr katonák lökik a változatos mondataikat. De ugy hogy csak elmegyek mellettük. A végén már yoyozott a szemem mikor megyek kifele és 4 ncr katona mellett mentem el: mindegyik ugyan azt a mondókát fújta. Bah. Érdekes a F3-ban totál nem így volt. A raiderek normálisan beszéltek, sőt próbáltak idegesíteni meg rémisztgetni. És mikor lövöm akkor is jajgatott. Szuper mutánsokról nem is beszélve: "WE ARE UNSTOPPABLE!"
És ez bosszant, ha a Fallout 3-ban volt egy szépen kidolgozott térkép ami majdnem hogy bugmentes látványilag, hatalmas bejárható terület, sok felfedezni valóval és helyszínekkel, beszélő és jajgató ellenfelekkel akkor a New Vegas miért nem ilyen lett?
Már csak a dlc-ben meg esetleg későbbi frissítésekben bízok. Ha nem akkor maradnak a modok.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Én is ezt írtam, hogy a jó sztorit meg a jó kis játékmechanikai újításokat is tönkrevágja a kopár környezet, és méginkább a folyamatos bugok. Egyszerűen röhejnek tartom, hogy a New Vegas legalább annyiszor fagyott meg nálam az Xboxon, mint az összes többi játék (ideértve a Fallout 3-at is) együttvéve. Ez azért fáj nekem, mert imádtam a harmadik részt, viszont ezt a balfaszkodást a New Vegassal egyre nehezebben tűröm (ilyen például az új DLC-kkel kapcsolatos szerencsétlenkedés, információhiány, a folyamatos patchelések amik legalább annyi új gondot hoznak, mint amennyit kijavítanak, satöbbi). Rajongóként ezek felháborítanak méghozzá annyira, hogy inkább elővettem megint a Fallout 3-at és azzal játszom sokadjára, pedig végig akartam tolni a New Vegast hardcore módban, de másodikra egyszerűen unalmas. Hiányoznak a gyárak, hiányoznak a Vaultok (oké, Vault 22 nagyon fasza volt, ezt elismerem), a sok-sok apró helyszín, aminek az első végigjátszáskor még örültem, hogy milyen tömött a térkép, most már sokkal inkább ballasztnak tűnik nagyrészt.
Tökéletesen egyetértek veled. -
Ryder62
őstag
válasz
bLaCkDoGoNe
#525
üzenetére
Ezt kifejtenéd bővebben? Mi a bajod vele? Mert nekem a játékmenet tetszik de a pálya kivitelezés sztem nagyon ratyi. Előbb már kifejtettem hogy sztem olyan mintha egy rajongó csinálta volna. Sok bug (grafikai, esztétikai) rengeteg hiányosság, ötlettelenség stb.
Egyszerűen látvány szempontjából a Fallout 3 fényévekkel jobb.
-
lumpen_stex
aktív tag
válasz
bLaCkDoGoNe
#528
üzenetére
http://www.youtube.com/watch?v=Q9UwlAAnlmg&feature=mh_lolz&list=FL8xIe-0WKmdQ
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz
lumpen_stex
#527
üzenetére
Nálam nem működik a linked.
-
lumpen_stex
aktív tag
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Július 16-án érkezik a következő DLC, az Old World Blues. Előtte ismét egy patch várható, ami hibákat javít (hahaha) illetve felkészíti az alapjátékot az új DLC fogadására.
Egyre inkább azt kell sajnos mondanom, hogy ilyen hanyag, trehány munkát, mint amit a New Vegasnál láthatunk, soha nem láttam még AAA kategóriás játékban. Egyszerűen szégyen, főleg a minden szempontból remekre sikerült harmadik részhez képest. A New Vegas viszont hemzseg a hibáktól, sajnos a kopárságát is egyre nehezebb elfogadni így a második végigjátszás során. Sztoriban, játékmechanikai dolgokban egy csomó olyan dolgot pakoltak bele a készítők, ami a 3. részből hiányzott, viszont a tróger kivitelezés csak elkedvetleníti az embert a végére. Sajnos.
-
Ryder62
őstag
válasz
remington2
#522
üzenetére
Jaja. A fallout 3-ban imádtam őket, ahogy a kis gombafelhők megjelennek.

Mondjuk a New Vegasban elfogadható az a tény hogy azért nincsenek ilyen robbantható roncsok mert Vegas és környékén 60-70%-ban emberek vannak. Míg Capital Wastelandban kb 70%-ban állatok, robotok, szupermutánsok stb. Egyszóval Mojave sivatagban meg Vegasban a sok frakcióháború illetve lövöldözések alatt ezek a kocsik felrobbantak.A másik hogy csináltam még régen egy kezdetleges modot és beraktam a térképre kb 30 ilyen robbantható kocsit. Hmm .. úgy a 10.-nél kifagyott a játék minden mentésnél. Sztem a változtatásokat nem volt képes elmenteni a játék.
Sztem tényleg ezzel lehet baj mert van jó néhány statikus kocsi, kamion. Ami szétlőhetőnek nézhetőek (vagyis a fallout 3 -ban ugyan az a modell szétlőhető volt) de itt nem.
Egyébként tudja valaki hogy lehet a falout 3-ból átemelni objektumokat a new vegasba?
-
Ryder62
őstag
válasz
remington2
#520
üzenetére
"A nemzeti parkos dlc-ben kifogásolta valaki, hogy túl sok a kocsi. Lehet, hogy oda mentek a menekültek?"
Az szerintem én voltam
Hát de nem? A park tele ronccsal, minden harmadik fa után belefutottam egybe. Vegas autópályái meg üresek.Amúgy sztem nem egyre gondoltunk, az a vasút telep vegasban van nem messze a mccarran repülőtértől nyugatra. Ott ahol a piros teherkocsik vannak egymásra pakolva falként. Ott van a Vault 3 is.
Ha már vault érdekes hogy a Vault 21-nek ami a Stripen van nincs olyan nagy fogaskerék ajtaja. Csak egy kis szimpla ajtó választja el a külvilágtól.

Remélem valamelyik dlcben még feltünik egy vault mert azért new vegas vaultjai sokkal hangulatosabbak mint a f3-ban lévők.
-
remington2
senior tag
A nemzeti parkos dlc-ben kifogásolta valaki, hogy túl sok a kocsi. Lehet, hogy oda mentek a menekültek?

Zöld módon haltak meg, nyugodt és kellemes környezetben. Persze, a fenti hozzászólásom belemagyarázás, ami csak beugrott az agyamba a hozzászólásod olvasva, de a végét írva magam is elcsodálkoztam mennyire hihető.

A vasúti telep tényleg furán néz ki. Ha jól sejtem, ez az az állomás(?), amelyhez egy alagúton át is el lehet jutni, és jobbra lent lesz. Egy sín, aztán 2-3 kitérő bakban, meg egy megy tovább, körülöttük meg semmi. Én is meglepődtem, bár szerencsére azért elég kevés ilyen kidolgozatlan hellyel lehet találkozni. Pluszként, játékok többségében általában pontatlan a vasút ábrázolása. A stalkerben pl. egy raktárhoz megy egy dupla, villamosított vágány, a másik végén meg a következő térképen egy újabb telep van. Pluszként váltó sincs, körüljárásra így nincs lehetőség.
Ja, meg van még ilyen New Vegas területén is, egy daru, meg egy kis raktár a vágány mellett, sajna a nevét nem tudom, de egyetlen egy darab átmenő vágány van, ott aztán lehet rakodni....
-
Ryder62
őstag
válasz
remington2
#518
üzenetére
Hát kb ja. Mivel nem érte bomba a várost eltudtak menekülni. Bár nem értem hova mentek az emberek szinte minden nagy várost bombázás ért, max vidékre de ugye a sugárzás ott is megjelent egy idő múlva. Ok ez egy magyarázat lehet de a pálya tervezése ettől még gagyi
Még közlekedési táblák, szalag korlátok sincsenek az utak mellett. Csak levan dobva az út textúra az szevasz. Csinálok egy modot amiben ezeket kipótolom és szerkesztés közben találtam egy las vegas blvd utcatáblát. Mondom jó, klasz, egy rakás tárgy, objektum megtalálható a fájlok között (ugye szerkesztővel belehet húzni a jáéktérre) csak a játék nem használja fel alapból.Kicsit úgy érzem mintha egy rajongó csinálta volna szerkesztővel mert néha amatőr a kidolgozás, tele van hibákkal (belátni az út alá, lebegő sziklák és hasonlók) logikátlan ( followers outpostnál van egy kis bódé kb 2X2 méteres, bemész és van két nagy szoba egyenként legalább 6 méter hosszú wtf??). Kedvencem a fiend territorynál lévő vasút telep. Két vágányt húztak egymásnak eltérő szögben és le lett tudva. Náluk ez a váltó. De kérdem én ha ott a vasúti váltó objektum akkor mér nem azt tették oda? jáj. Szóval efféléket szerkesztőben pikkpakk meglehet látni és már az ember lefordul a székről mikor ilyen dolgokat lát. Egyszerűen ronda és bénán nézki. Sebaj majd a modom kijavítja ezeket a gyökérségeket. Az is megakartam csinálni hogy vegas mellett lévő magas autópályára fel lehessen menni. De nem lehet mert csak textúra, átzuhanna rajta a player. A láthatatlan falakról nem is beszélve.
Szóval sztem a new vegas jó játék, minden rendben vele de a pályatervezés annyira kopár, béna, amatőr stb hogy fogtam a fejem egy fallout 3 után. Ott érdekes nem kopár, minden szépen kidolgozott, és nincsenek ilyen amatőr kivitelezések stb.

-
remington2
senior tag
Érdekes dolog ez a roncskérdés.
SPOILER
Bár nem hiszem, hogy a készítők ennyire előregondolták az egészet, de nem lehet, hogy azért van kevés roncs, mert Vegas legalább nagyjából megúszta az atomokat, így az ottani lakosságnak módjában volt menekülni, és szétszéledtek? Utána persze meghalt mindenki a sugárzás miatt, az autók pedig elrozsdásodtak, de ez már messzebb történt, amikor már elhagyták a város környékét (vagyis a játékban a térképet), így az kvázi teljesen kiürült. Mint ahogy a határállomásnál is látni, ott dugó van, roncsokkal tele, talán egy pakli menekülő, bár lehet normális határforgalom is.
-
Visormail
addikt
2 kérdés: Az 5ös patch óta elég sűrűn kilép a játék mert nem válaszolt és zárja be, a 4essel minden tökéletes volt, másnál nem jött elő ez?
A This Machine fegyvert sikerült valakinek megszereznie anélkül hogy megölte volta a Keller ügynököt, és a Contreras őrmestert se sitteltette le? Siding with Sgt. Contreras
Spoiler:
Megcsináltam az összes előtte levő munkát amit adott, mondta hogy már csak egy van hátra ha az kész akkor megnyitja a jobb készletét és kedvezményt is ad. Elvittem a csomagját a Miguel's Pawn Shopba, mondom Kellernek Price-ot keresem bemondom a jelszót, szólok hogy rosszul válaszolt a jelszóra, erre felfedi magát hogy ncr ügynök és le akar tartóztatni. Mivel megvolt a 70es speachem ezért ki tudtam dumálni magam, ezt elmondtam Contrerasnak aki visszaveszi a csomagot és azt kéri hogy öljem meg Kellert. 70es barterrel lebeszéltem róla, vissza Kellerhez akit 80as barterrel szintén rábeszélek hogy ne tartóztassa le. Vissza Contrerashoz elmondom neki hogy biztonságban van nem fogják lesittelni, de legyen óvatos. Erre kb annyit mond hogy kösz és nincs semmilyen pénz vagy tárgy jutalom, sem bővebb árukészlet, sem kedvezmény se más feladat. Nem értem -
Ryder62
őstag
Hamarosan elkészül a modom már csak a navmesh hiányzik. Íme egy vidi róla:
Fallout New Vegas Expansion pack mod
Az expansion pack-ra keresztelt modom az alábbiakat tartalmazza majd:
- Több jármű az utakon (főleg a városban illetve az I-15 és highway 95 autópályákon)
- Közlekedési táblák, lámpák, villanyoszlopok, távvezetékek az utak mellett
- Új helyszínek amik egy kicsit a kopárságot hivatott feldobni
- Bénán kidolgozott helyszínek átdolgozva (leginkább a vasút állomások)
- Új térkép markerek -
Ryder62
őstag
válasz
bLaCkDoGoNe
#510
üzenetére
"Nekem nem az autóroncsok hiányoznak, hanem a sok-sok bejárható épület és a gyárak! "
Hát épp ez az. Nekem is. Sztem a Fallout 3 környezete teljesen helyén volt. Szerettem Washingtont. De míg ott minden rendben van, new vagasban alig van felfedezni való. Bemegyek egy épületbe 1 perc múlva jövök is ki. Sajnos nagyon kevés épületbe lehet bemenni. A legtöbb ház ajtaja levan deszkázva. Ráadásul nagyon kopár a környezet is. Azért írom mindig hogy legalább roncsokat tettek volna le, de még azt is kispórolták. Sztem a new vegas nagyon jó játék de a pálya tervezés iszonyat szar. Semmi látni való (már úgy magán a mapon), a felfedezhető helyek 90%-át 1 perc alatt bejárod. (ház, barlang stb) Egy két nagyobb épület van amit nem fél perc körbejárni. (repconn hq, sunset sarsaparilla hq, t &t tools) A 3 viszont tömve volt ilyennel. És a mapja sem hatott üresnek.
De ahogy szokták mondani "ha azt akarod hogy jó legyen csináld magad"
Ezért kezdtem el az expansion pack modomat.
Megpróbálom úgy megcsinálni a térképet ahogy sztem kikellet volna néznie. -
bLaCkDoGoNe
veterán
Sajnos ez nálunk szerintem rétegjáték, mert sokat kell menni benne és beszélgetni, ráadásul angolul. A COD-generáció nem értékeli az ilyen játékot.
Én most párhuzamosan tolom a F3-at és a NV-t, és valahogy mindig az tetszik jobban, amelyikkel éppen játszom.

Az új DLC-t én is végigjátszottam mindkét befejezéssel, tetszett. Vicces, hogy itt egy DLC ad annyi játékidőt, mint a mai teljes játékok többsége. Nekem a környezet nagyon tetszett (a színek, a formák, az időjárás), bár itt is zavart az, mint az eddigiek során: úgy tűnik az Obsidian-os srácok nincsenek annyira oda az urbánus, indusztriális környezetért, mint a F3 készítői voltak. Nekem nem az autóroncsok hiányoznak, hanem a sok-sok bejárható épület és a gyárak! A Fallout3-ban imádtam az elhagyott gyárakban kóborolni: Nuka-Cola, RobCo, Hubris Comics, Red Racer Factory, stb. Meg a kórház. Az is piszok jó helyszín volt. Ezek nekem hiányoznak a NV-ból.
-
Ryder62
őstag
Menyire kihalt a topik. Mintha egy 10 éves játéké lenne.

-
Scholes9
nagyúr
Ha lesz Steamen leárazás a DLC-kre is, megveszem mind2-t
Remélem minél előbb így is lesz az egyik héten 
-
Ryder62
őstag
Végeztem a Honest Hearts DLC-vel:
Pozitívum:
- Szép, hangulatos táj.
- Bennszülöttek, különböző törzsek akik harcolnak egymással.
- Új fegyverek (inkább közelharci), modok, itemek.
- Mindig van ellenség a pályán. Leginkább állatok: mantis, catazor, légy, óriás hangya, radscorpion stb
- EsőNegatívum:
- Kicsi a bejárható terület.
- Rövid játékidő. Alig 7-8 óra alatt végigvittem úgy hogy közben mászkáltam, felfedeztem mindent stb.Összességében egy 5/5-ös dlc

-
-
Ryder62
őstag
válasz
Plazmacucci
#504
üzenetére
Igen, Yes Man halhatatlan karakter. Vár pár játékbeli napot addig kalandozz után térj vissza hozzá addig csak rebootolja magát

-
Harmadszorra kezdem el végigjátszani a New Vegast, és most "véletlenül" lelőttem Yes Man-t. Az istennek sem akar feléledni, pedig mindenhol azt olvastam, hogy magától feléled ha elhagyom a területet. Csak ott fekszik szanaszét szakadva... Nem para, csak akkor most ez egy bug? Érdekes

-
Ryder62
őstag
Nah én is kipróbáltam a Honest Hearts dlc-t:
Pozitívum:
- Teljesen érintetlen terület, mintha nem is lett volna a Great War. Ezért szép a táj.
- Bennszülöttek
- Eső néha elered
- Legtöbb ellenfél állat. Yuo Guai is visszatért
Negatívum:
- Kicsi a terület.
- Tele van autókkal a park. Pedig ide nem hiányoznak lévén hogy ez egy nemzeti park. Persze New Vegas autópályái kongnak az ürességtől.
- Nincs az az érzés hogy most egy hatalmas nemzeti parkban vagyunk mivel nagyon kicsi a térkép.Első ránézésre:
4/5
Jónak igérkezik mivel felfedezni való, és küldetés is van bőven. Meg természetesen jó pár item.(Fallout Wiki) Ha marad ez a szint akkor a legnagyobb negatívum a térkép mérete lesz. -
Ryder62
őstag
válasz
bLaCkDoGoNe
#501
üzenetére
Az meg külön zsír hogy végre van időjárás változás. -
bLaCkDoGoNe
veterán
No, az első játéknap után a tapasztalataim:
- Nagy bejárható terület, nyílt világ (mint a Point Lookout)
- Nemzeti park lévén viszonylag kevés az ember alkotta helyszín,
- Színes, szép környezet
- Sok helyszín (40-50 biztosan van)
- Sok küldetés (egy tucatnyi legalább)
- Új perkek, új fegyverek, új crafting receptek, új tárgyak
- Új törzsek
- Vissza lehet majd térni a sztori mód után is
- Nem veszik el a cuccainkat utazáskorÖsszességében nekem nagyon tetszik, talán picit rövidnek tűnik így elsőre, de még nem toltam végig.
[Itt SPOILERek lehetnek!]
- Változó időjárás, van eső!
- Yao Guai!
- Végre találkozunk Joshua Grahammel
Új hozzászólás Aktív témák
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- BestBuy topik
- SSD kibeszélő
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Bestbuy játékok
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Call of Duty: Black Ops 7
- Elárulta a Valve, hogy mikor jöhet az új Steam Deck
- TCL LCD és LED TV-k
- Amazfit Helio Strap – képernyőmentesen
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3359
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Blue Tianium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3909, 100% Akkumulátor
- Lenovo IdeaPad Slim 3 - 15.6" Full HD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB - Win11 PRO - MAGYAR - Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Bár a Fallout 3 dlc-jei közül a pitt a kedvencem és az is lineáris. 
Most kezdem megint a Fallout 3 - GotY-t


Mentségemre szolgáljon, hogy itt most hajnali negyed 8 van.
Persze nem bánom csak kinek van ennyi ideje, mindig le vagyok maradva 2 kieggel

Még közlekedési táblák, szalag korlátok sincsenek az utak mellett. Csak levan dobva az út textúra az szevasz. Csinálok egy modot amiben ezeket kipótolom és szerkesztés közben találtam egy las vegas blvd utcatáblát. Mondom jó, klasz, egy rakás tárgy, objektum megtalálható a fájlok között (ugye szerkesztővel belehet húzni a jáéktérre) csak a játék nem használja fel alapból.


