Hirdetés
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Videós, mozgóképes topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Újra nekifeszül az asztali konzolok piacának a Valve
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- SSD kibeszélő
Új hozzászólás Aktív témák
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Xbox Live-on már kint a DLC, meg is vettem, de csak otthon tudom majd kipróbálni este.

-
Ryder62
őstag
válasz
bLaCkDoGoNe
#497
üzenetére
Már csak egy hét és kint is lesz.

-
bLaCkDoGoNe
veterán
Kint a trailer! Youtube.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Új info: a következő 3 DLC helyszíneire a DLC végigjátszása után is visszatérhetünk.
-
Ryder62
őstag
válasz
bLaCkDoGoNe
#493
üzenetére
Pont azért hagytam abba (inkább szüneteltetem) a legutóbbi New Vegas végigjátszásomat mert már csak questekkel lehetett szintet lépni. Na most roppantmód unalmas volt mikor elküldenek 5 helyre aztán vissza a bázisra aztán megint 3 helyre... közben meg 4-5 fienddel találkoztam csak. A végén már teleportáltam, mert semmi értelme a mászkálásnak. Ez meg így dögunalommá vált. Remélem ezt vagy valamelyik patchel javítják, vagy a dlc-kben legyen több ellenfél. Persze bejárható területekkel

-
bLaCkDoGoNe
veterán
De! Lesz egy új trait, amivel továbbra is 30-on maximalizálhatod a szintedet (illetve az aktuális szinteden, ha túllépted már a 30-at). (Szintén fórum.)
Ja, és továbbra sem lesz egyik DLC-vel sem nyitott vége a játéknak.
-
Ryder62
őstag
válasz
bLaCkDoGoNe
#491
üzenetére
Ez az infó honnan van? Már a lvl 35-t is soknak találtam ráadásul a végén már csak questek teljesítésével tudtam szintet lépni, xp-t szerezni. Ha ez igaz csak egyet jelenthet: A dlc-k majd öntik a pofánkba a sok ellenfelet vagy sok quest, side quest lesz.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Hopp-hopp-hopp, mindegyik DLC +5-tel növeli a maximális szintet, így összesen az 50. szintig fejlődhetünk.
Ha tippelnem kellene, a HH és az OWB lehet talán nyitottabb, a LR valószínűleg lineárisabb, történetmesélősebb lesz.
-
Ryder62
őstag
válasz
bLaCkDoGoNe
#489
üzenetére
Én meg utáltam

Bár inkább abban reménykedek hogy soron következő dlc-k területe szabadon bejárhatóak lesznek (mint point lookout). Mert az alapjáték területe kicsi, ráadásul üres is.
-
Ryder62
őstag
válasz
bLaCkDoGoNe
#487
üzenetére
Az Old World Blues jól hangzik kiváncsi leszek rá. Azért remélem ezek sokkal jobbak lesznek mint a dead money.

-
bLaCkDoGoNe
veterán
Végre hivatalosan is bejelentették:
Május 17-én érkezik mindhárom platformra a Honest Hearts DLC, amiben a Utah-i Zion Nemzeti Parkba látogatunk el, ahol - ha minden igaz - találkozunk Joshua Grahammel (a Megégett Emberrel) is. Lent az első hivatalos screenshoton őt látjuk.
Júniusban az Old World Blues DLC-vel a Big Empty-be látogatunk el, ami tele van pakolva a háború előtti technológiával.
Végül júliusban a Lonesome Road DLC teszi teljessé a Hatodik Futár történetét. Kalandunk a Divide néven ismert helyre sodor majd minket, ahol megismerkedhetünk Ulysses-szel, az eredeti Hatodik Futárral, aki visszautasította a Platinum Chip szállítását.
-
Xblades
tag
válasz
bLaCkDoGoNe
#485
üzenetére
Azaz, köszi szépen a választ.
-
Xblades
tag
Segitsetek már ki, az uszoda melyik épületben van?
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Ha minden igaz, PC-re és PS3-ra már kijött a patch.
-
Xblades
tag
Na hellosztok, nagy idő után sikerült befejeznem a modomat ami egy új területet ad a játékhoz.
Aki gondolja nézze meg: Area 5N1 -
bLaCkDoGoNe
veterán
PC-re hétfőn jön a patch, a konzolokról még nincs hír.
A patch a stabilitási és hibajavítások mellett jó néhány fegyver tulajdonságát is finomhangolja majd.
Remélhetőleg az új DLC-re sem kell már sokat várni.

-
ch003067
addikt
Amúgy, azt valaki el tudná mesélni, hogy mentem a Mojave Sivatagban, veronikával, egyszer csak eltűnt
Kerestem jó sokat, de nem találtam meg.Most viszont felrobbantottam a 19 es vagy 21 es menedékhelyet, és ahogy kiértem, egy kicsit mentem, és ott állt egy helyben, visszamentettem, mondom akkor nem robbantom fel az épületet, és megkeresem, viszont most nem volt ott...

Erre tudna valaki mondani valamit? esetleg egy konzol kódot, hogy hogyan lehetne előteremteni? Mert elég sok fegyóm van nála :'-(
-
Ryder62
őstag
Úgy tűnik hogy hamarosan jön egy peccs meg az új DLC, a Honest Hearts. Egyszerre érkezik mindhárom platformra.
-
littlemole
őstag
Nekem sem jön be ez a DLC. Már alig várom hogy befejezzem, aztán megyek megcsinálom a NV végét az NCR befejezéssel is. Már majdnem 100 órát játszottam a játékkal (Hardcore). Összes könyvet összeszedve, és majd minden küldetést megcsinálva. Talán 2-3 maradt ki.
Amúgy mi az a plusz amit hardcore fokozatnál kapunk a végén? Mert én nem láttam semmit. Vagy volt csak nem tudom hogy mit kellene néznem.
-
Ryder62
őstag
Látom kihasználtad az üres területeket a New Vegasban. Hát én ennyire komolyan még nem ástam bele magam, csak tárgyakat pakolgatok ide-oda.
De ennyi elég is mert mire végzek nyár lesz. Amúgy azon gondolkoztam hogy a fallout 3-ból nem lehet valahogy objektumokat kivenni majd át tenni a new vegasba? Tehát hogy geck-el betudjak húzni a játéktérre egy f3-as tárgyat. -
Scholes9
nagyúr
válasz
bLaCkDoGoNe
#468
üzenetére
Ez mind okés, de a játékfejlesztő van a vevőért és nem fordítva...vagy legalábbis így kellene, hogy legyen...ami sajna jelen esetben nagyon nincs így...lassan eljutok oda, hogy kizárólag Blizzard és Valve játékot fogok venni, több marad csajokra és bulira...
-
Scholes9
nagyúr
Na ma kijött a Dead Money Steamre is, de a D2D-ről vásárolt verzió továbbra sem aktiválható, elmehetnek a retkes fa..ba....az fix, h majd megveszem talán, ha az összes DLC kijött Steamen és lesz egy 75%-os leárazás, tényleg felháborító, h az ember eredeti játékot vesz és ilyen miatt nem tudja használni...
-
BakterBoy
csendes tag
Egyébként a http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Wiki oldalon szinte az összes quest fenn van még az unmarkedek is.
-
Ryder62
őstag
Hát megnéztem, de tuti nem fogom modosítani. Össze-vissza pakoltam tereptárgyakat, újakat tettem le és hát ezt mindegyiknél megcsinálni...
Örülök ha már befejezem a modot vagy már 30 órát biztos foglalkoztam vele és még ugyan ennyi tuti hátra van. Max beakadnak tereptárgyakba az npc-k annyi baj legyen.
Esetleg Westside bejáratánál megcsinálom mert ott is átrendeztem egy kicsit a barikádokat így máshova esik a bejárat. Nehogy az legyen hogy a társ ne kövesse a játékost. (Gondolom hogy ez a követőkre is hat) -
Xblades
tag
Itt van két videó is :
[Hallway Navmesh ]
[Clutter Navmesh ] -
Xblades
tag
A navmesh vezérli az Npc mozgását, ha az nincs vagy rossz a Npc-k nem fognak mozogni vagy beakadnak nem találják az ajtót stb. A navmesh készitéssel adod meg nekik az alapot ahol mozoghatnak.
Azzal a külön menüponttal készitheted, szerkesztheted. Kijelölöd mindhárom kockát (ami a háromszög csúcsai), és megnyomod az A billentyűt. Utána észlelni fogod, hogy aktív még a háromszög két csúcsa, ha ctrl + jobb klikket nyomsz akkor lerak egy újabb háromszöget, így könnyebben haladhatsz mintha leraknád a négyzeteket és külön-külön nyomogatnád mindegyikre az A Billentyűt.
A Tab-bal váltogathatsz az aktív két csúcs közül a háromszögön, így meghatározhatod az irányt.
De vigyázz ha túl extrém háromszöget hoztál létre, vagy pedig a háromszögek fedik egymást ami hibát okoz az MI útkeresésénél, nem engedi menteni hibát ír ki. Ilyenkor hozd elő a Navmesht, és keresd meg a Find triangle gombot ( egy háromszög kérdőjellel).
Előjön a Select Triangle funkció, itt nyomd meg a Check Navmesht, ilyenkor megkeresi a hibás részeket egyesével, ha talált egyet, akkor arra a részre ugrik, és vagy javítod, vagy pedig nyomsz egy Delete Warning Triangle-t.
A Next Warning-gal a következo hibához ugrik.Amennyiben már nincs több hiba a Navmeshben, jöhet a fedezék készítés: Find Cover Edges for current cell ( egy háromszög téglalappal), ilyenkor automatikusan megkeresi és létrehozza a lehetséges fedezékeket. ha megvan nyomsz a Navmesh menüben egy Draw Cover-t, ilyenkor fekete-fehér-kék téglalapok jelenek meg a fedezékeknél, tehát
megmutatja, hogy milyen irányban muködik a fedezék. Utána ha ez megvan Finalize Cell Navmeshes, ez véglegesíti a Navmeshedet a cellában, ilyenkor az ajtókhoz legközelebbi háromszög zöld színu lesz amirol az NPC MI-ja tudni fogja, hogy az egy kijárat. -
littlemole
őstag
válasz
littlemole
#459
üzenetére
Találtam egy megoldást.
Ha elmegyünk cottonwood cove-ba akkor Decanus Severussal beszélve meg tudjuk tanítani neki hogyan hatástalanítsa az aknákat. Ezt bármennyiszer megtehetjük, mindig növelve a Legion standinget.
Vagy NCR dogtageket adunk nekik, de ez hosszadalmasabb.Végre legyilkolhatom az összes legiont.

Utólag még azt találtam hogy ha terroristák leszünk az NCR szemében akkor a nagykövet sem lesz már ott New Vegasban.
-
littlemole
őstag
Ha meg akarom szerezni a lucky shades-t akkor van erre lehetőség hogy annélkül tegyem meg mielőtt teljesen magam ellen fordítanék mindenkit? NCR stb.
Most a brotherhood bunkert kellene felrobbantanom de ezt szeretném elkerülni. Jelenleg accepted vagyok a légiónál, de annak ellenére hogy az összes kis küldetést megcsináltam nekik meg egy nagyot is nem nagyon akaródzik felmennie "liked" kategóriába, ami ugye kell a legion safehoues-hoz.
Ami küldetéseket megcsináltam a legion-nak. Ennyit találtam. Van még?
The finger of suspicion
I hear you knocking
We are Legion
Ceasar's Favor
Render unto Caesar ( a Brotherhood bunkerig)Ha az NCR ellensége leszek akkor a nagykövetnél new vegasban volt olyan amit ha teljesítek akkor mindent megbocsájtanak. Ez valóban így van? Már nem szeretnek annyira,
és csak belopozva tudtam bemenni a nagykövethez. Viszont hiába vártam rá, mert nem jelent meg. Ha az NCR terroristaként kezel akkor még megbocsájtanak később a nagykövetnél? Mert a " Dont't Tread on the bear!" tejesítettnek írja. -
Xblades
tag
Nemigen tudja kezelni a sok változtatást hosszú távon, ha folyamatosan egyre több infót kell feldolgoznia, de ez van örüljünk hogy könnyű mod-olni legalább. Söt arra is figyelni kell hogy ha mod-okkal játszol és sok rámentésed van tehát hosszú a játékidőd akkor lefagy akkor is ha eltávolitod a mod-okat.
Tárolokba betenni úgy érdemes hogy létrehozol egy duplikát valamelyikből, ellátod egyedi névvel majd kikeresed a programmal. Ezután megnyitod Edit-el és ott kiválasztod jobb klikk után amit beleszeretnél tenni és azt hogy mennyit. Majd behuzzod a Map-ra oda ahova te szeretnéd.
De az is jó, ha megnyitod a tárgy tulajdonságait, átírod a nevét és OK. Megkérdi. hogy készítsen-e új ID-t neki. Yes.
A másolatoknak meg érdemes olyan nevet adni, amiből kitűnik, hogy piszkáltad. Vagy 000-lal kezded a nevet és előre kerül a listában, vagy COPY-val, vagy a saját nickeddel, vagy amit akarsz. Tényleg jó, mert így egy kupacban látod azokat a tárgyakat, amelyeket te módosítottál, nem kell keresgélni.(remélem a navmest sem felejted el jól megcsinálni)
-
Ryder62
őstag
Hát elég sok mindent változtattam már. Szinte egy új vegast csinálok és meg is szórtam egy két helyszínt mapmaker-rel. Kiváncsi vagyok hogy hogy fog majd teljesíteni.
A következő végigjátszásom egyben tesztelés is lesz.Amúgy most is bent van egy saját mód és egyszer történt hogy egyik pillanatról a másikra a játék minden mentéskor lefagyott. Sok találgatás után kivettem a modom és úgy mentettem és láss csodát megjavult. Aztán megint bepipáltam, azóta semmi baja. Amúgy belepakoltám pár felrobbantható járművet és hát, láttam pár kis gombafelhőt.
Lehet hogy a játék egy idő után nem tudja elmenteni a változtatásokat? Mondjuk nem sokat robbantottam fel. 
Egyet nem tudok még: hogy lehet tárgyakat belepakoltni tárolókba? Pl automatába hogy lehet belebakolni nuka-colát?
-
Xblades
tag
Nekem mondtam nyugodtan tehetsz fel kérdéseket.
Alapból szolok ha túl sok mindent változtatsz meg a játékban, minél több mentést csinálsz a moddal együtt annál tovább fogod a betöltő képet nézni. Ez tapasztalatból is mondom nekem már igy volt hogy 15-20 perc is volt a betöltési idő (4 Gb Ram-mal)
-
válasz
bLaCkDoGoNe
#451
üzenetére
Ez elég keményen hangzik... asszem előbb végigtolom normál módban.

-
Ryder62
őstag
Csinálok egy modot GECK-el. Kicsit hiányosnak érzem a játék térképét ezért úgy döntöttem hogy egy komplex modot készítek hozzá. Autó rocsokat helyezek el az utakra, közlekedési táblákat, szalag korlátokat, vonatot a sinekre, stb. És kicsit átalakítom az olyan helyszíneket amik olyan bénán vagy logikátlanul vannak megcsinálva hogy fogtam a fejem. Van pár olyan objektum amit fel sem használt a játék pedig teljesen beleillik a környezetbe. Pár dolgot azért még nem tudom hogyan kell megoldani ezért aki kicsit jobban ért a Geck-hez ahhoz lenne pár kérdésem.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Egyszer már végignyomtam normál módban, a második végigjátszást csinálom most, ezt hardcore módban.
A fontosabb különbségek:
- Minden elfogyasztható dolog (ételek, italok, Rad-Away, Stimpak, stb.) nem azonnal, hanem az idő múlásával fejti ki a hatását.
- Bejön az alvás/evés/ivás hármas, amire figyelni kell. Ezek az értékek az idő haladtával nőnek, ezért folyamatosan figyelni kell rájuk és enni, inni, aludni kell. Mint a sugárszennyezettségnek, ezeknek is vannak szintjei, a magasabb szintek egyre rosszabb módosítókat adnak, ill. végül el is halálozhatsz, ha nem törődsz a folyamatos táplálkozással, alvással. Ez pl. fontossá teszi az utazások megtervezését is, mert a gyors utazás közben eltelt időt is nézi a játék.
- A sérült végtagokat nem gyógyítja az alvás vagy a stimpak, csak orvossal vagy Doctor's Bag-gel (ill. Hydra-val) lehet őket meggyógyítani.
- Az alvás nem gyógyít.
- A muníciónak is van súlya.
- A társak meghalhatnak, nem csupán eszméletlenek lesznek.
- Nem tudom milyen platformon játszol, de a hardcore mód achievementet csak akkor kapod meg, ha az elejétől a végéig hardcore módban játszod végig.Nagyjából ennyi különbség van a két mód között.
-
válasz
bLaCkDoGoNe
#449
üzenetére
Mik a tapasztalatok? Eléggé az elején járok a játéknak, és gondolkodóba estem, hogy megpróbálnám HC-ben. Eleve így kezdted, vagy egyszer már végignyomtad normál módban? Mik a legfontosabb eltérések - játékmenet, harcrendszer szempontjából?
-
Tolja vki HC módban?
-
Ryder62
őstag
Elkezdtem a dead money dlc-t de szerintem a legszarabb dlc amit fallouthoz kiadtak. Még a Mothership zéta is magasan veri pedig az sem volt csúcs. Hangulatban rohadtul nincs ott, sőt mintha nem is falloutal játszanék. Engem rohadtul felidegelt a legyőzhetetlen ellenfelek meg ez a cső szerű fps megoldás, ugyanis a casinoban minden ajtó levan zárva de úgy hogy felsem lehet törni. A legjobb hogy csak úgy szórja az xp-t, bementem 17-es szinten és már a 22-höz közelítettem pedig még végig se vittem. Álltalában minden játékot befejezek amit elkeztem, sőt a fallout 3 dlc-jeit a világ legjobb dlc-jeinek tartom (nem az a pénzlehúzós fajta) De ezt nem bírtam tovább. Lehet nekem magasak az elvárásaim hogy egy falloutban minimum ajtókat lehesen föltörni és ne egy a fejlesztők álltal kitalál útvonalon keljen végigmenni.
-
Ryder62
őstag
LOL. Ez a játék új textúrákat nem tartalmaz? Ha a Vault 22 bejárati ajtót jól megnézi az ember látszik hogy 92 van ráírva. Meg belül, azokon az ajtókon amin csak sárga csík van és nincs szám halványan látszik hogy 101. Ez azért már epic fail. Még a falloutwiki is megemlíti.

-
littlemole
őstag
Próbaképp megnéztem a perk nélkül és perkel is mi a különbség VATS ban.
A neten találtam hogy a vatsban lesz különbség, meg hogy talán jobban imbolyog a célkereszt.A perkkel többet ad százalékpontokra . Úgy döntöttem nekem nem éri meg. Úgyse használnám ki.
Ha meg nagyon akarok lövöldözni ezekkel a fegyverekkel akkor VATS nélkül is tudom használni őket. -
Xblades
tag
válasz
littlemole
#443
üzenetére
Hello
Nézd meg itt a leírást: [link]
-
littlemole
őstag
Lenne egy kérdésem a weapon handling perkről.
Ugye a leírásban az van hogy 2 vel csökkenti a Str req. értékét a fegyvereknél.
Felvettem a perket le is vette. Fegyvert kipróbáltam ( Minigun Str 10) lehet használni és lőni is vele.Próbaként megnéztem mi van perk nélkül. Ugyanúgy tudom használni és lőni is vele. és csak 5 ös str em van. Most akkor hogy is van ezM Változtat valamit? Érdemes felvenni?
Amúgy én inkább messziről szeretek lövöldözni. A minigun és társai már a fallout 3 ban sem voltak a fő fegyvereim.
-
Ryder62
őstag
Hát igen, nekem meg a Fallout 3-al nincs semmi bajom. Egyszer-egyszer lefagy, kivág exe hibával de megy mint az álom. Egy biztos, ezek a falloutok irtózatosan kényesek, szinte minden gépen máshogy fut.
UI: Mikor legelőször játszottam végig a gammát akkor én se vettem észre ennyire súlyos, zavaró hibákat. Lehet hogy a modok zavarnak be, mert most van fönt egy pár, de nem mondanám soknak.
-
Ryder62
őstag
válasz
bLaCkDoGoNe
#438
üzenetére
Én meg a bugokkal.
Most húztam fel magam a játékon. Olyan bugok jönnek elő ami nemcsak esztétikailag ronda de még zavaró is. Pl: sokszor van olyan hogy megnyomom a gombot, följön a pip-boy de úgy hogy fele kilóg a képből. De volt/van olyan hogy hosszú időre beragad és ferdén tartotta a pip-boyt a karakter. Akárhányszor megnyomtam mindig ferdén jött föl. A legutálatosabb hogy amikor külső nézetre váltok és elkezdek sétálni a lábaim balra-jobbra kilengenek mint a harang. WTF? Vagy mikor a repkedő mister handy robot darabokra esik: [kép]. És még sorolhatnék pár kellemes élményt amitől egyketőre elmegy a játéktól a kedvem.Valahogy a F3-ban nem voltak ilyen súlyos hibák.

-
bLaCkDoGoNe
veterán
Én a zenékkel nem vagyok megelégedve, a F3 sokkal-sokkal jobb és masszívabb soundtrackkel rendelkezett.
-
-
Ryder62
őstag
Igen, a New Vegasban egymást érik a felfedezni való helyszínek de annyira jelentéktelenek. Minden egyes fűt, fát felfedezhető helyszínként könyveltek el. Olyanok vannak megjelölve mint egy kiszárad tó, döglött brahmin tetem, egy kis fakunyhó, benzínkút stb. Tulajdonképpen a fele felfedezni való felesleges csak egy rakás ikont kapunk a pip-boyban. A Fallout 3-ban meg kis városok, gyárépületek stb voltak megjelölve amit nem két perc volt átvizsgálni mert több emeletből is állhattak. New Vegasban ez elmaradt mert szinte minden ház ajtaja le van deszkázva. Ha van is egy kis falu 5-6 házzal akkor is csak 1-be lehet bemenni ami áll két szobából.
A másik dolog hogy irdatlan nagy terület kihasználhatatlan. Elég ránézni erre a térképre és máris látható. A pirossal bejelölt rész elérhetetlen ráadásul a map is tele van kisebb dombokkal amit szintén láthatatlan fal vesz körbe. Kb a map 1/3-a parlagon fekszik. Remélem későbbi DLC-k ezt kihasználják/felhasználják.
Egy mondatban: A játék nagyon jóra sikerült de a térképet és a felfedezhető, bejárható helyszíneket nagyon elcsezték.

-
Lehet, csak én szívok FO3-mal, de amióta csak megvan a gáma (először sima, angol, majd megvettem a Collector's Edition-t a lunchbox miatt, aztán magyarított/pecselt, később DLC-kkel bővítve, legutóbb pedig a GOTY-t szereztem be a plusz 2 DLC-vel), a hiba ugyanaz maradt: játék közben 3-5 percenként megáll a játék 1-2 mp-re (csak a kép, a hang megy tovább), aztán mintha mi sem történt volna, megy tovább minden szépen. Roppant idegesítő tud lenni. Na, ilyesmit NV-ben nem tapasztaltam, erre írtam - igaz, elég pontatlanul - az optimalizáltságot, valójában csak arra szerettem volna utalni, hogy nincs gondom a játékkal. Nekem az épp játszott játék a rendszervinyóról, tehát SSD-ről megy, SATA3-as porton, így nem tapasztaltam lagot a textúrák betöltésekor.
Érdekes, amit az életteliségről írsz, mert valóban, bujább a vegetációs, élhetőbb a környezet, de nekem - egyelőre New Vegas-on kívül kóborlok - totál kihaltnak tűnik minden. A növényszedés, tölténykészítés, javítás, az NPC-k játékoshoz való változatos viszonya tetszik, de nem tudok szabadulni attól, hogy alig vannak NPC-k, akikbe bele lehet botlani.
-
Elmör
őstag
Ez az optimalizáltság kérdés érdekes dolog: amikor patch nélkül elkezdtem azt hittem megőrülök, ahogy a FO3-nál is, szaggatott de nagyon, aztán volt egy javítás ami még mindig nem oldott meg semmit és a másodiknál már úgy emlékszem jó volt.
Persze akinek Core i7-es procija volt meg hozzá egy Geforce 8600GT az azt mondta hogy királyul megy, míg GTX280-al Q9400-el nem akart menni jól nekem, így nem igazán lehet hinni másnak csak a saját szemünknek. Szerintem VGA kell neki inkább, mint CPU.
Az ellenségről meg csak annyit, hogy NCR területekre kiírta, hogy neutral, erre odateleportálok és lőnek már a kapun kívül is ezerrel. A Légió meg utált és mégsem lőttek, furi kicsit.
-
Elmör
őstag
Az egyik elemzésben azt írta valaki, hogy a DC-ben sokat kellett gyalogolni ha fel kellett fedezni valamit és itt meg egymás hegyén-hátán vannak a felfedezni valók hogy ez tök jó. Na igen, de NPC-k meg valahogy mégis kevesebben vannak szerintem, így lehet néha ugyanolyan unalmas is mint a FO3.
Nekem összességében jobban bejött a Fallout 3, sok szupermutánssal milyeneket csatáztam, meg érdekesebbek voltak a helyszínek is szerintem.
-
Ryder62
őstag
Szerintem egyáltalán nem optimalizáltabb mint a F3. Sőt néha úgy be tud rángatni a játék hogy csak nézek. Ez akkor van mikor szaladgálok és tölti be a nagyobb felbontású textúrákat. Hallom is a vinyót kerregni, kapar mint őrült. Ugyan a F3-ban is ugyan ez volt hogy az orrom elött tölti be a pályát de ott nem akadt be ennyire és nem ilyen sűrűn. Hiába ez a motor legnagyobb hibája (a bugok melett) hogy hihetetlen kicsi a látóhatár.
A hangulata egyedi. Amolyan retro-futurisztikus-western
Sokkal élettel telibb mint DC és környéke, sok a zöld növény, csicseregnek a madarak és a víz is iható. Azt bírom hogy Capital Wastelandban küzdenek a vízért meg a lakhelyért, itt Mojave-ban meg a 0 rados vizett csak úgy engedik kifele a szökőkútból. 
-
Elég furcsa dolog 3. szinten befejezett és kivesézett FO3 után belecsöppenni a játékba, ahol 2. szinten belelövöm a teljes arzenált (értsd: összes fegyverem összes lőszerét) egy nagyobbacska skorpióba, és esélyem sincs megmurdeltálni, hanem kényelmesen odasétál, és egy döféssel kifektet.

A játék rendszere is érdekes, mármint, hogy nem egyértelmű mindig, ki is az ellenség, de tény, hogy életszerűbb a dolog. Mindent egybevéve tetszetős a játék, jó, hogy optimalizáltabb, mint az FO3 volt, bár egyelőre kevésbé jön be a hangulata, ez a retro-western utánérzés, de tetszetősek a ruhák. -
SteeWe
aktív tag
Na erre nem gondoltam volna ezért nem is kerestem, ki fogom próbálni.
Másik gondom:
Quest: I could make you care, Farm Tech (Vault 22) line.
A data megvan. Bring data back to the elder at Hidden Valley aktív. De korábban már a rengefinder-is megszereztem ezért a Bring the ragefinder to the elder at Hidden Valley is aktív.
Bemegyek a nagy terembe aminek a közepén a főnök ül. Veronika szépen odasétál, de a beszélgetést nem kezdik el, persze egy ideig én se tudok beszélni a főnökkel. Miután tudok beszélni csak egy másik questel kapcsolatban jön fel válaszlehetőség. A quest: Still in the dark.
Ötlet ennek a megoldására? -
Ryder62
őstag
"For some unknown reason this location may not be marked on your map as visited. The triangle will remain empty even if you enter the building." FalloutWiki, bug részleg

Trükkös a megoldás. Én is már többször jártam ott és láttam hogy nem jelenik meg a térképen az ikon. Ekkor elkezdtem követni a kis felfelé mutató üres háromszöget a radaron. És már mikor a pofám a falban volt akkor irta ki hogy felfedeztem.
Az a vonatos melyik küldi? Mi a neve?
-
Elmör
őstag
Nekem sikerült az a küldetés, de nálam sem jelenik meg azóta sem felfedezettként. Durva bug.

A korábbi hsz a vonatos: nálam először nem volt még bomba, de az őrök az ajtónál rám lőttek, aztán pár küldetéssel később még mindig nem volt bomba és mehettem New Vegasba, majd jött az a küldetés és akkor berobbant nekem is, de csak a vonatot vesztettem el, New Vegasba még mehettem
-
SteeWe
aktív tag
De jó hogy feljött a Vault 34-ről a szó.
Quest: Hard Luck Blues. East Pump station. Tudom mit kellene csinálni, DE amikor odaérek nem jelöli be a térképen felfedezetként és gyanítom, hogy ezért nem jelenik meg a computeren az ami kellene.
Ilyennel telálkoztatok már? Hogy lehetne ez megoldani? Többször betöltöttem már régebbi mentés, de nem segített. Errefele már régen jártem és azóta elég sokmindent csináltam ezért nem akarom betolteni a jóval ez előtti mentést. -
CriticalHit
addikt
hoppá, nem érem el a bombával szerelt vonatot, turbo meg nyista
kinél tudok venni turbot? -
Ryder62
őstag
válasz
CriticalHit
#423
üzenetére
A Vault 34-es sem piskóta. Ez a kettő a legjobb.
SPOILER:
Mikor felfedezed a 34-est összefuthatsz a overseer-el is aki már vad ghoul-ként éldegéli minden napjait.

-
CriticalHit
addikt
A Vault 22-es küldetés igazán hangulatos lett.
-
Scholes9
nagyúr
válasz
bLaCkDoGoNe
#419
üzenetére
D2D-n vettem meg a DLC-t és csak úgy engedi, ha átváltasz Eurora, 9,95-be került. Az basz fel legjobban, h Mo-n és az Uk-ban árult NV nem egy verziójú, ami még nem is lenne gond, ha nem Steam kellene a használatukhoz, úgy meg is érteném a dolgot, de így nem megy...és ugye semmi infó nem volt erről, igényes...
-
Scholes9
nagyúr
válasz
bLaCkDoGoNe
#417
üzenetére
Az, kidobtam majdnem 3k-t az ablakon...
-
Scholes9
nagyúr
"Well. Steam support never answered me. A little investigation of my own has shown that Steam recognizes 1C\Cenega edition and Retail as two different games so i jut bought another copy of FNV from D2D and WAS ABLE to activate it on the same account that I've already activated Fallout form 1C as well as i was able to activate Dead Money then. Funny thing is that retail version has Ru, Cz, Pl as well as the other languages =) So now i'm happy owner of retail version of FNV so i will not need to wait for patches anymore and will be able to activate future DLCs but i guess i will have to buy them from D2D as well (which not really a bad thing i guess). It's not a cheap solution but hell i can finally say "Good riddance" to 1C and their bull♥♥♥♥ that's for sure." Most erre komolyan, mit lehet mondani? Mind2 verzió Steames ugye, de mégsem egyeznek, hát nagyon igényes, és persze a DLC-k sem működnek azzal a verzióval, amit MO-n árulnak, így vegyek eredeti játékot, qrva jó mondhatom...
-
Elmör
őstag
Ma elkezdtem a Dead Moneyt, de nekem túlságosan nehéznek tűnik, illetve nem igazi falloutosnak, hogy bújkálni kell, aztán meg utakat keresni elrejtett ajtókhoz, hát azt hittem megőrülök, hogy eljussak A-ból B-e. Most ott tartok, hogy "Dog"-ot kellene meggyőznöm, hogy maradjon az adott helyen, de rohadtul nem akar és nem tudom hogyan lehetne rávenni. Gondoltam átverem és csak simán wait here-t nyomok, de akkor is jön a kis mocsok.

-
Doblós
aktív tag
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.Akad a játék,csak nem tudom,hogy miért.Patchet nem tudok hozzá letölteni.Gépem adatai az adatlapomnál
-
Xblades
tag
Nem aktiváltad a pluginodat, amikor megnyitod a GECK-et, és betöltöd a pluginodat elötte aktiválnod kell.
A betöltés ahol fel vannak sorolva a master és plugin fájlok van lent egy Set as active file gomb, azzal aktiválod a pluginod, és utána már tudsz is menteni a pluginodban( vagyis a régebbi mentésedbe) -
Ryder62
őstag
Elkezdek valamit változtatni a tájon majd mentek. Esp-be mert máshogy nem lehet. És ha betöltöm a modomat és fojtatom tovább akkor a következő mentésnél elfelejti a betöltés elötti modosításokat. Felülírni nem tudom a fájlt mert azt mondja hogy ez egy master file vagy használatban van. Hogy lehet úgy elmenteni hogy ne vesszenek el modosítások?
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ APPLE WATCH ULTRA 2 NATURAL TITANIUM 49MM -1 ÉV GARANCIA - MS3715, 98% AKKUMULÁTOR
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3284
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2137, 100% Akksi
- Samsung Galaxy A17 5G / 8/256GB / 12Hó Garancia / Kártyafüggetlen / Akku 100%
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő








De ennyi elég is mert mire végzek nyár lesz. Amúgy azon gondolkoztam hogy a fallout 3-ból nem lehet valahogy objektumokat kivenni majd át tenni a new vegasba? Tehát hogy geck-el betudjak húzni a játéktérre egy f3-as tárgyat.

Örülök ha már befejezem a modot vagy már 30 órát biztos foglalkoztam vele és még ugyan ennyi tuti hátra van. Max beakadnak tereptárgyakba az npc-k annyi baj legyen.
Esetleg Westside bejáratánál megcsinálom mert ott is átrendeztem egy kicsit a barikádokat így máshova esik a bejárat. Nehogy az legyen hogy a társ ne kövesse a játékost. (Gondolom hogy ez a követőkre is hat)




