- Azonnali informatikai kérdések órája
- Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
it Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
-
Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
gp Több mint négy és fél év telt el az utolsó rész óta, szóval ideje lenne megkapni a folytatást.
-
PROHARDVER!
A topikban hirdetni TILOS! A hirdetések helye a HA-n van.
Rövid összefoglaló a játékról
Az EVE Online egy MMORPG. Minden játékos egyetlen, hatalmas szerveren játszik. A lehetőségek végtelenek, hála az úgynevezett SANDBOX játékmenetnek. Kereskednél? Bányásznál? Kalózokat ölnél vagy épp te lennél a kalóz? Mindenre lehetőséged van.
Az EVE Onlineben 5201 csillagrendszer található valamint körülbelül 2000 féreglyuk rendszer, ezek egy része a játék által irányított frakciók kezében vannak, de döntő részét játékosok irányítják.
Elsőre nagyon összetettnek tűnhet a játék, de ez a szép benne, a skillkönyveken, tervrajzokon, npc állomásokon, valamint a loot-on kívül minden, de tényleg minden a játékosok keze műve. A legnagyobb hajóktól a legkissebb rakétáig valaki megszerezte hozzá a nyersanyagot, és valaki legyártotta belőle a készterméket, vagy alkatrészt a következő lépcsőhöz, a legritkább és legdrágább lelőhelyekért pedig igen gyakran háborúznak a játékosok.Regisztráció
250.000 bónusz skillpointért (Ez körülbelül 5 napi karakter tanulásnak felel meg) kattints IDE, ha nem szeretnéd igénybe venni akkor EZEN a linken keresztül tudsz regisztrálni.
Játékmechanika
Ez a játék eléggé rendhagyó a többi hasonló stílusú játékokhoz hasonlítva. A karaktergenerálás az adott fajhoz tartozó alap skilleket kapjuk. Viszont lehetőségeink végtelenek, bármely faj bármely hajóját/fegyverét/modulját kitanulhatjuk az idő folyamán. Nincsenek adott ellentétek mint más MMO-k esetén, a barátokat és ellenségeket a játékosok határozzák meg.
Karakterfejlődés
Szintén rendhagyó módon történik a karakterünk fejlődése. A legtöbb Online szerepjátékhoz hasonlóan itt is skillpontokat gyűjtünk, viszont ennek gyűjtése független a játékbeli tevékenységeinktől (eltekintve néhány esetet amikor a küldetés egy adott skill szintjét adja). Ebben a játékban a skillszerzés passzív módon történik, valós időben az adott skillhez szükséges attribbutumok, szorzó, valamint a skill szintje alapján.
Például egy 1x-es szorzós skillhez szükséges skillpontok száma szintenként.
Level I: 250
Level II: 1414
Level III: 8000
Level IV: 45255
Level V: 256000Egy fizetős (Omega) account implantok (ezekről később lesz szó) nélkül óránként körülbelül 1740-1800 SP-t tanul.
A legmagasabb szorzó a skilleknél 16x, értelemszerűen 16x annyi skillpont szükséges az egyek szintekhez mint az 1x-es szorzónál.
Egy részlegesen kitanult skillből a skillpontok nem vesznek el, az adott tanulás ugyanonnan folytatódik.
A karakter akkor is tanul amikor nem vagy belépve a játékba.
Frissítések - Updatek
Patch Jegyzeteket itt érhetitek el.
Körülbelül havonta kapunk kissebb-nagyobb frissítéseket illetve friss tartalmat, illetve akár napi vagy heti szinten kerülhetnek be kissebb módosítások, skinek a játékba. A játékmechanikát érintő változások erős tesztelésen vesznek részt, amelyben a játékosok is részt vehetnek a Singularity teszt-szerveren, olykor előre meghirdetett "tömeges tesztelések" alatt. Ezen nagyobb frissítések akár hónapokkal előbb bejelentésre kerülnek hogy a játékosbázis felkészülten és problémamentesen álljon át az újításra.
Grafikai újítások is folyamatosan kerülnek be a játékba, mostanában az ilyen jellegű újítások a régi hajómodellek lecserélésében merül ki, de a játék megjelenése óta gyakorlatilag a teljes grafikus motort újra írták, és igyekeznek a lehető legjobb technológiát használni a grafikai élmény maximalizáláshoz.Ígéretek szerint a 2019-es év második felében ismét egy nagy frissítés következik, immár 64 bites kliens is elérhető lesz, remélhetőleg így a nagy csaták alatt nem kell minden effektet kikapcsolnunk.
Free2Play (Alpha) vs Fizetős modell (Omega)
Alpha Klón Státusz
2016.11.15-e óta a CCP Games megszűntette a régi Trial rendszert, és egy új, Clone Status rendszer lépett érvénybe. Az eredeti rendszerben normál regisztráció esetén 14, meghívó rendszeren történő regisztráció esetén 21, ritka esetekben 30 napnyi próba lehetőséget kaptunk, ezután ha tovább szerettünk volna játszani kénytelenek voltunk valamilyen módon előfizetést vásárolni, nem mellesleg a trial alatt nagyon erős limitációkba ütközhettünk.
(!!!folyt!!!)Omega Klón Státusz
Toborzás
Ha szeretnétek az oldalon a toborzást leghatékonyabban végezni, írjatok egy logout bejegyzést magatokról. Küldjétek el a linket a topikgazdának (Haxiboy), valamint a cég nevét és logóját.
A topik összefoglaló frissítés alatt!
- Android szakmai topik
- Futás, futópályák
- Gyúrósok ide!
- Milyen autót vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Assassin's Creed IV: Black Flag
- Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Opel topik
- További aktív témák...
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD