Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
csibe1
addikt
"Mivel a toronyhűtő 40 deka körül volt, így önsúlyánál foga szó szerint majdnem kitépte a lefogató konzolját az alaplapról, mikor leesett."
Ezért rendelek inkább mindent külön, ha lehet. Ha mégsem akkor a procihűtő nélkül, mert az csúnya munkát csinál ha elszabadul, simán tönkrevágja az alaplapot.
-
Arra nem lehet felelősséget vállalni, ami út közben történik. Hülyeség elvárni is. Aki elvárja, azzal jobb nem üzletelni.
Kértek tőlem porcelán étkészlet postán, visszakérdeztem, hogy biztos jó ötlet-e... nem vette meg
-
janeszgol
félisten
Megnézve a fórumos életed, meg a hozzászólásaid. Akinek ezt magyarázni kell annak nem sok esze van. Majd elolvasom a másiknál a hozzászólásokat.
-
Jómagam fotózom a dobozt amikor csomagolok.
És megírom az illetőnek, hogy ilyen minőségben kell, hogy megérkezzen.
Az már az ő sara, hogy sérült doboz esetén nem vetet fel jegyzőkönyvet.
Amennyiben eltűnik a csomag az nyilván a feladó feladta, végigverni a futárszolgálatnál a problémát.
Már többször írtam, a csomagküldés olyan mint a zsibvásár, el kell tudni fogadni a vevőnek, hogy otthon bekapcsolva nem működhet a terméke.
És nem feltétlen az eladó hibájából, hanem az átadás és az átvétel közötti rengeted tényezőtől függően.
Kiszámolni sem lehet, hogy mennyi ismeretlen rejtőzik egy erre vetített egyenletben. -
válasz
mefistofeles
#5
üzenetére
Nyilván az eladó és a vásárló közös érdeke ez esetben a probléma rendezés. Magyarul együtt működés.
-
De ha végig gondolod így is a logikus. A vevőnél van a csomag, ő tudja lefényképezni az esetleges sérülést, ő tudja az átvétel körülményeit, stb. Az eladó mit tud mondani? Hát azt mondta a vevőm, hogy megsérült a csomag, de semmi konkrétum nincs a kezében. Simán kiröhögik
-
Ubul1234
csendes tag
válasz
Hieronymus
#1
üzenetére
Az én esetemben fordítva volt a dolog: Nem innen, máshonnan rendeltem egy terméket. Kisméretű, bubis boritékban volt feladva. Foxpost-on küldték. Átvételkor derült ki, hogy a csomagot felbontották, és az üres csomagolóanyagot rakták a csomagautomatába!!!
Nekem egyértelmű volt, hogy a futár tépte fel és vette ki a tartalmát. Azonnal hívtam a fox-ot, kérték, hogy írjak reklamáló levelet, képpel, kárigénnyel, de 30 nap az átfutása.
31. napon kaptam értesítést , hogy elbírálták, és jóváhagyták a kárigényemet, és kb még 2 hétig ültek rajta, míg elutalták. Tehát kb. másfél hónap után kaptam vissza a pénzem....
Tehát összesítve, én mint a vevő jártam utána és az én pénzem ült a foxnál, nem a feladóé, aki jogviszonyban állt a szállító céggel. -
Az én konkrét esetemben a vevő mondta, hogy van valami panasz lehetősége vagy mi a GLS felé (mármint vevő részről) valami ilyesmire emlékszem de mint írtam a folytatásról nincs infóm.
herion: ha a PCX gondosan becsomagolta és még törékenyként is adták fel, akkor szerintem egyértelműen a futárcégnek kéne a felelősséget vállalni, abban az esetben ha rögtön az átvételkor jelezték volna, hogy külsérelmi nyomok vannak a csomagoláson. Egy már kibontott, doboz, használt PC esetében nyilván nehéz ezt utólag bizonyítani.
-
herion
tag
válasz
Hieronymus
#1
üzenetére
Azért kell a helyszínen, az átvételkor kibontani a csomagot. Azt ha gáz van, jegyzőkönyv. Csak ugye a futárok ezt nagyon nem szeretik, ezért soha nem reklámozzák még úgysem, ha láthatóan sérült a csomagolás.
Illetve az emberek nagy része vagy nem gondol erre, vagy nem is tudja, hogy létezik jegyzőkönyv szállítás közben sérült termék esetén.
Szóval ha nincs bizonyíték arra, hogy az átvél előtt, szállítás közben sérült a termék, akkor marad a sóhivatal.2022 körül egyik laikus ismerősöm kérésre összeállítottam egy gépet PCX-en. Ragaszkodott, a PCX-hez, plusz ahhoz is, hogy ők szereljék össze a gépet, mert a szent BIOS frissítés, a tapasztalt szerelők ésatöbbi.
Megjött a gép, postán maradóra kérte, átvette, egyből hozta hozzám telepítésre.
Bekapcsolás, UEFI-be belép, 85 fokos a CPU.
Mondom ez így nagyon nem okés. Szedjük le a toronyhűtőt, hátha a kolléga elfelejtette a pasztát, vagy rajta hagyta a matricát a hűtő alján.
Paszta volt, matrica eltávolítva, viszont a hűtő alaplapra csavarozott beépítőkerete olyan szinten eldeformálódva, hogy egy 100 forintos lazán befért volna a CPU kupak és a réz hővezetők közé.
Röviden annyi történt, hogy a kartondobozt vagy szándékosan dobálták a válogató központban, vagy leejtették, ennek a nyomait utólag megtaláltuk a karton doboz horpadt, kosztol elfeketedett sarkain. Mivel a toronyhűtő 40 deka körül volt, így önsúlyánál foga szó szerint majdnem kitépte a lefogató konzolját az alaplapról, mikor leesett.
2-3 napos emailezgetés a PCX-el, ők termesztésen mossák kezeiket, nem tudnak ezzel mit kezdeni, és nagyon sajnálják de ez van (560 ezer forintos PC-ről volt szó egyébként).Na és akkor a kérdés, hogy itt a valóban PCX hibázott?
Ők korrektül becsomagolták a gépet, a doboz minden oldalára felragasztva "törékeny számítógép, kezed óvatosan, ⬆⬆⬆ ez az oldal felfelé" felirat.
Ebben az esetben ki kivel, hol és mikor mit boxoljon le, ez itt a nagy kérdés?
Az is benne van a pakliban, hogy az ismerősöm ejtette le a dobozt hazafelé, csak sumákol.Nem véletlenül írja egyre több webshop, hogy ha sérültnek látszik a csomagolás, akkor NE VEDD ÁT a terméket.
-
Nagyon sajnáltam a dolgot de nem vállaltam a felelősséget (nem is kérte) és mondtam, bokszolja le a GLS-el.
Te állsz jogviszonyban a szállító céggel. Nem a vásárlód. Te adtad a megbízást a szállításra.
Neked van lehetőséged "bokszolni".
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ZBook Fury G7 Intel Core i7-10850H Refurbished - Garancia
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3687, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



