Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Qtya123 #39 üzenetére

    Amikor kijöttek a gsync monitorok nem volt ilyen technológia még elterjedve, az első volt. Rá több mint 1 évre jött a Freesync.
    Az AMD kártyák akkor 2015 ben nem voltak opciók minden esetben, lásd Vega vs GTX és vagy a teljesítményük vagy a fogyasztásuk miatt. Késöbb jelent meg és a Freesync nem volt egyenlő azzal a minőséggel monitorok terén ami a gsyncnél minimum követelmény volt.
    2016 tól terjedt ela Freesync 2018 ban már érezhető volt, hogy ez így nem fog működni az Nvidiának.
    Előnye volt hogy olcsóbb volt és elérhetőbb, de Nvidia tulaj ezzel nem tudodott mit kezdeni mert nem volt elérhető az Adaptív szinkronizáció, tehát maradt a drága de jó megoldás vagy a semmi.
    De ez 2019 ig tartott de már 2018 ban lehetett hekkelni egyes drivereket erre.
    Tehát kimaradt a 700 és 900 a generációs,de a Pascal már belekerült szerencsére az Adaptiv szinkronizáció körébe.
    Az tény , hogy zárt és zsákutca szabvány volt, engednie kellett volna mellette az adaptiv szinkront. de az is tény hogy minőségre remek volt és még most hozza be a szabvány a tudását.

  • hapakj

    őstag

    válasz Qtya123 #39 üzenetére

    Én is szeretem a sok FPS-t, s fejlesztenék ha lenne olyan játék ami le köt és tényleg szórakoztat.

    Eddig RDR2-vel kellett csak kompromisszumot kötni mer néha beesett ~45 FPS-re. Itt jól jött a VRR.

    Detroit Become Human sem volt vészes a kb 60 FPS-vel, főleg mert nem egy túl gyors játék.

    Maradék cuccok meg fine tuning nélkül mennek 80Fps fölött. Még a 2023-as Mortal Kombat 1 is.

    Többi újabb játék, meg egyszerűen nem kötött le annyira, hogy szaladjak gépet upgradelni. A Doom Dark Ages kiváncsi leszek, de ahogy ismerem az ID tech-et az is meg lesz 80 FPS felett :D

    Szóval nem a gépem lassú, hanem az új játékok uncsik :D

Új hozzászólás Aktív témák