Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz gorbep #8744 üzenetére

    A kétfázisú motorok állandó teljesítményt vesznek fel, csakúgy, mint a háromfázisú motorok, így a kiegyensúlyozott kétfázisú terhelés kiegyensúlyozott háromfázisú terheléssé alakul. Ha azonban egy kétfázisú terhelés nincs kiegyenlítve (az egyik fázisból több áramot vesznek fel, mint a másikat), a transzformátorok semmilyen elrendezése (beleértve a Scott-T transzformátorokat is) nem tudja helyreállítani az egyensúlyt: A kétfázisú oldalon lévő kiegyensúlyozatlan áram kiegyensúlyozatlan áramot okoz. a háromfázisú oldal. Mivel a tipikus kétfázisú terhelés egy motor volt, a Scott-T fejlesztés során a két fázis áramát eredendően egyenlőnek feltételezték.

    A modern időkben az emberek megpróbálták újraéleszteni a Scott-kapcsolatot, hogy az egyfázisú elektromos vasutakat háromfázisú közüzemi tápegységekből táplálják. Ez nem eredményez kiegyenlített áramot a háromfázisú egyenlőségen. A két szakasz terhelésének pillanatnyi különbsége a háromfázisú táplálás kiegyensúlyozatlanságának tekinthető; transzformátorokkal nem lehet kisimítani. [4]

    Akkor kérdem én, miért mondod azt, hogy egy fázis vételezés esetén a három fázist szimmetrikusan terheli?
    Nem tanított az adott tanár

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák