- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- DirectX 11-es tempót kínál az új Arc meghajtó
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- SSD kibeszélő
- Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
- Milyen egeret válasszak?
- ASUS ROG Ally
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Csizmás
félisten
üdv,
ebayes eladásnál, ha a t. vevő nem fizet, és nem áll szándékában megvenni, akkor mindenképp kiszámlázza nekem a fee-t?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Topikgazda
válasz Mr.Csizmás #75152 üzenetére
Amikor megveszi a vevő akkor rögtön előjegyzésbe veszi a jutalékot.
Ha nem fizeti ki a vevő 48 órán belül, akkor neked indítani kell egy nem fizetett a vevő request-et (Report an unpaid item), ekkor a vevő kap még 4 napot a rendezésre, ha ekkor sem fizet, akkor a vásárlás sztornózásra kerül, törlik a jutalékot és újból meg lehet hirdetni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mr.Csizmás #75154 üzenetére
Egyáltalán nem azt írtam.
Te vagy az eladó. A vevőd nem fizeti ki 48 órán belül, akkor indítod azt amit írtam, kap a vevő egy felszólítót hogy még van lehetősége 4 napon belül kifizetni.
Ha ekkor sem fizet, törlik a vásárlást, mivel nem lett eladva a felszámolt jutalékot is sztornózzák. Az 48 óra+96 óra, ami 6 nap és a jutalék is törölve.[ Szerkesztve ]
-
Sátán44
addikt
Fedex értéknyilatkozatnak csak a magyar részét kell kitölteni igaz?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Heavyrain
őstag
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni.
Ebay-en megnyertem egy aukciót, viszont most látom, hogy az eladó csak az USA-ba szállít és máshova nem hajlandó. (lehetséges, hogy azután módosította, miután már leadtam a bid-et, vagy az is lehet, hogy csak én nem vettem észre.
Nem hatalmas összegről van szó, de az eladó nem hajlandó törölni a rendelést, én meg nem vagyok hajlandó kifizetni, úgy, hogy nem kapok érte semmit.
Ilyenkor mit tudok tenni? Ebay kit véd? Support tudja törölni a rendelést?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Heavyrain #75158 üzenetére
Nem értem, ha nem szállít ide akkor nem is tudod kifizetni. Ha küld számlát a szállítási költséggel akkor lehetséges csak. Kérted a vásárlás törlését a Contac seller-nél lévő opcióval?
De ezt sem értem: én meg nem vagyok hajlandó kifizetni, úgy, hogy nem kapok érte semmit. Ha kifizetsz valamit akkor miért gondolod hogy nem kapsz semmit?
A Support nem töröl semmi, nincs hozzá közük, az eladó és a vevő dolga a vásárlás és fizetés.[ Szerkesztve ]
-
Heavyrain
őstag
Írtam a sellernek, hogy a vásárlás törlésével kapcsolatban.
Először azt írta, hogy nem szállít addig, amíg nem fizetek neki.....aztán meg azt, hogy USA-n kívülre egyáltalán nem szállít és a rendelést sem törli, mert a vevő a hibás.
Szóval előbb kéne fizetnem neki, hogy szállítson, amit nem fog megtenni, mert USA-n kívül lakok, így a fizetés után nem kapnék semmit.
Van egy olyan érzésem, hogy az eladóval így nem fogok előrébb jutni, azért kérdeztem, hogy milyen lehetőségeim vannak a törlésre? Nem tagadom, itt most valószínűleg tényleg én voltam a hibás, (ha csak nem utólag módosította a leírást), de ez nem változtat a tényen, hogy meg szeretném oldani a helyzetet, úgy hogy ne kelljen fizetnem és töröljék a rendelést.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Heavyrain #75160 üzenetére
Szóval előbb kéne fizetnem neki, hogy szállítson, amit nem fog megtenni, mert USA-n kívül lakok, így a fizetés után nem kapnék semmit.
Már írtam, nem tudod, lehetetlen kifizetni, ha nem szállít ide. Még ha akarnád akkor sem és ha az eladó szeretné akkor sem. Számlát kéne küldenie.
Az hogy te vagy ő a hibás értelmetlen dolog foglalkozni vele és mivel te kéred a törlést neki ebből semmi problémája, csak nyilván nem olvasta el a szerződési feltételeket és a vásárlás törlésére vonatkozó szabályokat.
Egyébként nem szoktunk licitálni olyanra ahol nincs Magyarországra szállítás, vagy előzetesen még a licit megtétele előtt rákérdezünk a lehetőségre és az árra, ha azt válaszolja hogy igen és az ár is megfelel, akkor teszünk licitet.
Ha már van licit téve a tételre, akkor a szállítási költséget nem tudja "eltüntetni", tehát tényleg nem volt.Ha visszaolvasol egy kicsit, a vevőnek 48 órán belül kell kifizetni. Az eladó ezután jelzi az eBay-nek ezt, mert neki a hirdetés lejártakor előjegyezték a jutalékot és csak akkor törlik ha ezt megteszi, kapsz egy e-mailt hogy 4 napod van kifizetni, de továbbra sem tudod, mert ugye nincs ide szállítás.
Letelik a 4 nap, neked felszámolnak 1 db ki nem fizetett tételt (10 db-ig nincs különösebb jelentősége, ráadásul kérheted is a törlését ennek a "fekete pontnak".)
Gondolom így már világos, hogy mit kell tenni, vársz hogy teljen le az idő.
Egyébként meg nem veszítesz semmit ha a Contact seller-nél jelölöd a Request to change an order-t alul a Contact seller gombra kattintva beírod hogy téves licitálás miatt kéred a vásárlás törlését.
Erre vagy törli vagy nem reagál, viszont amikor kéred a "fekete pont" törlést akkor látják, hogy te próbálkoztál rendezni a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
dzsi23
addikt
Sziasztok! Ha üzenetben megegyezek egy eladóval a részleges visszatérítés összegéről, mi a következő lépés? Tehát, ő mond egy összeget, én belegyezek, akkor majd utalja magától paypalon, vagy nyitnom kell valamilyen eljárást erre a célra?
-
Topikgazda
válasz dzsi23 #75163 üzenetére
Semmi, várod hogy megkapd. Gondolom megegyeztetek a teljesítés határidejében is. Az ilyen egyezségnek ez lenne a lényege, hogy nem megy a "hivatalos" útra a dolog.
Én mindenképp szoktam request a refund.-el hivatalossá tenni, mert akkor ő tudja úgy küldeni vissza, hogy ezzel csökken a jutaléka, amit az eBay felé kell fizetni, meg így biztos hogy teljesíteni fogja. -
totyak
aktív tag
Üdv!
eBay-en szeretnék vásárolni. Kérdeztem az eladót a postaköltségről. Azt írta Royal Mail Economy 4,5 font, Tracked 10 font.
Meg tudjátok mondani, hogy mi ez az Economy, így még sosem kaptam semmit. Mindig Standard-ként jönnek az apró-cseprő dolgaim.
Illetve ez mennyire biztonságos szállítási mód? Gondolom semmi után követés nincs, de esetleg, ha elkeveredik és én visszakapom a pénzem az eBay által (gondolom), akkor az eladó is vissza fogja valahogy az ottani postától? Magyarán valami biztosítás van rá? Nagyon rendes emberke, nem szeretnék vele zűrt. És gondolom nem a brit oldalon kell tartanom a pakk eltűnésétől.
Valamint utolsó kérdésem, hogy az ilyen csomagok mind bubis borítékosak, vagy kisebb dobozba is bele teheti? Ha csak boríték, akkor máris nem jó, mert nem szeretném, ha kilapulna a küldemény.
Köszönöm
-
Topikgazda
válasz totyak #75165 üzenetére
Normál levél és nincs nyomkövetés. Ha elveszne te visszakapod pénzed, de az eladónak senki sem ad kárpótlást. Biztosítás csak az ajánlott - registered - küldeményre van. Ami nálad a 10 fontos árú.
Hogy milyen csomagolással küldi azt csak az eladód tudja. Annyí van általánosságban hogy posták 2 kg-ig és 90 cm befoglaló méretig (szélesség+hossz+magasság) levélküldeménynek tekintik. Hogy ez boríték vagy doboz teljesen mindegy.
Bárhol eltűnhet a küldeményed. Nem ország függő. -
Topikgazda
válasz dzsi23 #75167 üzenetére
Összefoglaló 4.b A menüpont neve a return item és nem jelenti azt hogy kötelező visszaküldeni, egységesítették a menüpontot.
Ha részvisszatérítést szeretnél, azt is le kell írni és majd az eladó annak megfelelően rendezni a dolgot.
Ha nem kell az eBay döntést kérni, mert egyezség van, akkor itt az ügy le is zárodik. -
Sz_Imre
senior tag
Üdv.
Másnak sikerült belépnie az ebay-re?
Mert nekem nem engedi.
Amit próbáltam: másik böngésző, mobilról belépés, jelszó resetelés, de még arra is a fenti hibaüzenet jelenik meg. Az email és jelszó tuti jó, mert még tudtam használni, sőt jött hírlevél is tőlük. -
Topikgazda
válasz Sz_Imre #75170 üzenetére
Természetesen igen, normálisan használható
Ez a hiba akkor van a Google smart lock egy kicsit megkavarodik. Vagy valami más.
Most már hogy kérted a jelszó elfeljtéses dolgot nem tudni hogy mi lesz a jó jelszó. Mert nem biztos hogy a resetelés megoldja, sőt az ellenkező lehet az eredménye mert az ugye új jelszót igényel, de neked böngésző ar égit adja be.
Első körben törölni kellett volna az eBay sütiket, a böngésző gyorsítóárat, az eltárolt jelszót, az eBay könyvjelzőt, majd a böngésző újra indítása után újból belépni az adatok beírásával. persze ha asmart lock lecseréli egy régebbire nem igazán tudsz vele mit kezdeni.
Opera böngésző vagy Internet Explorer kellene.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sz_Imre #75172 üzenetére
Az is befolyásolhatja, de nem kiváltó ok. Amikor beírod a jelszót vagy felhasználói nevet az nem egyezik.
Nem volt sms kódos belépési védelem itt aktiválva?
Próbáld meg nem Chrome-ban a Text a temporary password-ot.
Esetleg feltörték az Bay fiókodat. és ezért nem egyeznek az adatok. -
RAZR_v3
tag
Rendeltem egy konzolos játékot, 800 forint volt + 1700 forint postaköltség. Condition résznél azt állította be az eladó, hogy good. Ennek a részletezésében pedig szerepelt, hogy jár kézikönyv is hozzá. Megkaptam a csomagot, a kézikönyv hiányzik. Az eladó a termék leírásában nem írta egy szóval se, hogy hiányzik a kézikönyv.
Először felvettem vele a kapcsolatot sima üzenetben, leírtam neki normálisan, hogy mi történt és szeretném ha megoldanánk a problémát, mert abban a tudatban vettem meg a terméket, hogy nem hiányos. Erre elkezdett hazudni, hogy ő sehol se írt olyat, hogy lenne hozzá kézikönyv, ha megnézem a többi hirdetését akkor ott látom, hogy amelyik játéknál készült fotó a kézikönyvről is, csak ahhoz jár kézikönyv. Szerinte a kézikönyv hiányát a termék ára tükrözi.
Én ezt a választ természetesen nem fogadtam el. Nyitottam egy return requestet, indoknak beírtam azt, hogy "doesnt match description or photos". Nemrég kaptam egy üzenetet az Ebay-től: "The seller accepted your return of --- and refunded you ---. It should be available in your PayPal account. "Amikor legutóbb visszaküldtem egy terméket (nemzetközi ajánlott levélként), csak azután kaptam meg a pénzt, hogy az eladó átvette. Én most még postára se adtam a cuccot, és előre visszakaptam a vételárat. Azt írja az Ebay rendszere, hogy "This return is now completed".
Most mit csináljak? Nem kell az eladónak a termék? Attól félek, hogy ha úgy küldöm vissza, hogy az Ebay rendszerébe már nem kerül bele a nyomkövetési szám, akkor a visszapostázás árát elbukom és mínuszban jövök ki.
-
depence
tag
Sziasztok,
Ebay-en hol lehet panaszt tenni az eladóra ha nem válaszol a levélre. Ugyanis nem jó a küldött termék.Köszönöm!
HP Envy curved 34 AIO, Samsung Galaxy Z fold 3, Panasonic FZ2000, Nikon D3300
-
Sz_Imre
senior tag
Nem volt sms belépési kód aktiválva.
A többi próbáltam amit írtál, de semmi eredmény. Írtam emailt nekik, meglássuk mi lesz.
Bár így elég nehéz lesz értékelni mert 2 cucc is jön.
Közben újra regisztráltam, minden ugyan úgy és simán engedte, mintha nem is regisztráltam volna...
Szóval most ez fura..
Nem rég regisztráltam 2 hete ráadásul.
(Használok banggood-ot, gearbeast), de egyikkel sem jártam még így.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sz_Imre #75176 üzenetére
Írtam hogy mi volt a valószínűsége. Ha ugyanazzal az azonosítóval tudtál regisztrálni, akkor feltörték és átírták az azonosítót.
Annyit tegyél már meg, hogy a PayPal-ra is lépj már be, töröld a meglévő eBay összerendelést és ezzel az "új fiókkal" csináld meg újból.
A PayPal-on azért van sms belépési védelem?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sz_Imre #75178 üzenetére
Ha PayPal-al fizetsz akkor célszerű, nem véletlenül ajánlják fel, érhet meglepetés, mert van olyan lehetőség, hogy csak olyan vásároljon az adott eladótól akinek van PayPal fiókja és a rendszer ezt a kapcsolatot nézi. Illetve a vita rendezés esetén is jól jön, hogy mindkét helyen tudod intézni.
-
Topikgazda
válasz Sz_Imre #75180 üzenetére
Nem itt kezdődik a biztonság. Ez az összerendelés a normál működés. Biztonság a kétlépcsős azonosítás (sms kódos belépés) használata mindkét helyen.
Amikor fizetsz összekapcsolódik, mert egyébként nem tudnád kifizetni. Ez a biztonsági valami fals információ.Gondolom nálad nem úgy van, de van aki ugyanazt az azonosítót és jelszót használja az eBay-en a Paypal-on, meg minden webshopban, no az aztán ad a biztonságra
[ Szerkesztve ]
-
Sz_Imre
senior tag
-
Ma bentem a postára, mert jött egy papír, h átvehetem két kínából érkezett rendelésem. Bent elém toltak négy csomagot, majd a kisasszony csak annyit mondott, március óta őrzik a másik kettőt, nem kaptam érgesítőt?! (Azon a postán havonta 1-2 alkalommal megfordulok csomagfelvétel miatt és nem, nem kaptam.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Topikgazda
március óta őrzik a másik kettőt, Akkor maradjunk annyiban hogy a te postád egy nagyon gagyi, mert 10 nap az őrzés és akik ott ellenőrzik a kézbesítési munkát amiért fizetik őket, egy nagy 0-ák, mert áprilisban ezeknek a csomagoknak elő kellett volna kerülni. Milyen problémák lehetnek még ott?
-
-
-
-
RAZR_v3
tag
-
Sz_Imre
senior tag
válasz Sz_Imre #75182 üzenetére
Na sikerült megoldani a problémát, nem törték fel, nem törölték.
Egyszerűen megadták a régi fióknak a felhasználó nevét és azzal betudtam lépni.
De email-es belépéssel még most sem megy. Lehet én vagyok a hülye, de ezt szerint két lehetőség szerint is beléphetek. -
-
Topikgazda
válasz Sz_Imre #75190 üzenetére
Úgy van vagy e-mail vagy az azonosító. Nézd meg a profilban hogy milyen e-mail cím van ehhez az azonosítóhoz rendelve.
De írtam, lehet ahogy a böngésződ által eltárolt e-mail cím és jelszó páros a hibás, rosszat szed elő, mert a szinkronizáció nem ment vagy megsérült.[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
PC-n nincs ilyen opció, ha mégis akkor azt nagyon eldugták. Tegnap telefonról vettem valamit eBay applikáción keresztül, ott volt megjegyzés, azóta PC-n se kell bejelentkezni, olyan mint előtte. Végre...
Illetve majdnem olyan: a Ft-ban levonanidó összeget sajnos továbbra is csak rejtve mutatja, kattintani kell érte. Nem, nem fogok a bankommal váltatni, nekem az nem jó.
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Topikgazda
válasz Winner_hun #75195 üzenetére
Van egy kis változás az ekkor beírt 2018-05-18 óta a fizetési felületet át alakították, de konkrétan mi az ami nincs?
Eredetileg arra válaszoltam hogy te azt írtad nem jegyzi meg a PayPal fizetést és neked mindig be kell lépni.
Most azt írod, hogy meg van jegyezve miután mobil app-al fizettél, a böngészős fizetésnél továbbra is választható hogy megjegyezze, de az eBay PayPal fizetési kliensben kérdez rá.Ha a kártyánál nincs a PayPal-on a banki váltás beállítva csak a forintos PayPal konverziós összeg van kiírva a Checkout oldalon, én nem látom eldugottnak.
[ Szerkesztve ]
-
Vesporigo
aktív tag
Sziasztok.
Párom rendelt egy terméket ebay-ről, az eladónak 99,8%-os értékelése van. Rendelés állapota shipped lett, de nem talált se az emailben, se az ebay-en a megrendeléseknél tracking numbert. Írt az eladónak, hogy tudna-e adni tracking numbert, ami alapján lehetne követni az árut, ezt a választ kapta az eladótól:
We shipped your order on 06/11/18, the package was sent via Royal Mail international so no tracking details are available for this parcel.
Olvastam itt fórumon, hogy nem minden áruhoz adnak tracking numbert, viszont nekem nem tiszta, hogy ha nincs szám, akkor az eladó és a vevő mi alapján hivatkozhat vagy utasíthatja el a refundot? Royal Mail esetében a Magyar Posta fogja kiszállítani az árut, viszont ha nem leszünk otthon, hagynak értesítőt, hogy átvehető az adott postán, vagy csak otthagyják a lépcsőházban a csomagot, mivel úgyis ki van fizetve és nincs tracking number sem? Kérlek világosítsatok fel ennek menetéről, mert fogalmam sincs erről, ez az első ebay-es rendelésünk.[ Szerkesztve ]
-
Sz_Imre
senior tag
Megnéztem, jó email cím volt beütve.
Most megnéztem újra, email címmel nem engedett, csak felhasználó névvel.
Utána mikor beléptem, akkor adatokat frissítettem, utána kijelentkeztem és újra be, de próbából az email-es címmel és végre sikerült. Szóval ahogy írtad is az ebay-es szinkronizáció lehetett a probléma.
A lényeg, hogy a probléma elhárítva.
Köszönöm a segítségedet még egyszer. -
Topikgazda
válasz Vesporigo #75197 üzenetére
A postai kézbesítés szabályai egyértelműek.
Ha normál küldemény akkor kézbesítik háznál a nem haladja meg a vastagsága a 24 mm-t. Ha ennél vastagabb akkor a postás visz egy értesítőt hogy átvehető a postán.
Ha nem vagy otthon, akkor két dolog lehetséges: ha 24 mm alatti berakja a postaládába mert nála van, ha 24 mm feletti neked kell bemenni érte az értesítővel mert nem került ki a postáról.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!