Hirdetés

Aktív témák

  • overclk

    tag

    Mivel eddig nem találtam, gondoltam nyitok egy topicot a multi résznek is. Én kizárólag a multi miatt vettem meg a Doom 3-at. Egyelőre azonban keserű élményeim vannak csak. 384/64-es ADSL-em van, szerver keresésre az All Seeing Eye progit használom. Általában ~ 200db szervert szokott találni a játékhoz 40 - 1000-es pingig. Ha belépek egy szerverre (mondjuk a legkisebb pingesre>40), akkor a játék megy normális sebességgel, de kb. 10 - 20 másodpercenként ''beragadok'' és remeg a kép Én meg egy helyben állok. :(( Főleg akkor van ilyen, ha hirtelen mozdulatokat teszek. A pingem 40 és 500 között ugrál...:F

    A Quake 3-hoz volt egy csomó multis beállítás, ami sokat használt, de a Doom 3-hoz egyelőre nem igazán találtam ADSL-re vonatkozóan. Szeretném, ha elhangzana egy - két jótanács főleg a multis beállításokkal kapcsolatban.

    [Szerkesztve]

  • jamez

    senior tag

    az a baj, hogy nem a multira találták ki a doom3-at, én is ezért vettem meg. :(( Remlem a HL2.

    Ingatlan eladás-vétel, ingatlan jogi kérdések, bérbeadás kérdésed van? Hívj vagy pü.

  • anaqer

    veterán

    válasz overclk #1 üzenetére

    Legfőbb jótanács - várd meg a patchet. Ez így egyenlőre használhatatlan.

    And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You

  • overclk

    tag

    válasz anaqer #3 üzenetére

    Igen, a multija elég gázos több szempontból:

    -Sötét szűk folyosók, kis terek
    -(Feltételezetten) optimalizálatlan netkód
    -Megfelelő, nem bétaállapotú módok, mapok léte

    Egyébként én is nagyon úgy érzem, hogy itt sok minden el fog dőlni a legelső olyan patch-en, ami a multi részre is vonatkozik...(állítólag 1 -2 héten belül jön...)

  • Dilikutya

    félisten

    válasz overclk #1 üzenetére

    ''Én kizárólag a multi miatt vettem meg a Doom 3-at'' - hát ez látod hiba volt. a Doom3-ról előre elmondták, hogy nem lesz benne a multis rész hangsúlyos, sőt, ha jól emlékszem, az is felmerült, hogy egyáltalán nem is lesz benne. végül csak betettek egy ilyen ''van, hogy legyen'' multit.
    a játékban szereplő pályák vannak multiban is, vagy vannak külön csak multis pályák? hátha lesz hozzá egy rendes multis kiegészitő, pályákkal, módokkal, jobb netkóddal. olyasmire gondolok mint pl az Enemy Territory, vagy pl az Unreal II-höz az XMP. de a játék jellegéből adódóan sok újdonságra nem lehet számitani, deathmatch, CTF... esetleg cooperative, bár a szűk folyosókon inkább csak útban lennének egymásnak a játékosok. ja és persze szűk, sötét folyosókon nem igazán lehet jókat multizni. a Q3 multiból pár dolgot igazán átörökithettek volna. a játéknak amúgyis olyan feelingje van, mintha egy agyonpolirozott, rendesen átszabott Q3 engine lenne.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

  • overclk

    tag

    válasz Dilikutya #5 üzenetére

    Valóban csak azért rakta be Carmack a multi részt, hogy ne érhesse szó a ház elejét, de hát azért ugye nagyon sok szorgos kezű modder van hál' istennek és ezerrel gyártják hozzá a módokat, multi pályákat stb. Ezt az oldalt érdemes megnézni: [L]http://doom3.filefront.com/[/L]. Itt szinte minden megtalálható, ami megjelent a D3-hoz ! Az hogy a multis része megerősödjön, csak idő kérdése. Lessz bizonyára majd netkód optimalizálás, meg jópár nagy területtel bíró map is. Az utóbbitól eléggé tartok gépigény szempontjából de minden jónak vannak rossz oldalai is. Igazából a Quake 3, q3dm6 pályához hasonló felépítésű pályákra lenne szükség..., a játszhatóság miatt. Az [L]http://www.orangesmoothie.org/[/L] orangensmoothie fórumain már javában fórumoznak egy OSP módról a Quake 3 mintájára, amely ígéretesnek tűnik. :P

Aktív témák