Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
- Milyen monitort vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Raspberry Pi
- Nem lesznek kitömve VRAM-mak az új VGA-k a gyártók szerint
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
Nem lesznek kitömve VRAM-mak az új VGA-k a gyártók szerint
ph Ez elvileg inkább előny lesz, mint probléma, mert így a játékosokhoz jutnak majd el.
-
Az Arm megvenné az Intel egy részét
it Közölték velük, hogy az nem eladó – egy ilyen felvásárlás miatt ráadásul az USA nagy támogatásai is veszélybe kerülnének.
-
PROHARDVER!
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Dragon3000 #79417 üzenetére
Ezzel így nincs is gond, ahogy szerintem azért se szólna még senki, hogy lelassul mondjuk 1-200Mbps/20-50Mbps-re rendkívüli helyzetekben (mint a mostani is), de, hogy néha az ADSL szintjén megy 8-10Mbps-el egy optikai kapcsolat, az kritikán aluli, és nem lehet kizárólag a járványra fogni, ez bizony csúnyán az alulméretezés következménye.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz nubreed #79503 üzenetére
Félreértés ne essék, értem én, hogy a járvány miatt alakult ki a jelenlegi helyzet, csak többekkel ellentétben nem tartom elfogadhatónak. Ja, hogy többen neteznek és nem erre méretezték a hálózatot? Pedig kellett volna, hisz ez a garantált minimum lényege. Károsodás a szolgáltató rendszerét nem érte, ergo biztosítani kellene neki a vállalt garantált minimumot. Ez nem egy jégverés, vagy kábellopás, ahol természetesen az előfizetőnek is méltányolni kell, hogy a rendszer helyreállítása időt vesz igénybe, és addig lassabb, vagy egyáltalán nincs szolgáltatás, és nem is egy free hotspot, amire esetleg a vártnál többen ráugrottak, itt csupán arról szó, hogy most az előfizetők nagyobb része használná azt, amiért fizet.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz wanted5 #79508 üzenetére
Nem is kell kiabálni, egyszerűen nyilatkozz a rögzített beszélgetésben arról, hogy nem járulsz hozzá a hibajegy lezáráshoz, mert szerinted a hiba nem lett elhárítva, és amennyiben letelt a bejelentéstől számított 72 óra, akkor igényt tartasz a kötbérre. Amennyiben a szolgáltató nem fogadja el a Te mérésed, akkor küldjön technikust aki a helyszínen kivizsgálja azt. Igen tudom, hogy most ez is egy kényes pont, de ha nem tudtok zöldágra vergődni online vagy telefonon, akkor valamerre tovább kell lépni. Ennek persze megvan az a kockázata, hogy ha kijön valaki és sikeresen kiméri a garantált minimumot, akkor kifizettetik a kiszállást. Ilyenkor egy dologhoz mindenképp ragaszkodni kell, ne az ő saját pppoe adataival kapcsolódjon, hanem a tieddel, és azon mérjen. Sőt én ilyenkor már inkább írásban intézném ezt a hibabejelentő email címen, mert ugye a telefonbeszélgetést te jogszerűen nem rögzítheted, viszont az email ügymenet nálad is megmarad.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Laccoss #79513 üzenetére
Teljesen rendben is van. A másik viszont user error, amivel nincs mit tenni. Sajnos hálózaton kívül egyik szolgáltató sem vállal semmire garanciát, így érthető módon a DIGI sem. Mondjuk konkrétan a ping-re tudtommal hálózaton belül sincs megadva semmilyen célérték, szóval amiatt reklamálni nehezebb dió.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz nrg_52 #79539 üzenetére
Nálam most amúgy elég jó a helyzet, de gondolom azért, mert nincs hétvége.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz herdsman12 #79558 üzenetére
Persze tudom, de nekem ez így szimpatikusabb. Ha helyzet volt, akkor mindig is írásban kommunikáltam a szolgáltatóval. Te pl. most le tudnád írni a beszélgetésed azonosítószámát, amit az ügyfélszolgálattal való utolsó beszélgetésed alkalmával diktált az automata? Én biztos nem.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz sajog159 #79562 üzenetére
Hát igen, ez így most nehéz dió, mert ugye nem mértél router módban, illetve akkor még a rosszabb minőségű kábel volt bekötve. Ha most akarnál mérni, akkor előbb megint át kellene állíttatni az ügyfélszolgálattal, majd utána újra vissza. És még ha végig is csinálod, akkor sem biztos, hogy jutsz valamire, lévén a napokban sok volt a terhelési eredetű lassulási probléma a DIGI-nél, szóval még ez is lehet az ok. Szerintem várj vele néhány napot, és addig mérj többször is, lehet jó lesz az. Ma este pl. nekem is csak 500 körül ment.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz sajog159 #79572 üzenetére
A böngészős speedtest oldalak elég vacakok sajnos, legyen flash, vagy akár html5, sokszor össze-vissza mérnek. Az alkalmazások már két fokkal megbízhatóbbak, de én személy szerint sokkal jobban szeretem a parancssoros verziót, ezt szoktam ajánlani is.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz g.killer #79581 üzenetére
Üdv!
Az ingatlan határán belül szerintem nem gond a föld alatti kiépítés, ha azt Te megcsinálod, vagy megcsináltatod, tehát lefekteted a csövet egy behúzóval, amibe a szerelőknek csak be kell majd rángatni az optikai kábelt. Ingatlanon kívül már más a helyzet, ott mindenféle engedélyek kellenének az ásáshoz, ezzel a DIGI nem fog foglalkozni szerintem, és életbe lép az, amit az ügyintéző mondott. Persze itt is más lehet a helyzet, ha van már az oszloptól bejövő, korábban lefektetett cső a házba. Ezek viszont mind egyedi esetek, amire itt nem fogsz mérvadó választ kapni, azt minden esetben a szolgáltatóval kell egyeztetned.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz CirrMee #79884 üzenetére
2020-04-07 a kihirdetés időpontja, a karbantartás 2020.04.15-én 00:01-01:00 óra között lesz.
HÁLÓZAT KARBANTARTÁS - GYŐR, ZALAEGERSZEG, NAGYKANIZSA, GELLÉNHÁZA, NAGYKAPORNAK, TESKÁND
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
A http://www.hajoregiszter.hu/ oldal elérése nektek is bizonytalan? Nézegetem, aztán egyszer csak nem elérhető, majd fél perc múlva újra megy, néztem mtr-el a ping-et, olyankor arra sem érkezik válasz.Tárgytalan, már rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #07746304 #79948 üzenetére
Eddig a DIGI-nél is ingyenes volt, ez viszonylag új dolog, hogy van bekötési díj határozott idejű szerződés esetén is. És emellett sajnos már a havidíjak tekintetében is beérték egy, s másik szolgáltatót, igaz a technológia miatt még mindig ez az előnyösebb, de már koránt sem annyival mint mondjuk 3-5 éve volt. Értsd, nem kell kötelezően box, korlátlan számú TV-n használható, az üvegen nem jön be a villám okozta túláram, lehet publikus IP címe a saját eszközödnek, stb.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #07746304 #79951 üzenetére
"más szolgáltatóknál volt az, hogy első 2-3 hónapban csökkentett havidíj"
Itt is volt, de sajnos ez kikopott. Amikor én kötöttem ~3 éve, akkor még egy évig 3000Ft-ot fizettem, aztán még egy évig 4500-at. Utána amikor hosszabbítottam, akkor már csak két hónapig volt 3000, utána simán 6000, most már ilyen sincs, és ráadásul van szerelési díj. Szóval elég brutális emelések voltak az utóbbi 2-3 évben. Persze tudjuk, mindez a DIGI mobil miatt kellett, amire én pl. nem is vagyok jogosult, mert a lakcímem nem lefedett terület.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz trec12 #79956 üzenetére
Igen, bizonyára a DIGI a húzta le, ugyanakkor még a többi csökkentett (legalábbis ott ahol van DIGI), addig a DIGI nem kicsit emelt. Én a UPC-nél utolsó években fizettem 9000Ft körül, majd amikor jött a DIGI, akkor ugyanazt a csomagot adták volna már 6500-ért is. Akkor viszont átszerződtem a DIGI-hez 3000-4500Ft-ért, majd most a DIGI-nél fizetek már 6000-et, miközben a UPC (Vodafone) már az egykoritól nagyobb csomagot kínál, még mindig 6000Ft körül. Szóval már a DIGI sem a régi, szépen beállt a sorba a többi mellé az árakat tekintve. És ha most kéne beköttetnem, még fizethetnék pluszba bekötésért is.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Dragon3000 #79960 üzenetére
Mondjuk engem pont nem érdekel a hűség, ha egyébként jó az ár, simán aláírok bárhol egy évet. Eddig is mindig így tettem, anno még két évet is aláírtunk. Nem albérletben lakom, ugyanaz a lakcímem lassan 30 éve. Teljesen mindegy minek nevezed, a lényeg, hogy most már hasonlóan áraz mint a többi, és nem lóg ki pozitívan a sorból mint néhány évvel ezelőtt.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #07746304 #79962 üzenetére
Engem sem érdekel a mobil, de mégis megfizettetilk velem is... Dual SIM-es telefonom van, egy slotban a céges kártya, a másikban meg a DOMINO SIM-em. A cégeset nem szüntethetem meg, ráadásul azon beszélek ingyé", a sajátomon meg a net van, de azt sem cserélném le DIGI-re, mert nekem az nem állapot, hogy hol működik, hol meg nem, sajnos jelen lefedettség mellett nem opció. Majd talán ha elérik a 80-90%-ot országos szinten, akkor meggondolom.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #07746304 #79971 üzenetére
Nem tudom, mivel nem érdekel a mobil rész, így nem is nagyon követem az azzal kapcsolatos miérteket, csak annyit látok belőle, hogy anyagilag jelenleg egy feneketlen kút, ahova öntik be a pénzt, és mivel még mindig tesztüzemben van és ingyenes, így a fedezetet a kábeles és a műholdas előfizetőkön kell behajtani.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Dragon3000 #79980 üzenetére
Látod, Te is csak magadból indulsz ki. Ennyi erővel viszont más meg gondolkodhat úgy, hogy semmi szüksége a Gbit-re, úgyse használja ki, ha lenne kisebb csomag a DIGI-nél itt is azt venné, így ha egy másik ad mondjuk kedvezőbb áron 3-500Mbps-t, ő már azzal is nyer. Tehát ne csak másik Gbit-es nethez hasonlítsd a DIGI ajánlatát. Egyszerűen csak mivel a DIGI árai erősen megszaladtak az utóbbi 1-2 évben, simán lehet, hogy egyesek már másik szolgáltatónál találják meg a kedvezőbb ajánlatot. Ilyen 2-3 éve nem fordulhatott volna elő, mert a 3-4 ezer forintos árral nem lehetett versenyezni.
Lehet foggal-körömmel védeni a DIGI-t, lehet mondani, hogy nem volt emelés csak a kedvezmények csökkentek, a végeredmény ugyanaz, a DIGI előfizetők mostanra lényegesen többet fizetnek a nagyjából változatlan kábeles szolgáltatásért, mint 2-3 éve. A többi szolgáltató pedig eközben nem emelt ennyit, vagy esetenként még csökkentette is a havidíjat.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Dragon3000 #79986 üzenetére
Nem az alapárat nézem, nem is a kedvezményeket, hanem a számlán szereplő fizetendő összeget. A rizsa nem érdekel, csak a végösszeg, amit fizetnem kell. Ez most kereken 100%-al magasabb mint 3 éve volt, pedig most is határozott szerződésem van, és ugyanazok a szolgáltatások. Három éve ilyenkor fizettem 3000Ft/hó összeget, 2 éve 4600Ft/hó összeget, most 6000Ft/hó.
Egyéb kérdés? De ha tudsz olyan határozott idejű szerződéses módozatot, ahol csak az általad írt ~500Ft-al emelkedett a fizetendő összeg a három évvel ezelőttihez képest, akkor linkeld ide, és holnap megyek megkötöm.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Dragon3000 #79989 üzenetére
Hülye felfogás, hogy a mindenkori fizetendő árral számolok? Értem, akkor nincs több kérdésem.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz trec12 #79991 üzenetére
Azt sehol sem állítottam, hogy nem versenyképes, csupán azt, hogy itt volt a legnagyobb áremelés az elmúlt években a fizetendő árat tekintve, és a pár éve még meglévő komoly árelőnyük a többivel szemben mára szinte teljesen eltűnt. Ráadásul mindez a mobil miatt, amiből egy fillér bevételük nincs, és jelen állás szerint erősen kétséges az is, hogy mikor lesz, egyáltalán lesz-e valaha, vagy kinyírja a másik három szolgáltató a hatósággal karöltve, mielőtt elindulhatna élesben. Ezt az egész mobil üzletágat jól megszívta minden előfizető, amiből némi kompenzációt csak az lát, aki tudja használni a mobilnetjüket, a többieknek meg maradt belőle a duplázódott havidíj. Az Invitel egy kicsit más, mert ugyan azért is kifizettek egy zsák pénzt, de ott kaptak sok-ezer fizető ügyfelet, szemben a mobillal, amire csak megy a pénz.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz canniball #80002 üzenetére
Hát ez van, kell a pénz a mobilba. Mi anno ezzel léptünk be. És ugye fentebb még csak a 6000Ft-os havidíjjal számoltunk, de ha elkérik a 6000Ft-os bekötési díjat is, ami eddig szintén nem volt, az a 12 hónapos határozott idejű szerződés időtartamára vetítve újabb 500Ft/hó, vagyis már 6500Ft-nál járunk havonta. De nem volt áremelés, ez a lényeg.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz bobalazs #80092 üzenetére
Szia!
Pedig nincs más, a "dokument" is ezt írja...
Pressing down the button for no more than 5 seconds to reboot the equipment; pressing down the button for more than 5 seconds to restore the factory settings and reboot the equipment.
Ha végképp nem megy, hívd fel az üfsz-t, és kérd, hogy állítsák alapra.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- AliExpress tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Tippmix
- Gyúrósok ide!
- Eladatnák az Ubisoftot
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen