- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Milyen RAM-ot vegyek?
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Socket AM5
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
ph Az Elite és Plus sorozat az év második felében debütál az egyes notebookokban.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
it Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MCGaiwer
addikt
amíg több gold megy be a rendszerbe, mint onnan ki, ráadásul ilyen nagy különbséggel, akkor az inflálódás állandó lesz. gold egyedül szörnyekből eső áramlik be a rendszerbe, majd repair és crafting által meg onnan ki (illetve ha valaki abbahagyja a játékot, akkor a nála lévő mennyiség akár cuccban, akár tényleges goldban kilép a rendszerből), minden más tranzakció csak körforgást tart fenn. vagy a repairt kellene durván drágítani, vagy a craftingot, vagy a szörnyek által dobott goldot nagyon csökkenteni, mert jelenleg túl sok megy be, és kevés ki a rendszerből. crafting jelenleg is használhatatlan, így azt drágítani nem lehet, repair csak a gyenge karaktereket szivatja megint (bár lehetne durva szorzókat rakni a magasabb itemekre, vagy akár szinthez kötni). ha a szörnyek dobnak kevesebbet, akkor ugyan ez a hatás csak fordítva.
valahogy ki kellene venni egy halom goldot a rendszerből, és max ilyen havi 1% inflálódást engedni
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó