Hirdetés
- Raspberry Pi
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Melyik tápegységet vegyem?
- ZIDOO médialejátszók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
Hirdetés
-
Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
gp A PC-re és konzolokra szánt alkotás jövő hónap közepén érkezik.
-
A saját fejlesztésű pellikulák nagyon segítik a TSMC-t
ph Az Intel és a Samsung nem tudja hozni a tajvani cég hibaarányát az ASML gépeivel.
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Az megvan ugye, hogy előzni is a sebességhatárig lehet? Nem véletlenül van némi ráhagyás (még soha nem hallottam, hogy valakit 90-es sebességhatárnál 100-zal büntettek volna), de 90-nel közlekedő járművet ugye nem előzünk meg, mert felesleges, úgysem mehetünk többel.
Ha jól emlékszem a biztonságos előzés szabályai közt szerepel, hogy legalább 30km/h különbség legyen a két jármű közt. Ha az előttünk haladó jármű 85-tel megy, az azt jelenti, hogy 115-tel biztonságosan meg lehet előzni, de ha van hely, kevesebb különbség is elég.
Én részemről mindig jóval a közig.bírság határa alatt szoktam közlekedni (országúton óra szerint 100-105, ami 95-100km/h sebességet jelent). Ha elém kerül egy lassabb autó, 90-ig simán beállok mögé a következő lehetőségig, ahol kis sebességtúllépés mellett (mondjuk 110) biztonságosan meg tudom előzni. Ha attól lassabb, akit előzni akarok, akkor 108-ig simán leelőzöm. A 118-at sehogy sem érzem indokoltnak.
Azaz de, volt már velem is, hogy olyan sokáig nem tudtam előzni, hogy eldurrant az agyam. Szerencsére nem készült róla fotó.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen