- Megjött a Razer DeathAdder egerek legfrissebb nemzedéke
- Ismét minimalista miditorony érkezett a Fractal Design műhelyéből
- Alakul a SpaceX Starlink európai ellenfele
- Digital Fingerprinting: Így buktat le a böngésződ a neten - Tech Percek #18
- Prezentálta PCI Express 6.0-s SSD-vezérlőjét a Silicon Motion
Új hozzászólás Aktív témák
-
janeszgol
félisten
Nekem túl elvont a játék. Az elsőben csomagokat kellett vinni, most meg baby szitterkedni kell.
Azt meg sosem értettem mi értelme annak, hogy a főhős bréjénél himbálódzik az a beszélő valami (kobold?). -
scdlsc
senior tag
Ebben a részben is tamagocsizni kell minden küldetés végén? Persze, be lehetett kapcsolni az automatikus léptetést, de úgy is rohadt unalmas volt végigvárni a statisztikát meg az egyebeket. Meg volt egy duma, amit átugorhatatlanul végig kellett hallgatni a cuccok leadásakor. Mindig nyomkodtam a gombot mint egy őrült, hogy lépjen már tovább.
-
Neurotoxin
őstag
Ugyanígy elkezdtem skippelni a párbeszédeket, de azért, mert 0 hozzáadott információval bírt az összes ilyen felületes beszélgetés a történet egésze szempontjából. Nálam ez a pont, az "idő farmos" küldetésnél jött el, ahol siló vagy öntözőrendszer alkatrészt kellett leszállítanom a párnak és azon vettem észre magamat, hogy elvesztettem a mondókában a fonalat. Sőt, egy ideig szórakoztattak a mellékküldetések is (plusz ameddig nem jöttem rá, hogy nem kell mindegyiket szigorúan megcsinálnom, csak azért hogy haladjak a játékkal), de amikor lemezeket és játékautó modelleket kellett szállítanom, betelt a pohár.
-
shotika
őstag
válasz
markknight #17 üzenetére
A küldetés párbeszédek már az első részben is elképesztően unalmasak voltak
Egy idő után már inkább skippelgettem ezeket.
Viszont a baba hurcolászásába már az első óra után belefáradtam.
Mindezektől függetlenül felejthetetlen élményt adott a játék, és bízom benne, hogy mihamarabb megjelenik pc-re is a 2. rész. -
markknight
veterán
válasz
Neurotoxin #18 üzenetére
Zoly mondta, hogy nem veszik komolyan, én is láttam azt a kritikát. És igyen, egyetértek, ha annó Lucast hagyták volna úgy tevékenykedni mint most Kojimát, akkor a Star Warsból semmi nem született volna meg. Kellenek mellé olyanok akik felülírnak, kiegészítenek.
-
Neurotoxin
őstag
válasz
Bad Pritt #13 üzenetére
Azt sem tudom, hogy ki ez.....annyi ilyen megmondó nyikhaj van már a YouTube-on, hogy se szeri se száma...Phelan és Gémerbácsi meg valami NorbiGO nevű embert ajnározott tegnap az OtherSide-ban, arról sem tudom, hogy kicsoda.. Nyilván másnak az általam követett csatornák nem mondanak semmit, mint a Gameranx, ColtEastWood, Zolker87...nem vagyunk egyformák.
@cami][us: Arról van szó, hogy mégcsak nem is kell besétálnod egy kavicsmező közepére, megbotlasz lábon vagy motorral, minden harmadik kavicsban. A lejtő más tészta, ott visz a súlyod, egyensúlyozni kell, elfogadom.
@markknight:
-A sztori olyan-amilyen, már az első rész is egy kihagyott ziccer volt e tekintetben.
-A nehézségi szinttel egyetértek, biztosan nem jelent nagy kihívást, de inkább legyen benne valóban könnyű lehetőség is, hogy aki csak a történetre kíváncsi, az munka is után tudjon haladni vele.
-A zenék már az első részben is olyanok voltak, mint egy Spotify reklám.
-A BT-k elől már az első részben is próbáltam inkább elfutni, mintsem, hogy konfrontálódni kelljen velük...felpakoltam millió vértasakot, hogy aztán a bossokra tartalékoljam..
-Az összes review leírja, hogy a fast-travel "metalgearhead" hajó pont a legkínosabb szituációkban mondja be az unalmast, eléggé frusztráló tud lenni, hogy "műszaki hibára" hivatkozik ilyenkor a játékNem tudom, hogy Zoly vagy Phelan mondta, hogy van abban valami igazság, hogy filmként jobban működne ez az egész történet, csak Kojimát Hollywoodban nem veszik komolyan. A filmadaptációra kíváncsi vagyok, csak tényleg kell valaki a mester mellé, aki rendesen megvágja az alapanyagot, mert az is túl lesz írva, mint a játék.
-
markknight
veterán
Dögunalmasnak nem dögunalmas.
Viszont mint videojáték nálam megbukott, mert súlytalan.
-A legelső küldetés után már van járműved és onnantól kezdve senki nem tud megállítani.. -A legtöbb feladat 5-10 perces, nem vagy rákényszerítve semmire és nem is ösztönöz semmivel a játék, hogy craftolj mert más cuccát simán fel tudod venni, az meg nekem nem ajándék, hogy az órák óta használt cuccot én is meg tudom eztán építeni.. meh
-Az esőnek nincs hatalma feletted
-A stamina soha nem fogy el
-Fentebb is említettem, de tényleg az van, hogy bárhová eljutsz járművel
-Szállítás végén, elején található információk 30-40%-a folyamatos önismétlés ami nem az pedig dögunalom és akkor még kérdezgetheted őket erről-arról, amit ügyesen 8-10 mondat alatt mondanak el neked, de amúgy elég lenne 2-ben is. Szarul vannak megírva na. Pedig izgalmasnak kellene lennie..
-Általában akkor indulnak el a zenék mikor már megtetted az út jelentős részét, így semmit nem hallasz belőlük..
-A BT-k nem félelmetesek simán szétkapod őket a bossokkal együtt. Alapból nem is tudsz nagyon meghalni, másrészt meg át is lehet ugorni ha valaki akkora lúzer, hogy még story módban is lusta három tárat beleengedni az ellenbe. Egyébként ezeknek a bossoknak a patternje kb full ugyanaz, csapkodnak mint az őrült neked meg el szaladni valami tisztes távolságba. Fehér emberkék meg dobálják az ammót meg a fegyót végtelen mennyiségben, így nem ritka, hogy több cuccal távozol mint amennyivel nekiugrottál.. ez is mi?
-A vége tele van időhúzással a fast travelhez szükséges hajót direkt nem engedi a játék használni egy-egy mondvacsinált okkal és itt nekem nagyon kilóg ám a lóláb. Főleg ott kezdődik el ez a biztonsági játék mikor felérsz a hegyekbe.. Ott még mindent megtesz a játék, hogy elnyújtsa a játékidőt, ez úgy a játék egészére nem jellemző, ezért is szúr szemet az embernek.Erre a sok kis apróságra simán lehetett volna figyelni, hogy egy izgalmasabb játékot kapjunk, de nem tették meg valamiért.. Gondolom a sok kárógó miatt. Ez így egy 10/7 de ez is úgy, hogy masszív jóindulat van bennem és azt már nem dobom fel, hogy a UI-tól kezdve minden copy-paste az előző részből. Marhára nem érte meg a játék a 29 ezer forintot, egy egészséges árazást mindenki várjon meg aki nem Kojima fan. Az első rész játékmenetben köröket ver rá.
-
myckey
veterán
válasz
Bad Pritt #15 üzenetére
a jarmuves resz eleg fapados, akar az elsoben, meg aztan a jmenet sem mindig van inyemre...De azert a mindenisszar nem fer ossze ezzel a jatekkal.
Nem neztem vegig a videot ( jobb dolgom is akad ), de ha csak a fosrol tud beszelni, az problema.
Viszont nem O az egyetlen a vilagon, sokan azzal keresik a betevot, hogy mindent is szaroznak, mert az fancy !
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Immolatiel #12 üzenetére
Durva, hogy ezt az állandóan rinyáló hülyét nem vetette még ki magából az internet és van olyan, aki relevánsnak tartja a véleményét.
-
Immolatiel
kezdő
-
judas13
veterán
Kijátszottuk az elsőt akkor. Nekünk bejött. Kíváncsi lennék erre is, de már csak Twitchen nézem majd.
-
cami][us
senior tag
válasz
Neurotoxin #9 üzenetére
még ha időnként túlzásnak is tartottam, hogy minden második kavicsban megbotlik a karakterem
Teljesen reális, ha lejtőn lefelé eltaknyolsz, pláne a játékbeli súlyelosztással. -
Neurotoxin
őstag
Én az első részt már XSX-en játszottam végig (Director's cut), a shadow-droppolt novemberi megjelenés után. Nekem alapvetően bejött, még ha időnként túlzásnak is tartottam, hogy minden második kavicsban megbotlik a karakterem. A sztori nekem szintén rendben volt, igaz, ott is az utolsó harmadban történtek a jelentős események, ahogyan a review-kat néztem, ez itt sincs másképp. Elhiszem, hogy sokaknak vontatott volt, de manapság már azon sem lepődök meg, hogy pl. a The Dark Ages-nek a negyedéig se jutnak el egyesek. Annyira felgyorsult a világ és megváltoztak az igények, hogy ha nem kap a többség azonnal, minden egyes percben adrenalin bombákat, feláll és bedobja a játékot a sarokba...
Na de sebaj, remélhetőleg majd a második részt is végigjátszhatom, ha egyszer megjelenik Xboxra
Erről egyébként lehet tudni valami infót? Meddig tart a Sony béklyója a játék felett (az időszakos "egyigaz" exklúúzívitás gondolok, ha valaki nem értené..)?
@prolad: Kellemes kikapcsolódásnak nem nevezném, engem a PT-k elég erőteljesen megizzasztottak helyenként..
-
prolad
addikt
Majd egy leárazásban lehet behúzom, az első sem volt rossz, pont mert 0 komplexitása volt, szép, békés tájakon vittél csomagokat, kellemes kikapcsolódás volt egy-egy órát beletenni.
A történetnek is voltak érdekes pontjai, de olyan Kojimás lett a végére, egy szögegyszerű üzenet köré lett felhúzva egy komplikált, csavarokkal teli valami, amit valamiért a többség nem értett (gondolom mert nem vitték végig). Nekem iluen téren jobban bejön a korábbi Metal Gear vonal, Kojima remek lineáris, cinematic sztorikat tud írni, csak valamiért open world címeket akart. -
evoken
csendes tag
"...de fogod a cuccost, aztan viszed a csomagot."
Meg épited az utakat, rakod le a létrákat és a mászoköteleket, stb, röviden elkezded uralmad alá hajtani a terepet. Kicsit az jut róla az eszembe amikor még annak idején megjelent a Sim City. Mindenki lesajnálta előre, hogy egy ilyen játékmechanika senkit nem fog érdekelni, nincs akcio vagy ügyességi rész benne, értelmetlen, unalmas... aztán csak meghonosodott egy teljesen uj műfaj. Na, a Death Stranding is valami ilyesmi szerintem. Meditativ, szüttyögős játékmenet, nem komfortzona, elsőre unalmasnak tűnik mert egy narrativ open worldtől nem ez szoktuk meg eddig. Csak egyszerűen máshol vannak a hangsulyok, más a dinamikája, más mindset kell hozzá, amin a sok egyéb furasága pláne nem segít.
-
.LnB
titán
Az első rész gamepod-os tesztje valahogy jobban lekötötte a figyelmemet. Ez csak egy átlagos, normális teszt lett.
Érdekes, hogy sok tesztben, bemutatóban említik ezt az időhúzást. Nem értem Kojima-t, rá ez azért nem jellemző. Ő ki tudja tölteni rendesen a játékidőt. Igazából az első részt látva, fikarcnyi kétségem sem volt a játékról. És a trailerek alapján még meg is lepett, hogy mennyit változott, bővült a második rész.
Fura nekem, hogy én ezt a játékot nem day-1 játszom. Bár most tényleg elég zsúfoltak is szerencsére a napjaim, így biztos nem ülnék bent a szobába, a Playstation-t nyomkodva.
De azért hiányzik, és gondolkodok is sokat rajta, hogy mi legyen? Mármint vegyek egy PS5-öt és játsszam végig? Vagy vegyek egy VGA-t a gépbe, és várjak a PC-s kiadásra, ami remélhetőleg jövőre meg is jön (nem?)?
-
myckey
veterán
ez is arra alapszik, csak itt a harcrendszer kicsit jobb lett...de fogod a cuccost, aztan viszed a csomagot. ez meg mindig all.
az elso sem jott be sok embernek, hat ez sem fog...Nem mondanam retegjateknak, de az biztos, hogy megvan a maga kozonsege, nem mindenkinek jo ez.
Az viszont tuti, hogy Kojima jol kitalalta az atmoszferat es a vilgot, meg a karaktereket, torteneseket. De nem kell az egekig magasztalni, igaz.
En kedvelem a mester munkassagat, meg alapvetoen a gamet is, majd figyelem, ha jon PC-re.
szrk,
Az elso grafikaja jobban elkapott, ez msot mar-manapsag- , nem akkora dolog. De tetszik vizualisan is. -
Sinesol
veterán
Én az elsőt sem tudtam végigjátszani, dögunalmas volt, a cikk alapján ebben szerintem nem történt változás. A mondanivaló részt én nem misztifikálnám túl, azon a téren sem fogott meg különösebben, de ha már erre akar koncentrálni, akkor lehet szerencsésebb lenne kiadni egy visual novel-t, vagy könyvet, mert az első részben nagyon erősen a játékmenet rovására ment a sztorimesélés.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BANKMENTES részletfizetés Noblechairs HERO Fekete/Platinafehér Gamer Szék
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB DeepCool MATREXX 40 650W
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
- Légy a Gépek Mestere! Kamatmentes részletfizetési lehetőség!
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M2 Pro - M2 Pro 16GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest