- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Epson nyomtatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG Ally
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hjtz4t3wrseg
senior tag
válasz Carlos Padre #949 üzenetére
Én a Horizon Zero Dawn-nal vagyok így !
-
chris0000
őstag
válasz hjtz4t3wrseg #953 üzenetére
írhatod ezeket 1 commentbe is...
-
S e t h
nagyúr
Pár szó ismét a játékról.
Lassan a survival módban is a játék végére érek, egészen egyszerűen nincs más játék, amivel most szívesebben játszanék, viszont most már jobban figyelek a hibákra és érzékenyebben is érintenek.
Kezdjük azzal, hogy az első végigjátszás után már annyira rutinszerűen megy minden, hogy a zombik jóval kevesebb veszélyt jelentenek, ami viszont eddig a játék alapvető élményét adta, fostam tőlük az első alkalommal, most amolyan rutinszerű feladat az elpusztításuk, ami viszont felvet bizonyos kérdéseket.
Az odáig rendben van, hogy megszoktam a félelmet, de a survival módnak nem az lenne a lényege, hogy extra kihívást adjon? Mert az itt nincs, ez a játék még hard módban is könnyű, a survival alapján meg csak azt látom, hogy a Bend Studionak halvány gőze sem volt, hogy mi a francot kellett volna csinálni a játékkal, hogy nehezebb legyen.A zombik most 2 ütésből ölnek, nagyszerű, de hozzám sem tudnak nyúlni, ergo ezt nem nagyon számítom nehezítésnek. Az útonállók érdekesebbek, mert amikor meglepnek, akkor bizony jóval nagyobb a halálozási arány, főleg amikor drótkötelet feszítenek az út fölé. Ott amikor a motorról leesel, jó eséllyel ott is maradsz, mert mire felkelnél, addigra megöltek.
A fast travel megszüntetése nálam szintén nem survival, hanem kibaxás. Ettől nem lesz nehezebb a játék, csak hosszabb, mert nem fogom azzal tölteni a játékidőt, hogy folyamatosan nyersanyagokat farmolok a térképen a hordák legyőzéséhez. Most nem is foglalkozom a hordákkal, nincs értelme, túl sok motorozgatás lenne a sok napalmot, molotovot, csőbombát összeszedni.
Bugok. Egész egyszerűen félelmetes, hogy jönnek ki a 20 gigás patchek és közben game breaker bugok maradnak a játékban, benőtt bejáratú barlangok, szótlanul álldogáló npc-k stb. Sokszor a játékból kell kilépni és újra be, hogy tudjuk folytatni az adott küldetést. Engem nem zavart eddig, hogy textúrák tűntek el, ami alá Deacon a motorral beesett, vagy szállt a levegőben, de amikor a játék nem vihető tovább missionok hibái miatt, az bosszantó.a A frame droppokat inkább nem is említem, pedig nem slimen nyomom, elképzelésem sincs ők mennyit szívhatnak.
De gondolom a bend studios fiúknak nincs rá idejük, hogy a hibákat javítsák mert a cselendzseken dolgoznak, amelyek önmagában nézve is kiábrándítóak számomra. Egy tartalom orientált játékban rangsoron alapuló darálást megvalósítani számomra csalódás. Gondolom a játék története a második részben fog folytatódni, de a cselendzseket dlc-ként aposztrofálni egy ilyen játékban pofátlanság.
De játszok vele, mert élvezem. Élvezem a szabadságot, a menekülést a hordák elől, avagy lenyomni ha az utamba kerülnek, segíteni másoknak a túlélésben, számomra ez egyfajta Last of us 1,5. rész.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
dunc
nagyúr
válasz hjtz4t3wrseg #958 üzenetére
Nem reàlis a véleménye. Nagyon jó, és hangulatos a jàték.
-
S e t h
nagyúr
-
S e t h
nagyúr
Engem is csak annyira érdekelnek, hogy képtelen vagyok tapsikolni ha nem tudok haladni egy játékban a bugok miatt.
A játék hangulata kiváló, a zene, az időjárás megjelenítése tökéletes, de ettől még az egyik legbugusabb játék amihez szerencsém volt.A fantom hordákat még meg sem említettem, van róluk elég videó fent a neten.
Nem az a baj, hogy egyszer csak ott vannak rajtad, az még tud vicces is lenni, hanem inkább az, hogy sokszor nincsenek, nem léteznek, órákon át keresed őket, de hiába ismered az összes rejtekhelyüket, a játék nem jeleníti meg őket, aztán egyszer csak ott állnak melletted, vagy jobbik esetben újraindítod a játékot és úgy jelennek meg.Ezt a játékot az élmény miatt nyugodt szívvel tudnám ajánlani szinte mindenkinek, de a bugok említésével, plusz, hogy a slim tulajok készüljenek fel lelkileg, mert fognak szitkózódni.
[ Szerkesztve ]
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
chris0000
őstag
válasz hjtz4t3wrseg #958 üzenetére
akik már végigvitték azoknak teljesen más már a játék,mert már kiismerték de neked még bőven lesz benne kihívás,hidd el nekem...főleg mikor majd találkozól az első hordával...
-
hajbel
addikt
válasz Carlos Padre #968 üzenetére
Nálam meg lecsúszott szinkron nem volt. Game breaker bug egyszer volt, amikor egy story missionben a horda egyik tagja beleragadt a betonba, amit nem lehetett sem átlőni, sem átrobbantani. Ilyen a RDR2-ben is volt, ráadásul ott fagyást is tapasztaltam. Mondjuk itt meg több a drop, de natív 4K, RDR 2K helyett.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
S e t h
nagyúr
válasz Carlos Padre #968 üzenetére
Amikor először játszottam vele, akkor nekem is kevesebb bug volt, ezért is bosszantó, hogy május óta( akkor nyomtam először) egy rakás patch jött ki és van olyan hiba ami miatt nem tudtam a main storyban tovább haladni.
A legemlékezetesebb amikor vagy negyedszer csináltam meg egy küldetést, hogy tovább tudjak haladni, ott annak a határán voltam, hogy letörlöm, nem szivatom magam tovább vele, de szerencsére csak kikapcsoltam és láss csodát, legközelebb engedett is tovább a küldetés.
Ilyen játékom még nem volt playstationon, hogy bizonyos hibák jelentkezésekor újra kell indítani a játékot.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
S e t h
nagyúr
Na ez egy jó kör volt.
[link]This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
S e t h
nagyúr
Megvolt másodjára is a játék, most már survival fokozaton, ami ugye minden csak nem nehéz.
A történet abszolút viszi a hátán a játékot, elképesztően jó, a karakterek is jól meg vannak írva, viszont nagyon hiányoltam a játékból, hogy Deaconnak sosem volt választási lehetősége, sokat dobott volna a játék színvonalán ha lettek volna választási lehetőségek pl: hogy vkit elengedünk vagy megölünk( fejvadász küldetések) és ennek később hatása lesz a történetre.
A küldetések egy része repetitív, főleg a mellékküldetések, ezeket lehetett volna változatosabbra csinálni, valamint ez a világ ordít egy részletesebb kidolgozásért. Ott a Fallout a világégés után, vagy a Witcher, itt is elfért volna egy részletesebb küldetésrendszer, lehetett volna segíteni millió és egy bajban lévő embernek.
Az erősen szánalom kategória, hogy ugyanaz a mentési szituáció ismétlődik folyamatosan, amikor is a megmentetteket elirányítjuk egy táborba. Ha ennek a pár embernek adtak volna egy történetet, vagy nekünk kellett volna elkísérni őket vhová, mondjuk a családjukhoz, amiről kiderül, hogy egy szobába zárt néhány korcsot jelent, etc, etc. Nem kevés ponttal többet jelentett volna világszerte a kritikusoknál.
Ami viszont két végigjátszás után sem jött be azDeacon és Sarah közötti kémia, ami konkrétan nincs.Én készségesen elhiszem, hogy egy motoros bandatag és egy kutató között érzelmi kapcsolat szövődik, de láthatólag a Bend studionál ezzel nem tudtak mit kezdeni. Sokszor úgy viselkedett egymással ez a pár mintha most találkoztak volna vakrandin és mindegyik menekült volna az első adandó alkalommal. Ehhez képest Deacon és Rikki szinte elszalasztott lehetőség, ott tényleg csak egy szikra hiányzott. A zenéről csak szuperlatívuszokban lehet beszélni, maximálisan átjött a motoros, posztapokaliptikus feeling, az időjárásról hasonlóképpen lehetne írni. Tény, hogy nincs annyira szép mint az RDR2, viszont ez nem tűnik fel, annyira nem, hogy azért a jelenlegi játékok között abszolút megállja a helyét és a sok bug sem hagy olyan mély nyomot, inkább mókás volt, a történet kárpótolt mindeniért.
A challengekről már írtam, nem ismételném, számomra zsákutca és a történettel foglalkozó dlc érdekelne inkább.
A második rész- ha lesz -előrendelője leszek, az első rész után részemről jár a bizalom a Bend Studionak és bár a kislányom már kérdezi, hogy akkor most elkezdem újra? Nem, háromszor azért sok lenne, most más vizekre evezek, de időnként azért még felnézek egy-egy horda miatt.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
LucentTwo
tag
Hamarosan én is belekezdek a játékban, arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek milyen nehézségi szinten érdemes elkezdeni a játékot?
-
S e t h
nagyúr
válasz hjtz4t3wrseg #976 üzenetére
Digitális.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Carlos Padre
veterán
válasz LucentTwo #981 üzenetére
Ami nehézzé teszi a játékot az az, hogy él a környezet és bármikor belerondíthat valami egy akcióba. Seth rakott is be egy videót róla. Pont ettől jó ez a játék, hogy a nehézségei fokozat nem azt jelent, hogy kétszer annyi golyó kell ugyanannak a lénynek a megöléséhez mint ahogy más játékokban szokás.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
hajbel
addikt
A spoileres részt nem értettem.
El volt magyarázva sokszor, hogy amennyiben kiderülne, közük van egymáshoz, Deacon rögtön repülne a campből. Ráadásul Sarah nagyon beérezte a katonásdik és elhitte, hogy talál gyógymódot a kórra, be is kattant, magát hibáztatta a kitörése miatt. Deacon persze ezt nem vette jó néven, vívódott is, már szinte lemondott Sarahról, amikor jött a közös út a laborba. Azt sem kell elfelejteni, hogy Deacon Boozert választotta a helikopternél, bár így volt a helyes, biztos nem esett Sarahnak jól, nőként ezt nyilván máshogy éli meg. Ráadásként ott a tényező, hogy két évig halottnak hitték egymást, plusz a környezet, amiben azóta éltek nem egy romantikus regénybe illik. Szerintem teljesen jól volt megcsinálva ez hulámhegyekkel és völgyekkel tartkított kapcsolat. "I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
S e t h
nagyúr
Sarah számomra az antinő, semmi nőies nincs benne. Egy nő és férfi kapcsolat relációjában jóval több van, minden amitől a nő nővé és a férfi férfivá válik, szenvedély, közös célok, de itt ez nem lett kibontva, van egy tudós és egy bandatag, akik egymásra hangolódnak, ennyi. Sarahnak nincs humorérzéke, egyáltalán, mindig néz ki bután a fejéből, hogy Deacon miről beszél, aztán leesik neki, hogy Deacon humorizált. De legalább nőies lenne, de még a redditen is inkább Rikki seggéről beszéltek, mint Sarahról. Én nem azt vártam, hogy Sarah Lara Crofti magasságba nőjön fel, de semmi emlékezetes nincs a karakterében, de ez készítők hibája. Velem nem tudták elhitetni, hogy ez az a szerelmi szál, amiért Deaconnak annyit kéne bringáznia, ami csak azért baj, mert ez a játék fő szála, erre épül minden. Sőt, még azt is megértem, hogy azért kellett tudóst választani egyik tagnak a kapcsolatban, mert a fő szerelmi szál mellett így bele lehet szőni a járvány kitörését is, de ez sajnos a kettejük közötti kapcsolat rovására ment. Egyik nap még az is eszembe jutott, hogy ha meg kellene neveznem három-három karaktert a játékban, akik a legpozitívabbak, avagy legantipatikusabbak voltak, akkor utóbbiban bizony az ezredes - Skizó és Sarah egymással versenyeznének a dobogón. Érted, a szerelmi szál érintettje. Szóval nem csak a viselkedése gond azok után, hogy felbukkan a játékban, hanem az egész karakter úgy trágya ahogy van, nincs kidolgozva. Sokan nem is értették, hogy miután le lettek győzve a polgárőrök és kiszabadult Sarah, miért tűnt el hirtelen? Deacon érte küzdött végig, aztán szinte kiradírozták a sztoriból és Deacon még tolt pár küldetést, de ott is inkább Abby, Rikki tűnt fel, Sarah meg el lett felejtve. Nálam szinte ez is támogatta azt az elképzelésemet, hogy Sarah abszolút másodlagos This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
S e t h
nagyúr
válasz hjtz4t3wrseg #985 üzenetére
Nem is emlékszem erre a story mode onlyra. Simán mehet hardra, nem nehéz játék, sőt, hiányzik is belőle egy idő után az igazi kihívás. Ijesztő időnként, de nem nehéz.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
hajbel
addikt
Értem, tehát az általad elképzelt magyar nőideál sablonába nem illik bele, ezért rossz karakter. Az általam ismert amerikai és úgy egyáltalán angolszász nők hasonlóak, az általam ismert kiemelkedő intelligenciájú embereknek pedig elég furcsa a humora. Szerintem ha egy vihorászós csaj lenne tudós létére, az lenne röhejes, ha álompár lennének, az meg unalmas is. Nálam sincs a kedveltebb karakterek között, de megértem, hogy miért lett olyan, amilyen. Az események pedig mélyítették a magas intelligenciával járó szociális szakadékot. Ettől érdekes a történet. Mondjuk az kicsit meredek, hogy kutató biológus motorossal összejön, de voltak már a történelemben minden logikai szabályt felrúgó kapcsolatok. Nyilván így akarták közelebb hozni a játékoshoz a vírus eredetét. "I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
hajbel
addikt
válasz Carlos Padre #990 üzenetére
Ja, akkor jött is volna a credits menü, mert ott vége is lett volna a történetnek. Pont érdekes volt, hogy a karaktere utolsó jelentéig teljesen más megvilágításban volt Kouri "I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
hajbel
addikt
válasz Carlos Padre #992 üzenetére
Mert akkor kiderült volna, hogy együtt vannak, ami egyenesen azt jelentette volna, hogy Deacon jobb esetben kivágják a campből, ezt már az odavezető úton tisztázzák, majd többször is utalnak rá, hogy tiltott a kapcsolat magasabb rangú tisztekkel, ami logikus is egy hadseregben, főleg háború idején. [ Szerkesztve ]
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
hajbel
addikt
válasz Carlos Padre #994 üzenetére
Hát nem tudom. Így is eléggé hülyeség kategória, hogy egy katonai erődítményt elfoglalnak, de valamilyen szinten elfogadható úgy, hogy Deacon kívül-belül ismerte. "I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
hajbel
addikt
Az új frissítés után (1.26) jóval kevesebb a drop nálam. Régebben a fősuli mellett, főleg ha erdős részen motoroztam, átment diavetítésbe, körbemotoroztam, most semmi akadás. Persze, ahogy átmobotoroztam széltében a déli részt, azért még jópár helyen droppolt, de kevesebbszer. A másik újítás, hogy sokkal távolabbról begyűjti bountyt a halott freakerektől a karakter.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
VikMorroHun
senior tag
Ezt vitatnám.
Tegnap eljutottam egy lepukkant kisvárosba, ahol szokás szerint mindenfelé fertőzöttek kóborolnak, az egyik út túloldalán egy horda is mászkált, meg van 6 db fészek. Hármat felderítettem, aztán felgyújtottam az egyiket. Sikerült elmenekülnöm motorral. Másik oldalról megközelítettem a városkát. Második fészeknek is annyi, de alig bírtam elpucolni onnan, mert Deacon folyton beakadt a falba, vagy abba a fertőzöttbe, ami csépelte.
Mindegy, kijutottam. Hárman üldöztek, kettő messze lemaradva. Elbújtam egy bozótban. Itt kellett volna elmenteni az állást, de nem tettem. Elhaladt mellettem az üldöző, és látszott, hogy elvesztette a nyomomat. Megpróbáltam hátulról leszúrni. Jött egy farkas. Lelőttem. Jött a következő. Majd jött még 15-20 fertőzött. Jól van, ti győztetek. Visszatöltés után megint van 6 db fészek... Itt kikapcsoltam a játékot.Viszont ráraktam a telefonomra a "Jack Savoretti - Soldiers Eyes.mp3"-at, úgyhogy ezentúl erre fogok motorozni, mint amikor Piást vittem délre.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
Csabee86
senior tag
Befejeztem a fő történetszálat, jelenleg a maradék mellékküldetéseket csinálom. Azt kell, hogy mondjam sajnos ez a játék eddig a legrosszabbul optimalizált PS4 only játék amivel játszottam. PS4 Slimem van, de motorozás, nitrozás közben egyszerűen bántja a szememet a sok frame drop. Borzalom. Néha találkozom érdekes dolgokkal. Maga a játék csillagos ötös. A történet, a párbeszédek, a karakterek mind, mind jeles. A zene kitűnő. A játék elején még élveztem a kiszámíthatatlanságát a játéknak. Most már idegesít. Néha úgy éreztem, hogy direkt húzzák az időt. Motorozz ide, nézz meg egy videót és kész a küldetés. Vagy az utolsó negyedében a játéknak mikor mindenfelé kellett motorozni, hogy beszerezzük az alapanyagokat. Feleslegesnek éreztem. Jól elvagyok vele egyébként csak sajnos a sok apró hiba, frame drop mind mind idegesítő.
[ Szerkesztve ]