Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • SchMK

    tag

    /* Infokommunikáció ||Juttatások|| Túlóra, készenlét kifizetés || Szakmai angol || Alkalmazott || Teljes állás */

    Szeretnél egy összetartó, szakértői környezetben dolgozni?
    A cég Közép-Kelet Európa legnagyobb kormányzati infokommunikációs szolgáltatója, Magyarország legnagyobb felhőjének fejlesztője és üzemeltetője. Jelenleg 21 fős több területen működő rendszermérnöki csapatukba keresik negyedik adatbázis adminisztrátor kollégájukat.

    Feladatok:
    • Mindennapi üzemeltetési feladatok ellátása, és az üzemeltetési tesztelésben való részvétel
    • Oracle RAC, Data Guard üzemeltetése
    • Adatbázisok magas rendelkezésre állásának biztosítása
    • Oracle adatbázisok adminisztrálása (9i, 10g, 11gR2) OEL és Windows Server valamint Solaris platformokon, nagy méretű > 1 TB adatbázisokkal
    • A fejlesztői csapat munkájának támogatása

    Kulcs kompetenciák

    • Legalább 3 éves szakmai tapasztalat Oracle adatbázis adminisztrálás területén
    • Oracle SQL és PLSQL terén szerzett jártasság
    • Oracle Database 11g Administrator Certified Professional (OCP) minősítés
    • Oracle szoftverek (RDBMS/ClusterWare) telepítésében, konfigurálásában szerezett tapasztalat
    • Automatizálások végrehajtása Bash scriptek alkalmazásával

    Előnyt jelent

    • Szakmai felsőfokú végzettség
    • Korábbi tapasztalat nagyvállalati környezetben
    • Oracle 12c ismerete valamint Oracle adatbázis upgrade tapasztalat
    • Oracle Database 11g Performance Tuning Certified Expert (OCE) minősítés
    • Oracle Certified Associate vagy Oracle Certified Professional minősítés (9i-11g)
    • TCP/IP hálózat ismeret
    • RedHat/Oracle Enterprise Linux/Solris/Windows Server üzemeltetésben szerzett tapasztalat
    • Egyéb Oracle termékek ismerete (Oracle EBS, Oracle VM, Cloud Control, Streams, Golden Gate)
    • Egyéb relációs adatbáziskezelők ismerete, pl MySql, Postgres/Enterprise DB,
    • Nagios/Icinga alapú monitorozás ismerete

    Szükséges nyelvtudás
    Angol nyelvű szakmai anyagok megértése

    Heti óraszám
    40 óra

    Munkavégzés helye
    Budapest, 14. kerület

    Amit a megbízónk kínál

    • Stabil nagyvállalati háttér
    • Vonzó alapbér, kiegészítve az alábbi béren kívüli juttatásokkal:
    • BKK bérlet
    • Nettó 6,000,- Ft/hó készpénzes kifizetés
    • Nettó 160,000,- Ft/év SZÉP kártya juttatás
    • Mobil telefonkeret: nettó 5,000,- Ft/hó
    • Iskolakezdési támogatás nettó 41,400,- Ft/gyermek
    • Jelentős készenlét/ túlmunka kifizetés várható (havi 1 hét készenlét) (készenlét telefonon)

    Ügyfelünk kiválasztási folyamatára tanácsadóink segítenek felkészülni egy interjú keretén belül.
    A kiválasztás folyamat az ügyfélnél egy körös, a szakmai interjút követően megtörténik az ajánlatadás.

    Ha felkeltette érdeklődésed a pozíció, jelentkezz szakmai önéletrajzoddal és felvesszük Veled a kapcsolatot!

    Szükséges dokumentumok
    Fényképes szakmai önéletrajz

    Jelentkezés: https://goo.gl/6n5gA5

Hozzászólok Aktív témák