- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kompakt vízhűtés
- Projektor topic
- SSD kibeszélő
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
RetepNyaraB
veterán
válasz proci985 #20204 üzenetére
Szerintem az bevenné, csak még nem jöttem rá hogy kell kompenzálnom billentyűzettel a túlfordulást. De legalább nem csúszik oldalra. Vagy rosszul emlékszem
@edari: az idő pénz. 100 alatt nincs élet!
"And we close our eyes to sleep To dream a boy and girl Who dream the world is nothing but a dream"
-
Winne
nagyúr
válasz proci985 #20197 üzenetére
A Panamest csináltam az elején, az volt a legjobb sztem, azóta csak megyek mindenfelé és rendet teszek. Kihívás nincs, de élvezem így is.
Az üldözésnél inkább csak arra gondoltam, hogy valami különböző ahhoz képest, hogy megvan a térképen hova kell menni, bemegyek, letolt gatyával legyapok mindenkit és megyek tovább a következőre. A scriptelt üldözéses jelenetek nyilván semmivel sem jobbak, de lehetne változatosabb, hogy mit kell csinálni, mint egy régebbi és hasonló példát keresve a GTAV, vagy Mafia, ilyesmi.
Szeretem meg minden, csak nincs benne kihívás, inkább csak élvezem a látványt, a futurisztikus világot és jól megalkották azt, hogy el tudom képzelni, hogy milyen jó lenne ebben élőben benne lenni, ebben profik voltak.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #20354 üzenetére
Nekem szerencsém volt, egyetlen olyan bugom volt ami azóta is a pályán figyel, mert nem tudom leadni a küldetést az automatánál (mondjuk a küldetés egyébként hiba nélkül lement). Ezen kívül egy olyan volt, ahol nem tudtam bemenni egy épületbe mert zárva volt az ajtó, így az a küldetés félbe maradt, de az csak GIG volt.
Ezen kívül semmi más game breaking bug nem jött elő.A tudomány a valóság költészete!
-
Jinxb1rd
addikt
válasz proci985 #20354 üzenetére
Így van ahogy mondod, de egyszerűen az emberek ezt vagy nem fogják fel, vagy csak nem hajlandók elviselni, hogy a gépük nem elég erős és ezért kell szenvedniük annyi buggal. Az ő gépük jó, aztat ne bántsa senki se.
De igazából nem is a gép erőssége itt a probléma, hanem hogy nem hagynak elég kraftot neki a működéshez és 20-15 fps-re is ledropolnak játék közben, mert nem hajlandóak egy egy beállítást lentebb venni. Aztán abban a kis pillanatban, amikor 15 FPS-nél visít a gép, elszámol egy csomó dolgot/kihagy egy csomó dolgot, jön a bug.
Nem egy nem mai játéknál figyelhető meg, hogy a fejlesztők úgy csinálták meg, hogy az átvezetők alacsonyabb fps-sel mennek, vagy a játék is be van állítva egy maximalizált FPS-re (GTA régi részei), mert úgy futottak csak jól. Aztán ha utánanézel, hogy lehet feloldani ezeket a korlátozásokat akkor írják, hogy fel lehet iylen oylan hackkel, de akkor ez meg az nem fog működni stb.
GTA 4-et is történetesen ezért nem játszottam még végig, mert a gépem gyors, és ott megint csak frame limites baromságokkal kellene küszködnöm, hogy végre smooth élményem legyen és inkább hagytam. De szenvedtem ezzel a GTA3-nál, Vice Citynél (és msot azért beszélek a GTA sorozatról mert imádnak ezzel példálózni az emberek, hogy milyen jó. Hát tényleg, fantasztikus ezzel szenvedni minden résznél... )
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
válasz proci985 #20360 üzenetére
köszönöm a válaszod, igen valami ilyesmire gondoltam már kínomban én is hogy bennem van a hiba
piros halálfejet majd ma megnézem, mert azt nem is figyeltem eddig, de igen a Clubban vagyok, vagyis ez valami megatorony épület, ahol az irodájába kell mennem és ott kezdődik a lövöldözés, de nagyon nehezen akar elhalálozni
de nem adom fel, csak felcsesz hogy mindig visszarak az elejére, mert hát harc közben nincs mentés
ha nem támadom meg, pedig az a küldetés következő lépése, akkor nem megy tovább a stroy...
vagy igen?
bocsánat a sok hülye kérdésért, de ez az első nyílt világos játék amivel játszommég annyi hogy eddig nem nagyon gyűjtögettem tárgyakat, lehet az a baj, 8-as szintet ír ha jól emlékszem
[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
válasz proci985 #20362 üzenetére
értelek, szerintem van halálfeje, mert nagyon ragaszkodik az életéhez
de meg fogom ma nézni.
De akkor fontos a mellék küldetések, tegnap már újra kezdtem egy másik karakterrel a játékot, utcafiú lettem
ennél már gyűjtögetek és csinálni tervezem a mellék szálakat is, mert én is valami hasonlóra gondolok, hogy kicsi a szintem...
Szóval ha úgy beszélek vele hogy neki is tetszik akkor meg sem kell ölni, waooo jó ezt tudni
nagyon köszönöm a tippet , tényleg hogy először beszélgetünk majd a párbeszéd közben kapta elő a fegyvert, most hogy mondodhát látszik hogy ez az első játék amivel ennyit foglalkoztam az életemben
utana kovetkezo kuldetesnel maradj pacifista es pl
, foleg, ha cool builddel mesz. <--- ezt nem értettem, bocsine tord el senki allat [ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
Alpi.
addikt
válasz proci985 #20358 üzenetére
"egyetlen problema, hogy PCn jellemzoen a jatekosok nem szeretik."
Pedig ezt a megoldást szeretni kéne. Vagyis lehetne, ha használnánk.
Sokan sztem a különböző Sync-ekkel történő "fps limitációt" nem szeretik és az valóban képes felemás eredményekre.
Néztem 1-2 tesztet erről, és a frame limiterrel magasan a legalacsonyabb input lag-et tudták elérni az aktuális játéknál.
Tesztelgettem a CP2077-el is, de sajna gyenge egy picit a vga-m, hogy igazán jól működhessen az általam használt graf. beállítások mellett.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
-
CJ4567
nagyúr
válasz proci985 #20365 üzenetére
Én pont azért vettem 48-144Hz-es FS tartományú monitort, hogy az alacsonyabb FPS-re való eséseket is simítsa, viszont 75FPS felett meg folyamatosabb a játékmenet, és maga a Freesync is sokat segít olyan játékoknál, amikben nem a legjobb a frame pacing.
Legendary shotgun:
A hajón, ahol Graysonnal találkoztál, hátul Smasher vaultjában van egy legendás ikonikus tech shotgun, a Ba Xing Chong, ha jól tudom, akkor teljesítened kell legalább egyszer a Nocturne Op55N1-et, hogy ki tudd nyitni a ládát a vaultban. [ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
nagyúr
válasz proci985 #20374 üzenetére
Elvileg így elérhető a titkos Maelstrom vendor, így kijöhetsz onnan. Nem próbáltam, mert jelenleg nincs telepítve a játék, de van pár videó erről YT-on, szóval valósnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #20391 üzenetére
Nekem az Int/Tech maxolva lett, a Body talán 16-os, a többi Cool. Reflexre gyakorlatilag egyet se tettem, csak az indulón ami volt. Tech nagyon bejött, már csak az ajtók és a craft miatt is, még ha ez utóbbi nem is a játék erőssége...
ELACielvtárs
Érdemes mindent elolvasni, rengeteg adatszilánk lesz, amiből sok hasznos kis történet vagy egyéb infó tudható meg. Nem egy rohanós játék, bár úgy is lehet játszani, ha valakinek az jön be. A mellékszálak pedig nagyon jók, nem érdemes csak a főszálon végigrohanni, mert kimaradsz a játék több mint feléből...[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
válasz proci985 #20417 üzenetére
szóval, akkor melyik útvonalat mondod hogy nyugodtan tegyem meg?
a mellék sztorira gondolsz és legyen magasabb a szintem, vagy a főkérdésemre tegnap hogy menjek tovább woodman ellen?
vagy tegyem azt amit akarok és ne kérdezzek annyit, max többször játszom végig a játékot?
bocsánata hogy ilyen értetlen vagyok, csak sok volt tegnap az infó[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
válasz proci985 #20419 üzenetére
nem mondod
ennyire össze tett a játék
hát egyre jobban és jobban tetszik, tényleg nincs párja ennek a játéknakszerkesztésedre: igen igazad van, mindig is túl sokat agyalok, de inkább élvezzem és vegyek még egy tartalék kontrollert, mert ha ilyen bénán célzok, és mindig meghalok, úgyis a végén falhoz vágom eCCer
[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
válasz proci985 #20423 üzenetére
aham, értem, hát valóban úgy látom nagyon de nagyon az elején vagyok még a játéknak, hát ez nem egy Need For Speed Hor Pursit
köszönöm neked is a válaszokatszerkesztésedre: aham, mert hogy ez nem kifejezetten lövöldözős játék?
pedig tegnap bújtam a cikkeket, hogy mit írnak róla, de sehol nincs "konkrétum"...értem, szóval akkor ennyire össze tett, amúgy nem baj ha lelövöd a poént, mert legalább tudom, vagy érteném hogy mit is csinálok, attól hogy egy filmnek a tudom a végét, én még szívesen megnézem, de igazad van, elevezzem ki, és ne agyaljak
[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
-
SenorGrande
senior tag
válasz proci985 #20467 üzenetére
Ugyanannyira imádnivaló, hogy mennyien képesek mindent IS megmagyarázni a játék védelme érdekében.
A játék érdemeit folyamatosan magasztalni, arról ömlengeni; hibáit elmaszatolni, érvényteleníteni, megmagyarázni, ezzel a képet homályosítani ugyanolyan szélsőérték, mint folyamatosan savat hányni a játékra.Rendszeresen találkozni olyannal, hogy adott téma szakértői (akár igazságügyi!) homlokegyenest szemben álló véleményt alkotnak. Ne csináljuk már, hogy azért mert valaki fejlesztő, tévedhetetlen! Ráadásul a "fejlesztőséget" kihasználni a vélemény súlyozására a játék védelme érdekében mennyire korrekt?
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)
-
veterán
válasz proci985 #20548 üzenetére
Hát köszi a kimerítő leírast de ebből jó ha a 10%-át megértettem 😂😂😂
Ez nekem nagyon magas és a "szakszavak" is értelmezhetetlenek számomra.Az altalam hasznalt fegyvereket szoktam fejleszteni max és lőszert gyártani, meg egyszer kétszer gyorshekk készítést probaltam ki.Kaját, italt megeszem megiszom, szeméttel nem foglalkozom.A többi: common, uncommon, recipe, rare, transmute, meg isten tudja meg miket irtál nekem kínai.Pénzem is van elég, több is mint amennyi kell.
Ilyen mélyen én nem látom át ezeket és nem is fogom soha szerintem.[ Szerkesztve ]
-
LK
addikt
válasz proci985 #20640 üzenetére
Én már a megjelenés előtt eldöntöttem, hogy az öreg székére fogok pályázni
Majd meglátjuk lesz-e ilyen opció. Legyen ez meglepetés.Ezek szerint egyik befejezésben jóban leszek Johnny Secondhand-del a másikban meg nem. Ez legyen az ő baja, hacsak nem kicsinál engem is.
Egyébként lassan haladok, mert párhuzamosan tolom Nomád és Corpo karakterrel, és teljesen kijönnek a különbségek, mert már a karakter értékei miatt is teljesen más utakon tudom a küldetéseket végrehajtani. Arra kellett rájönnöm, hogy a hekkerkedés a legkirályabb cucc a játékban. Ha kint lesz minden peccs, szirszar, tuti hogy végignyomom streetkiddel is.Mondjuk nem hiteles, hogy 4-es intelligenciával is tudok hekkerkedni egy Arasaka komplexumban [ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
juliensorel
senior tag
válasz proci985 #20640 üzenetére
Szerintem pont ezért érdemes végigtolni mindhárom karakterrel, legalábbis a főtörténetet a és fontosabb mellékszereplők szálait. A rengeteg mellékest már ki lehet hagyni második-harmadik nekifutásra és akkor nem vesz el sok időt.
Lacielvtárs
A valamilyen "magasabb" szintű képességhez kötött ajtók mögött általában csak valami extra zsákmány van, esetleg plusz 1-2 szilánk vagy számítógép (üzenetek) ami plusz infókat tartalmaz, de maguk a küldetések teljesíthetőek ezek nélkül is. Úgy van kitalálva, hogy ezek miatt ne akadj el. Extra opcionális útvonalak lehetnek még esetleg a zárt ajtók mögött. -
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz proci985 #20695 üzenetére
Jah, be szoktam, tudom mire gondolsz. Vannak a nagyon haterek, meg vagyunk mi, akik bár látjuk a bugokat, de azért élveztük a játékot és várjuk a fejlesztéseket.
Rossi: addig kihúzzuk ME Remasterrel.
Coyot: de pont azért kellene legalább valami minimálisat kommunikálniuk, akár csak ennyit, hogy: "igen, most kicsit szívás, de nyomjuk tovább".
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
RetepNyaraB
veterán
válasz proci985 #20703 üzenetére
Nem persze, csak nem emlékszem más statjaira jelenleg. A coctail sticket nem is használtam, mert nem szeretem az ütőfegyvereket egy játékban; olyan tahó megoldásnak érzem baseball ütővel és barátaival vagdalkozni. De jó katanát is nehéz találni...
"And we close our eyes to sleep To dream a boy and girl Who dream the world is nothing but a dream"
-
-
proci985
MODERÁTOR
válasz proci985 #20893 üzenetére
kieg: downtownban harom ruhauzlet van, kizarolag itt van legendary ruha crafting blueprint. downtown es corpo plaza 4-4, wellsprings 5ot tud max. egyszerre nagyon ugy nez ki csak negy recept elerheto, szoval egy mindenkepp kiesik ha celiranyosan mesz is.
ja igen, csak elsore spawnolnak, szoval ha nem kapod meg mind (ill wellspringsben azt a negyet ami kell), akkor reload es probald ujra.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
nagyúr
válasz proci985 #20981 üzenetére
Jaja, egyből az ugrott be. Az meg már fiatal koromban feltűnt, hogy a klipet (Smack my bitch up) mintha a szombat estéinkről forgatták volna (leszámítva, hogy nem váltunk nővé persze), merhogy akkoriban voltam 18 (mármint 1997-ben). Szal nagyon kellemes este volt ez Johnnyval ebből a szempontból is.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Alpi.
addikt
-
Fitzgerald
veterán
válasz proci985 #21019 üzenetére
Persze, tudtam hogy megkapjuk hozzá azt is.
Két hónappal megjelés előtt megvettem a nyomtatott verziót angolul, nem szeretem a pdf-et. Össze is hasonlítgattam a magyarral a fordítás minőségét, ide a topikba is [link] írtam egy rövid kommentet ennek kapcsán.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz proci985 #21023 üzenetére
Én egy "hidegebb", ridegebb, sterilebb, brutálisabb cyberpunk világot képzeltem el, valami olyasmit, ami közelebb áll a Dredd-hez, William Gibson műveihez, és a CP2020-hoz.
Ebből következik, hogy szerintem nem igazán lett eltalálva a cyberpunk hangulat ebben a játékban...még ha ennek az ellenkezőjét írtam is ide megjelenéskor, néhány óra játék után (a 2020-as érában játszódó flasback-ek sokkal jobban elkapják azt a hangulatot, amit próbálok itt körülírni).
De azóta olyan 70 órát játszottam vele, változott a véleményem.
A megjelenés előtti anyagokat nézegetve még úgy éreztem, hogy működhet az a dolog is, hogy átemelik 2077-be a 2020-éra járműveit, de valahogy nem koherens az egész...sem esztétikailag, sem a cyberpunk hangulatot tekintve. Egyfajta "crossgen" felütése van az egésznek, próbáltak egyszerre megfelelni az idősebb korosztálynak, és a fiatalabb generációnak is.
Ez természetesen igaz a zenére is. Az elborult, karcos, indusztriális trackek számomra eggyé váltak a műfajjal. Ministry, Nine Inch Nails, igen...és bár akad néhány ilyen track a játékban, a mai populáris műfajok teljesen maguk alá gyűrik ezeket, ami végül is egy természetes dolog...de számomra akkor is egy fájó pont.
A rockerboy-vonal meg ugye a '80-as években fénykorát élő punk szubkultúra terméke, a modern világban már egyre kisebb a relevanciája...de még a játékbeli timeline-t nézve is, a 4th Corporate War után...
Ma már valóban kicsit megmosolyogtató a korabeli jövőkép, a mai fiatal felnőttek - akik a videójátékok fő célközönségének számítanak - meg aztán végképp teljesen máshogyan interpretálják mindazt, ami sokunk számára a legtájgerebb dolognak számított akkoriban...
De ezt el kell fogadni, haladni kell a korral. -
csababarca
őstag
válasz proci985 #21062 üzenetére
Azt használom
Alapból 710 hp-m van, 4200as páncél.
De a suicade endingben nem tölt vissza életerőt, hiába nyomom magamba a health adagot, folyamatosan gyengülök.
Ez bug, vagy feature? Sima endingeknél első vègigjátszásnál nem volt ilyen (4 félét próbáltam), most a suicadenál meg ez volt.iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
csababarca
őstag
válasz proci985 #21064 üzenetére
18asra van felhúzva. (Én mindent húztam, nem specifikálódtam semmerre, mindenben találtam olyat amit hasznosnak gondoltam, ezért húztam)
De meg tudom szerintem ennyivel is oldani, csak ugye elején nem tudtam így belementem fedezéknélküli tűzharcba.
Majd megpróbálom okosba leszedni őket.iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest