Hirdetés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- SSD kibeszélő
- Valami baja van a tápomnak
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- LG LCD és LED TV-k
- Újra nekifeszül az asztali konzolok piacának a Valve
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
válasz
Oliverda
#16099
üzenetére
Szinte biztos, hogy erről lehet szó, ugyanis (főleg mostanában) a legtöbb fizetés közben a pénztáros megjegyzi, hogy "jó sokat gondolkodott". Pedig nem érzem úgy, mintha extrém sokat kellene várnom a terminálra, de tény, hogy nem azonnal írja ki, hogy jóváhagyva. Több egymástól független üzletben találkoztam ezzel a megjegyzéssel a pénztáros részéről, volt, aki még elnézést is kért
Esetleg 1-2 másodperccel megnövelhetnék ezt az időt, hogy ne legyen időtúllépés (mondjuk biztosan van oka, hogy így van beállítva...sőt, ha összeesküvés elméleteket akarnék szőni, akkor lehetne akár az is, hogy szándékosan van így beállítva, hogy odaszúrjanak a fintech cégeknek és felhasználóiknak
)
A Revolut lett volna a következő ötletem, ott van közvetlenül GPay, de ha ott is néha elutasít, akkor azzal sem biztos, hogy sokkal előrébb vagyok.
Csak megnézem ezt a Gránit bankot...16098 pictigjis Na igen, az ilyen sablonok, ha nem relevánsak, csak még nagyobb ellenszenvet keltenek.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- BOINC: compute for science
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Assetto Corsa Rally
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- SSD kibeszélő
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Microsoft Excel topic
- Valami baja van a tápomnak
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX3080TI O12G GAMING
- ASUS ROG Delta S USB-C
- -ÚJ,2 ÉV GAR- GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X +RX 6600/6700XT +16-64GB DDR4! SZÁMLA! 70 féle ház!
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Lenovo ThinkVision LFD E65 65" LFD kijelző új
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ASUS TUF A15 FA507 - 15.6"FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 1TB - Win - RTX 4050 - 2,5 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3958, 100% Akksi
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3437, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! 8TB Western Digital Red Plus SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


Esetleg 1-2 másodperccel megnövelhetnék ezt az időt, hogy ne legyen időtúllépés (mondjuk biztosan van oka, hogy így van beállítva...sőt, ha összeesküvés elméleteket akarnék szőni, akkor lehetne akár az is, hogy szándékosan van így beállítva, hogy odaszúrjanak a fintech cégeknek és felhasználóiknak
)
pictigjis

