Hirdetés

Aktív témák

  • PeliScan

    addikt

    Nos, itthon is lennék. :) Egy új billentyűvel. :DD

    Nos, tegnap, még mielőtt nyitottam volna a topicot, pont miután rájöttem, h átvertek csúnyán, írtam egy kissé parázs hangvételű mailt a boltnak. REggel, amikor bementem, vártak a kinyomtatott maillal, és egy új billentyűvelm a mailt ráragasztották a régire, és úgy küldték vissza a nagykerbe. Íme a levél.

    MÉGIS HOGY KÉPZELIK EZT?!?

    Lassa két hónapja próbáltam kicserélteti az Önöknél vásárolt A4Tech billenytúzetem, mivel hibás rajta az N betű, em gyanú, ez biztos, most is ezen gépelek, és kurva idegesítő, higyjék el.

    Az első hóapban azt tanácsolták, vissza se vigyem, úgysincs raktáro. Ezután bevitték, és 25 ap várakozás utá kaptam meg, tegnap.

    Önök hülyéek nézek egem?? Szét sics szedve ez a szar, UGYAN AZ, AMIT LEADTAM, HOZZÁ SEM NYÚLTAK CIRKA EGY HÓNAP ALATT!!

    Holap bemegyek, viszem a cuccot, és kérém vissza a pézem, vagy egy új billentyűzetet, helyben, valamit a paaszkönyvet, ill fel szeretném keresi az üzlet ill cégvezetőt.

    Üdv > Tivadar, egy nagyon elégedetle vásárló



    Összegzésképpen; a bolt nem hibás abban, hogy rossz volt a billenytű. Abban félig, hogy egy hónapig nem volt raktáron. Abban eléggé, hogy nem rugdosták jobban a nagykert és a szervízt. Hogy tudtak-e arról, hogy ugyanazt adják vissza javítás nélkül, nem tudom, lehet, de lehet h nem.

    -- emélem ezzel már nem lesz semmi gond.

    Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, segítségeket! :)

Aktív témák