Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • katt777

    félisten

    válasz katt777 #7850 üzenetére

    Abu85 kieg: Az persze lehet, hogy a gyártó azt mondja, de a gyakorlatban én nem azt láttam, hogy magas AI mellett bármiben is működne a kényszerítés. Ahogy pl. CF-re is azt mondják, hogy ahhoz ki kell kapcsolni az AI-t, mégis némelyik játéknak ON kellett, máskülönben nem működött. (+1 adalék az ATI megbízhatóságáról. :) ) A legtöbben meg sehogy sem.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz katt777 #7850 üzenetére

    Az, hogy az Advanced beállítás esetén nem működik a kényszerítés, nem azt jelenti, hogy nem történik meg. Egyszerűen csak a driver algoritmusával lehetetlen előhozni a kívánt effektet.

    Sajnos nem igazán megoldott az AA deferred render mellett. Az AVP új CS5.0-s algoritmusa nagyon jó hatásfokúnak tűnik, és textúrákra is szűr, szóval esély van arra, hogy a DX11-gyel végleg leszámoljanak a fejlesztők az MSAA és a deferred rendering kompatibilitási hibáival. Az algoritmus egyébként elkészülhet CS4.0-ában is. Persze azt nem tudni, hogy mennyire lesz gyors.
    A CF-re tuti nem mondják azt, hogy az AI-t ki kell kapcsolni, mert ez jelenleg tiltja a profilt is az adott programhoz. Később, már lehet ezzel is babrálni.

    Mika1227: Az AGP hotfix, az a realto chipes AGP foglalatokba használható Radeonokhoz van. Hivatalosan nincs rá támogatás, de az AMD meg szokta csinálni hozzájuk a drivert.
    Ha esetleges hiba van, akkor szokott lenni hotfix, ami egyszerű javítás a felmerült problémára. Ha érintett vagy, akkor nem kell kivárni a következő havi frissítést, vagy az azutánit. Általában egy-két hónap, amíg a hotfix kód bekerül a fődriverbe. Nyilván a hotfix tesztelés egyszerűbb, mint a fő driver tesztelése.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák