- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- SSD kibeszélő
- Akár 368 TB-nyi NVMe SSD-t is pakolhatunk a Western Digital "kofferébe"
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hobby elektronika
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- Projektor topic
- Autós kamerák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #7842 üzenetére
Igen. A Catalyst AI kényszeríti a driveres rutinokat. Az AI kikapcsolása gyakorlatilag csak a játékbeli beállításokra korlátozza a júzert. Az AI-nak is két állása van. A Normal jelenti a következetes kényszerítést, azaz a játék van előrébb, és ahol probléma lehet, ott elmarad az effekt alkalmazása. Az Advanced beállítás pedig a teljes kényszerítés, azaz a driver még az esetleges képhibákkal sem foglalkozik, hanem ráküldi, amit a júzer akar.
Az AF egy darabig kikerült, mert átrakták az alkalmazás profilokhoz az opciót. A jövőben nem lesz lehetőség AF használatára azokban a játékokban, amelyek shaderes szűrést használnak.A deferred rendering motorok nem kompatibilisek az MSAA-val. Sajnos a STALKER motorja még az egyéni shaderes AA-t sem tudja mindenhol alkalmazni. Ez a deferred rendering mellékhatása. Van már egy új algoritmusa az AMD-nek erre a problémára. Az AVP-ben be is mutatkozott. Compute shader 5-ben lett írva, és SSAA szintű képminőséget eredményez, tehát élekre és textúrákra is szűr, sokkal kisebb teljesítményvesztés mellett. Hátránya, hogy DX11 kell hozzá, de sok esetben nincs más út. Elméletben lehetséges a DX10-es alkalmazása is, de jelentősen lassabb.
Mika1227: Nagyon eltérő a játékok felépítése. Nincs általános szabály a problémák megoldására.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.