Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mika1227

    őstag

    válasz katt777 #7842 üzenetére

    Akkor az AI-t alacsony minőségűre kell állítani? Ez okozhat ilyen problémát más játékoknál is?

    [ Szerkesztve ]

    A Mikulásnak teljesen igaza van, hogy évente csak egyszer megy az emberek közé!!! Még az is sok!!!

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz katt777 #7842 üzenetére

    Igen. A Catalyst AI kényszeríti a driveres rutinokat. Az AI kikapcsolása gyakorlatilag csak a játékbeli beállításokra korlátozza a júzert. Az AI-nak is két állása van. A Normal jelenti a következetes kényszerítést, azaz a játék van előrébb, és ahol probléma lehet, ott elmarad az effekt alkalmazása. Az Advanced beállítás pedig a teljes kényszerítés, azaz a driver még az esetleges képhibákkal sem foglalkozik, hanem ráküldi, amit a júzer akar.
    Az AF egy darabig kikerült, mert átrakták az alkalmazás profilokhoz az opciót. A jövőben nem lesz lehetőség AF használatára azokban a játékokban, amelyek shaderes szűrést használnak.

    A deferred rendering motorok nem kompatibilisek az MSAA-val. Sajnos a STALKER motorja még az egyéni shaderes AA-t sem tudja mindenhol alkalmazni. Ez a deferred rendering mellékhatása. Van már egy új algoritmusa az AMD-nek erre a problémára. Az AVP-ben be is mutatkozott. Compute shader 5-ben lett írva, és SSAA szintű képminőséget eredményez, tehát élekre és textúrákra is szűr, sokkal kisebb teljesítményvesztés mellett. Hátránya, hogy DX11 kell hozzá, de sok esetben nincs más út. Elméletben lehetséges a DX10-es alkalmazása is, de jelentősen lassabb.

    Mika1227: Nagyon eltérő a játékok felépítése. Nincs általános szabály a problémák megoldására.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák