- Kompakt vízhűtés
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple notebookok
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
Hirdetés
-
Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
it A Google-nek megvan a terve, hogyan cseréli le a sütiket, de a brit adatvédelmi hatóság szerint többet kell tennie a cégnek a fogyasztók magánszférájának védelme érdekében.
-
Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
gp Ahogy az várható volt jön a folytatás a népszerű videojáték adaptációhoz.
-
Elérhető Európában a Samsung Galaxy M15 és M55
ma Megfizethető teljesítmény és sebesség az M-széria mottója, egyelőre a hivatalos magyar kínálatban még nincsenek bent, de közeli országban már listázták és beárazták az egyiket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz strebacom #8272 üzenetére
Aha. A 10.3 WHQL-ben nem lesz benne az AVP optimalizáció, és az Eyefinity 6 kártyához illő monitorelrendezések.
katt777: Amíg nem volt deferred render, addig nyilván jól működött az AA. Mostanában a deferred render motorokkal szívunk.
Giot: [link] - a deferred renderről a végén esik szó, a DX10.1-nél.
A Post Process effektek a végső képkocka minőségén javítanak. Elég sok van belőlük. Mindegyikre jellemző, hogy akkor is lefutnak, ha nem lesz eredménye a programnak. Persze ezt előre nem tudja a kód. Ezeken a fájdalmakon a Dynamic Branching segíthet valamelyest.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.