Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz wwenigma #29840 üzenetére

    A játékfejlesztőknek ezekre jó okuk van. Minden játék más. A convolution reverb eddig sem volt lehetetlen, csak a hosszú reverbek lezabálták a procit. Az Alienben maguk a terek igen szűkek és a reverbek hossza nem több 1-2 másodpercnél. Ekkor a felesleges számításokra költött processzoridő igazán nem jelentős probléma. A Thief és a Lichdom: Battlemage esetében teljesen általánosak voltak a 3-4 másodperces reverbek, sőt, voltak 8 másodpercesek is. Ott már azért a processzor erőforrásainak 70-80%-a menne felesleges számításra, ami miatt érdemes célhardvert használni a problémára. Ez már jelentős minőségkülönbséget is ad, hiszen a szoftveres módban le kell korlátozni reverbek hosszát, vagy a munkavégzés idejét.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák