Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz syler123 #25496 üzenetére

    De a DirectX 11.1/11.2 az nem Mantle. :)

    (#25483) katt777: Sosem volt FXAA a Catalyst-ban. MLAA az. Ma is elérhető morfológiai szűrő néven. Az FXAA fejlesztését pár éve befagyasztották. Tekintve, hogy azóta nem nyúlt hozzá senki, szerintem sosem fojtatják tovább. Az MLAA és az SMAA ezalatt az idő alatt nagyon elhúzott minőségben, illetve az Intel is behozta a CMAA-t. Ha nem az extrém gyorsaság a fontos, akkor minőségben nem éri már meg az FXAA-t használni. Az egyetlen előnye, hogy nem igényel DX11-et, de onnantól csak hátránya van.

    (#25498) syler123: A BF4, de ahhoz ott a Mantle render, ami gyorabb a DX11.1-esnél.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák