Hirdetés
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz syler123 #25496 üzenetére
De a DirectX 11.1/11.2 az nem Mantle.
(#25483) katt777: Sosem volt FXAA a Catalyst-ban. MLAA az. Ma is elérhető morfológiai szűrő néven. Az FXAA fejlesztését pár éve befagyasztották. Tekintve, hogy azóta nem nyúlt hozzá senki, szerintem sosem fojtatják tovább. Az MLAA és az SMAA ezalatt az idő alatt nagyon elhúzott minőségben, illetve az Intel is behozta a CMAA-t. Ha nem az extrém gyorsaság a fontos, akkor minőségben nem éri már meg az FXAA-t használni. Az egyetlen előnye, hogy nem igényel DX11-et, de onnantól csak hátránya van.
(#25498) syler123: A BF4, de ahhoz ott a Mantle render, ami gyorabb a DX11.1-esnél.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.