- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viktor77
titán
válasz kranazoli #14262 üzenetére
Akkor részletezem a dolgot, hogy világosabb legyen. Az élsimítást minden esetben a játékból állítottam, a driverben csak a Morph. pipát tettem ki-be.
Morph. On
0xAA, amit lehet Ultra, A:37fps, M:33fps
Morph. Off
8xAA, amit lehet Ultra, A:37fps, M:32fps
Jól látszik, hogy gépigény szempontjából megegyezik a két eljárás. Viszont Morph. On-nál bénák a betűk, így egyértelmű, hogy nem ezt fogom választani.
Csinálni kell. Kész. Pont.