Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz kranazoli #11304 üzenetére

    Ennél tovább nem érdemes várni. Letesztelték, működik, így kiadták.

    Persze, mert az MLAA egy post process szűrő. Annak nincs semmilyen változója. Lefut és kész. Ezért lehet kombinálni az egészet MSAA-val és SSAA-val, amiket egyenként szintén be lehet kapcsolni az MLAA mellé.

    Az MLAA teljesítménybe kerül, post process, így nem keveset vessz le. Ezen talán a jövőben lehet javítani.

    Ez így jó. Így kell működnie. Bepipálod és lefut a végső képkockán.

    Az MSAA már most halott. Számtalan a kompatibilitási probléma, aztán meg ott a tesszelláció, ami rengeteg extra élet eredményez. Az MSAA az élek mentén dolgozik, és a sok él fáj neki, vagyis a teljesítmény nagyon visszaesik.

    Nem gyors eljárás. Az előnye annyi, hogy nem fordulhat elő kompatibilitási probléma, és az élek illetve az alfa csatornák mellett a textúrákat és a shadereket is szűri. Sok játékban az MSAA még az éleket sem bírja szűrni, vagyis hiba kapcsolod be a rece megmarad. Az egyetlen lehetőség az MLAA. Persze az AMD sem a driveres MLAA-t akarja, mert az nem a legjobb a képminőség szempontjából, de van a cégnek egyéni MLAA algoritmusa, amit az AVP-ben használtak, és nagyon jól működik. Ezt bármelyik Gaming Evolved partner elkérheti és alkalmazhatja. A driverben az MLAA szűrő egyébként elérhetetlen programból, pont azért, hogy a fejlesztők normális megoldást keressenek, ne pedig az egyszerűbb utat válasszák.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák