Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Acheron

    őstag

    válasz Tomassy00 #23787 üzenetére

    Lemaradt az a fontos info, hogy az Activision -al gyeremekkor óta táplált régi barátság révén azt is tudod, hogy már nem is tervezik többé visszatenni (A Cold War 8 -ig semmiképp).
    Szomorú, főleg, hogy így kell ezt megtudnunk.
    R.I.P. Shipment.

  • Acheron

    őstag

    válasz MdewC #23855 üzenetére

    Szerinted felteszi a kezét, ha igen? :D
    Lassan adhatna vissza valamit a fejlesztő csapat a "régi jó" játékból, pl, Shipment, Shothouse, Rust, Scrapyard...
    Jah, és igen, a zene. Ez az utolsó évad különösen gyengére sikerült, már nagyon bántja a fülem. Talán az indulás utáni első szezon zenéje volt a legélhetőbb, de ez a mostani mindenképp a leggyengébb - amikor reggel enni adok a kint lakó kb nyolc macseknak, nagyjából pont így vonyítanak éhesen az ajtó előtt, mint a mostani lobby zene... Minden alkalommal, amikor enni adok nekik, ez jut eszembe a nyivákolásukat hallgatva... Respect, composers...

  • Acheron

    őstag

    Pár napig nem volt érkezésem játszani a játékkal, és most hova jövök vissza? Battle pass eltűnt, OK, lejárt (kész is volt) rendben, ezzel nincs gond. No de hogy Chesire Park 24 / 7 ??? Hovec Sawmill 24 / 7 ????
    Elment minden fejlesztő józan esze? Remélem nem így akarják itt hagyni véglegesre a játékot (ez esetben én is kénytelen lennék véglegesen elhagyni) bár a CW korántsem olyan jó, hogy arra lenne érdemes átugrani... tegyék már vissza a Shoothouse - Shipment párost, azután engedjék el az epizódot, de ne bohóckodjunk már ilyen noname, semmire való pályákkal... :(
    (Mindegy ma lejött a CP 2077, egy darabig lesz elfoglaltság)

  • Acheron

    őstag

    válasz BMS #24266 üzenetére

    A te döntésed, próbáld ki mindkettőt, ha van rá módod.
    A magam részéről megvettem a CW -t is még elővételben (muszáj, gyűjtöm a sorozat minden elemét), ráadásul valamilyen indíttatásból a drágább verziót, de...
    A Single player -t kitoltam, szerintem elég jól sikerült, bár véleményem szerint a BO 1 és 2 -vel nem összemérhető (Az MW más történet, ahhoz nem akarom hasonlítani, de ott pl az új (MW2019 singleplayer) sztori mondhatni felnőtt a régebbiekhez). A multit kipróbáltam a CW -ban, egyelőre csak a core módot, nos, az teljesen hidegen hagyott, úgyhogy azóta hozzá sem szagoltam, maradtam az MW2019 -nél. De mivel a Core mód itt is élhetetlen számomra, ezért csak HC -t játszok, egész biztos, hogy adok még esélyt a CW HC -nek, hogy meggyőzzön. Csak előbb még kimaxolok pár dolgot az MW -ben :)
    Azzal legyél tisztában, hogy az MW2019 tavalyi játék, így az erőforrásokat, frissítéseket 90 - 95 % -ban a CW fogja kapni (jövő év végéig). Kicsit magára hagyottnak tűnik a játék, pl a legjobb pályák csak szerencsével érhetők el, és újdonságokra is csak korlátozottan lehet számítani, de talán még nem engedik el teljesen - mégiscsak ő indította el az új érát.
    Az mondjuk zokon esett, hogy a Battle.net -en már csak a WZ címszó alatt lehet megtalálni - én nem a WZ -t vettem meg (pont nem érdekel egy percig sem a Battle Royal unalom), hanem az MW2019 -et, és nem kis pluszt öltem a skinekbe, egyebekbe. Ehhez képest pofátlanság, ahogy szorítanának át az új játékba - jobbra kellett volna csinálni, akkor mennék magamtól is.
    #24270csibe1:
    Az, hogy évente tolják az újabb pénzkaszát, még valahol elfogadható, it is the business.
    Azzal sem lenne baj, hogy néha bejön egy - egy gyengébb rész (és ez most a CW esetén abszolút védhető, ahhoz képest, hogy a srácoknak egy évvel kevesebb idejük volt legyártani a terméket, nem is lett olyan rossz, mint ahogy néhányan beállítanák)
    De hogy a kiadó a legerőszakosabb módon, az elődjáték leépítésével próbálja az új és "jobb" felé tolni a játékosbázist, az kissé visszás, nekem pl gyomorforgató. Most először fordult elő velem a sorozat megjelenése óta, hogy elgondolkodtam, akarom -e egy ilyen csapattól megvenni a következő részt (ha MW lesz, akkor sajnos biztosan, mert az kell... :-( )
    #24273BMS: Próbáld ki mindkettőt, ha van rá módod. Utána dönts, a fentiek figyelembevételével. (én könnyen tolom (mondhatni kibicnek könnyű), megvan mindkettő, bár most még maradtam az MW2019 mellett, mert nekem jobban bejön, de bármikor átnyergelhetek a CW -re)

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz KaitouP #24328 üzenetére

    Petya, én nagyban tisztelem a munkásságod, mind itt, mind a CW topikban, és általában a véleményünk is egyezik, de itt most nem tudok egyetérteni a leírtakkal. Abban igazat adok neked, hogy mindenki azzal játszik, amivel akar, és fegyver sincs a fejhez szegezve a "megtérítéshez". Azzal sem vitatkozom, hogy a CW jobb vagy rosszabb, bár engem még nem szippantott be, de látok benne potenciált, semmiképp sem írnám le. De ez egyedi megítélés kérdése, ha valakinek nem jön be, akkor nem jön be, ha húszan mondják, hogy de ez jó, neki akkor sem lesz - mert ő így érzi, és hagyjuk meg a jogot, hogy mindenki azt érezze, amit.
    Ezzel együtt azt mondani, hogy nincs "tolás" az új rész felé, az véleményem szerint a tények, mondjuk úgy, figyelembe nem vétele. Az 1 év, 1COD, 1 év support világos, tudjuk, ismerjük. De most nem egészen azt nehezményezi a játékosok egy része, hogy ennek a résznek megszűnt a supportja, és ereje teljében ugyan, de magára hagyták, úgymond létezzen ahogy tud, az új, supportált rész árnyékában, azután nyerjen a jobbik. Sokkal inkább azt, hogy a játék 100% -os pontenciáljához képest egy alacsonyabb szintre tették, népszerű pályákat vettek ki a választható tartalomból, az új szezon csak az új rész tartalmairól szól, sőt, még a játék nevét is elvették, betették a WZ neve alá, mintegy az alól választható "másodlagos" játékmódot. Egy ilyen visszavett tartalom pedig nyilván kevésbé csábítóbb, több az esély, hogy inkább megnézi az egyszeri gamer, mit ad a "full supported" verzió. Láttuk a módosítások, az átnevezés, a pályák kimozgatásának az időzítését, nincs ezen mit szépíteni. Az üzleti modell világos, de az üzleti érdek nem feltétlenül esik egybe a játékosok igényével. Nem véletlen, hogy a sok új rész mellett 2019 -ig én is az MW2 -vel toltam only, mert az adta azt, ami tetszett - még ha sokkal újabb, csillivillib részek is jöttek. Ott kihaltak már játékmódok, mert nincs játékosbázis - de 11 év után sem azért, mert szándékosan kivonták őket a forgalomból.
    Szóval a változást meg lehet érteni, lehet vele együtt élni, valóban, mindenki azzal játszik, amivel szeretne, de ettől örülni neki, vagy tapsolni a történteknek nem muszáj. Ha pedig ennek hangot adnak a fórumozók, az azért van, mert bántja őket, a fórum pedig a játékkal kapcsolatos gondolatok cseréjére van kitalálva - hol mondják el, ha nem itt? Ha a topic most 70% -ban erről szól, akkor alighanem 70% -ban ez foglalkoztatja a topiclakókat. Hagyjuk meg nekik a szólás szabadságát, pls.
    És persze Peace :) .

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz smokiii1 #24593 üzenetére

    Teljesen jól látod, a meccsek kezdetén, ha pl egy furgonban utazol, a csapatagok poligonszáma a nullához konvergál lassan, kb mint egy 90 -es évek beli fps. Ez nem volt ennyire gagyi (mert ez már az, sajnos) a játék korábbi szakaszában. De meccs közben még élhető a grafika.
    Wow, mi megy itt egyébként fegyók terén. Még jó, hogy a WZ számomra teljesen felejtős a lassú játékmenet miatt, lehet, egyébként én is ezeken idegeskednék :DDD
    Ellenben a multinál csak lett pozitív hatása (ha nem is a grafikára) az új rész eljövetelének, a magam részéről úgy vettem észre, az SBMM erősen erejét veszítette. Gondolom ez köszönhető annak, hogy a nagyszámú e-sportoló és a sokkal kisebb számú cheater (akkkhhm... vagy fordítva...?) közösség átköltözött az új részre, így a hányattatott sorsú SBMM már nem tud olyan komákkal társítani a legrosszabb szándéka mellett sem, akik komoly ellenfelek lennének. A stat legalábbis ezt mutatja, kicsit az új rész megjelenése előtt indítva pont olyan meredeken javul a K/D arány, ahogy romlott előtte. Nice.

  • Acheron

    őstag

    válasz Dave567 #24597 üzenetére

    Miért, szerinted mi a "dolga"? A hivatalos álláspont szerint ez a rendszer felelne azért, hogy mindig a saját skill -jeidnek megfelelő szintű társaságban csatározhass. Szintén a hivatalos álláspont szerint ezt (csak és kizárólag) úgy éri el, hogy az utolsó néhány (5?) meccsed alapján rangsorolva különböző, hasonlóan rangsorolt erősségű ellenfelek közé pottyant be a lobbiból. Ez alapján pont ez lenne a "dolga".
    Más kérdés, hogy a gyakorlati tapasztalatok alapján ennél sokkal tovább megy annak érdekében, hogy "szinten tartson" (ámbár ezt nemigen fogja bizonyítani földi halandó).
    Egy biztos, ha mostanság olyan ellenfelek közé dobál a rendszer, aki akkor sem tud eltrafálni, ha épp neki háttal respawn -olsz öt méterre (hmm, mi miatt is fordulhat elő ez a faramuci helyzet tízből nyolcszor, ha épp jó voltál az előző meccsekben...), és fordulásból te kaszálod le, akkor bizony ez a rendszer sokat veszít a hatékonyságából. Magyarán az SBMM "jó" működéséhez úgy tűnik kell a sok "ügyesfickó", legyenek ezek valódi tálentek vagy akár csalók (a játék különböző mértékben tartalmazhatja ezeket az összetevőket...), mivel a kevésbé "ügyesek" javarészt akkor sem bírják kihasználni a lehetőséget, ha az SBMM tálcán szállítja is nekik.
    De hála az égnek ez a normális játékosok számára egyben azt is jelenti, hogy végre folyamatos sikerélménnyel is lehet játszani a játékot. (szigorúan MW 2019 HC multi, a WZ teljesen kívül esik az érdeklődési területemen)

  • Acheron

    őstag

    Sziasztok!
    JOKR kihúzására van valamilyen best practice? A légi járművek ellen remek, de a földi célpontok ellen szinte hasznavehetetlennek tűnik pillanatnyilag. Már csak ő és az RPG hiányzik a gold listáról (utóbbi szög egyszerű, csak türelem kell hozzá).
    Tegnap végre bedobott egy Shipment pályát is a játék (egy - másfél hónapja először), annyi RPG killt sikerült lőni azon az egy meccsen, mint egy hónapon át összesen más pályákon - nagyon hiányoznak a Shippment _ Shoothouse pályák a kínálatból :(

  • Acheron

    őstag

    válasz norbertoth #24756 üzenetére

    Alighanem ahhoz van köze, hogy a CW -al ide is beszivárgott a régi (és kedvelt) prestige rendszer. Ha eléred az 55 szintet, akkor visszatesz 0 -ra, de egy prestige szinttel feljebb (erről kapsz egy plecsnit, amit kitehetsz villogni, mindenki látni fogja (ha akarod) hogy te már az x -edik szinten tolod). Azt jelenleg nem tudom, mennyi prestige szint van (tehát hol maxolod ki végleg a szintlépést), anno MW2 -ben 10 prestige szint volt, valahányszor végig kellett tolni azt össze fegyver unlockolását nulláról - igazi élmény volt :K
    AR téma: a legtöbb AR -ben meg lehet találni a potenciált, AK nagyon erős, AMAX sok helyzetben még jobb. Kinek mi. Én a FAMAS -ra esküszöm, ugyan bazi nehéz megszokni a hármas burst -ot, de ha belejön az ember, kvázi sniper helyett is használható (jóval eredményesebben, épp a hármas burst miatt), és csípőből is ledarál bármit, ha épp úgy hozza a játék. Lassan a "szurkos" verzió is meglesz belőle - én biztosan nem cserélném semmire (AR fronton). (Jah, only MP HC, of course.)

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    Hoppá hoppá!

    Lehet mégis homlokon csókolom a fejlesztőket? Csak hagyják így, pls, a végtelenbe, és tovább...

  • Acheron

    őstag

    válasz Dave567 #24764 üzenetére

    Eddig - tegnap kivették. Törne le a kezük :((( :(
    Tennének vissza minden elérhető feature -t és hagynák békén a részt, ha már ilyen szépen magára hagyták, és a csapból is csak az új rész folyik. Minek ez a bohóckodás a csereberével? Én, mint felhasználó, aki nem kis pénzt fizettem az alapjátékért és a mikrotranzakciókban megszerezhető feature -ökért, szeretném magam eldönteni, hogy milyen pályákon és játékmódokon akarok játszani ahelyett, hogy valami nímand suttyó ezt találomra kapcsolgatja a háttérben... Nagyon rossz az irány.

  • Acheron

    őstag

    válasz ImpersonatoR #24931 üzenetére

    Nincs sajnos, de mivel kedveljük a játékot, elnézzük ezt neki. Kezdetektől (2019) nem tudják (akarják) megoldani.
    Nem is tudom, létezik -e más játék, ahol a user specifikus beállítások rendszeresen elmásznak? :F

  • Acheron

    őstag

    válasz DrTechnoid #21433 üzenetére

    Nos, némi gondtalan lövöldözés után csak nem hagyott nyugodni, csak rászántam magam, és betettem a Launchereket állandó viseletnek. Igazad volt, idő kellett mindnek, de csak meglett. Utoljára maradt az RPG, és tegnap este végre egy Personal radar heli leszedése után bevillant a Gold - Platina és a Damascus plakett. Huhh. Nem gondoltam, hogy meglesz valaha, de csak sikerült. Azt mondjuk a példám is jól mutatja, hogy a Damascus -hoz nem feltétlenül skill, inkább türelem és kitartás kell :B :DDD . De ezt még meg kellett csinálni, addig nem tudtam volna nyugodtan átmenni az új részre. A skin -t mondjuk nem fogom használni (nem tetszik, villogni meg minek), de azért így fejben jó a tudat, hogy csak megvan.
    Azért van még kihívás, a kedvenc Fr5.56 (aka FAMAS) összes feladatát fel kell oldani, mielőtt átmegyek az új részre (ha átmegyek). Most épp 25 pointblank headshot a kívánalom, nos, ez egy távoli pontlövésre hangolt, ráadásul burst -os fegyóval igazi kihívás (kvázi "kivégzési" távolságra kell kerülni az ellenhez, és onnan leadni a fejest). Talán a Shipment - ShootHouse pályákon lesz rá esély, ha gyors, futkosós hangolást kap, hasonlóan a kések és pajzs aranyozásához.

  • Acheron

    őstag

    válasz craftsman01 #25116 üzenetére

    Háát, az élettel is így vannak sokan, csak élik, ahogy jön. Vannak akik pedig célokat tűznek ki maguk elé, és megpróbálják elérni :D

  • Acheron

    őstag

    válasz craftsman01 #25122 üzenetére

    Az emberek jó része mikro- és makro környezetében is hasonlóan működik (aka "Kutyából nem lesz szalonna") :)
    A játék nem mellesleg tele van célokkal (napi, heti kihívások, fegyver skinek, kiegészítők, operátorok, stb), a fejlesztők sokat dolgoztak azon, hogy ez így legyen, mert tudják, hogy ki ezt, ki azt találja majd vonzónak benne. Van, aki pedig csak játszani akar, mit sem foglalkozva ezekkel. Ezzel sincs baj, én pl teljesen el tudom fogadni, hogy Te ezt keresed és találod meg a játékban (és még csak fejben jelen lévő problémákra sem gyanakszom eközben :N) Ettől én még jól érzem magam a kis plusz céljaimmal :D .
    Egyébiránt ez valóban csak egy játék, így már eddig is sok szót pazaroltunk rá, ha nem gond, részemről elengedtem ezt a szálat. Peace.

  • Acheron

    őstag

    válasz default. #25373 üzenetére

    Ne őket bántsd, ezek ügyes programozó gyerekek, akik meg tudják csinálni, mert meg lehet csinálni. Arra is rájöttek, hogy van egy nagyon széles, valóban erkölcsi nulla réteg, aki ezért pénzt is hajlandó áldozni - rés a piacon. Business, raw business. Az más kérdés, hogy a másik oldalon miért nem állítanak hadrendbe hasonlóan ügyes programozó gyerekeket, akik ezeket a hackeket secperc alatt detektálnák és vágnák ki a játékból a használóját örökre úgy, hogy nyekkenjen. Jah, az pénzbe van, csökken a profit, no way... :((( A normális játékosbázis pedig szívja a fogát, és jó esetben együtt él a patkányokkal, rossz esetben lép más játékra (remélve, de csak remélve, hogy ott más a helyzet)
    Egyébként olvasva friss posztokat, ambivalens érzéseim vannak. A WZ -ban biztosan halálra szívat mindenkit ez a gyökér SBMM (hála az égnek ott nincs érdekeltségem) - de a multis tapasztalatok alapján ehhez nagyon kell, hogy mostanában ott (mármint a WZ -ban) mozog a sok fent említett kontrollálatlan cheater ügyesfiú / lány. Érzésem szerint az MW2019 multiban, ahogy legutóbb is írtam, meglehetősen erejét vesztette az SBMM, most, hogy a cheater társadalom egy jelentős része az új rész vérét szívja (bár itt is maradt pár szánalmas arc), már legjobb akarása mellett sem tud akkora, vagy annyi ideig tartó "szakadékokat" kiépíteni, hogy nagyon zavaró legyen. OK, ha van egy nap, amit az ember lehoz 50 - 60 + KD -val, akkor utána biztos, hogy van pár meccs, ahol a semmiből is lelőnek, vagy ha visszajönnek a népszerű Shoothouse, Shipment pályák, akkor ugranak a cheaterek is, de nagy átlagban már nem tudja negatív irányba befolyásolni a játékot, szépen, stabilan mászik felfele a stat. Amennyire most én látom, az SBMM nevű förmedvény ott tudja igazán megkeseríteni a játékos bázis életét, ahol csaló "ügyeslány / fiú is sok van (amellett, hogy önmagában az SBMM is képes durván beleszólni a játékba). Erre kellene rámásznia a kiadónak - rögtön kiegyensúlyozottabbak lennének az erőviszonyok.

  • Acheron

    őstag

    válasz csibe1 #25408 üzenetére

    Ez a " amíg nem töltődik be a játék addig ne Alt+Tab -oljunk", kicsit olyan szagú. mint amikor az Apple megmagyarázta, hogyan kell tartani egy telefont ahhoz, hogy legyen rajta térerő...
    A programozóknak kellene megoldani, hogy ha a user beállít egy értéket, akkor az fixen maradjon az, ami. Mint az MW2019 -en kívül minden más játékban. De ez itt nem sikerült. Workaround -okat lehet dobálni, de ettől még az alap probléma valid - ez a játék nem tudja megoldani, hogy ha beállítottál magadnak egy felbontás értéket, akkor az az maradjon akkor is, ha... hmm.. bizonyos gyermekek potyognak az égből. Nos, ezt a lécet a játéknak - az általam ismertek között egyedüliként - nem sikerült megugrani (pedig ez a szint az alapok alapja lenne...). Még jó, hogy nem ezért szeretjük :D .

  • Acheron

    őstag

    válasz csibe1 #25417 üzenetére

    Nem lesz rá megoldás, míg programozói oldalon rá nem jönnek, hogy ez mekkora blamázs.
    Örülök, hogy pár fórumtárs a problémát megkerülő részmegoldásoknak (ne Alt+Tab -olj, Janó...) is örül, de ettől ez még egy kapitális bug, hihetetlen (és szánalmas), hogy semmit nem lépnek rá programozói oldalról a játék megjelenése óta.
    Így marad annyi, hogy már a Lobby -ban észreveszem, ha elmászik a felbontás, és visszateszem a megfelelőre, mielőtt a játék elindul. Szép egy játéknál, amibe már sok tíz rugót beleölt az ember...

  • Acheron

    őstag

    válasz CptAdamica #25444 üzenetére

    Ezeket a srácokat én is szívesen megkeresném, biztosan nem cheat -elnének többet. Nem lenne mivel... ;] :(((

  • Acheron

    őstag

    Tegnap gondoltam kipróbálok valami újat, és a szokásos Cruise Missile, VTOL, Chopper Gunner killstreak hármast módosítottam, a CM helyett betettem a Jugger -t (korábban még nem éreztem késztetést, hogy kipróbáljam) Mit ad ég, Azhir Cave pályán be is adta, igaz kicsit későn, mert mire átcaplattam a pályán és épp irtani kezdtem az ellent, már vége is lett a meccsnek (veszítettünk :D ). Ami érdekes volt, hogy amikor a Chopper -t hívtam le, olyan zavarást kaptam, hogy gyakorlatilag irányíthatatlan volt a masina, pl a célkeresztet nem lehetett csak a pálya alsó harmadéban húzgálni, ott is baromi lassan mozgott - szerintem nem is szedtem le vele senkit, pedig jellemzően kaszálni lehet vele. A Juggernél ugyanúgy jött egy zavarás, amikor az ellenfélre kezdtem lőni. Counter UAV -ra gyanakszom - az valóban tud ilyen tüneteket (is) produkálni? :F (A földi célpontokra gyakorolt hatását ismerem, de CG -el még sosem tapasztaltam ilyesmit korábban, pedig naponta többször van használatban.)
    #25538default.: Ez csak egy kedves gesztus a fejlesztőktől azok felé, akik jó sok pénzt pumpáltak a játékba a mikrotranzakciókon keresztül: amikor kijött a BOCW, az MW2019 identitását is elvették és berakták a Wz alá, hogy az újonnan érkező játékosok nehogy véletlenül ezt is megtalálják, és urambocsá rájöjjenek, hogy semmivel nem rosszabb, mint az új :(
    #25542Boti80: Pedig nem egy nagy csoda, csinál ennél sokkal cifrábbakat is :( . Ha jó meccseket játszol, agresszívan tekeri fel a nehézségi szintet, és messze nem áll meg annyinál, hogy "csak" erősebb játékosok közé tesz be (pl pepotyogtat a tűzvonalba az ellenfél elé, négy-ötször is, ha kell, máskor ugyanígy eléd pottyantja az ellent háttal, szegénynek esélye sincs kb., stb), bár úgy tűnik, "űber ügyesfickók" nélkül nem sokra megy, sokat csökkent a hatékonysága, mióta sokan átmentek az új részre. Az is érdekes, hogy ahogy kiveszik - beteszik a játékba a legnépszerűbb elemet (Shoot the Ship), úgy jól érezni, hogy az SBMM elgyengül vagy agresszívabbá válik. (csak multiról, azon belül is leginkább HC -ról beszélek, Wz -t nem ismerem, nem jött be)
    Btw: A "sima" Core módban mik azok a tűzfegyverek, amik one shot one kill -re képesek pl a shotikon kívül, közepes, vagy nagyobb távon is. Van néhány játékmód a Core -ban (pl most a Rust) ami tetszik, de veszett idegesítő a HC után, hogy 4 -8 lőszer kell mindenkibe, fegyvertől függően (Shipmenten egyszerű, shoti dragon breath -el (esetleg egy bicska) és rush) 725 shoti? Rytec AMR?

  • Acheron

    őstag

    válasz Dave567 #25548 üzenetére

    Nagyjából egyről beszélünk, többször is kifejtettem már, hogy szerintem messze túlmegy az "erősebb játékosokkal párosít" kategórián. Persze amíg ez hivatalosan ki nem jön valamely szakportálon, addig ez csak egy conspiracy theory lesz itt és máshol is - annak ellenére, hogy nem egyszer láttuk, ahogy meccs közben "táltosodik" meg az ellenfél, lesz gyakorlatilag eltalálhatatlan, és respawnolsz négyszer egymás után egy becampelt játékostárs távcsöve elé. Megugró pingek, célt tévesztő lövések, rosz helyen, rossz irányban történő respawn, van minden, amibe beleszól ez az átok - de ezen kár puffogni, nem fognak rajta változtatni, csak ha egy fejlesztő lesz olyan tökös, hogy borítsa a bilit. Az viszont egyértelmű, hogy mióta a cheater sáskahad nagy része átvonult a BOCW -ra, sokat gyengült az SBMM itt az MW 2019 -ben. Szerintem.

  • Acheron

    őstag

    válasz Acheron #25547 üzenetére

    Ezzel a jelenséggel, hogy a Chopper Gunner -t és a Juggernaut -ot akció közben durván lehet zavarni, találkozott már valaki? Ez lehet counter UAV, esetleg megint valami cheat -be sikerült belefutni?

  • Acheron

    őstag

    válasz CptAdamica #25796 üzenetére

    "...Lehet ezt azok nem érzik, akiknek megvan az alapjáték..."
    Már hogy a viharba ne éreznék? Tökéletesen érezni az AI beavatkozását a "sima" multiplayer -ben is, ahogy mennek előre a meccsek, szépen váltják egymást a különböző "erősségű" játékok, és itt most szándékos a macskaköröm, mert nem az ellenfelek erősségéről van szó.
    Minapi élmény, az SBMM nekem fújt, kezdtem egy 63 - 11 K/D játékkal, majd kb öt - hat játékon keresztül tartott a széria, de mindben rendre egyre kisebb aránnyal. Utána fordult a kocka, 10 -ből nyolcszor már megkezdett meccsbe kerültem be, ahol gyakran az ellenfél VTOL vagy Chopper Gunner killstreak -ja érkezett épp (ilyenkor csakis nyílt térre tett a respawn, ahol azonnal újból ledarált a légierő), de a normál játékban is gyakorlatilag a respawn -al egyidőben lőttek le többször egymás után, mivel épp tűzvonalba tett az AI. Itt kb az ellenfelek is olyanok voltak, hogy bármerre indultál, a semmiből kaptad a fejest (volt, amikor egyértelmű WH révén - ergo ilyenkor az SBMM szemérmetlenül bevág a cheater társadalom legalja közé) És újabb 10 - 12 meccs után kezdődött a nyerő széria ismét - hiszen világi szarul teljesítettél x meccsen keresztül (estem keltem, konkrétan). Egyszer linkeltem is erről egy szép képet, ahol az egyik COD tracker oldalról vettem le egy este a KD alakulását meccsenként, kvázi szinuszhullám - tuti nincs mögötte semmi mókolás, csak a véletlen műve lehet ;] (nem).
    Jah, ez volt az, nem is mostanság kelt.

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz CptAdamica #25798 üzenetére

    Sajnos ez ilyen a kezdetektől. Azt nem tudom, hogy az Acti így képzelte -e el eredetileg, de a megbízott programozók ezt hozták - ezt használják. Sajnos az látszik, hogy bár a srácok programozásból jók, de műszaki szakot nem végeztek, fogalmuk sincs a negatív csillapítás mibenlétéről, így megfelelő balance rendszert sem tudtak felépíteni, hogy nagyjából mindig a hozzád hasonló képességű játékosok között tudj játszani - egyszerűen megoldották azzal, hogy ha jó vagy, akkor a körülményeket lerontjuk annyira, hogy esélyed se legyen - így nem tud megszaladni a statisztikád (kvázi a jó meccsek után egy darabig van egy pozitív visszacsatolásod (aka gerjedés...), utána egyszer csak visszadob a rendszer alapba, a kezdők közé, és kezdődik minden elölről). De az MW 2019 esetén ezen már kár háborogni, mivel (számomra) úgy tűnik, hogy a "nagyonügyesfickókkalraklakegycsapatba" faktor szorzója az egyik legnagyobb az SBMM súlyozási rendszerében, mióta a cheaterek e-sportolók java része átment az új részre, azóta a fentiek mellett is szépen javul a K/D arány, magyarán itt annyit már nem tud rombolni az SBMM, amit skill -el ne lehetne egyensúlyozni. De elnézve a CW kommentjeit, ott bizony tolja ezerrel az okosságot...

  • Acheron

    őstag

    válasz piero86 #25869 üzenetére

    Nem igazán normális, bár az SBMM produkál furcsa dolgokat.Számolj utána, mégha nem is kettő, hanem négy perccel később volt meg neki a 40 kill, az perceként 10, vagyis 6 másodpercenként 1 killt feltételez. Egy normál méretű pályán az estek túlnyomó részében az egész játék alatt nem találkozok 40 ellenféllel, még ha mérgezett egérként rohangálok is körbe - körbe, nem hogy mind meg is öljem...
    Ellenben kis pályán megfelelő killstreak -ekkel (Shipment, Rust) tud fura dolgokat produkálni a fenti SBMM, nekem a minap volt egy 63 - 11 meccsem Rust -on - pedig nem vagyok egy pro játékos. Épp csak az SBMM nekem fújt, gyakorlatilag nem tudtam mellé lőni, az ellenfelek pedig nem tudtak eltalálni. Szinte már nekem volt kellemetlen, amikor másodszor hívtam le a chopper gunnert, mintha valami gyakorló pályán lettem volna. Ezért ennyire mocsok ez a rendszer - ha nyersz is ilyen arányban, akkor is tudod, hogy nem a te érdemed (kvázi a győzelem ízét veszik el) :(
    Simán benne van, hogy a koma nem volt cheater, csak az SBMM osztotta a lapokat, és neki kellett nyerni (meglehet, előtte neki is volt tíz gyalázatos meccse zsinórban) - ilyenkor ő mindenkit eltalál (ha nem is oda céloz), te pedig akkor sem tudod eltrafálni, ha az orrod előtt respawnol (persze nem fog - te annál inkább az ő csöve előtt, mondjuk négyszer egymás után)
    Mindezekkel együtt bőven vannak cheaterek, ha nem is naponta, de két - három naponta mindig akad "mindent is látó" kolléga, aki a falakon keresztül szórja az áldást olyan helyeken, ahol ez nagyon nem természetes (nem úgy, mint pl ShootHouse -on, ahol van pár deszkafal, amit találomra is érdemes lőni FMJ -vel, mert szinte mindig van mögötte valaki), vagy HC -n (!) három négy (!) hitmaker -el igazolt lövéssel sem tudod leszedni (de ő one-shot nulláz téged).
    Összetett kérdéskör ez is - és sajnos nincs sok (kvázi semmi) rálátásunk a mögöttes történésekre. Addig pedig csak összeesküvés elmélet - és üres hőbörgés :B

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz Acheron #25872 üzenetére

    Mit ad az ég: épp most az említett deszkafal megsorozásával lett enyém a Final Kill - most én vagyok a wallhacker... szép...

  • Acheron

    őstag

    válasz geckowize #25922 üzenetére

    "...Egyebkent most van Shoot The Ship playlist MW-ben..."
    Úgy egy hónapja konstans :K
    Hála az égnek, tegyük hozzá (jó móka, ámbár nálam már nincs szükség húzásra...)
    #25882Dave567:
    A bolondságaival együtt is szerethető - pillanatnyilag a legjobb (még aktív) COD, ha mindent összevetek.
    No meg ha feltűnik, hogy az SBMM diktál (ennyi idő után kitanulta az ember a szimptómákat: csak megkezdett meccsekbe kerülsz, csak nem kedvelt pályák érkeznek, ötödjére is ugyanarra az unszimpatikus pályára akar berakni, hatodszor lőnek le úgy, hogy fogalmad sincs, honnan, de ellenfelet még nem láttál, stb). akkor egyszerűen Escape, és vége az okosságnak, öt - hat ilyen elhalt próbálkozás után ez a roppant okos AI azt hiszi, hogy te vagy a legrosszabb játékos ever, és már vág is be a kezdők közé. (Szánalmas programozói teljesítmény, de hát ez így sikerült)

  • Acheron

    őstag

    válasz CptAdamica #25954 üzenetére

    Melyik handgun lett sorozatlövő?
    Multiban már másodszor futok bele, hogy nem a Renetti féle birst - ot adja egy maroklőfegyver, hanem full automata, mint anno az MW2 -ben a G18. Melyik ez a fegyó?

  • Acheron

    őstag

    válasz csibe1 #25976 üzenetére

    +1!
    Amíg a Damascusig elértem, talán csak a pajzs és a kés goldozása volt nagyobb élmény a pisztolyok húzásánál - igazi kihívás, remek móka volt. Ma este pl a Shykov kihúzása lesz a projekt, még ha a K/D arányt agyon is vágja - remek elfoglaltságnak ígérkezik.
    Egyébként ez kezd hasonlítani az MW2 G18 sirámaira - anno aki ott nem tudta felvenni a ritmust, mind szentségelt meg köpködött, pedig csak használni kellett volna a technikát. Én is gyűlöltem jó ideig, hogy az AR -emmel remekül tudtam pontlőni, mégis jöttek a "kiscsávók" akimbo G18 -al, és esélyem sem volt. Utána áttértem a Barrett vagy FAMAS és G18 kombóra, és élveztem a játékot - a Barrett -el / FAMAS -al remekül lehetett pontlőni és aprítani a népet távolról - félközépről quick scope -al, a G18 akimbo pedig rögtön előkerült, ha valaki motoszolt mögöttem - és többnyire ez rendezte is a dolgot. Szóval meg kell tanulni használni - ha már úgy is van.

  • Acheron

    őstag

    válasz Acheron #25996 üzenetére

    AztaQ, mit tud ez a motyó... Shipmenten 71 - 23... Sykov - Amax combo - és a Sykov még nem automata...)
    Hiánypótló volt ez a fegyó - még a végén ez a játék felnő az MW2 -höz? (Kemény meccs lesz, azért az MW2 igen magasra tette lécet, nálam még nem ugrotta meg azóta egyik sem - talán az MW 2019 lesz az? Játékórában még csak a fele van benne - meglátjuk)
    Nagyobb pályákon sem sokkal rosszabb a teljesítmény: Arklov Peak 21:4...

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz Xaels #25999 üzenetére

    + #26001nyul105
    Félreértés ne essék, én a multiról beszéltem. Nem játszom Warzone -ban, nem köt le.
    A multiban pedig bőven elfér egy ilyen, mint említettem, az MW2 -ben is volt ugyanilyen OP fegyver, mégis nagyon sokak máig kedvenc COD multija volt.
    Ezzel együtt értem amit mondtok, sőt, egyetértek, hogy a WZ -ban okozhat turbulenciákat, és nem feltétlenül kellene a jelenlegi formájában használni. Nem is annyira a reakcióidők miatt (arra ugyanazt tudom mondani, mint fent, hogy ugyanezt kell használni és gyorsabbnak lenni), hanem a Xaels által említett respawn -beli különbség miatt. Addig, amíg a multiban csak bosszúság, ha ötször egymás után kiszednek ezzel, addig a BR -ban egy teljes estéjét hazavághatja valakinek - és ez nagyon nem jó, pont a szórakoztatási faktort rombolja.
    Gondolom hamarosan nerfelik (lehet elég lenne, ha csak az akimbót tiltanák le a WZ -ban) - általában ez a sorsa a túl OP fegyóknak, remélem azért a multiban használható marad.

  • Acheron

    őstag

    válasz KaitouP #26198 üzenetére

    Jesszum, Petya, még jó hogy az avatarod nem változott meg - meg sem ismertelek volna... :)

  • Acheron

    őstag

    válasz KaitouP #26220 üzenetére

    Yes, sir, it wasn't a wrong idea. Lehet, van akinek ez segít :)
    Vicces, a lányom most kezd megőrülni az anime -ért - mindig eszembe jutsz, mikor emlegeti :D
    #26225geckowize:
    Bár nem vagyok WZ játékos, de a COD híreket mindig figyelemmel kísérem, mert a sorozathoz erősen kötődöm, a kezdetektől. Erősen egyet tudok érteni a leírtakkal. Mivel számomra a WZ irreleváns, akár azt is mondhatnám, hogy ám úgy cseszik szét, ahogy akarják, de valójában jobban örülnék, ha a fejlesztők felismernék, hogy vannak még játékosok nem feltétlenül elhanyagolható mértékben az X és Y generációból is , és nem csak a Z, és utána következő generációkra akarnának koncentrálni (bár kétségkívűl az éretlen népeket könnyebb táncba vinni, ha mikrotranzakciókról van szó) Szeretnék bízni benne, hogy legalább a multikat érintetlenül hagyja ez a sz@r, de sajnos azt látom, hogy itt is jön a csillámpónik kora :( Nesze neked COD (ha csak a COD 1, 2. MW és MW2 (talán még 3) részekre gondolok...) Szánalmas az irány, sajnos :( Még szánalmasabb, ha tényleg ez az új igény, ez esetben mi, old style játékkedvelők, besz@ptuk...

  • Acheron

    őstag

    válasz KaitouP #26258 üzenetére

    13... Strict control... ;]
    Óvom, védem, féltem, de viszonylag szabadon van engedve - viszont minden buktatóra próbálom felhívni a figyelmét. Hála az égnek (bár most még nagyon tini) esze van, érti, miről szól ez a virtuális játék - előbb, utóbb felnő :K A hentai még (talán) nem játszik, de koránál fogva már elég nyitottak vagyunk, hogy ez se lepje meg, ha mégis belefut. Nem könnyű a lányos apák élete :DDD

  • Acheron

    őstag

    Tudtam én, hogy ismerős ez a Sykov mordály valahonnan, de az alap formában nem ugrott be. De így a sorozatlövő barrelel már megvan a kicsike, ő egy APSZ-9, aka Sztecskin szeretne lenni - majdnem pontosan rajzolták meg. Vicces "kis" szerkezet (nem is olyan kicsi), a fa tokja egyben tusként is használható volt, ami sorozatlövésnél nem volt hátrány. Volt alkalmam kézbe fogni és lőni vele, igaz, csak egy "kiherélt", sorozatlövésre már alkalmatlanra alakított példánnyal.
    A hasonlóság szembeötlő, ha nem is 1:1
    (mondjuk a keleti blokkban tudtommal nem is volt anno más sorozatlövő pisztoly, így csak ez lehetett a minta):
    Sykov with Sorokin 140mm auto Barrel:

    APSZ-9, Sztecskin:

    Egyébként kipróbáltam a játékban sorozatlövő, akimbo verzióban, nos, tisztes fegyver, közel hozza a G18 akimbo feelinget, de messze nem mindenható, nem mondható, hogy minden párbajt ő nyer, az sem, hogy mindennél is gyorsabb ADS -ben - szűk pályákon, épületekben előny a nagy tűzgyorsaság, de távolabbra már olyannyira pontatlan, hogy egy SMG simán felveszi vele a versenyt. A sebzés mértékét sem érzem elégnek (mint ahogy a Glock 18 a valóságban is jóval erősebb a 9x19 lőszernek köszönhetően a 9x18 Makarov -hoz képest - ezt úgy tűnik, ügyesen leprogramozták). Röviden, multiban nem ez (Sykov akimbo) lesz az ultimate fegyver. Ettől függetlenül a WZ -ban mocsok kellemetlen lehet, ha szűk helyen kerül szembe vele valaki.

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz KaitouP #26388 üzenetére

    Kicsit kapkodásnak tűnik, sajnos.
    Az már nagyon világosan látszik, hogy egy év kiesett a fejlesztési ciklusból, és így lett a CW. OK, ez még épp viselhető, határeset. De az az egy év kőkeményen hiányzik, és ha minden igaz, idén egy olyan játékot (WW2) akarnak behúzni, ami pillanatnyilag épp az érdeklődés mélypontján van (mégha alternatív múlt is...), tehát ha grafikailag túl is teljesít a csapat, sanszos, hogy épp hozni fogja az elvártat. Most két út lenne a stúdió előtt, vagy fele annyi idő alatt szakít egy nagyon ütős, hibátlan játékot (látva a jelenlegi felhozatalt, ezt kérdőjeles), vagy egy erős aktuális játékot megtámogatva kihagy egy évet, és egy igazán ütős (kellő fejlesztési idővel megtámogatott) utóddal tér vissza. Sajnos utóbbihoz kellene egy jó alap, ez lehetett volna pl az MW 2019, de az a vonat már elment. A CW nem elég erős, az idei WW2 epizód (ha tényleg az lesz) pedig borítékolhatóan nem fog ehhez felnőni - így ez a lehetőség el van szalasztva - talán a jövő évi rész után meg lehet lépni - márha az elég erős lesz...
    Bár ismerve a kiadót, inkább lerongyolja a szériát, de akkor is kiad egy részt évente :(((
    Nem túl jó kilátások nekünk, COD rajongóknak :(

  • Acheron

    őstag

    válasz zolee1988 #26438 üzenetére

    Warzone, vagy MW2019 multi?
    Egyébként (elvileg) nincs olyan, hogy kocajátékos - lesznek itt nálad erősebbek és gyengébbek is. A rendszer a hivatalos álláspont szerint a meccseid eredménye alapján előbb - utóbb berak olyan játékosok közé, akik veled hasonló szinten vannak (legyen bármilyen is az (itt) kezdő skilled) Ennek a mechanizmusáról erősen megoszlanak a vélemények, én most nem is mennék bele - tény, van, hogy időnként jól is működik, kell találj veledszőrű elleneket. Feltételezem, talán inkább az lehet a gond, hogy új a játék és még nem ismered a pályákat - ne add fel, sokkal jobb eredmények is jönnek majd, hidd el, nem szuperemberek járnak ide (magamból is kiindulva :DDD ) A lényeg, hogy a játékot élvezd, ne az eredményre görcsölj rá, akkor tuti élmény, minden butaságával együtt - az egyik legjobb COD játék (MW2019 -re gondolok.)

  • Acheron

    őstag

    válasz Kígyó #26488 üzenetére

    Már bocs, de ez így nettó.... Hmm... félregondolkodás - szerintem. Az SBMM (véleményem szerint) messze nem abból áll, hogy "ügyesfiúkat" párosít "kevésbé ügyes fiúk" mellé (bár alapvetően majdnem ez lenne az elsődleges feladata), főleg nem azért, mert előbbiek kevesebben vannak. Ez egy algoritmus, aminek egy célja van, normál játékosokra (értsd nem cheater) szabva megpróbálja a K/D arányt kb 1 körül tartani. ha ehhez az kell, hogy erősebb játékosok közé rak be, akkor beéri ennyivel, ha nem, akkor megy tovább, 10 -ből 9 -szer tűzvonalban fogsz respawn -olni, ha nem, akkor arccal a tűzvonal felé, az ellenfél találati felülete konvergál a nullához, míg a tiéd a duplájára ugrik, stb, bármeddig elmegy, hogy hozza a számokat. És ugyanez fordítva, ha úgy ítéli, hogy most neked kell nyerni - ilyenkor gyakorlatilag mindegy, merre lősz, találni fogsz. Ne akarjuk leegyszerűsíteni - ez a valaha volt leg cheater -ebb AI algoritmus, talán csak a CW -ben sikerült kicsit tovább fejleszteni. Most, hogy kezdem kiismerni az Amazon szolgáltatásait, és mióta tudom, hogy az Acti is náluk futtatja a szervereit a felhőben, már nem is nagyon csodálkozok, hogy ez így sikerült :(

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz KaitouP #26557 üzenetére

    Az előzmények egy részét kihagynám, kissé túlfűtött a hangulat, és mindenkinek van igazsága - tuti, hogy nem kezdek mazsolázni abban, hogy kinek mennyire. De a Warzone vs. alapjáték kérdéshez azért a saját véleményem leírom.
    Értem az alap logikát, hogy miért nem lett ez tudatosan szétválasztva, és bár erős túlzás azt állítani, hogy nem volt megengedve külön topik a Warzone -nak, de nyugodtan kijelenthetjük, hogy a szétválasztás sem volt erőltetve.
    Mostanra viszont már egyértelműen látszik, hogy bár tematikailag mindig is kapcsolódni fog az aktuális részhez a WZ, azért ez egy teljesen külön játék, erősen rétegzett résztvevőkkel. Van aki csak ebben, van, aki csak abban játszik (akár az ingyenesség, akár a BR élmény okán), és vannak az "átjárók" is.
    Ha megnézem az elmúlt időszakban (hmm, hogyan is fogalmazott Oric) "negativoskodók" hozzászólásait, leginkább (nem megkérdőjelezve, hogy joggal vagy nem joggal) a WZ kapcsán fogalmazódnak meg negatív vélemények. Pedig az alap játékkal véleményem szerint nincs gond, és bár magam is sokszor adtam hangot az SBMM -el szembeni ellenérzésemnek (ami szerintem a leggyengébb eleme a játéknak), ettől magát a játékot szeretem és nagyra tartom, hiszen nagyon régóta várt elemet hozott vissza, nagyon jó minőségben.
    A magam részéről sokkal inkább tudnám támogatni, hogy a mindenkori Warzone egy saját topicban fusson, és az egyes "éves" játékoknak saját topic -uk legyen. Ez egyértelműen azt vonja maga után, hogy az egyedi topicok idővel kihalnak majd, ahogy csökken az érdeklődés az alapjáték iránt, de pl remekül mutathatja, mennyire népszerűek az egyes részek egymáshoz képest. Lásd: COD4 (aka MW1) topic jelenleg 31 264, MW2 topic, jelenleg 30297 hozzászólással és MW3 topic, 13774 -el. Bár az MW 2019 torzít a WZ miatt az épp aktuális 26336 -al, de azért mutatja, hogy ez egy népszerű játék. (Megjegyzem, pont az MW 2019 -et nem féltem nagyon, a megjelenése előtt a fent említett MW2 -ben napi szinten remek játékokat lehetett futni változatos (bár ott már időnként ismétlődő) résztvevőkkel - de ez 10! évvel a játék megjelenése után volt! Szerintem itt sem lesz nagyon másképp, hacsak pár éven belül nem jön újabb MW rész)
    És csak érdekességként jegyzem meg, hogy az eredeti BO (amit nagyon nem szeretnék bántani, mert nagyon szerettem) topicja a legnagyobb hozzászólás számú a BO COD részek között, 12 281 posttal...
    Röviden, én nyugodt szívvel szétcsapnám a topicot, inkább kevesebben írjanak ide, de aki a WZ -ról akar pro - contra nyilatkozni (stílustól függetlenül), az tegye ott, és ne egy remek játék topicját szemetelje tele olyan infókkal, ami már egy teljesen más tematikájú BR játékról szól.
    Bocsi, ha hosszú lett, de a COD -on belül is szívem csücske az MW sorozat, a jelenlegi (és mindenkori) WZ pedig nem feltétlenül szerves része ennek - ez egy stílusát tekintve teljesen, tematikáját tekintve pedig részlegesen különálló játék. Egybemosni őket kb olyan, mintha minden BO vagy minden MW játékot egy - egy topicban akarnánk kezelni.
    Szerintem - teszem hozzá. :D

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz szinesz.bob #26562 üzenetére

    Ok, de nézd a dátumot, és legyél picit nyitott. Anno, 2020 márciusában még tényleg annyi info volt, hogy a Warzone az MW 2019 régen várt BR kiegészítése / módja, nevezzük, ahogy jólesik. Azóta viszont nagyot fordult a világ, tudjuk, hogy a WZ a mindenkori aktuális rész tematikájára fog épülni. Anno én semmi kivetnivalót nem találtam abban, hogy ne legyen egyazon játékhoz módonként több topic - de mára nyilvánvaló, hogy ez már nem egy játék - át lehet ( vagy talán kell) értékelni a helyzetet.

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    Csak hogy a játékról is szóljon a topic :)
    Megrögzött HC játékos vagyok az MW 2019 -ben, halálra idegesít a core módban, hogy unalomig kell pumpálni az ólmot az ellenbe, amíg végre hajlandó exitus lethalis sérüléseket szenvedni. Ellenben egy érdekes mellékhatásra figyeltem fel, ha hozzászoktál, hogy a HC -n vagy pontosan lősz elsőre, vagy véged van, akkor a Core mode -ban egy pontlövő, de one shot one kill fegyóval aratni tudsz. Most épp a régi nagy kedvencem, a Barrett -et vettem elő, ugyan az MW2019 -ben messze nem olyan hatékony, mint pl az MW2 -ben volt, de azért core módban itt is egy lövés egy halál. Egy megfelelően felpimpelt Model 680 -al (pl Dragon Breath... ;] ) párosítva core módban nagyon beteg aratásokat lehet rendezni - hosszú és közeltávra egyaránt - persze itt sem árt elsőre találni :D SBMM sucked it... :DDD

  • Acheron

    őstag

    Ellenbencegy dolog piszkosul idegesítő a core módben - minden második játékmód gungame vagy infected akar lenni - magyarán nem használhatod a sok órával összevadászott loadout -od, mindig valami random fegyverrel kell küzdeni. Ez néha mókás, el is játszadozom vele, de az, hogy nem én döntöm el hogy ez mikor van, az kicsit sem uaer friendly. Ki lehet ezeket a módokat kapcsolni, ha épp nem akarom látni őket? A játékmódok között nem láttam erre kapcslót.

  • Acheron

    őstag

    válasz KaitouP #26566 üzenetére

    A halál nem akar Warzone -ozni :DDD .Végtelenül unalmas, lassú játékmenet...Pont az lenne a lényeg, hogy a WZ menjen saját topicba (el innen, messzire), hiszen jelen állás szerint ő örökélet + 1 nap. Az alapjátékok meg éljék az életük (pl itt szétfikázzák a játékot, de a többségnek nem az MW 2019 multi fáj, hanem a WZ, mégis itt önti ki a kicsi szívét, mintha az MW 2019 lenne sz@r...) Mi köze az MW 2019 -nek a CW fegyókhoz és a zombikhoz, meg a pálya alól leselkedő rosszarcúakhoz? A campaign -ban vagy a multiban egyikkel sem futsz össze, ezek WZ sajátosságok, ehhez a játékhoz egyiknek sincs semmilyen kapcsolata.

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz Mentolka #26569 üzenetére

    Igen, de ott a FFA, TDM, KC,HQ, Domi és egyéb módok között lehet válogatni, Infected és Gungame módokat ott nem láttam, így nem tudom ki / be kapcsolni. Nem is lenne gond, ha kilépve és új quickplay -t indítva nem akarna mindig, mindenáron ugyanabba a módba (pl Infected) visszarakni akár ötször egymás után... Még akkor is, ha pl már csak a Domination választható a quickplay -ben. :F

    #26571KaitouP: Igen, egyetértek, majd a közösség eldönti. Idővel úgyis látszik majd, most, hogy van WZ topic is, hogy hova szeretne írni a többség. Ha ide, akkor ide :K

  • Acheron

    őstag

    válasz csibe1 #26634 üzenetére

    Teljesen egyetértek. Rengeteg féle játékstílus van, Rush, Camp, és a kettő között sok minden. Kinek mi, nem lehet mindenki egyforma, másnak megfelelni meg végkép nem muszáj, ez egy játék, mindenki leginkább a saját szórakoztatására játszik - úgy, ahogy neki a legjobb.
    Egyébként is, fegyvere válogatja, van amivel totál értelmetlen rohangálni, lásd sniperek java része. Látott már bárki filmen, dokuimentumfilmen a harcmezőn bakugrálva keresztül - kasul rohangáló mesterlövészt? El tudja képzelni ezt egy valós helyzetben? (OK, ez játák, kvázi arcade, de akkor is)
    Mostanában Core módban szórakoztatom magam egy Rytec AMR -el (aka Barrett) és egy M680 -al (félautomata, dragon breath) felszerelve. A Barrett -el értelmetlen lenne bármerre rohangálni, az ADS -e miatt quickscope -ra is alkalmatlan, gyakorlatilag célra tartva kell kikukkantani a fedezékből. Ezzel együtt nem egyhelyben hasalós a mutatvány, egy egész épület szintet be lehet védeni vele (nem kis mozgással) - de alapvetően ez valahol így is lehet camp - legyen, ezzel a fegyóval simán vállalom, nem is alkalmas másra. A társ M680 más tészta, nem egy rush blank point fűződik hozzá naponta, de az alattam berohanó és a lépcsőn felfelé futó komát is meg lehet vele lepni az ablakon kiugorva a hátába kerülve - ez meg minden, csak nem camp. De a kettővel együtt, + killstreak -ek időnkén (nem is olyan ritkán) születnek ilyen 23 - 3, 19 - 1 eredmények. Mozogva, nem hasalva.
    OK, a játék során egy helyben hasaló campereket én sem kedvelem, de a területet bevédő sniperes játékosokat azért ne ítéljük el - főleg, mert azzal az egy lövéssel találni is kell, időnként száz méterre keresztbe rohanó ellenfelet - és nem mindig / ritkán van esély újra lőni egy sorozatlövővel szemben. Ki kell próbálni, mennyire könnyű kenyér ez (nem az), utána lehet megköpködni. Ennél jobb móka már csak egy quickscope -ra is alkalmas sniper :K
    Napi gonosz: A másik oldalról nézve azért azt is látom, hogy core módban sok a mezőgazdász - ha nincs skill, permetezéssel biztosítják a jó termést :D

  • Acheron

    őstag

    válasz Chumlee #26638 üzenetére

    Csak megemlíteném: "OK, ez játék, kvázi arcade, de akkor is"
    Szerinted a valóságot keresi itt bárki is?
    De a fegyverek súlyozása a fejlesztők szerint mutat némi párhuzamot a valósággal - egy pisztollyal gyorsan lehet futni, de távolra nem pontos, egy LMG vagy egy sniper bazi erős, pontos is, de rohadt lassan lehet vele mozogni - célozni, stb. Ezeket figyelembe kell venni fegyver választásnál - kinek kinek mi a kézreálló, használható, ki milyen stílusban szeret játszani. De a másik stílusát leszólni badarság csak azért, csak mert más - piszkosul utálnám, ha mindenki csak egy és ugyanazon fegyókkal és stílusban nyomná ezt a játékot :( Főleg nem azért, hogy néhány kisebbrendűségi komplexusban vergődő játékostársnak megfelelő legyen a felállás :Y ;]

  • Acheron

    őstag

    Csak hogy mennyire nincsenek a játékban (Multiplayer) cheater -ek: Vacant pályán becsúsztam egy ajtó mögé, koma kilences épp kiugrott az ajtón, nekem háttal, lőtt egyet pont velem ellenirányban - és meghaltam. Haha, itt léptem ki a játékból, kb ez az értelmezhetetlen hülyeség...

  • Acheron

    őstag

    válasz gjung44 #26659 üzenetére

    Ti legalább nagyjából egymás felé fordítottátok a fegyvercsövet - ez esetben én is inkább a játékra gyanakodnék. Nálam 180 fokkal az ellenkező irányba mutatott az ellenfél fegyvercsöve - nem sok logikus magyarázat van rá, hogy jött ki ebből az, hogy én húztam a rövidebbet. De nem is érdekes, ha ilyesmit tapasztalok, lépek a következő játékra, nem izgatom magam túl rajta, még videón sem nézem vissza (talán egyszer megteszem, ha eszembe jut) Ezt is csak azért jegyeztem meg, mert extrém feltűnő volt az irány miatt.
    #26663Chumlee: Ebben nem tudok nyilatkozni, nem WZ -ozom, CW multival is csak pár játékot toltam még a megjelenéskor, inkább maradtam a MW -nél. Ilyen formán nincs érdemi tapasztalatom a CW fegyverekkel.
    #26672Dave567: Kiugró esetek mindig vannak, lehet mák vagy akár SBMM. Ettől még nagy általánosságban igazak a leírtak a fegyók használhatóságára.
    #26673gordonfreemN: Még nem hallottam, hogy bárki hiányolta volna ezt a "fícsört" :D Próbálj meggyőződni róla, hogy biztosan átváltott -e HC -ra. A HC minden módjában van TK - bárkire lősz, legyen barát vagy ellenség, sebződnie kell.
    (De ha nálad mégsem működne, örülj neki, sok bosszúságtól kímélne meg ;] )

    Ha már HC - sok hónap HC után most egybefüggően is játszottam pár hetet a Core módon, és nagyon érzem, hogy a HC nem véletlenül HC. Core módban ritka a K/D -ben mínuszos nap (OK, kell hozzá jó fegyverválasztás) míg HC -n azért nem nehéz összehozni egy- egy negatív napot. Az SBMM hatását is jóval enyhébbnek érzem, bár itt is egyértelműen jelen van. (De itt pl ha ép a tűzvonalba is rak le, kis szerencsével meg lehet úszni 2 - 3 találattal - ez HC -n biztos halál.)

Új hozzászólás Aktív témák