Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz raggg #5237 üzenetére

    PS3-as MW2-be (Team Deathmatch-ben) beletoltam kb. 5.000 (!) órát, elég jól is ment (10-ból 8-9 alkalommal első lettem) de ezzel az MW-vel én csak szenvedek.
    A pályák túl nagyok, elképesztően (memorizálhatatlanul) tagoltak, rengeteg zug, sarok, hasadék, sniperfészek, kaotikusság, ráadásul (pár kivétellel) semmi eredetiség (az MW1-es, ill. MW2-es pályákhoz hasonló karakteresség) nincs bennük, a legnagyobb probléma viszont a kempelés.
    10-ből 8-9 alkalommal úgy lőnek le, hogy nem látom az ellenséget.
    Értem én, hogy gyűjtögetni "kell" az XP-ket erre-arra, de hogy erre így fel legyen áldozva az a pörgős játékélmény, ami az eddigi MW-ket jellemezte, az botrány.
    Az MW2-ben 1,52-es K/D ratio-m volt (úgy, hogy egy pillanatig nem kempeltem, csak folyamatosan rush-oltam), itt meg 0,8 körüli.
    Az MW2-vel (a megjelenés utáni években) gond (és idegeskedés) nélkül el lehetett játszani fél napokat, ezzel meg 10 meccset sem bírok, mert szétbax az ideg a fent elmondottak miatt.
    OK-OK, szép a grafika, meg a menü, meg a fegyverek, meg minden csak egy apróság hiányzik. A játékélmény. Pedig sajnálom, mert tök jó játék lett volna, de így élvezhetetlen.
    Ha PS3-on kiirtanák az MW2-ből a csalókat, úgy mennék rá vissza, mint a pinty.

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • Segal

    veterán

    válasz raggg #5237 üzenetére

    Szerintem is pont ez a baj. Azzal hogy ilyenek a pályák a kempelést részesítik előnyben mert úgy több kill-t tudsz összeszedni mint ha közlekedsz a pályán. Most persze nem a rohanásra gondolok hanem csak hogy nem egyhelyben állsz végig vagy 2-3 négyzetméteren mászkálsz.
    A másik probléma az hogy megint csak több kill-t lehet összeszedni ha tdm-ban játszol minden módot :( Ott az enemy 5 méterre a ponttól ami épp a másik csapaté de oda nem menne elfoglalni inkább bekempel és várja hogy jöjjön valaki más akit lelőhet :((
    Szóval a szezon előtt kaptunk egy rózsaszín ködöt a gyors fejlődéssel és shoot house pályával, most meg itt a szomorú valóság hogy lehet visszamenni a kemperbajnokságra játszani :W
    Tudom játszak én is kemperesdit és akkor gyorsabban fejlődök de nekem az nem szórakozás hogy 5-10 percet állok egyhelyben ha meg lelőnek akkor bemegyek egy másik ablakba és megint csak állok...
    A harmadik hogy a kedvenc fegyvereim készen vannak és nem nagyon érzem a késztetést hogy méginkább sz*passam magam hogy egy újabbat elkezdjek felfejleszteni amivel méginkább hátrányban lennék ezeken a pályákon, de ha nem fejlesztek fegyvert akkor meg lényegében a semmiért játszom a játékot mert az egész pass-ban max a 2 fegyver meg esetleg a 300 cod pont az érdekes. Na jó még esetleg az óra de ott meg van 500 pontért olyan skin pack hogy dolgozni sem kell érte és van benne óra.
    Az is röhejes számomra (de persze 1 millió% hogy nem véletlen) hogy a leggagyibb operátorok kaptak a pass-ban skineket amiket úgysem fog lényegében senki sem használni főleg úgy hogy jött ugye a 2 új is így most minden "passos" Mara-val játszik csak hogy tudassa mindenkivel hogy ő bizony megvette a pass-t...
    Elsőre elég lenne egy pályaválasztó is és kiszelektálhatnám azokat a pályákat amire nem mennék :K
    Na mindegy nem morgok úgysem lesz tőle jobb a helyzet :DDD

    "Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)

Új hozzászólás Aktív témák