Hirdetés
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
-
Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
ph Az Elite és Plus sorozat az év második felében debütál az egyes notebookokban.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
PROHARDVER!
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare (2019) topikban! Olvasd el a téma összefoglalót hozzászólásod megírása előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bot1978
senior tag
válasz #50433536 #15634 üzenetére
Nekem az nem vili, hogy ha ugyanaz kell egymillió playernek akkor mi a rákért nem peer to peer megy. Én egyedül 100 megát nyomok fel /sec, erre 7,5MB limiterrel jött le a patch nulla feltöltéssel miközben az egészet egy ilyen Blizzard-os vacakból tudom csak indítani, aminek a grafikus felülete mögött simán lehetne egy kliens.
Szerencsétlenkedés, be vannak szarva, hogy hibáznak. Vagy nem tudom. -
Trebron09
őstag
válasz #50433536 #15634 üzenetére
Ennek mi köze a kezdőképernyőhöz?
Gyakorlatilag ugyanazt mondtad mint a többiek. Szétszedted a játékot vagy honnan ez a 50-90Gb?
Miért baj a HDD? Nem csak a betöltési időt rövidíti? Ha nem akad, laggol akkor mi a baj vele? Miért tájékozatlanok a HDD-t használók? Mit takar az egy "ilyen" játék? Amit nem optimalizáltak? Rengeteg ilyen van tudtommal. Tesztet nyugodtan rakhatsz be ide, mert az összes tesztben és ajánlásban az van hogy csak rendszernek, munkára, programokra ajánlott az SSD játékoknak pedig csak ajánlott de nagyon nem profitálsz belőle. Speciel nem fogok csak ezért SSD-t venni (összes játék HDD-n van) akkor én hülye vagyok?[ Szerkesztve ]
- Kreatív módon kell áramvonalasítani a stagnáló koncepciót! -
-
prokxy
veterán
válasz #50433536 #15634 üzenetére
"Egy ilyen játékot hagyományos HDD-n tárolni és futtatni egyértelmű hülyeség, aki az ellenkezőjét mondja, az nagyon tájékozatlan és nem tudja, hogy mit beszél." ˛=> akinek nem telik nagyobb ssd-re, rárakja vinyóra, kényszerűségből.
Ettől függetlenül jogos, ma már winyón tárolni max a filmeket, képeket, isokat érdemes.Origin/Uplay/RSC/XBOX: Pr0kxY ; BattleTag: Pr0kxY#2203 ; PSN: x_Pr0kxY_x ; YT channel: Pr0kxY_Gaming_HD
-
KaitouP
veterán
válasz #50433536 #15634 üzenetére
Nem értem hogy miért pont az én hozzászólásomra, miért pont erre a hozzászólásra érkezett az okfejtés, mindenesetre a játék szempontjából ez kevésbé releváns, játékfejlesztésről, informatikáról meg nem itt kellene beszélgetni. A játék ekkora, ez van, ha valaki játszani szeretne vele, biztosítsa a feltételeket a játék futtatásához, ha úgy érzi, hogy neki ez sok, akkor meg játsszon mással, a battle royale részre van alternatíva bőven, szvsz erősebb vetélytársak is.
A hozzászólásban fejtegetett dolgokhoz viszont nem kell se informatikusnak, se programozónak lenni, csak józan paraszti észre van szükség, illetve némi érdeklődésre a mögöttes dolgok iránt. A hozzászólásod viszont no offense, de pont annyira "Minek kommentel az ilyen?" kategória mint a többi, főleg az enyhe hangulatkeltő mivolta miatt, ezért azt kérném tőled és mindenkitől, hogy a másik minősítése nélkül fogalmazza meg a mondandóját. A HDD/SSD téma itt meg off, hanyagoljuk legyetek szívesek.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
nanorambo
őstag
válasz #50433536 #15634 üzenetére
Én úgy tudom, hogy még mindig a régi quake engine az alapja a codoknak és annyira régi, hogy önmagában nem bírná el a nagy textúrákat és a sok kalapálás miatt ennyire erőforrásigényesek a codok. Meg rengeteg customization cuccal töltik fel a store-t, szinte biztos vagyok benne, hogy elég nagy részben ez teszi ki az updateket.
Amúgy tényleg vicces az egész.