Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Autós kamerák
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Steam Deck
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
gp A klasszikus harmadik rész felújított kiadása sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #6623 üzenetére
BMW turbómotorját ha jól vettem észre, én oltottam legjobban, és egyenlőre csak nekem van ilyen a topikon belül, eddigi tudomásom szerint.
Tudom miért szarozom le, illetve tudom mi a jó bmw motor, és mi nem való ebbe az autóba.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
fekeandras
őstag
válasz dragonfx #6637 üzenetére
MINI Cooper S JCW vs. Honda Civic Type-R (ufo) összehasonlítás
Type-R.:
Motor: 1998 ccm soros 4 hengeres szívó, 201lóerő 7800/percnél ill. 193Nm 5300/percnél.
CO2 kibocsájtás: 215 g/km.
Gyorsulás: 6,6 s (0-100km/h).
Tesztfogyasztás: 10,2/100km.
Gyári fogyasztási érték:
Város: 12,7 l/100 km
Országút: 7,0l /100 km
Vegyes: 9,1l/100 kmCooper S JCW.:
Motor: 1598 ccm soros 4 hengeres turbó, 211lóerő 6000/percnél ill. 280Nm már 1850/percnél!
CO2 kibocsátás: 165 g/km.
Gyorsulás: 6,5 s (0-100km/h).
Tesztfogyasztás: 9,6 l/100km.
Gyári fogyasztási érték:
Város: 9,2 l/100 km.
Országút: 5,6 l/100 km.
Vegyes: 6,9 l/100 km."A MINI átvétele után kevéssel két dolgot tudtam mondani a JCW-ről: iszonyatosan kemény és keveset fogyaszt.A kettő közül utóbbi a meglepőbb, egyben viszont érdektelenebb kérdés is, a 211lovas turbómotor azonban békésen használva akár nagyon kevés üzemanyaggal is beérte.Az egyéni csúcs 5,3 liter volt a fedélzeti számítógép szerint, de vegyes használatban hajtva is 8-8,5 liter körül fogyasztott, a tízliteres átlagot csak a legkomolyabb városi dugókban sikerült produkálni."
Teljes cikk itt olvasható.
A kis 1.6os "bmw" turbó jobban megy, sokkal nyomatékosabb (már nagyon alacsony fordulaton is) nem kell szétpörgetni hogy szedje a lábát, bő fél literrel kevesebbet fogyaszt és ráadásul lényegesen környezetbarátabb is mint a Honda.Nameg gyakorlatilag úgy fordul mint egy gokart.Erre mondtam ha egy 1.6 motorból tudják ezt a bajorok mit hoznának ki egy 2-2,5liter sor4 vagy sor6 turbó benzinesből? Símán megenné reggelire a mostani 3liter környéki (szívó) motorjaikat.
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #6623 üzenetére
"nema fizika vezeti az autot hanem a valóságban te."
de a fizika áll a sofőr felett és nem fordítva
"1.4T soha nem elsz bmw.ből aza vw asztala.nagy xar.semmi hangja amotornak erőtlen fos ha elfogy a turbó ereje."
minél többet forog a motor annál nagyobb a "turbo ereje" , mivel a turbot az égés gázok hajtják és minél többet pörög a motor annál több az égés gáz--->> többet pörög a turbot, több levegőt présel a motorba (és nő az erőd..), két dologra kell figyelni hogy a turbo ne pörögjön 180k RPM-nél (benzines) többet, és hogy ne menjen 900 fok főlé a kipuff gáz.
de ezt Te is tudtad gondolom
köszi megyek is beinditani a szar-fos 1,8 kompresszoros VW motort
azzal talán kimerek előzni egy 4 hengeres bimert szélárnyékból...."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #6647 üzenetére
turbot vízzel meg olajjal szokás hűteni.
biturbo meg alapjaiban faszság a mai modern turbok véget (tekintsünk el a szuper sport kocsiktól, egy átlagos 200-300le közti 4hengeresről beszélek).
BMW001:4henger ideálisabb lenne a BMW számára is. miért mert költség hatékonyabb gyártani és abból is "lazán" meg van a 300-320le (2literest vettem alapul).
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #6733 üzenetére
Tesco benzin=shell benzin, Auchan=mol benzin.
Nem szar, egy az egybe ugyan az.
Elmondom neked, hogy itthon elérhető legjobb benzin a shell v-power racing, illetve az összes mol.
OMV közelébe nem ér.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #6762 üzenetére
Mert szerinted, ha szemből jött volna valaki, akkor félrerántom?! Nem, akkor neki az őznek, nem tudtam volna mit csinálni. Amúgy olyankor mit csinál a biztosító/vadásztársaság? Mert nem volt kitáblázva, hogy őzveszély. Ilyenkor fizet valaki? Azt tudom, hogy táblánál szopás van, de a nélkül nem tom mi az eljárás.
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz dragonfx #6920 üzenetére
bocsi, félreértettelek, én nem csak a menetteljesítményekről beszéltem, hanem úgy az egész autóról, mint csomagról. azért egy bmw-t se egy skoda, se egy seat nem ér fel minőségérzetben. nekem az is sokat számít, nem csak a lóerők.
amúgy az 1.8t kétlem, hogy olyan sokat enne. normál használat mellett max 10et, de inkább kevesebbet eszik. ha nyomod neki, akkor tuti megvan a 12-13 liter is.
-
Gebriel
veterán
válasz dragonfx #6956 üzenetére
20.000ft meg ér? párban
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #6971 üzenetére
bocsi a dájzelek egy várossal errébb vannak.
bazzeg a WTTC-ben a Le manson dájzelel versenyeznek és sora nyernek akkor csak nem lehet olyan rossz.
jah meg érsd meg hogy nem fogy el az ereje, de itt is látszik az hogy fogalmad sincs az autókról. vettél egy kocsit és azt hiszed hogy az a kommersz vas egyből belépő egy "elit" kluba, na tudod mit szánalmasabb vagy ezzel mint az aki autót tuningol (nem úgy tuningol ahogy azt Te elképzeled)
az autó építés meg számodra egy teljesen ismeretlen világ, Te csak a dresszirozot végeredményt látod.
az ilyenket jó lealázni a gyári közel 30 éves szarommal a lámpáknál és nem értik hogy mi van azt a néhány arcot annyira érdemes lenne mutagatni...
és látom az se tűnik fel neked hogy csak Te vagy az egyetlen idióta a topikból se, rajtad kívül senki se eset nekem azért mert leírtam a véleményem hogy nekem mi kéne ennyi pénzért.
nem versenyautó kell közútra->akkor mi a tökömért csorgatod a nyálad az M tuningra meg mi a tökömnek akarsz 2,5 meg 2,8-as motort!? mert a 100le nem elég a normál közelkedésre abban a bodéban?
tudod nekem egy fontos szempont van egy autónál, az hogy mire kell.
-eljuttni minél kényelmesebben A-ból B-be
-vagy vezetnina már most a másodikhoz sajnos csoró vagyok be kell vallanom nem telik, új super sport kocsira, emellett viszont szeretek új dolgokat kreálni és ezeket meg is tudom valósítani.
na már most akkor miért ne tegyem?
és egy számomra építettnek nevezet autó nem az amit jóózsi meg béla össze rak a sufniba működni valóban működik csak hogy.
na mindegy nem várom el hogy eme ha.sz.t megérsd úgy is cska személyeskedés lesz belőle.
de két dolgot még leszeretnék írni.
nem dizelezünk erre különösen ugronk (az más kérdés hogy láttam már pár dizel gépet is veled szöges ellentétben..)
az idei projekt egy 340le-s 2,8 V6-os turbos 1100kg-s autó illetve egy 840kg-s 1,8-as R4-es kompresszoros 250le-s autó, és tudod a leőrő nem minden lehet egy autó 400le is ha 2 tonna, max végre megy de nem gyorsul túl jól..
másik pedig milyen autót vezetél ami erősebb volt az 1,6 BMW powertől?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #6974 üzenetére
hát figyelj a turbos már elment nem túl finomkodva 10e km-t és még nem eset szét
a kompresszoros meg még egy erősebb konstrukció.
de persze minimális fizikai ismeret nélkül minek kezdjek bele egy monolgba amit úgy sem értesz.
nyugotan kérdezz meg egy olyan embert akiben megbízol és ért is valamit a kocsikhoz meg a fizikához hogy egy 850kg/250le-s feltöltös! kocsi milyen...
bocs nem egy turbos kocsit csináltuk már meg.
elhiszed hogy pont hogy leszarom hogy széria kocsiknál ki a fejlettebb technologiát alkalmazó cég?
azon a szinten ahol Te soha sem fogsz mozogni a BMW-s is ugyan úgy Vems-et használ mint a VW és ugyan úgy a motronic rendszerhez kifejlesztet befecsi fajtát használják mindketten és ugyan úgy garrett vagy KKK turbot, csak az egyiknél BMW a diszités másiknál meg VW na bum, ez már csak szimpátia kérdése..
azt azért megnézem majd büntetsz az 1300 kilos 191le-s géppel 17-es diszkó felniken egy 900kg-s 150le-s kocsit ami 14-es kereken gurul.
tudod fizika...
oké végre tuti te fogsz jobban menni
az hogy milyen ~100le-nél erősebb kocsit vezetél még még mindig nem derül ki...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz dragonfx #6995 üzenetére
Biztos, hogy megérte neki.Az alfa nem hétköznapi autó.Az alfázás ugyanúgy egy életérzés mint a bogarazás.Bele lehet bolondulni minden hibája ellenére is.Az alfások a legnagyobb autóbuzik akiket csak ismerek.
Eagl3: küldtem neked privátban egy linket régebben egy spéci alfa szervízről.Szerintem oda vidd ha nincs tőled túl messze.
[ Szerkesztve ]
-
szandro
aktív tag
válasz dragonfx #7007 üzenetére
Született pár alfás hozzászólás, ami ugyan tényleg nem témába vágó, de lehet normális hangnemben is szólni emiatt szerintem.
Kinek volt kinek lesz...
Akinek volt az szerintem nyugodtan szóljon hozzá és mondja el a véleményét, tapasztalatait a volt BMW-jéről. Akinek lesz, tervezi a beszerzését az meg nyugodtan tegye fel a kérdéseit itt, ahol tulajdonosok, hozzáértők válaszolnak neki. -
fekeandras
őstag
válasz dragonfx #7007 üzenetére
1. Mindenki offba rakta a mondandóját szóval ne értem mit hisztizel mint egy kényes picsa.Nem tetszik neveztesd át a topikot dragonfx játszóterének...
2. Hirtelen átfutva rajta 12 helyesírási hibát vettem észre a post-odban.Nem lehetsz ennyire igénytelen!!Az isten szerelmére könyörgöm tölts már le egy firefoxot mert abban van helyesírás ellenőrzés.A 9éves unokaöcsém tisztában van a magyar helyesírás szabályival te pedig nem.Nem tartod ezt kicsit kínosnak?
3. A stílusod még mindíg megnevettet... igazi loltovábbi szép napot
mod: először off-ba akartam rakni de meggondoltam magam.
[ Szerkesztve ]
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #7116 üzenetére
A Calibra egy gyönyörű formájú autó, dinamikát sugall az alakja, eszméletlenül jól néznek ki a keret nélküli ablakai ( amivel nincs egyedül, mert a hármas kupénak is van ilyenje ), de kicsit kiábrándító az átlag Opel műszerfalat látni benne - valamint 180cm felett kicsit klausztrofóbiás lehet benne az ember, mert lapos építésű...
De a Calibra egy különlegesség - korának egyik legszebb autója, ez tény
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
rootkiller
őstag
válasz dragonfx #7226 üzenetére
De akkor minimum feketét, és 20"-as felnivel, meg úgy leültetve, hogy a gumi ne is láccódjék kifelé, és a legsötétebb fólia kerüljön előre is (sz*runk a szabályra), hátra 16" sub, természetesen full hangon dübörögtetve az egész hangcuccot, és városba nyomuljuk egész kora estétől éjfélig ide-oda, lámpa után padlógáz, streetracingolni mindenkivel, minimum 100al közlekedni még a 30as táblánál is, lámpánál átkelő öregeket majdnem elbaszni, néha itt ott kiszállni, körülnézni, cigizni, köpködni, hangosan szidni a nem BMW-seket, Red-Bullt inni, majd lelépni. Este partizni menni a körzeti discoba, Földig leinni magunkat, utána félig kijózanodni, csajokat felszedni (természetesen a legnagyobb TöbbF*sztFogottMindKilincset típusból). félrészegen hazavezetni, meg ilyenek.
(bocsaika, csak elkatpott a hév egy kicsit)
Artengo TR 990 Pro
-
Zewa
senior tag
válasz dragonfx #7238 üzenetére
Ejjj, némelyik mennyire szép már! Nem vágyom én Enzora meg ilyen szarokra elég lenne egy 325 coupe E46-bol ('01-04közöttiek) de ha nincs akkor egy E36 325 cupeval is kiegyeznék.
Többször azon kapom magamat hogy lesem az E46-at a neten..."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
Sipi16
senior tag
-
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #7293 üzenetére
Nem-nem, hirdetni nem szabad, eladásra nem érvényes az ár, csak úgy, hogy magamnak megveszem.
Szóval hirdetni nem akarom.
Pláne, úgy, hogy az autó kint van, megmutatni nem tudom, hetente 100 hívás, hogy csak ez érdekel, csak az érdekel, stb...
Ha valakit konkrétan érdekel, és megvan rá a pénze, ÉS SZERETI A BMW-t, akkor megveszem, haza hozom, megnézi, megveszi ha kell, ha nem, akkor max 2 hétig itthon tárolom, utána viszem vissza...
Volvot nem akarom jobbra cserélni, ha megszűnik az állásom, akkor semmit nem érek vele, 50 fölött sehova nem vesznek fel, évi 120k+ teljesítmény adó van a volvóra is, hát még egy nagyobb bmw-re...
Ingatlan adó is lesz vagy évi 300-400k, most vennék egy 330 lovas bmw-t, az kb 300k évente.
Miből?
Feleségem 97k nettójából?
Most még nincs gond, de állás nélkül rögtön baj van, csak a számlák havi 300-ra rúgnak.
És akkor még nem ettünk.
3-as nem kell, megbeszéltük. Kicsi...
E39-ből csak M5 kellene, de az is csak úgy, ha kint lennék münchenbe, lenne lakás bejelentve, haza nem hoznám, havi 500k teljesítmény adó, na persze...
E60 nem kell.
Audi A6 csak-csak, de inkább nem, volvo-ból meg semmi jó nincs ezen kívül.
Merci meg drága.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Revolut
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- PR-Telecom
- HMD Skyline - jó szerelés
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen