Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós kamerák
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Steam Deck
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
ma Hirtelen futott be a Galaxy Tab S10 család, 12,4"-es a legkisebb modell.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MoP_FX 57
őstag
válasz chess001 #54031 üzenetére
De itt most ugyanarról a cikkszámú termékről beszélünk, nem pedig arról, hogy a szilíciium-litográfiai eljárás során az ostyán elhelyezkedő lapkák nem ugyanolyan "életképesek", és ezért végső soron különböző termékek lesznek. Itt az adott xy cikkszámra van egy minőségbiztosítási előírás, amit egy darab vagy teljesít vagy nem. Alumínium öntvények esetén például különböző vizsgálatok, törékenységi vizsgálat, röntgen, mikroszkópikus stb., sarzsonként pedig a BMW-által meghatározva, hogy mennyit kell bevizsgálni. Mivel mind az aftermarket, mind a tényleges BMW egy soron fog végigmenni, nem lesz más az aftermarket sem. Ismétlem, ennek nyereségességi okai vannak, nem fog a gyáró két különböző gyártósort fenntartani, továbbá kidolgozni egy saját minőségbiztosítási szintet az adott termékre, amikor ezeket a gyártó már előírja nekik egyébként is, kvázi készen kapják. Ha egy darab nem ugorja meg a szintet (alulról), akkor utómunka vagy selejt. Értelemszerűen sosem lesz két vízpumpa 100%-ban azonos, akár aftermarket, akár BMW, de nem is ez a lényeg, hanem, hogy megfelel-e az előírásnak vagy nem.
Aki placebót szeretné, az vegyen mindenből a BMW-t, baj nem lesz belőle. Aki meg veszi a fáradtságot, az majd megveszi ugyanazt töredékáron, ugyanazt fogja kapni. Ezért jó, hogy az E38/39/46 mögött még mindig ilyen aktív közösség van, mert ezeket igazából ki sem kell túrni, mindent leírták már a szakfórumokon. Az M73 V12 detto ugyanez.
Az olaj minősítések megint kicsit más, azokat a gyártó (BMW) adja sok pénzért, és nem örökéletre. Ha lejár, és nem újítják meg, akkor nem lesz rajta a dobozon, ennyi. Attól az olaj még lehet ugyanolyan jó, de nyilván azt érdemes venni, amin jelenleg van rajta a gyártói jóváhagyás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Assetto Corsa
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- nVidia tulajok OFF topikja
- Autós kamerák
- Háztartási gépek
- Android 14-re vált a Nokia X10 és az X20
- Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest