Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • urban racer

    senior tag

    válasz KINKY_007 #26027 üzenetére

    Próbálok egy értelmeset hozzászólni: Először is azt érdemes tisztázni, hogy az autónak önmagában nincs súlya. Az autónak tömege van, aminek a mértékegysége a kg. A súly mértékegysége a N. Okoskodásnak tűnik, de nem az, hiszen menet közben is előfordul, hogy az autó súlya megváltozik.
    Gyakorlati szempontból a felni törésének a dinamikai kifáradás az oka, ami leggyakrabban arra vezethető vissza, hogy a felnikre peremvédős, alacsony oldalfalú gumikat raknak. Hozok egy könnyen emészthető példát: styling 63. Amíg az e53 x5 alatt van, addig gyakorlatilag elpusztíthatatlan. Amint valami tunerjocó kitalálja, hogy felrakja a borára 185/40-es gumival, esetleg e46ra szintén zenész gumival, törik, mindegy hogy reggel kakált-e mind a 4 barátnőd vagy sem.
    Az e53 menetkész tömege 2250 kg. (amivel én trélereztem legalábbis annyi volt)

    "Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."

Új hozzászólás Aktív témák