Hirdetés
-
PROHARDVER!
Blue Mobile
Aktív témák
-
ottoyes
senior tag
Ezt a rendszert használom mostanság,tehát egy kicsit T-mobos vagyok...cikinek ciki,csak Dedike meg ne tudja! :-)
[ Szerkesztve ]
Ottoyes
-
g@bo
nagyúr
lassan én is váltok vodáról. számhordozás.... borzasztó rablók lettek. nem bánjuk meg?
-
viraga
tag
-
-
club1
veterán
Mikor érkezett meg a Blue-hoz a számhordozási igényed? Több mint két munkanapja? Ha igen, kérd tőlük az 5000 Ft kötbért. Téged, mint mezei előfizetőt nem kell érdekeljen, hogy melyik bénázik (még az sem kizárt, hogy a Blue sem egyeztette még az időablakot, vagy csak natúr a T a fülén ül), a pénz jár hacsak nem szúrtad el az adataidat valahol. Persze célszerűbb a kötbért már a számhordozás megtörténte után kérni, már ha tényleg ide akarsz hordozni...
-
István89
tag
-
szilard28
aktív tag
Ez minősíti a szolgáltatót, hiszen ez nem is valódi számhordozás, hanem csak a Magyar Telekom Nyrt "T-mobile" fantázianevű szolgáltatásából váltasz a "Blue-mobile"-ra.
A blue csak akkor jó, ha leemeled a polcról a sim-et vagy készülékes csomagot, és telefonáláson kívül másra nem használod, mert a Magyar Telekom Nyrt úgy gondolja, hogy 33 ft-os percdíjért nem köteles betartani a jogszabályokat.
-
DRELB85
csendes tag
válasz nightshadow #614 üzenetére
Na végre most szóltak, hogy el fogják indítani az aktiválást de ma is zaklattam őket telefonon és azt mondták, hogy elveszett a rendszerbe az egész (jó kifogás) most meg telefonált egy hölgyemény, hogy el fogják indítani az aktiválást. Na remélem, hogy rendbe lesz minden
-
DRELB85
csendes tag
Na végre! Blue Mobilos lettem!
-
club1
veterán
válasz nightshadow #617 üzenetére
A többieké nem, mert ott személyesen lehet csak kezdeményezni a számhordozást, és a kezdeményezéskor rögtön kiadják az új sim-et. De ott sem mindig tudják betartani a 2 munkanapot.
-
8HAA
tag
BUÉK
-
#02683648
törölt tag
Valakinek rajtam kívül volt még problémája a netes ügyfélszolgálattal?
Történt ugyanis, h áthordoztam a lejárt hűségű T-s előfizetésemet a Bluehoz (ez már önmagában megért egy misét, amint látom a fórumban nem csak én szívtam vele). Csak egy másod előfizetésnek kellett volna mert fő számként egy másikat használok már.
Nosza szeretném használni a netes ügyfélszolgálatot, bluemobile.hu, ügyintézés, először megpróbáltam a 1777-en beállított 5 jegyű jelszóval belépni, nem engedi, aztán rámegyek a "Nem tudom a jelszavam" menüre, SMS-ben ideiglenes jelszó kiküld, azt beírom, továbblép h írjam be a végleges jelszót ami korlátozott lesz, és levélben küldik a feloldó kódot, blabla.
Ezek után mindig azt történik, h megjelenik egy nagy piros X és egy olyan üzenet h "A művelethez szükséges háttérszolgáltatás hibát jelzett" és vége.
Üfsz-el már volt pár köröm, nem tudtak vele mit csinálni, mindent kipróbáltam amit ajánlottak, semmi változás
Most azt mondták menjek be a személyes ügyfélszolgálati pontra (Samsung bolt vhol az Oktogonnál).
Ott a helyzet vázolása után az uriember lakonikusan csak annyit mondott, h "voltak már ilyen panaszok, ezzel sajnos nem tudunk mit csinálni, ez már így marad". Én ezt tudomásul véve balra el.Én megértem h ez a T-Mo (és névlegesen a Lidl) diszkont márkája és ezért cserébe nem lehet ugyanazt elvárni mint egy full-price szolgáltatótól (ahogy a Wizzair sem nyújtja ugyanazt -azon felül hogy repül a repülő és lehetőleg nem zuhan le- mint az Emirates vagy a Cathay Pacific), de az internetes üfsz elérhetősége 2012-ben szerintem annyira alap (főleg h ingyenes egyenleginfó csak ott van), h ezzel nem lenne szabad h probléma legyen.
Elég sok időt töltök Szlovéniában ott Bob feltölthetős simkártyám van, ez asszem az A1 osztrák mobilcég diszkontmárkája. És ez sokmindenben tényleg diszkont, személyes üfsz egyáltalán nincs, még a telefonos üfsz is 1 euró/perc díjért hívható. Viszont az internetes felülettel nincs probléma , olcsónak olcsó, telefon, sms, net van, innentől kezdve a fenti limitációk nem zavarnak.
A blue-s simem viszont leragasztott borítékban megy be a fiókba aztán amikor lejáróban van a rendelkezésre állási idő (az 365 nap, nem?) akkor majd eldöntöm, h áthordozom e valahová v hagyom lejárni (elég jó a szám, ezért nem dobtam el már alapból) -
cocka
veterán
válasz #02683648 #621 üzenetére
HírTV panaszkönyv.
Amúgy viccet félretéve...
főleg h ingyenes egyenleginfó csak ott van
USSD kód mond valamit? *102# vagy *111#
az internetes üfsz elérhetősége 2012-ben szerintem annyira alap
Nézd meg a tescomobile honlapját és keresd meg hol lehet lekérdezni az egyenlegedet. Online csak aktiválni lehet a kártyát meg feltölteni. Slussz.
De hála jó istennek legalább ez ott van:
áthordozom e valahová v hagyom lejárni
Én esetleg a téhez hordoznám, vki nem tud arról vmit hogy aktiválatlan kártyának a száma hogy őrizhető meg úgy, hogy utána tés legyen?
-
gtasystem
őstag
válasz #02683648 #621 üzenetére
nem lehet hogy valami szoftveres gond van? másik böngészővel próbáltad?
vagy az is lehet hogy valami kiegészítő miatt nem műkszik..az is okozhat ilyet..
nekem személy szerint az internetes felület jön be a legjobban a blue mobilban..annyira jó hogy ilyen faék egyszerű hogy teljesen odavagyok..http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)
-
#02683648
törölt tag
válasz gtasystem #625 üzenetére
Üdv mindenkinek,
Az USSD kódot köszönöm, gondoltam is h van vmi ilyesmi, mert a külföldi "diszkont" feltölthetős kártyákat amiket használtam (szlovén Bob, ill. belga/holland Lycamobile) ott is volt, csak az kavart meg, h azt írták, h egyenleg lekérdezés 1777-en keresztül 65 Ft/alkalom
Kipróbáltam én három féle OS-el (W7, W Vista, Mac OS X) és mindegyiken 2-3 féle böngészővel (Chrome, Firefox, windowsokon IE, macen Safari) de sokat nem használt neki
És abból is gondolom h nem nálam van a hiba h "a kérés teljesítéséhez szükséges központi háttérszolgáltatás hibát jelzett, kérjük forduljon az ügyfélszolgálathoz". -
#02683648
törölt tag
válasz szilard28 #627 üzenetére
Persze, és mint mondottam cs-sznek rá (az úriember személyesen megmondta a szemembe, h "sajnos ez így is fog maradni")
Mielőtt azonban vki elkezdene bezzegnyugatozni, nekem az a tapasztalatom, h az ilyen olcsó mobilszolgáltatások némelyike külföldön sem mindig áll a helyzet magaslatán
A belga Lycamobile pl. azt hazudja még ma is a honlapján, h amennyiben reggelsz a netes felületükre a frissen beszerzett kártyáddal, adnak 7 euró 50 c bónuszt.
Azért írom h "hazudja", mert két ilyen kártyám is volt ott, az egyikre legalább 50, a másikra legalább 20 €-t töltöttem fel az idők során (pedig nevezett bónusz nem is volt feltöltéshez kötve), és a híres bónuszból egy árva petákot se láttam.Ottani skót cimborám amikor meghallotta h szívok a lycamobilevel csak legyintett, és hozzátette, h a UK-ban lévő még sz-rabb, ugyanis van amikor nem is épül fel vele a hívás, v a mobil nem jelentkezik fel a hálózatra. Épp ezért nem is használják ott sokan.
-
porkey.g
csendes tag
Sziasztok!
Vásároltam egy Blue Mobile Simet. Semmi számhordozás. Aktiválás megtörtént, bár még postáznak valami véglegesítő kódot. Aztán keresgéltem a neten, hogy esetleg működik-e t-mobile függő készülékkel a sim. Eltérő válaszokra leltem. Gondoltam kipróbálom. Az a helyzet, hogy a kártyát elfogadja. Fel is áll a hálózatra, a fenti menüsorban megjelenik a Blue Mobile felirat, térerő maxon. De telefonálni nem lehet, és nem is elérhető bejövő hívásnál. A telefon menüjében a hálózat T-mobile, de állapota: szétkapcsolva. A Blue Mobile honlapján azt találtam, hogy csak akkor lehet használni, ha a T-mobile feloldja a hálózatfüggőséget. De akkor meg hogy állhat fel mégis a hálózatra? Nem vágom. Vélemény?
De szarul nézel ki...Iszol Te rendesen?
-
Iomega
őstag
válasz István89 #604 üzenetére
Én a Vodánál vagyok több mint 8 éve. Ebből az írásomból kiderül, hogy miért is lett elegem a Vodafonból.
Ahogy végignéztem a szolgáltatók percdíjait, nekem ez lenne a legkedvezőbb jelenleg. Így lehet, hogy én is Blue mobilos leszek.Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
Iomega
őstag
-
Iomega
őstag
válasz nightshadow #634 üzenetére
Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
Iomega
őstag
Az Aldi-nál is várható ilyesmi idehaza, mert a német Aldiban már árusítják a sim kártyákat, Medion mobil néven.
Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
Iomega
őstag
válasz szilard28 #638 üzenetére
Ezt kérdésnek szántam, mert engem is érdekelne, csak pont sikeredett a mondat végére.
Egyébként elképzelhetőnek tartom, mert érdekében áll az Aldinak, hogy ne csak NO-ban legyen elérhető, mármint máshol is jövedelmező lenne számukra.Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
szilard28
aktív tag
mert drágán és szarul szolgáltatnak.
ha a flottáknál 10-15 ft-os percdíj lehetséges, akkor feltöltőkártyás diszkonttarifa is simán lehetne 20-25 ft, hiszen eladáskor van 100-200 ft-os költség, számhordozásnál 1000-2000 ft, online rendszer meg már készen van.
a lidl és a tesco nem is igazán nevezhető diszkontárasnak, hiszen kb annyiba kerül, mint 2-3 éve a normál feltöltőkártyások. -
club1
veterán
válasz szilard28 #641 üzenetére
A blue szerintem diszkontáras, mutass nekem még egy hazai bárki számára elérhető prepaid csomagot, ahol évi 3000 Ft feltöltéssel 33 Ft-ért cseveghetsz, vagy ilyen áron mobilnetezhetsz.
A Tesco az persze más, ott látszott hogy a Tesco nem akar ráfaragni, a Vodafone pedig nem akar magának konkurenciát.
Flottákkal alapban nem hasonlítunk össze semmilyen publikus csomagot, hiszen semmi értelme nincs, két teljesen külön piaci szegmens. -
club1
veterán
válasz szilard28 #645 üzenetére
Nézd meg a görög szolgáltatók (Cosmote, Wind, Vodafone) csomagjait, náluk hozzánk nagyon hasonlóan húzza le állambácsi az x-edik bőrt is a szolgáltatókról. Vagy kicsit hasonlít a magyar piac még a horváthoz, ott viszont nem kell fizetniük a szolgáltatóknak (Vodafone, T-Mobile) a cellák használatáért (csak fix frekihasználati díj és a koncesszió van), cserébe az összekapcsolási díjak egy leheletnyivel magasabbak.
A flottás csomagok egy része itthon a költségszintet alulról súrolja. A kormányzati csomagok a maguk 5 Ft-os percdíjával és az ingyen 2 GB mobilnettel pedig bőségesen. Ezeket valakinek meg kell fizetniük. A szolgáltatók összehúzzák magukat (próbáld meg este 6-kor vagy délelőtt 10-kor elérni a telefonos ügyfélszolgálatokat), a prepaid és egyéb publikus csomagok percdíjai az egekben.
Természetesen ha van felesleges 1-2 milliárdod, te is belefoghatsz a virtuális szolgáltató bizniszbe. Majd rájössz, hogy azt a pénzt bankban is jobban lehet fialtatni...[ Szerkesztve ]
-
szilard28
aktív tag
mellesleg nálunk csak a tesco virtuális szolgáltató, a Blue Mobile nem (vagy ha annak nevezzük, akkor a T-mobile is csak virtuális, hiszen mindkettő a Magyar Telekom márkaneve.)
-
enginev3.0
félisten
Helló
Ha blue-s akarok lenni, akkor csak bemegyek lidl-be kérek egy simkártyát és kész?
Mennyibe kerül?Egyből használható? Milyen hívószámom lesz?
És ha kérek netet is pl 133mb-ot, és lejár 30nap előtt akkor nem kapcsolják ki csak lelassítják?[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
nightshadow
veterán
válasz enginev3.0 #649 üzenetére
Ha blue-s akarok lenni, akkor csak bemegyek lidl-be kérek egy simkártyát és kész?Mennyibe kerül?
Igen, de csak akkor, ha nem számhordozással mész. Jelenleg 999Ft a SIM és ebből 600Ft lebeszélhető.
Egyből használható?
Aktiválni kell, de ez pár perc. Itt mindent infót megtalálsz: [link]
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- Eladó egy komplett PC (RTX 3070, Ryzen 5 3600, 32GB RAM)
- !! AKCIÓ !! 1 ÉV GARANCIA !! Független Apple Iphone 12 Mini 128GB.
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB 5G Dual Sim + fólia, Spigen Rugged Armor tok
- Dolby Atmos / DTS:X hangprojektor HT-G700
- Bomba ár! Lenovo Miix 700-12ISK : m7-6G I 8GB I 256GB SSD I 12" QHD Touch I Cam I W10 I Garancia!