- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
Hirdetés
-
Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
ph A háromféle változatban készülő, egyoldalas típus simán megugorja a 6-7 GB/s-os sebességszintet.
-
Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
ma Érdekes egyveleg a középső Edge 50: a jó tulajdonságai közé becsúszott pár rossz, de vannak szerethető, egyedi megoldásai is.
-
A TikTok Lite is igen káros lehet a gyerekekre
it 24 órát adott az EU a ByteDance-nek, hogy kockázatelemzést adjon ki a TikTok Lite kapcsán, mert az is káros lehet a gyerekekre.
-
PROHARDVER!
Ajánlott weboldalak:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabor343
tag
Sziasztok
Én mostanában kezdtem próbálgatni az ilyen JRPG játékokat.
Eddig a Final Fantasy XIII-at és a Star ocean: The Last hope-ot toltam végig.
Meg most tolom a Tales of Xillia-t. (később terveben van még majd a final fantasy X is meg a XIII folytatásai)
Hát összességében tetszenek, de azért vannak problémáim velük.
A final fantasy-n kívül a többinek kb PS2-es szintű grafikája van, nem vagyok olyan nagy grafikabuzi de azért ha már PS3-ra fejlesztették akkor legyen már kicsit jobb grafika.
A másik nagy problémám a játékmenet, nekem ez játéktér és a csata különválasztása nem jön be, mész a világban összefutsz egy szörnnyel és akkor töltőképernyő, berak egy kis arénába ahol meg kell küzdeni.
És ezt még tovább rontja az hogy minden csatánál ugyanolyan bevezető animáció van meg a végén is még húzza az időt ilyen pontozással meg egyéb hülyeségekkel, amivel alapvetően nem lenne gond, mert pl egy boss harc végén még kíváncsi is lennék hogy teljesítettem, de könyörgöm minden kis harc végére pontozást meg eredményeket berakni csak időhúzás. Szóval egy idő után engem már zavart hogy az volt a játékmenet, hogy belefutottam egy csapat szörnybe, aztán csatabevezető animáció, majd leraktam őket kb 5-10 másodperc alatt, aztán pontozás meg eredmények és utána visszarak a világba hogy pár másodperc múlva mindez kezdődjön elölről.
Szerintem ezt úgy kellett volna megoldani, hogy sokkal ritkábban vannak a szörnyek de nagyobb csapatokban és így hosszabb ideig kell küzdeni, az ilyen pontozás meg egyéb dolgokat meg csak a boss harcok végére raknak. Így élvezhetőbb lett volna számomra.
Viszont amiért mégsem hagytam abba ezeket a játékokat az a történet és a karakterek amik nagyon tetszettek, ezek ellensúlyozni tudták a monoton harcokat.Szóval szerintem még van hová fejlődnie a JRPG-knek, lehet hogy japánban ezt a harcrendszert szeretik, de szerintem nyugaton a fent felsorolt indokok miatt nem olyan sikeresek ezek a játékok.
Legalábbis én így látom. -
Gabor343
tag
válasz Dr.F.E.R.I. #7 üzenetére
Sajnos nem talált, mert a körökre osztott harcot még jobban nem szeretem, akkor már inkább ez a "legősibb-típusú" harc legyen.
Amúgy bevallom hogy én legjobban az akciórpg és a hack&slash(pl Diablo) típusú harcot szeretem, de igazából bármi jöhet ami nem az időhúzásra megy és nem fullad unalomba elég hamar.
ldave:
Jah az újabb final fantasyk már kezdenek ebbe az irányba menni, ezért is tetszettek jobban.
Azért nem kell minden jrpgnek ebbe az irányba menni, de ha a pályafelépítést újradolgoznák kicsit nagyobb nyílt terekre és nem lenne az a külön "arénás" harc, hanem az eredeti helyen harcolnának már az is nagy fejlődés lenne. Meg végre leanimálhatnák az egész csapatot ahogy mennek együtt és nem csak a főkarakter rohangálna egyedül és a többiek meg csak harcnál jönnének elő.
Egy így megcsinált játék egy jó történettel szerintem nagy siker lehetne nyugaton is.
Majd ha elkezdenek PS4-re és XBone-ra fejleszteni akkor talán lesz változás. -
Gabor343
tag
válasz Synthwave #13 üzenetére
Előbb utóbb mindennek kell a változás, megújulás, örökké nem maradhat ugyanolyan.
Másrészt meg szerintem nem csak a játékmenet határozza meg hogy egy rpg az nyugati vagy japán.
A japán rpg-k általában egy kész történetet mesélnek el és teljesen kidolgozott karaktereket mutatnak be, nagy hangsúllyal a karakterdrámán. A nyugati rpg-k meg inkább betekintést nyújtanak neked egy világba, ahol létrehozhatsz egy saját karaktert és te formázhatod meg a jellemét, te hozod meg a döntéseket és alakítod a sorsát. De ezen kívül is még sok más szemszögből lehet vizsgálni ezt a 2 fajta rpg irányt.
Viszont a lényeg az, hogy szerintem abból semmi rossz nem származhat ha kicsit keveredik a 2 stílus, attól még készülhetnek jó játékok amik nagyobb közönséget is meg tudnak fogni. Bár azt tudom hogy a japánok nem nagyon szeretnek nyitni a külvilág fele, pedig nem ártana nekik.Ha tudsz angolul, akkor ezt a 2 videót tudom ajánlani, elég jól körbejárja a témát. videó1 videó2
-
Gabor343
tag
Nem bánom hogy gyengül a grafika ha cserébe a harc izgalmasabb lesz.
Viszont a történetet azért remélem nem rontják el nagyon.A XV-ből meg ha erre a trailerre gondolsz akkor az nekem is tetszett, csak a megjelenési dátum még sehol sincs. Lehet PS5-re tervezik majd megjelentetni.
Amúgy meg én azt sem bántam volna ha ez a videó nem egy tech demó lett volna, hanem a következő FF rész trailere. Nagyon hangulatos.
-
Gabor343
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Robogó, kismotor
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Dying Light 2
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hálózati / IP kamera
- lezso6: Miért veszünk SUV-okat?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...