- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Milyen TV-t vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ody42
senior tag
'egyszerű falusi gyerek' vagyok, csak véletlenül kerültem ide pestre, megszoktam a gyaloglást, úgyhogy sokszor sétálok 3-4 villamosmegállónyi távolságra is, pláne ha jó idő van.
A BKV tény, hogy undorító, de pl. a buszok egész korrektek, azokon hajléktalan is csak ritkán van.(amerre én járkálok) (na jó, éjszakai járatoktól tekintsünk el) -
karyo
senior tag
Az egy dolog, hogy pesten mi van, de a lakosság 80%-a vidéken él, ahol minden kilóméterekre van. Szóval ezen vitázn, hogy mért autó, értelmetlen.
Azt hiszem ebben a motorizált világban nem kell senkinek sem szégyellnie, hogy autóval jár. Azért hadd ne cseréljem le egy hátaslóra a kocsimat, ha lehet!Enjoy the silence.
-
TéKrys
senior tag
Hát reméljük előbb, mint utóbb. Amúgy meg mi is kijárunk tankolni: valamikor románba, valamikor meg ukránba. Sőt olyan is van hogy házhoz hozzák!! Naponta kb 2x fordul a srác. Akkora tankja van a kocsiban hogy egy teherautó is megirigyelné.
[Szerkesztve]http://www.hackthat.net/df/ddos/13300/index.html - egy jó kis oldal, nem kell félni tőle :D
-
pweisz
senior tag
Igen sok eszik ennyit, UAZ 469, Régi Volga, 6liter körüli Amerikai autók, ezek közül tényleg nagyon sok van a kis jövedelmüek kezében Ladátoka meg megkellett volna csináltatni, és talán nem evett volna annyit 8-10Litert Városban ha megeszik egy mai benzines autó, de régebbiek is elmennek 10liter körül, igen állítólag még a Warbi is. Hatalmas menyiségben keresnek Rallysok Trabantot Wartburgot, lassan importra szorulunk Igen ha nincs autója akkor tényleg tud sporolni, sőt ha lekötetti az áramot, és még esetleg a vizet is, akkor még jobban Japán kisautót olcsóért muhahhahaha, az szerinted milyen állapotban van? És mennyit kell alkatrészre költeni?
-
ody42
senior tag
az lehet, hogy a lakosság 80%-a vidéken él, ha neked minden vidék, ami nem pest
amúgy a városban élők arányából kéne inkább kiindulni, és akkor ugyanott vagy, mert a lényeg a kocsik kihasználtságán van. Ha nem hétvégi családi kirándulásra megy a kocsi, akkor 1, jobb esetben 2 ember utazik benne.
Amúgy meg nem jellemző, rohadtul nem jellemző, h. pl. faluról kocsival járkálnának be a városba dolgozni, mert napi 10-20 km-t már nem éri meg autózni(!), pláne mivel a bérletet fizetik a cégek. Városon belül már sok a kényelmes csóka, mert 2-5 km-re buszozni nem nagyon van értelme, a kocsit meg ki lehet bírni, nem kell más szagát szagolni, stb... -
nagyúr
-
PumukliM
csendes tag
Szerintem egy 20 éves mocival nem annyira lehet felvágni /kivéve ha úgy néz ki mint az enyém/ ;-)
Tisztában vagyok azzal amit írtál, vállalom is amennyire tudom, az viszont szerintem jogosan bosszant, hogy egyesek 1-2.000 Ft/l-es benzinért rimánkodnak.''Egyszer majd annyit iszom, amennyit öregszem.. De most még annyit öregszem, amennyit iszom...''
-
BosX
aktív tag
honda civic, mitsu colt, de akár suzuki, nem vagyok autódealer, keresni kell
ismerős vett egy coltot (kb 15éves), alig eszik, a motor tökéletes állapotban, lehetett egy 300k, bőven jó.
Egyébként ügyes vagy
Szeke: simán bkv-val járnék akkor is, ha megtehetném, hogy autóval járjak.
Nekem fontosabb az, hogy felszállok a blahán a metróra és 10perc múlva a délinél vagyok, mint a kényelem. De pl. egy nehéz munka/iskolai nap után engem b@szna az ideg, ha még haza is kellen vezetnem...
karyo: hiába lakik a lakosság nagy része vidéken, még se ott veszik a legtöbb autót, a dugó városi probléma...
pweisz: hidd el hogy igencsak romlik a fogyasztás a legtöbb autónál, nem csak a felsoroltaknál. a ladát meg nem érdemes megcsináltatni, mint a legtöbb ilyen idős autót, és igen, rallyautó lett belőle hozzászólásod többi része meg szart se ér, szvsz egyértelmű ha van egy sokat fogyasztó szar autód, és ez kiesik, akkor a benzinpénzzel több marad a zsebedbe. japán autókról fentebbmentality, tradition, history. these things never change.
-
ody42
senior tag
válasz God Vazzeg #759 üzenetére
ez a szombathelyi helyzet, de ott nem ismerek olyan céget, akinek vagy ne lennének saját buszjáratai, vagy ne fizetné a bérletet. Benzinköltséget term. nem fizetnek, csak a 3ft/km-t,az meg nagyon kevés...
-
#70869248
törölt tag
Na nagy lenne, ha ezért oké lenne a benzinár....
mármint hogy a kocsik kihasználtsága, meg amugy is luxus kocsival járni.
Na én ezt nem fogom megenni,...a pazarló emberekre meg mehet egy külön topic is akár, mert a benzinár mindenkit csapdos.
Én speciel nagyon keményen dolgoztam meg azért, hogy megvegyem álmaim egyik kocsiját, és mint alpinista, elég sokat is kockáztattam azért, hogy a melómmal megkeresett kocsimban magamévá tegyem az autókázás érzését, ami pedig szerintem alanyi jogon jár mindenkinek, vagy olyan olcsón, hogy szinte alanyi jogon....az hogy most elektromos autóval, vagy benzinesel az más lapra tartozik.
Gáz a város logisztikailag? Mert úgye frankón beépítették, hogy a legtöbb pénzt húzzák le az adott föld területből...
Hol voltam én akkor mikor ebből vagyonokat kerestek?
sehol.
Többszörösébe kerülnek itthon a megvalósított álmok, de ott gebedjen meg, én akkor is megcsinálom.
Viszont hogy ekkora széthúzás legyen!
besz@rás. -
ALI_G
veterán
válasz God Vazzeg #762 üzenetére
Békéscsabán dolgozik haverom, a megye székhelyen, és ott azért fizetik a buszt, benzin pénzt nem tudom, de tök mind1, mert a többi adófizető állja úgy is.
-
spirit007
senior tag
re: BosX
''simán bkv-val járnék akkor is, ha megtehetném, hogy autóval járjak.
Nekem fontosabb az, hogy felszállok a blahán a metróra és 10perc múlva a délinél vagyok, mint a kényelem.''
Képzeld én is simán járnék BKV-val , ha nem 3/4 4-kor kéne melóba indulnom és nem 28 Km-re lenne a munkahelyem (Budapestről van szó!!!)
Csak ugye olyankor még nuku tömegközlekedés ...
Délután meg (12óra meló után!!!) kurv@ kellemes dugóban araszolgatni , dehát a kocsit nem lőhetem haza csúzlival ! -
tildy
nagyúr
válasz God Vazzeg #759 üzenetére
Pesten kívüli területekre mindenütt
Pesti bérletet nem fizet a cég, de ha vidékről jársz be akárhova dolgozni, annak a bérletnek 80%át fizeti a munkaadó.
Pl.:
Ha én kistarcsán laknék, és a munkahelyem gödöllőn van, akkro fizetni kell a munkaadónak, de akkoris ha pesten van a munkahely.
Ha pesten lakom, de gödöllői a munkahely, szintén.
Magyarán akkro fizeti a munkaadó, ha lakhely települése más mint a munkahely települése."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz spirit007 #769 üzenetére
Valahol ez , szerintem , jogos. Hát ezért hülyeség hopogy midnen ide van központosítva pestre. Én pl. a vállalatok nagyrészét mind kiraknám pest mellé, vagy 50-100 kmes távolságra...
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
BosX
aktív tag
válasz spirit007 #766 üzenetére
Ha megnézed az adataimat, én se a belvárosban lakom
A 30km nekem is megvan, mindez tömegközlekedéssel.
Legszebb része a volánbusz, ami legjobb esetben is 20percenként jár, de ha egy kicsit is kicsúszol a csúcsidőből, már is ott vagy, hogy óránként...
Két munkahelyem is volt Zuglóba pl., az nekem laza 2és fél óra. odavissza egy nap 4-5óra. és kb ugyanennyi jármű/átszállás
De direkt jó volt, hogy 8ra kellett menni, mert 7előtt kiértem kicsiny falumból, utána meg +1óra a dugó miatt, amit szintén 8ra járó lokáldroidok okoznak.mentality, tradition, history. these things never change.
-
pweisz
senior tag
Akkor gratulálok az ismerösödnek, de 300-as autóhoz, ha valaki 50ért eladja a Warbiját még mindig 250-et összekell gyüjtenni. Csak ha alkatrész kell majd hozzá akkor szívhatja a fogát, főleg ha nem talált bontóban. Sajnálom egyébbként hogy nem tudod felfogni amit írok dehát ez van, vannak ilyen emberek
-
gabe_
őstag
Amúgy nem annyira drága a benzin. ( Európa országaihoz képest mondjuk eléggé elől vagyunk... )
(Az usában amúgy kb 80-100 ft-ra jön ki egy liter benzin, viszont a legcsoribb kisegítőmunkás is többet keres, mint a magyar átlag...)
Azt akartam ebből az egészből kihozni, hogy nem az árakkal van itt a gond, mert azok NAGYJÁBÓL átlagosak. Hanem a bérek...Sovány szakácsban sose bízz!
-
gabe_
őstag
... bár magyarország nincs sokkal közelebb az európai normákhoz, mint egy Al-Kaida-kiképzőtábor ...
Sovány szakácsban sose bízz!
-
neduddgi
aktív tag
válasz Darth_Revan #781 üzenetére
És akkor az USA-ban a benzin ára, +az internet ára kb a fele a mienknek. Nem elég, hogy ott egy ember mennyivel többet keres, de még ő vásárol féláron hozzánk képest.
1. A Pénz nem boldogít, csak amit veszel rajta; 2. A Pénz nem boldogít, csak ha van belőle elég; 3. A pénz nem boldogít, a hiánya pedig pláne nem.
-
nagyúr
válasz Darth_Revan #781 üzenetére
ez talán azért van, mert az USA és Németország GAZDAG, fejlett országok, nem?
össze lehet hasonlítani, egy főre eső GDP tekintetében :
Németo : 25.000 € / fő, USA > 30.000 €/fő
Magyarország : 7500 € / fő
ez van, ezt kell szeretni. Nem ma lesz, az, amikor utolérjük őket.
Addig is tessék dolgozni.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz Darth_Revan #784 üzenetére
ki tudja, lehet, ha majd mi is ilyen gazdagok leszünk, akkor nálunk is mindenki olyan kövér lesz, mint egy tehén...
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
forceberg
veterán
válasz Darth_Revan #781 üzenetére
Szvsz legalább úgy él, mint egy itt jól kereső diplomás...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
gabe_
őstag
Bocs, kicsit elvittem a topicot másirányba...
Sovány szakácsban sose bízz!
-
#64791808
törölt tag
válasz #70869248 #763 üzenetére
Én minden szempontot megértek. De bocsánat, normális, aki le mer írni olyat, hogy a benzinár oké, sőt legyen magasabb? Ez a ''luxusautós lustapestis'' duma meg a szűklátókörű ember demagóg gyűlölködése, mert nincs abban a helyzetben, hogy autózhasson.
Két dolgot mondok.
A6 2,5 TDI-m van. Üzleti ügyekben járok, sokat. Egyedül. Nem azért van ekkora verda, mert felvágog, hanem mert ha autópályán megküldöm 180-nal, akkor feküdje az utat. Járjak vonattal üzletet kötni? Mondjuk ha pont a kollégával kötnék üzletet, akkor mit szólna ahhoz, hogy elnézést, plussz 14 ezer forint kiszállási díj, mert kétszer jöttem le magához, és drága a benzin? Marhára nem illik összekeverni azt a három teljesen különböző szitut, mikor egy család soha ki nem mozdul a városból, de vesz egy szuzukit, merhát a szomszédnak is van már, illetve azt az újgazdag gyereket, aki jódolgába nem tudja, mire költse a pénzt és vesz egy 5,5-ös AMG mercit, valamint azt, aki rendeltetésszerűen használja a kocsit. Ismétlem magam: demagógia. Jó nagy.
Másik, gazdaságibb jellegű dolog: a hazai szállítmányozás haldoklik. Ezt a kolléga úgysem érti, életében nem járt még benn egy fuvarozócég könyvelésén, és fogalma nincs, a költségeik hogyan tevődnek össze. Szerintem be kéne mennie egy speditőr irodába, hangosan kiáltva, hogy ezeröccázas gázolajat! Nem jönne ki élve. Kevésbé bunkón: mi a fenét gondolsz, amikor te kenyeret veszel, annak mekkora hányada a szállítási költség? Amikor árut hoznak bárhonnan bárhova, az hogyan történik? Vagy csináljuk vasúton, a haldokló mávval?
MINDEN, ismétlem MINDEN ország megtalálta már azt az egyensúlyi árat, ahol még elég bevétele van a benzin jövedéki adóiból, és még nem fojtja a gazdaságot. Egyedül magyarország az, amelyik erre képtelen.
Erre az a megoldás, hogy a ''nép'' (meg sem próbálok ilyen szavakat használni, hogy a lakosság, társadalom, stb) az asztalra csap, botrány van, megbukik a kormány, a jegybankelnök, az ellenzéket eltüntetik, szal a teljes politikai elit. Jaaa, csakhogy ehhez mindenkinek fel kéne ezeket a folyamatokat ésszel érnie.
Még valami. Az országot nem az ezer forintos benzint akaró, mééénemjóabéékávéé-szintű emberek tartják el, hanem mondjuk azok a vállalkozók, akik attól függetlenül, hogy a hatalom folyamatosan heréli őket, úgy is leteszik a havi 5-10 milla adót (KKV-ról van szó).
Tipikus ''dögöljönmegmindenkiakinektöbbvanmintnekem'' szöveg volt.
Tisztelem b-type-nak a higgadt válaszért.
Jah, nem várok választ, mert nem vitatkozom. LSD aláírásom. -
forceberg
veterán
válasz #64791808 #790 üzenetére
Az egésszel egyetértek, kivéve egy részt! A vállalkozókat én nem védeném, mert majdnem mind csaló. Amúgy meg, amíg nem lesz jólét(ha lesz valaha), addig minden sz@ron megy a vita. Bár, úgyis lesz mindig valami vitatárgy.
Akinek nem inge, ne adja másra!!!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
tildy
nagyúr
válasz #64791808 #790 üzenetére
És a reggel egyedül kocsival járok nagyrésze ugye mind üzleti ügyben utazik?
Neked munkaeszköz a kocsi, de szvsz az emberek jó részének, kb 85%nak csak arra van, hogy ne békávéval tolja be a s.ggét a munkahelyére
Szvsz pl. én lennék olyan helyzetben , hogy autózhassak, de egyszerűen nem éri meg fél órát tökölni a dugóban...
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
#64791808
törölt tag
A vállalkozók, mert mind csaló. Ez megint a kívülálló szövege, anélkül, hogy tudná, hogyan működik egy cég.
Az az asztalos pl aki két éve nullszaldón van, haldoklik, képtelen magát fenntartani, az is biztos csaló, amelyik tönkrement, az is az volt. Nyílván nincs kereslet a faipari cikkekre... De van. Csak pont az olyan apróság miatt, mint pl a benzinár (sok ilyen van) megdöglik. ÓRIÁSI demagógia, hogy minden vállakozó csaló.
Más: csókollak, te hol dolgozol? Mert két eset van: állami szektorban, vagy vállalkozásnál. (Nyílván vállakozó nem vagy, különben nem irogatnál ilyeneket)
Szal ekkora sötét dolgot mondani, hogy a vállalkozók mind csalók... Gratulálok hozzá. -
ody42
senior tag
válasz #64791808 #790 üzenetére
te kevered az apácát a piócával... pontosan arról van szó, hogy akinek kell a kocsi a munkájához, az járjon kocsival, akinek meg csak 15 éves ladára, meg fapados suzukira van pénze, az meg gondolkodjon el rajta, hogy lehet, hogy azért drága a benzin, mert mindenki, mindenhová kocsival akar menni, és egyszerűen nincs annyi kőolaj ezen a világon, ami ezt az igényt ki tudná elégíteni. az más kérdés, h. nem a magyarországi kereslet növekedés miatt ennyi a benzinár, hanem ázsia (főleg kína) miatt... peace.
-
#64791808
törölt tag
No először is azt a 85 százalékot vegyük vissza 50-re. Mert az általad beskatuláyzott emberek között (akik mehetnének bkv-val) igensok olyan van, akinek nyomós oka van arra, hogy nem megy azzal.
Továbbá az állítás csak budapestre igaz. Az ország ötöde lakik itt, ennek a felét vesszük, ez 10%.
Legyünk nagyvonalúak, és helyből kettővel szorozzuk be, a kötözködéseket kiküszöbölendő. Ez még mindig cxsak 20%! Tehát a szemét 20% miatt emeljenek árat, és a maradék 80% dögöljön meg.
Világos, elvégre demokrácia van. -
dabadab
titán
''Szvsz pl. én lennék olyan helyzetben , hogy autózhassak, de egyszerűen nem éri meg fél órát tökölni a dugóban...''
Azert ne felejtsuk el, hogy a BKV nem mindig udvozito: autoval nekem max 20 perc az ut, akkor is, ha nagy dugo van, BKV-val minimum haromnegyed ora, de inkabb egy egesz, vagy meg tobb.DRM is theft
-
Tangerine
senior tag
A benzináremelésekkel azt érik el, hogy egyre messzebről megéri külföldre menni tankolni. A határmenti benzinkutak egyre vastagabb sávban bezárhatnak. Kár hogy én kb. az ország közepén lakom, de ha Nyíregyen járok a bátyámnál, újabban minden alkalommal beficcen egy ukrajnai kirándulás. Tankolás/bevásárlás/kaja/cigi/pia. Sajnos benzint nem lehet felhalmozni eleget, így csak ami a Suzuki tankba megy (hazáig el is fogy) + 15 l kannában.
Minden feleannyi, a cigi 1/4-e. Az idén még nem vettem magyar cigit. Így napi 300 Ft-ot megspórolok. Kb. 35e Ft-ot spóroltam csak a cigivel. A piát is kint veszem, bár azt nem használom el olyan gyorsan.
Az állam meg kapja be.Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kupon kunyeráló
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ukrajnai háború
- Hálózati / IP kamera
- MinDig TV
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- További aktív témák...
- Eizo Flexscan EV2450 IPS HDMI 2Év Garanciával MONITORCENTER
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- MacBook Air 2017 Mint Az Új/8GB/256ssd/Akku 88%/1 hónap gar./p3365/
- 21,5" Samsung érintőképernyős monitor 1év garanciával MONITORCENTER
- Enermax Platimax 850 W moduláris tápegység (Platinum minősités) Beszámitok!
- Asrock B250M-HDV alaplap +I5-6500 processzor eladó. (Beszámítás)
- Intel Xeon Processor E5-16xx/26xx V3 - V4
- Xiaomi 12T (Törött kijelzős)
- HP ProBook 650 laptop, notebook, i5, 8GB RAM, 512GB SSD, Win11, Office365, új akku
- HP EliteDesk mini G3 / 7500T / 16GB ram / 500GB SSD / Win10 Pro / 6 hó Gari / számla