- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Gaming notebook topik
- Hobby elektronika
- Autóhifi
- Milyen egeret válasszak?
- nVidia GeForce GTX 1050 / 1050 Ti (GP107)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
Hirdetés
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shokkolo
addikt
Benzi vs Diesel fenntartás margójára:
- Mindkettőben illik olajat cserélni, árban ugyan az. (ergó nincs eltérés)
(2.0 CRTDI Passat [B7 2012] költsége ~25-27e ft > olaj, olajszűrő, levegőszűrő, gázolajszűrő, pollenszűrő. Ez nem egy ökör ára. Új Ignis benzinszűrő > 17e kedvességgel. )
- Kettőstömegű: sajnos jópár éve megjelent a benzinesekbe is, előbb utóbb a régiek eltűnnek, tehát itt sincs már eltérés
- Diesel befecskendező hjah... valóban zsebbenyúlós, DE! ott van a benzinesen hengerenkénti injektora. Tapasztalatból mondom, az is drága (és ez valahogy mindig elfelejtődik)
- Turbo: ésszel használva 3-400e km -t megy egy gyári turbo a dieselen. Ha javítani kell akkor költős, ez tény. Viszont mint mondtam, a benzineseken is ott van már. Egyre ritkább a szívó benzin > jópár éve már a "downsizeing" trend, el kell fogadni
- Benzinesen a gyertyasor? Az se épp olcsó ha minőségit vesz az ember, és minnél modernebb a motor, annál inkább kell. (volt egy e46 2.2 benzin bmw-m, gyertyasor 90e ft volt rá )
- ha már gyertya, akkor gyújtástrafó? egyre ritkább a központi, viccesen drága a hengerenkénti trafót cserélgetni. (ez is tapasztalat... alig 45e volt 1 db cseréje kedvességgel)
- ami főként diesel betegség, az az egr és a dpf lerakódás, odafigyeléssel nem kell cserélni, csak néha "takarítani". EGR-t magamnak csinálom, anyagköltsége 500 ft ,a DPF-et pedig átlag 25-40e -ért takarítják garanciával. Szóval odafigyelés mellett itt sem kell ám a százezreket számolni.Summa:
Mindkettőnek megvannak a maga gyenge pontjai, viszont arányaiban a szervízköltség kb forma-forma. Én ezt tapasztaltam legalábbis. Normális üzemanyagot tankolni illik, aki ezen spórol megérdemli. Mind1, hogy milyen üzemanyag, a szírvízben kifizeti a "spórolás" árát.@#148393 MiklosSaS:
5év ?! aztabüódösQrvaf@szba. Néha eszembe jut, hogy akkor min mentünk ennyire félre... Ha agyonlőnének érte se tudnám megmondani.[ Szerkesztve ]
"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
Új hozzászólás Aktív témák
- 21,5" Samsung érintőképernyős monitor 1év garanciával MONITORCENTER
- Enermax Platimax 850 W moduláris tápegység (Platinum minősités) Beszámitok!
- RaidSonic IB-2914MSCL-C31 NVMe SSD / HDD dokkoló és klónozó - Dobozos, újszerű
- LINDY USB3.0 43138 Optical Drive Enclosure BD/DVD/CD külső ház - OEM, újszerű
- IcyBox IB-1824ML-C31 RGB Illuminated NVMe SSD ház - Dobozos, újszerű