Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • regener

    veterán

    válasz Sub2x3 #9574 üzenetére

    Fordított sorrendben de leírtam:

    Memory size:
    A nagyobb memória (itt 2GB a 3 közül) gyorsabban kezeli a nagyobb felbontást, a nagyobb textúrabeállításokat és szűréseket.

    Memory bus:
    Minél nagyobb a memóia busz sávszélessége, annál több adatot képes egyszerre a kártya feldolgozni, tehár gyorsabb.

    Memory clock:
    Ez minél magasabb annál gyorsabb a textúratöltés, olyasmi mint a sávszélesség.
    Találtam egy ilyet:
    DDR1 = memória eredeti órajele x 2 x 8 = sávszélesség (MB/s)
    DDR2 = memória eredeti órajele x 4 x 8 = sávszélesség (MB/s)
    DDR3 = memória eredeti órajele x 8 x 8 = sávszélesség (MB/s)

    Shader clock:
    Az nVidia videókártyáknál felszokták tüntetni a shader órajelet. Erről anynit tudok, hogy a videókártya chipjében dolgozó úgynevezett shader magok működési frekvenciáját jelenti.

    Core clock:
    Ez maga a videókártya fő "processzorja". Ettől függ a vidikari teljesítménye. Ha nagyobb sebességen dolgozik az jobb, viszont a memória sebesség és sávszélesség is fontos a végteljesítményben.

    A felsorolt 3 kártya közül én a 2.odikat ajánlom ( GV-N440D3-1GI )
    Mivel ez erősebb és gyorsabb a GT430-as társainál, hiába nagyobb az egyik memóriája.

Új hozzászólás Aktív témák