Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haly

    őstag

    válasz persil #31025 üzenetére

    Köszi a válaszokat, (#31023) csixy, Te meg jól megkacagtattál. :D

    Természetesen nem említettem volna a működésre bírás technikáját. :DDD
    Hát srácok, még lehet gondolkozok rajta.
    Nagyon ódzkodok a garanciális ügyintézéstől. 90%-ig biztos vagyok benne, hogy a javítás minőségével nem lennék megelégedve. Nélkülözni ugyan most tudom, de ki tudja meddig javítják.

    Ha előjön a hiba megint, akkor elgondolkozok rajta.
    Amióta egyébként először előfordult, azóta körültekintőbb vagyok a szállítás során (pedig így is hátizsák külön erre a célra kialakított, párnázott részében van). Azt megfigyeltem, hogy ha fordítva teszem be, mint ahogy szoktam, sokkal kevesebbszer csinálja.

    Jó kis noti, nem is volt olcsó, kár lenne érte.

    Ha valaki esetleg tudna még garanciával kapcsolatban pár tapasztalatot írni, azt megköszönném!
    Acer háztól-házig gariról most olvastam a kézikönyvében. Ez hogy működik, mennyi ideig ülnek rajta?
    Köszi a segítséget még egyszer! :R

    Ha valamit egyébként le lehet ebből vonni tanulságként, az az összeszerelési minőség jelentősége egy laptopnál. Anno mikor a notit vettem, ez volt a legolcsóbb i5-8GB-SSD 13" vékony. Nem véletlenül... Műanyag, illetve az utazást nagyon pocsékul tűri. 1 csavar már egyszer ki is hullott magától, később visszacsavaroztam. Félre értés ne essék, NAGYON szoktam vigyázni a cuccaimra. Ezen a laptopon sincs 1 darab karc sem. Úgy gondolom ennyi gyűrődést táskában bármelyik laptopnak ki kellene bírnia. :U

    Bocs a regényért.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák