- Nem lesznek olcsók az új, ARM-os és windowsos notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kompakt vízhűtés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Everest / AIDA64 topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
Hirdetés
-
Nothing Phone 2a - semmi nem drága
ma Lefelé bővítette kínálatát a Nothing, ez természetesen a funkcionalitás megcsonkításával járt, mégis megtartotta a márkára eddig jellemző egyedi vonásokat az olcsósított modell.
-
Free Play Days 2024 - 13. hét: Naruto to Boruto: Shinobi Striker, Black Desert
gp Extraként a Cyberpunk 2077 és az Assassin’s Creed Mirage trial kiadásai is kipróbálhatóak.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winner_hun
félisten
Ha valakinek autószereléssel kapcsolatos baja van, itt felteheti a kérdéseit Kezdeném is:
Ha van itt autószerelő vgy akik ért hozzá segítsen plíz. Vettem fűtőszálpótlót LOCTITE CIRCUIT + de nem a kosihoz, hanem a billentyűzetemhez, mert a moddinghoz a bill. paneljéből ki kellett vágnom egy darabot amit ilyennel akarok pótolni, de ez a szutyok nem vezeti az áramot Összekötöm a két elkivágott részt és mérem digitális multiméterrel de nem mutat semmit Ha ezt a felkent trutyit mérem, akkor csak úgy mutat vmit is ez a műszer, ha közel mérek. Most ennek a fűtőszálpótlónak nagy az ellenállása ami szerintem hülyeség vagy szar minőségű Úgy csináltam, ahogy le van írva szal van 4-5 réteg egymáson.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
válasz Winner_hun #5 üzenetére
de 6 szálból csak 1 lett jó, írtó szar ez az izé de nembajh mert grafitcerkával összefirkáltam ezt az izét és így már vezeti frankón a jeleket, már csak egy zárlatot kell megkeresni, mert ha c-t nyomok akkor xc-t ír ki. És ha beírok bármit, utána megnyomom a hosszúít, akkor mindent beillesz szal folyamatos ctrl+c ctrl+v-ként műxik
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
Na megint itt
Szóval az a helyzet, hgoy van itthon kispolák és kb 2 hete mindig le akar fulladni, nemtudjuk, hgoy miért Ez akkor van, ha szivató vissza van tolva, persze akkro, ha már meleg a motor. Mi lehet a problem?► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
Lehet, én sem értek hozzá, de nem mindig van. Mert tegnap sznvedtem vele, amikor hazaértem és akor volt, hgoy visszanyomtam és jó volt, aztán felhútem és megint vissza, de megadta magát Szóval nagyon rejtélyes. És ha el lenne dugulva, akkor sehogy sem kéne, hogy adjon benzint, nem? Najó, inkább nem írok többet, majd jönnek az okosok és segítenek
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
válasz Winner_hun #8 üzenetére
Senki?
Amúgy az ahelyzet, hgoy haverral piszkáltuk, benzinszűrőt cseréltünk, mert az nagyon ramaty állapotban volt.
Szóval az a helyzet, hogy az alpjárat állítása után az lett, hogy valamikor jól megy, nincs vele semmi ond, de ha gázt adok, aztán leveszem a lábam, akkor lefullad, pedig előtte fjó volt Még azt mondta vki, hgoy valószínúleg a benzin/levegő keverék arány vagy mifene a nemjó, hogy vigyem el co mérésre, aztán ha nem jó, beállítják. Lehet ez?► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
Másik problem:
kuplungot cseréltek, mert szétszállt, namsot most úgy fog, hogy ejhajj, amint flengedem egy kicsit is, már kapja is a kocsit,de az van, hgoy van olyan, hogy padlóig nyomom a kuplungot és nem tom berakni 1esbe, mert darájja a fogaskerekeket, mintha nem nyomnám a kuplungot Azt mondta valaki, hogy lehet, hgoy azért, mert melexik és nyúlik a bowden aztán nem tudja rendesen kiemelni a dolgokat. Ez lehet? Mert akkor holnap egy kicsit utánaállítok, mert ez így nagyonnemjó► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
Akkor porlasztócsekk, ok
A kuplung zsír új. Nem tom, hgoy mi lehet a baja, holtjáték az nem nagyon van, de valamikor megakad, nem akarja bevenni, tökmind1 melyik sebességet állítólak kispolák betegség
Amúgy eddig úgy volt, hgoy a pedálút felénél indította a kocsit, de az iszonyú, azt még1x vissza nem állítom► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
válasz Winner_hun #20 üzenetére
jaigen, ez már kulcsos, nem a szivató melett kell indítani
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
-
Winner_hun
félisten
válasz Winner_hun #8 üzenetére
Nah jut eszembe karburátor új lett véve. Szerelő kicserélte, beállította műszerrel, szal addig okés is.
Viszont: mentem haverhoz, 90-et elértem és elkezdett szaggatni a kocsi. Vagyis rángatni Próbáltam gázt adni, de csak remegett és lassult Leesett a sebesség kb 80-ra és ment normálisan. Mitől van ez? Mentem vele máskor is és 80-90 körül elkezdett máskor is rángatni, de nem tom, hgoy mitől Eddig sose csinált ilyet, ment kiló fölött is► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
4-esben. Gyorsításnál el szoktam érni a fordulatot, ha úgy van kedvem Ezt mondták nekem is, hogy valószínűleg rosszul van beállítva a karburátor De ez így nem lesz jó, faterral visszavitetem a kocsit, hgoy csinálják meg normálisan, mert ez így nem állapot. Viszont nem értem teljesen, mert nem mindig csinálja ezt, amikor pl mentem haverhoz, akkor ahogy elértema 90-et, egyből rángatott, viszont volt, hogy huzamosabb ideig 90-el mentem és nem volt semmi baja meg mentem azóta 100-al is vele és akkro sem volt, szóval egy kicsit nagyon homályos ez számomra
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
Valaki elmagyarázná nekem, hgoy a biztonsági öv az hgoy műxik Mert rántásnál ugyebár fog, ha lassan húzza az ember, akkor meg megy. Valami röpsúlyos izét mondtak nekem, de hogy van pontosan?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
-
Winner_hun
félisten
96-os Peugeot Boxer:
- komplett motorfelújítás után próba, hidegen remek, viszont melegen füstöl, erőtlen, nem megy, valószínűleg adagoló probléma
- adagoló felújítás után a probléma megszűnt
- kb. 1000 km megtétele után adagolón gázolajszivárgás észlelve egy kupaknál. Műanyag volt, fémre ki lett cserélve, folyás megszűnt. Viszont ezután jön a probléma: eljöttem a kupakcsere után, mondta az illető hogy lehet dadogás mert az adagolóból kifolyt a gázolaj. Ok.
- mentem vagy 3 km-t, elkezdett dadogni és kéken füstölni. Motor azonnal leállít, pár perc várakozás után indítottam, simán indult. A következő 50 km gond nélkül lement, majd ismét előjött a füstölés és a 4 hengerből 2 vagy 3 üzemelése. Megint leálltam, pár perc várakozás után ment rendesen. Aztán rövid időn belül ismét előjött a menni nem akarás.
- egy ideig csak melegen csinálta de mostmár hidegen is előjön sajnos. Viszont melegen elég neki pár perc hogy észhez térjen, hidegen 25-30 percet kell várni hogy ismét használni lehessen a kocsit.A probléma teljesen véletlenszerűen jön elő. Mi lehet a gond, az adagolóval van valami vagy máshol kéne keresni a problémát? Az üzemanyagszűrőtől az adagolóig vezető cső ki lett cserélve egy átlátszóra, hátha levegőt kap valahol. Viszont nem láttam ott semmi levegőt mikor rakoncátlankodott. Kéne valami segítség hogy merre tovább, mit kéne nézni mert eléggé kéne a kocsi és nem igazán érek rá fél órákat várni benne hogy haladni lehessen. Eddig szerencsére nem állt le Bp-n de elég sokat kell majd bejárnom, nagyon nem kéne hogy valahol sztrájkoljon a kocsi ahol félre se tudok állni...
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem lesznek olcsók az új, ARM-os és windowsos notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Horgász topik
- Kompakt vízhűtés
- Elektromos autók - motorok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- BMW topik
- További aktív témák...