Hirdetés
Hirdetés
Aktív témák
-
rocket
nagyúr
2008. június 25-én az AMD bemutatta két, a RV770 kódnevű grafikus processzorára épülő videokártyáját.Az ATi folytatja az új számozását, tehát az 50-es a korábbi PRO, a 70 pedig az XT-nek felel meg.
- a szám első jegye a generációra utal a PCI Express-időszámítás szerint,
- a második a termékcsaládot határozza meg,- az utolsó kettő pedig az ezen belüli teljesítményviszonyokat hivatott tükrözni.Az RV770 55nm-es csíkszélességen készül és 256 mm2 méretű a fiatal chip, valamint 956millió tranzisztort hordoz magában. Az új jövevények is szintén képesek a CrossFireX™-re, így akár 3 vagy 4 kártyát is közös munkára foghatunk, persze csak akkor, ha ehhez megfelelő alaplapunk van. Akár "mix"-re is van lehetőség a többi RV770 kártyákkal, de csak azokkal. A régi R(V)6x0 és a hamarosan megjelenő többi RV7x0 kártyákkal erre nincs mód.
Az RV770 funkciólista részét képezi az Avivo™ HD kiterjesztése is, amely az UVD2, azaz Unified Video Decoder 2 nevet viseli. Ez lényegében az AMD-nek az NVIDIA G92 és G94 chipjeiben megjelent funkciókra adott válasza, illetve annál még egy kicsit több is. Részét képezi a már ismerős Dual Stream Playback (NVIDIA-nál Dual Stream Decode Acceleration) technológia, amely lehetőséget ad két HD videó szimultán lejátszására, kép a képben módon. Fejlődött a videók dinamikus kontrasztjának beállítása is, továbbá színek, tónusok valós időben feljavított megjelenítése. Újdonság a DVD-ből Full HD (vagy ahhoz közeli PC-monitoros) felbontásra skálázás (például 720x576-ról 1920x1200-ra), amit az UVD2 a különböző videolejátszó szoftvereknél elvileg szebben jelenít meg. Bizonyára egyre többen örülnek majd az RV770-re épülő videokártyák esetében az új, 7.1 surround hangzást is átvivő HDMI csatlakozónak (192 kHz, 24 bit, AC3/DTS/Dolby True HD/DTS HD).GPU|DIE SHOT|FELÉPÍTÉS|ROP EGYSÉGEK|TEXTURÁZÓK|HUB FELÉPÍTÉS
ATi Radeon™ HD 4850
GPU kódneve: RV770
Gyártástechnológia: 55 nm (TSMC)
Tranzisztorok száma: 956 millió
GPU órajele: 625MHz
Shaderek száma: 800 stream processzor (160 komplex/640 egyszerű skalár stream processzor)
Textúrázók száma: 40
ROP-egységek száma: 16
Támogatott DirectX® verzió: 10.1
Támogatott OpenGL verzió: OpenGL 2.1
Matematikai számítás: 1000 GigaFlops (1 teraFLOPS)
Memóriavezérlő: 256bit hub-vezérelt
Memória órajele: 1000MHz (effektív 2000MHz)
Memória-sávszélesség: 64000 MB/s
Memória típusa: GDDR3
Memória mérete: 512 MB
HD-videó gyorsítás: Avivo™ HD (UVD 2.0)
Referenciahűtő: 1 slot-os
CrossFireX™ támogatás: VanATi Radeon™ HD 4870
GPU kódneve: RV770
Gyártástechnológia: 55 nm (TSMC)
Tranzisztorok száma: 956 millió
GPU órajele: 750MHz
Shaderek száma: 800 stream processzor (160 komplex/640 egyszerű skalár stream processzor)
Textúrázók száma: 40
ROP-egységek száma: 16
Támogatott DirectX® verzió: 10.1
Támogatott OpenGL verzió: OpenGL 2.1
Matematikai számítás: 1200 GigaFlops (1,2 teraFLOPS)
Memóriavezérlő: 256bit hub-vezérelt
Memória órajele: 900 MHz (effektív 3600MHz)
Memória-sávszélesség: 115200 MB/s
Memória típusa: GDDR5
Memória mérete: 512 MB/1GB
HD-videó gyorsítás: Avivo™ HD (UVD 2.0)
Referenciahűtő: 2 slot-os
CrossFireX™ támogatás: VanAMD: most tényleg az okosabb döntés!
Tesztek:
AnandTech | bit-tech.net | PROHARDVER! | Guru3D | HardwareOC
Referencia HD4850 kártyák:
ASUS|CLUB3D|DIAMOND MULTIMEDIA|FORCE3D|HIS|GAINWARD|GECUBE
GIGABYTE|JETWAY|MSI|PALIT|POWERCOLOR|SAPPHIRE|XFX|VISIONTEK
Referencia HD4870 kártyák:
ASUS|CLUB3D|DIAMOND MULTIMEDIA|FORCE3D|HIS|GAINWARD|GECUBE
GIGABYTE|JETWAY|MSI|PALIT|POWERCOLOR|SAPPHIRE|XFX|VISIONTEK
Ajánló:
[ Abu85 ] - Dávid és Góliát
[ Abu85 ] - A reformok kora
[ Đ@n! ] - HD4800 Series ventilátor szabályzás!
[ katt777 ] - ATI HDx8xx - minden, amit tudni kellforrás: AMD, PROHARDVER!
[ Öszeállította: rocket, Keldor papa, cizoe, leviske ]
[ Módosította: philoxenia ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Thrawn
félisten
-
fLeSs
nagyúr
Kíváncsi lennék rá, hogy 1 GB memót minek raknak rá? Ez ilyen "Pistike agyából kipattant, írjuk meg, hogy sokan olvassanak minket" hírnek tűnik nekem.
A másik, hogy kivagyok ezektől a TMU és ROP számolási módszerektől.
Csak hogy tisztázzam magamban : most az RV670-ben van 32 textúracímző, és 16 szűrő, így azt mondják rá, hogy 16 TMU van benne.
Ezekszerint az RV770-ben 64/32 lesz.RV670-ben van négy blokk, összesen 16 pixel/órajel ROP. Ez Pistike szerint nem változik.
Mire kijönnek a kártyák, kb. teljesen más lesz az egész.
Egyébként ha ez igaz, akkor a mostani tranyószámból és die méretből lehet következtetni az RV770-re.
320 SP-vel 666m / 210 mm2
480 SP-vel (dupla TMU-t nem számítva) durván 1,5x-ese lesz ennek, tehát ~1 milliárd tranzisztor, és 315 mm2. Ehhez hozzáadjuk a plusz TMU-kat, és egy hihető chipet kapunk, legalábbis a méreteket illetően.Arra azért nem fogadnék, hogy az 1,05 GHz-es órajelet olyan könnyen elérik. Nemtom, hogy a HD 3870-et mennyire tuningolják általában, de sztem nem 1 GHz-re. És ez egy 1,5x nagyobb chip. Már előre sejteni lehet, hogy szívni fognak ezzel (márha Pistike igazat írt).
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
HW AA tuti nem lesz, ez 1000%. Most is szarul muzsikál már az MSAA, minek erőltetni tovább.
Ha nem változik némiképp az architektúra akkor a 32 TMU sehogysem jön ki 480 SP-vel. A magyarázat egyszerű, az R600 felépítéséből kiindulva, 120 utas MIMD tömbök lesznek a futószalagok. Ennek ugye egyenes következménye a 6 darab textura blokk. Ha a textúra blokk-ok felépítése nem változik, akkor az 24 szűrőt jelent maximum, mivel ugye egy texturablokk egy 4 utas Gather4 TMU-t tartalmaz. Mivel a 32 matematikailag nem 6 többszöröse, így ezzel a módszerrel bizony lehetetlen a cikkben vázolt felépítés.
Szerény véleményem szerint változni fog a felépítés.
Kéremszépen vegyünk egy egyszerű HD3650-es VGA-t, ami ugye az RV635-ös chipre épül. Ennek a chipnek a sajátossága a 120SP ami ugye 3 darab 40 utas MIMD tömbböl jön ki. Textura blokk-ok tekintetében ez rögtön adja a kettes számot ami a fentebb írtak alapján 2 darab 4 utas Gather4 TMU-t tartalmaz. Pusztán halkan jegyzem meg, hogy az RV635-ös chip gyakorlatilag negyede a pletykákon alapuló RV770-nek. És miből van nekünk négy a jelenlegi Ring memóriavezérlőnél? Hát persze, az állomásokból. Mit szolnátok ahhoz ha azt mondanám, hogy az RV770 gyakorlatilag 4 darab RV635? Persze én ezt nem mondtam, csak halványan bepötyögtem.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fLeSs
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a jelenlegi 4x80-as felépítés is nehezen etethető és vezérelhető, biztos vagyok benne, hogy nem bonyolítják főleg nem a futószalagok növelésével.
Szerk.: Meg ugye ott van a Catalyst fejlődési irányvonala is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TomBoy1986
veterán
A 3870-eseket BIOS frissítéssel (valami bugot is javítanak benne) 900MHz fölé lehet húzni. Erről katt777-et kérdezd (ill. van cikke a logouton). Ebből én arra következtetnék, hogy elérhető az az 1.05GHz.
1GB minek? Én már most szívesebben vettem volna olyat, mivel a COD-4 extra textúraminőséggel már több mint 430MB textúramemóriát használ fel egyszerre. Ennek alapján nem hiszem, hogy ennél kevesebbel ki fog jönni.
AMD FX-6300 ; MSI 970A-G46 ; XFX RX-460 4GB ; CSX DDR3-1600 2x8GB ; WD 1TB ; CoolerMaster RealPower RS-520W
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TomBoy1986 #7 üzenetére
Mindezt virtuálisan zabálja a COD4, a GPU-n már streameli a textúrákat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
fLeSs
nagyúr
válasz TomBoy1986 #7 üzenetére
katt777-en kívül másnak is megy 900 fölött?
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
leviske
veterán
Ha ez igaz, akkor rohadt drágán fognak indulni, vagyis jóval drágábban, mint a HD3800-asok... minek GDDR5??? Az X2-n és a 50-esen még GDDR4 sincs és mégis elvan.
Szerintem a X2-n és a 50-esen max GDDR4 lesz, és csak a HD4870 jön GDDR5-el és az is határozottan parasztvakítás céljából (mint jelenleg a GDDR4).A HD4600-asokról pedig nehezen tudom elhinni, hogy GDDR4-el jönnének ki...már csak költségtakarékos szempontból is érdemesebb GDDR3-at rárakni és valószínűleg az ATi már megint költségtakarékosságra fog játszani.
Azt pedig határozottan kétlem, hogy tudnák tartani az 1050-es órajelet... a HD3800-asoknál is voltak pletykák, aztán mindenki nagyot koppant.
(#2) Thrawn: a HD2900 és a HD3870 közt sem számított...X2-t sem fogja vissza kimondottan...majd az 512-nek is eljön az ideje, de nem biztos, hogy most jött el. Addig csak feleslegesen drágítaná a kártyákat, ami az AMD jelenlegi termékpolitikájának keresztbetenne. (szvsz)
[ Szerkesztve ]
-
fLeSs
nagyúr
válasz TomBoy1986 #11 üzenetére
Lényegtelen, még a 900 és az 1050 között is van 15% különbség, és még mindig csak 666 millió tranyóról beszélünk nem 1 milliárdról.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az R600 ugyan blokkszerű felépítéssel rendelkezik, viszont a teljes kidolgozás egy komplett egészt alkot. A 6 darab 80 utas MIMD tömb esetén 4 textúra blokk-ot eredményez, így egy textúra blokk, 24 Shader processzort szolgál ki, ez még akkor is sok ha a textúrablokk-on belül 8 utas Gather4 TMU lapulna. Minél több Shader proci jut a TMU-kra annál gyengébb a rendszer hatásfoka textúrázás esetén. (Ez a gyakorlatban is észrevehető, az RV635 azonos órajelen százalékosan hatékonyabb az RV670-nél.)
A Catalyst pedig az erős Crossfire támogatás felé halad, ami ugyancsak alátámasztja a többmagos GPU-t. Nem beszélve arról, hogy terhelés nélkül lekapcsolhatók a nem működő magok, ami komoly energiagazdálkodási lehetőségeket teremt. Én többnyire ezért érzem így, hogy az AMD újít egy csöppet.Illetve a Larrabee is többmagos felépítést erőlteti majd, ez ugyan nem kapcsolódik szorosan a témához, de érdemes kiemelten kezelni az Intel elgondolását.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
dokar
addikt
320 SP-vel 666m / 210 mm2
480 SP-vel (dupla TMU-t nem számítva) durván 1,5x-ese lesz ennek, tehát ~1 milliárd tranzisztor, és 315 mm2. Ehhez hozzáadjuk a plusz TMU-kat, és egy hihető chipet kapunk, legalábbis a méreteket illetően.de az RV670 55nm, míg az RV770 45nm
extra - SEXRay
-
keIdor
titán
HD 4870 X2 és 4870 tetszik! Az ATi R(V)7xx-es családja egyelőre sokkal szimpibb az infók alapján, mint az NV GT200-asa... szvsz kövi karim valamelyik 4800-as lesz.
Különben is a Battlefield 3-nál szerintem (is) nagyon fog fordúlni a harc az Nvidia és az ATi között.
1050MHz számomra is hihetetlennek hangzik... max 45nm-en tudnám elképzelni...[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
fLeSs
nagyúr
55 nm-t írnak.
A TSMC sztem csak év vége felé lesz képes GPU-t gyártani először 45 nm-en, de ehhez kell egy pár maszk az ATI-tól.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
rocket
nagyúr
LN2-vel
Kereskedelmi forgalomba kerulo kartyakrol van szo ahol szamit a fogyasztas es melegedes, a szivargo aram es a kihozatali arany meghatarozo tenyezo a tervezett orajel elereseben, nem veletlen a vegleges GPU orajellel sok esetben kivarnak az utolso (3-4 hettel megjelenes elott) pillanatig.
X1800XT (R520) 16 shaderrel 625mhz-en futo GPU-val jelent meg (kesobb jott 1-2 gyartotol a hivatalosan nem letezo XTPE 700mhz GPU orajellel), X1900XTX (R580) 48 shaderrel 650mhz-en futo GPU-val jelent meg, GPU orajel nem valtozott a kesobbiekben se amikor kijott a X1950XTX, csikszelesseg nem valtozott ezeknel a GPU-knal.
Sapphire tervezett olyan 3870 kartyat leghutessel amin a GPU 900mhz-en megy, de nem jelent meg meg kereskedelmi forgalomban (lehet nem is fog).
Tehat nem irrealis az az 1050mhz, de nagyon nehez lesz megvalositani alacsony fogyasztas, megelelo kihozatali arannyal es hutessel, kicsit bruteforce szaga van az 1050mhz-nek az rv770 eseteben, ilyen orajel mellett elerne a kartya az 1GFlops teljesitmenyt ami egy jol csengo dolog lenne marketing szempontbol, RV740 eseteben annyira nem hangzik elkepzelhetetlennek az 1000mhz de szinten fugnek a dolgok a fentebb emlitektektol, majd meglatjuk, egyelore erosen alom szeruek azok az RV770 GPU orajelek ha marad a kotott orajel kialakitas
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
fLeSs
nagyúr
Ha adott csíkszélességen vékonyabb kapu-oxidot használnak, akkor elérhető a magasabb órajel, csak ezzel a szivárgási áram mértékének emelkedését kockáztatják, ami halálos ítélet lehet a kártya fogyasztására nézve.
A kivitelezhetőség valszeg a TSMC-től függ."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
rocket
nagyúr
Talan jon a fast14 technologia.
(ez is lassan legenda lesz, nincs olyan uj generacios ATi GPU ahol ne merulne fel, de aztan kiderul nem valt valora, a Xenos ota az EDRAM is ilyen legenda lett mar, nem hianyzik szinte egy ujgeneracios highend GPU pletykajabol se)"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Dare2Live
nagyúr
Anno hivatalos AMD prezentációban is ott volt az rx7x0 mellet az 1Tflops szoval a hir ezen részének vmi alapja is van.
Én egyébként sokkal reálisabbnak tartom az ATI rx7xx es rummort mint az NV GX200ast ahol 1800milliárd tranyorol beszélnek.....
fless: G92es vgakat sok helyen teszteltek 512 és 1024rammal és biza már pár real life esetben is látszik, hogy kevés az 512. Hát akkor "félév" múlva egy új csúcskarin már tuti.
szerk: rocket: Már májusban kiderül? info?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
rocket
nagyúr
válasz Dare2Live #30 üzenetére
Gondolom 1.8 milliard tranzisztorra gondolsz, sokan irtak mar, hogy az soknak tunik, de 2x900millio is 1.8 milliard osszesegeben..
Azt csiripelik, hogy suvit mint a szel a TSMC 55nm expressz es a mozdonyvezeto az rv770. (csak nehogy mellekvaganyra fusson )
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem minden kari fog egyszerre startolni, de szeptemberre már a komplett HD4000-es palettát piacon akarják tudni. Valószínűleg a HD4850 és 4870 jön elsőnek, majd picit később a közép- és alsókategóriával érkezik az x2-es változat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Gyuri27
félisten
Amd - Radeon - Ryzen
-
7600GT
senior tag
Ugyanazt az információt közölték le, csak összefoglalva. Ha a fudzilla ír vmi hülyeséget, azt is le szokták közölni a nevesebb oldalak is.
Szerk.: ha a magméret nagyobb lesz mint 315mm2 akkor nem lesznek nagyok a gyártási költségek?
[ Szerkesztve ]
Ha az ember féreggé teszi saját magát, ne csodálkozzon, ha rátaposnak.
-
leviske
veterán
Nekem elég lesz egy HD4870, vagy 50. Még a jelenlegi X2-t sem tartom abból a szempontból létjogosultnag, hogy én nem játszok nagy felbontáson. 1680x1050-en meg szerintem a HD4870 és 50 is tud majd azért normálisan teljesíteni.
Az X2-nek akkor lenne létjogosultsága nálam, ha mindíg játszanék és nagyobb felbontáson az előbb írtnál.
Tehát elvileg, ha nyáron kitudják adni, akkor lehet, hogy veszek egyet. Nem akarok várni se a kisebbekre, se az X2-re.
-
Thrawn
félisten
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
VaniliásRönk
nagyúr
Ha ez igaz, az RV740 nagyon durva lesz, hülyére fogja verni a G94-et, az RV770 meg...
leviske: Már most is csak 20%-kal lassabb az RV670, ha kap +50% TMU-t azzal az nVidia sem tud mit kezdeni.
[ Szerkesztve ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
leviske
veterán
válasz VaniliásRönk #41 üzenetére
Nem számít, az nV írat majd olyan játékot, hogy inkább semmilyen rendszeren ne fusson, csak azért, hogy az AMD ne előzze be.
MOD: majd az nV lefizeti az ATi driver fejlesztő csapatát, hogy optimalizálják GeForce-okra a Catalystot is.
[ Szerkesztve ]
-
fLeSs
nagyúr
válasz VaniliásRönk #41 üzenetére
"Ha ez igaz, az RV740 nagyon durva lesz, hülyére fogja verni a G94-et, az RV770 meg... "
miben, rightmark geometry shaderben?
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
7600GT
senior tag
válasz VaniliásRönk #41 üzenetére
Az a +50% TMU Abu85 kifejtette, hogy miért nem igazán lehetséges. (Ha jól sikerült leszűrnöm a lémyeget ) Sokkal jobb lenne 48TMU. Hiszen ha a shader teljesítmény a duplájára nő, akkor azt a +50% TMU-t kevésnek tartom. Az AMD nagyon ragaszkodik a hatalmas ALU:TEX arányhoz, szerintem túlságosan is.
Szerk.: Ajjaj, azt hiszem te az rv740-ről beszélsz... Nah mindegy...
Szóval én az RV770-nek a 32TMU egységét keveslem.[ Szerkesztve ]
Ha az ember féreggé teszi saját magát, ne csodálkozzon, ha rátaposnak.
-
VaniliásRönk
nagyúr
Az ATi-nak jelenleg a fill-rate-je a legnagyobb baja (ha jól gondolom), most van 16 TMU 775MHz-en, 24 1000MHz-en odab@sz.
7600GT: Jól gondolod , RV740 - RV670. A 32 TMU viszont nekem sántít az RV770-ben, de ez úgyis csak pletyka, majd kiderül pár hónap múlva mi az igazság.
Szerk.: Sikerült leírnunk ugyanazt.
[ Szerkesztve ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
7600GT
senior tag
válasz VaniliásRönk #45 üzenetére
Legalább megvan az egyetértés. Egyébként egész reálisnak tűnnek nekem ezek az adatok, csak 2 dologtól félek: a gyártási költségektől (tehát, hogy milyen áron lehet majd megvenni) és attól az 1050MHz-től. Azt nehéz megemésztenem, szerintem kamu.
Ha az ember féreggé teszi saját magát, ne csodálkozzon, ha rátaposnak.
-
VaniliásRönk
nagyúr
Éppenséggel ha csiszoltak valamit az 55nm-es technológián a TSMC-nél, akkor talán reális is lehet.
Ha nem kamu a dolog, akkor az is lehet, hogy egyelőre csak célkitűzés ez az órajel, és majd a fogyasztás függvényében módosítják."Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
leviske
veterán
Az árak azok tényleg elgondolkodtatóak, de elvileg akkora lesz a mag, mint a G92(na ez az amit nem tudok biztosra, mert nem tudom, hogy mekkora a G92 pontosan, ha jól emlékszem, akkor megközelítőleg ekkora) , ebből következtetve ugy jöhetnének ki, hogy HD4850 ~50k, HD4870 ~60k, HD4870X2 ~120k...
De hogy pontosan mekkora lesz a RV770, hogy akkora lesz-e, mint a G92, azt nem tudom biztosra.
MOD: a órajelekkel rendszerint elszoktak szálni a pletykákkal (lásd HD3870 825MHz gyári órajel) , de nem lehetetlen, hogy 900+MHz-en jönnek ki. Viszont abban nagyon reménykedek, hogy nem eröltetik a GDDR5-öt. Nem tenne jót az áraknak, és nem hiszem, hogy különös képpen változtatna a teljesítményen.
MOD2: talán valamennyie mégis kapcsolódik a témához, tehát off ki.
[ Szerkesztve ]
-
7600GT
senior tag
Azt azért ne felejtsed el, hogy a flesS általán kikombinált 315mm2-be nem számolta bele a plusz TMU-kat. Tehát én 330-400mm2 közé várom az RV770 méretét. A G92-nek 330mm2 és emiatt nyőg az nV, mert nem adhatják drágábban és így meg alig van rajta haszon a nagy magméret miatt. Tehát szerintem a HD4850 70-80k között fog indulni.
Szerk.: Nah ez jó kusza lett, de azért ki lehet belőle a lényeget hámozni?
[ Szerkesztve ]
Ha az ember féreggé teszi saját magát, ne csodálkozzon, ha rátaposnak.
-
Gaboman
nagyúr
És mikorra is várható a megjelenésük?
Tehát az ATi itt is a csúcskategóriás kártyát 2GPU-val tervezi.
Úgy néz ki nagyon rá állt erre a megoldásra premium kártyáinál.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Aktív témák
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- parandroid: KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Sorozatok
- Luck Dragon: MárkaLánc
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- DIGI internet
- Konteó topic
- További aktív témák...