Hirdetés
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
Mindenki más. Engem az offline, AI-s dolgok (nem csak autószim) abszolúte de nem izgatnak. ACC-ben mindig ugyanazokban a kanyarokban lassúak, bénák, nem nagyon fog belehibázni, overdrive-olni, nem úgy védekezik, mint egy húsvér ember, nincs benne semmi váratlan, ez nekem zéró kihívás, amire 1 percet sem vesztegek.
De sajnálom, hogy leteszed a fanatec-es lantodat és inkább banditákat lődözöl.
-
Géjza
őstag
5950x vs 12900k ACC alatt: [link]
1440p single monitoros tesztet hiányolom.
-
Géjza
őstag
Monzában figyelni kell a fogyira. CP versenyen eleve van egy teljes felvezető kör (-3l), és ha úgy jön ki, akkor nem 30 perc a tiszta menetidő, hanem lehet 32 is. Azaz plusz még egy kör. Menetidőt elosztom a kvali 1. helyezett köridejével (ez fogja megadni, hogy várhatóan hány körös lesz a futam, felfele kerekítéssel), eredményhez hozzáadok 2 kört a korábban említettek miatt és felszorzom a kvalis fogyival. Így mindig elég szokott lenni, 10 liter alatt szokott megmaradni (szóval nem vészesen sok), de mindig biztosan elég lesz a nyál.
Monzában a 60 perces futamok szoktak jók lenni, ott végig ésszel kell menni, hogy ne kelljen beiktatni egy plusz kiállást a tankolás miatt. Ott nem lehet végig a legerősebb mapon menni, mert akkor nem bírja ki a távot az autó rátankolás nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Tegnap esti CP futamon (szintén Monza ügye) kb ugyanígy járt egy nissanos is. 4. helyen ment, 3-4 mp-vel mentem mögötte, majd uccsó elötti körben qrvaxar kört ment (hibát nem láttam, akkor még nem tudtam mi a gondja), utolsó körben egyenesek végére már nagyon ráestem, aztán parabolica előtti egyenes végefelé elkezdett vészjelzőzni és éppen be tudott csak gurulni a célba, 6. helyre csúszott vissza. Neki is fél liter nyál hiányzott. Így megörököltem tőle a 4. helyet. Érdekes futam volt, free prac és kvali is esőben volt, futamra elállt, de greesy track-kel kezdtünk, guminyomásokkal kb mindenki vakon volt, hogy mi lenne az ideális. Érdekes volt az első pár kör, nagyon visszahültek a gumik. Aztán lassan javultak az állapotok, de optimumot nem érte el a verseny végére sem.
Következő futamon meg sikerült megcsípni kvalin is meg a futamon is a 2. helyet. 48 közepét-tetejét tudtam hozni a versenyen, világosban indult itt is a futam, sötétben futottunk mi is be. Este amúgy ahogy csökken a hőmérséklet, úgy gyorsul a pálya (meg elvileg a motor is erősebb, ha hűvösebb levegőt szippant be). Én is az uccsó körben futottam meg a legjobb köridőmet.
-
Géjza
őstag
Az nagyon jó köridő, főleg ha még maradt is benne.
Az a 48 közepe-vége nem a green pályán volt, ott optimum volt.
Ha legalább fél mp-t tudnál gyorsulni versenytempóban, akkor a pofozkodósabb középmezőnyt ki tudnád hagyni.
Tusi kócsunkat is megkérdezném (meg aki tudja): Imolában a qrva lassú sikánon szenvedek. A pálya többi részén pariban vagyok az élmezőnnyel, de ott abban a getzi sikánban 5-7 tizedet bukok el. Egyszerűen nem tudom úgy átdobni rajta a ferrarit, hogy ne szálljon el, ne pörögjön ki. Ha meg papásan megyek át rajta, de biztonságosan, akkor meg vesztek 5-7 tizedet. Milyen beállítás kell oda? Meg kell emelni rendesen az elejét, hogy a nagy hurkákon át tudjon menni? Lágy első rugók, gátlók?
-
Géjza
őstag
Azaz.
Látom, hogy hogy mennek át rajta mások (2-esben át a nagy hurkákon), de ha én megpróbálom kb ugyanúgy csinálni, akkor repül, pörög-forog az autó.
Most néztem pár ferraris setup-ot, ott pl nagyobb berugózást engednek meg elöl. Nálam 2-esen van (tehát nagyon minimális berugózást enged meg) és gondolom felkoppan és dobja az autót.
Világ minden pénzét utalnám neked.
-
Géjza
őstag
Kössz, kipróbálom! Na látod, csak nem kéne visszavonulnod még, először nevelj fel egy újabb pilótagenerációt.
Amúgy nekem Imola messze-messze a legnehezebb pálya. Kb minden kanyarja nehéz, xopatós, nagyon könnyű elbaxni, túllőni. Nehéz (nekem) egy jó kört összerakni ott. Vagy csak a setup-om nagyon xar és emiatt küzdős. Vagy én vagyok gyenge (de ez kizárt ).
-
-
Géjza
őstag
Szép karika. Még gyúrok Imolára, jó lesz.
Mai CP futamok: még egy ilyen tré 3 futamom nem volt az életben. Első futam, indulnék, kiba könnyű a kormány, mintha nem lenne FFB. Mondom wattafakk. Próbáltam mahinálni mindent, nem sikerült rendberakni. Na gondoltam, annál rosszabb nem lehet ELO szempontjából, mintha kilépnék, mert visszalépni nem fogok már tudni és akkor tökutolsónak fog rangsorolni. Úgyhogy végigcsináltam a futamot így. 2. kör R180-ban elszálltam, mint a győzelmi zászló, 2 és fél perc javítás. De nem szállhatok ki, mert tökutolsó leszek. Valahogy végigcsináltam, talán 17. lettem 2 kör hátránnyal.
2. CP futam előtt játékból ki-be, elindulok, ott meg qrvaerősnek éreztem FFB-t. Megint elkezdtem varázsolni és elfelejtettem, hogyha ACC közben megnyitom TM vezérlőprogiját, akkor megint ugrik az FFB. És valóban, megint elszállt az FFB. Még 1 versenyt letoltam így, mert hát ha kilépek, akkor tökutolsó leszek ügye és megy lefelé a ratingem, mint állat. Itt már egész jó voltam, 6. lettem talán.
Na mondom k. anyád, full gép restart, ACC indít, megint csak nagyon erősnek, vezetethetetlennek tűnt (lehet abban a 2x fél órában megxoktam a minimális FFB-t, valamennyi azért volt, de pillekönnyű volt). Akkor már csak a játékban gain-t és damperinget vettem vissza, így már jó lett. Erre az egész CP "hétvége" meg monszun esős volt... Ó mondom, mi jöhet még ennyi xopás után... De persze lett folytatás.. Az, hogy rajtnál telibevertek és nekem jött a fél mezőny és uccsó helyre kerültem 40s damage-dzsel, az még semmi volt. A 10. perc környékén elnémult a fülesem... Ki-be kapcsoltam, semmi... Dongle-ja megfelelően villogot, látszólag össze voltak fütyülve a fülessel, de pl kihúzni nem mertem, mert akkor ACC közben hátha bedob valami remek vindóz ablakot. Szóval monszun esőben, hang nélkül, 40s damage-dzsel toltam le az utolsó 20 percet. Álomszerű volt... 7. hely. Mondjuk nem sokan értek célba.
Damage (rating) limitation volt ma, így is sok ELO pontot vesztettem minden marhaság miatt.
-
Géjza
őstag
Én erre most még képtelen lennék. Nálam minden kör kvali kör versenyen is. Csak magasabb tc-vel és ABS-sel megyek. Amikor a seggedben vannak, akkor nem fogsz elkezdeni picit sem hamarabb fékezgetni, mert simán bedobják féktávon a vasukat.
Akkor szoktam visszább venni és nem tolni ki a szemét, ha verseny végefelé vagyunk és nincs a közelembe senki. Akkor már nem kockáztatok, biztonságban végiggurítom a gépet (kb 1s lassulás per kör).
-
Géjza
őstag
Tegnap is volt egy olyan send it... 1. helyet buktam vele, csak mert látott 1 centis rést. Az már mindegy volt, hogy nem tudott megállni féktávon és hiába hagytam neki 2 autónyi helyet, belém understeerelt és kirakott a bukótérbe (és mint aki jól végezte a dolgát megnyerte a futamot). Nem kicsit voltam pipa.
Valószínű hosszabb endurance versenyen xarsz bele abba az 1 poziba, inkább elengeded, majd visszahozod mikor ledarálta a gumijait. De egy sprint versenyen sokkal nagyobb eséllyel bedobják, aztán lesz ami lesz.
-
Géjza
őstag
Igazából nem rá, hanem a balfaxkodó lekörözöttekre voltam mérges. Őt 25 percig tartottam a 30 perces futamon (minimálisan gyorsabb volt, de előzni nem volt esélye, csak a lekörözött miatt nyílt egy minimális rés, amibe kétségbeesésében bedobta 25 perc xopás után.
Nincs ezzel gond, csak adja vissza a pozit, ha már tisztán nem tudott megelőzni.
Akkor mérges voltam, rá 10 percre már semmi. Jó 25 percet meccseltünk, ez már megérte. Valószínű a lekörözést is jobban, határozottabban fogom csinálni legközelebb, hogy esélyt se kapjon a hátuljövő.
Ezektől nekem nem megy el a kedvem. :)
-
Géjza
őstag
Este 10 előtt nem nagyon tudok vezetni, addigra meg valóban a nagyon idióta 12 éves gyerekeknek már rég fellőtték a pizsit. Tegnap nem CP-ztem, csak online-oztam, tök jó versenyeket toltunk egy jag-es arccal. Egyik futamot én nyertem meg 1-2s-sel (végig a seggemben volt, egyenesben bitang gyors a jag), a másidikat ő kb ugyanannyival. Volt sok kemény, éles szitu, de nem történt semmi vészes dolog, volt respect.
-
Géjza
őstag
válasz SidCorky #3721 üzenetére
Competition szervereken lehet versenyezni, ahová erősorrend (ELO, CP rating) alapján sorolja be a játék a népeket. Általában hosszabb versenyek (mostanában csak 30 percesek) és futama válogatja, hogy van-e kötelező boxkiállás. Időjárás random.
Óránként indulnak futamok, noob-ok csak úgy nem mehetnek be (TR és SA megkötések vannak). És ha már mentél pár futamot és jól teljesítesz, akkor egyre erősebb szerverekre sorol be, ahol egyre jobb pilóták vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
válasz SidCorky #3723 üzenetére
Sima onlány futamokon is lehet menni, csak ott nincs kb semmilyen szűrés. AI-kkal max a pályákat, íveket tanuld meg, aztán go to onlány szpész.
Vannak magyar ligák is időmilliomosoknak (akiknek van idejük felkészülni futamokra és részt venni rajtuk), ACC-ben is ki lehet teljesedni.
-
Géjza
őstag
Stream elején szokta baxtatni (főleg a guminyomásokat - máshogy nem mer nyúlni ), ott elcsípheted a setupját (damperekre sosem klikkelnek rá, nehogy más lássa, szerintem ott megy a nagy varázslás, amit rejtegetnek mindenki elöl).
Setupokat ő is csak kapja a háttércsapatuktól.
-
Géjza
őstag
ajajj mikor is lesz a next kócsing szessön, ahol minden titokra is fény derül?
Tegnap volt MP CP szervereken, sikerült belenyalnom kvalin a 2:02-be (igaz legvégébe). Hozzám képest nem rossz, nagymenőkhöz képest kaki. Versenyen 2:04.0-2:04.5-ös köröket tudok csak. Az első fixen dobálta a 2:02 aljákat versenyen.
Legnagyobb problémám a hátsó hosszú egyenesre ráfordító lejtős hajtűkanyar (Forrest's elbow), ott mindig elemelkedik az autó és alig bírom megfékezni, ott marhasok időt hagyok benne. Mindig igyekszem jobb oldali fal mellé kitenni az autót és onnét indítani a fékezést, belső oldalról óriást huppan az autó, de így sem okés.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Az elég jó. Nálam csak 65 littyó nyál volt és 35 fokos aszfalt, így sikerült 2:04.5-ös tempót menni. Többi pályához képest elég keveset mentem még Bathurstben, van még hely bőven a fejlődésre.
Gond, hogy ellenütemben vezetünk (te du, én csak késő este). :/ Hétvégén sem nagyon tudom megoldani, hogy nap közben guruljak.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Ahonnét linkeltem a videót, ott az előző kanyart kb elrontja (szélesre veszi), hogy jobbra fal mellé be tudja húzni teljesen az autót, hogy minél szélesebbről tudja kezdeni az utolsó balos kanyar. Kapís?
Korábban ezt nagyon szűkre vettem és nem tudtam fal mellé betenni az autót, azaz kb a ívbelső fal mellett fékeztem végig (félig a levegőben) és borzasztó xar helyről kezdtem meg az utolsó balos kanyart. És csomószor a falba is álltam, mert ügye elemelkedett az autó, és 2-3 kerékkel fékezni sokkal xarabb, mint 4-gyel. Ezután néztem meg yt-n, hogy hogyan csinálják a nagyok, elkezdtem leutánozni, de még nem az igazi. Nem tudok mindig ugyanolyan stabilan, gyorsan átmenni ott, sokszor blokkolom el a kereket és csúszok neki a falnak és töröm a verdát (a köridőbukáson túl).
-
Géjza
őstag
Meg van, de este már nem nagyon hangoskodhatok a család miatt. Fél év alatt nem nőttek fel sajnos a gyerkőcök. És az a gáz, hogyha rajtam a füles, akkor nem érzékelem annyira, hogy milyen hangosan is beszélek. Lehet azt hiszem, hogy halk vagyok, közben meg zeng a ház. Egy próbát tehetünk.
-
Géjza
őstag
Tegnap olyasmi történt, mint még soha. Laguna seca, pálya közepén lévő gyors balos utáni emelkedőn (Rahal straight) kicsit lecsúsztam és megpörögtem. Autó lefulladt. Indítás, kb 2mp és megint lefulladt. Ezt csinálta egészen addig, amíg lejtős részre nem értem. 1 percet vesztettem ezzel a bohóckodással, kb 5 métereket tudtam araszolni így, mire felértem a domb tetejére (dugóhúzóhoz) és normálisan tudtam tovább menni.
Ez mi a pötch volt? Miért fulladt le folyamatosan? Mit csináltam rosszul?
Így nagyon sikeresen debütáltam, majdnem utolsóként sikerült befutnom az első lfm-es futamomon.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Bontatlan 2023 MacBook Pro 16 M2 Pro 12/19 16GB/512GB Magyar billent Azonnal Átvehető Deák.
- ÚJ Független Apple iPhone 15 Pro 256GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- -50% Lenovo ThinkPad T14 Gen 3: i5 1250P (12mag/16szál!!!),16GB,512GB,TOUCH,Win 11Pro,gari 2025.9.2.
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/512gb, Titánszürke, 1 hetes, csak kipróbált, 3 év garanciával, eladó!
- HP ENVY x360 15-fh0755ng Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - Ryzen 5, 16GB, 512SSD, Win11