Hirdetés
- Prezentálta óriásmemóriáját a Micron
- Hobby elektronika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini-ITX
- Steam Deck
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
guftabi96
addikt
Tölthető az 1.0.
5,5GB az update#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
G27-tel lehet kezdeni valamit, hogy ne legyen olyan óriási az ffb lyuk középen? Még akkor is elég rossz a helyzet, ha maximumra állítom a minimum force-t.
Remélem itt is lesz hamarosan valami lut-hoz szerű ügyesség, mint az előző résznél. Ott pl a Rasmus LUT (vagy már az is, ha te csináltál egy lut fájlt) csodát tett a fbb-kel. Ahhoz képest ez borzasztó.A programról:
Szerintem érezhető a fejlődés.
Azt továbbra sem értem, hogy ez az egész user interface miért jó. Sokan szidták az AC kezelőfelületét, de szerintem ezerszer jobb. Ezt egyszerűen kényelmetlen használni, egy szar az egész. Pl autóknál is miért kell végiglapozni a listát, miért nem lehet egyben kirakni az autók listáját és egy kattintással kiválasztani azt, amivel menni szeretnék?Hogy mennyire állja ki az idő próbáját, azt meglátjuk. Én továbbra is szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban.
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Szerintem is valami ilyesmi lehet a háttérben, de akkor se teljesen értem. Biztos vagyok benne, hogy a játékosok egy igen jelentős része használ G25/27/29/920 kormányt. Abban 110%-ig biztos vagyok, hogy jóval többen, mint DD-ot.
Remélem majd a közösség alkot valamit.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Na ugye, hogy megy ez máshogy is
Várni kell sajnos a javításokra.Amikkel eddig nekem bajom van:
-A hang miért nem mindig azon az eszközön jön, ami az alapértelmezett windowsban? Minden más játéknál, szimulátornál így van, itt a beállításokban még külön állítanom kell, hogy melyik hangeszköz legyen használva...
-már írtam, de a menü egy rosszul kezelhető, használhatatlan fos. Most komolyan, egyesével kell lapoznom az autók között... ez valami vicc?
-a rázókövekkel valami nagyon nincs rendben. A nagy csúszósságot még nem sikerült megtapasztalnom, mert nem mentem olyan pályán, ahol ez nagyon megmutatkozhat. Viszont néha úgy megvezetik a leglaposabb rázókövek is az autót, hogy alig tudom összeszedni. Éppen rámegyek és mintha valami nyomvályúba mentem volna...
-A FFB nem túl jó G27-tel. Óriási középen a ffb lyuk, de utána is messze elmarad pl a lut-tal megtámogatott AC ffb-jétől.
-látom, hogy szebb a grafika, de hogy őszinte legyek nekem jobban tetszik az AC grafikája. Letisztultabb, nem olyan mosott, mint ez. Sokkal jobban is futott. Személy szerint nekem annyit nem ér a csilivili grafika, mint amennyi fps-t emiatt buktam. Pont ezért szeretem az AMS-t. A lehetőségeikhez képest tisztességesen össze van rakva. Elmarad a konkurenciától, de cserébe mindenen nagyon jól fut.
-Az AC-ban szerintem mindenki szerette, hogy teljesen testre tudta szabni a hud-ot. Azokat az appokat rakta ki, amit ő akart, oda, ahova akarta, olyan méretben ahogy akarta. Erre most megkapjuk ezt...
---------------------------------
Így állunk jelenleg:
Kék: ACC, Zöld: AC
Konkrétan a megjelenés napján tudta lenyomni a több éves elődöt. Azóta meg szépen újra nyílik az olló.
Ennyi tartalommal nem hiszem, hogy ezen lehet változtatni. Értem én, hogy 1 szériára épít és ha kipofozzák, akkor ez egy eszméletlen jó szimulátor lehet. De ez se segít azon, hogy alig van benne tartalom.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Szerintem felesleges összehasonlítani a kettőt. De amúgy ha szigorúan a számokat nézzük, akkor még abban is több.
De már maga az F1 jóval nagyobb rajongótáborral rendelkezik, mint az SRO összes bajnoksága együttvéve.
Ráadásul az nem is hc szim, szóval a megcélzott közösség is jóval nagyobb.
----------------
(#849) pRoject2HUN
Lehet én emlékszem rosszul, de az akkori hardverekhez viszonyítva jobban futott, mint az ACC.
Arra, hogy a játékosszám növekedjen, szerintem meg az a válasz, hogy jöttek szépen a különféle DLC-k változatos tartalommal és a moddolás is nagyon ment/megy.
Az AC-ban lényegében bárki megtalálhatja azt, ami érdekli. Lényegében nincs olyan irány, amire ne lennének minőségi modok vagy gyári tartalmak.
Mindegy, az idő el fogja dönteni, hogy kinek a megérzései jönnek be.
---------------Igen, az SRO-nak van több bajnoksága, amiket szerintem égetően fontos lenne implementálni a játékba.
A TC America teljes naptára kb úgy ahogy van jöhetne, de ott van még a British GT-ből Oulton Park, Donington és Snetterton is. Az International-ből meg ugye Bathurst lenne egy nagy húzás.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Na, nekem az 1.0-val nem volt fps problémám (az átlaggal soha nem voltam elégedett), de a mostani build állandóan megdöccen. Nagyon idegesítő. Csinálok egy clean installt, remélem megoldja a problémát.
(az nem volt a 0.7 -> 1.0 között).A szerverkeresőben tényleg nem lehet rendezni a szervereket vagy én vagyok a vak?
Ha már csatlakoztam egy adott szerverhez, akkor hol látom, hogy egy adott session milyen hosszú lesz?[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Tölthető az 1.0.2
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
LOGITECH G27/G29/G920 kormányt használók!
Akinek nem tetszik az FFB (főleg, hogy a középállás melletti pár fokban lényegében nincs), próbálja ki ezt:
[link]
Ide másoljátok be: Dokumentumok/Assetto Corsa Competizone/Config
Játékban a FFB erősségét szerintem érdemes olyan 85 körülre rakni. Minden más 0!
Elfordulás 900 fok
Logitech Driver (global device settings):
100
0
0
0
900 fok
pipaSok sikert.
Bízom benne, hogy nem placebo. Szerintem sokkal jobb lett a FFB.
G25-höz nem tudom mennyire jó. Annak elvileg egy kicsit más a belseje, mint a G27-nek (a fogazása legalábbis biztosan).#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Nem saját, hanem a Rasmus-féle.
Nem tudom, hogy mit módosított még a wheelcheck+lut generatorral létrehozott fájlon, de én AC alatt jobbnak éreztem ezt, mint azt, szóval maradt a Rasmus által készített LUT.
Megmondom őszintén mást nem is próbáltam ACC alatt.
Most volt időm tesztelgetni egy kicsit. Ezerszer jobb, mint a gyári FFB, végre tudom is, hogy mit történik az autóval, kisebb megcsúszásokat azonnal tudom korrigálni stb stb.
Egy teljesen új élmény így az ACC.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Nyilván azzal a legjobb, de meg is kell azt fizetni
Látjuk, hogy még az 1000 éves G27-tel is meg lehet azt oldani, hogy tudd, hogy mi történik, csak egy kicsit utána kell menni a dolgoknak.(#969) macy
Az valóban segít, de igazán jó csak a fent tárgyalt megoldással lesz a FFB. (Logitech-hez mérten persze)#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz Kean_Sorbo #976 üzenetére
Nem a driver nem tudja, hanem a program.
Automobilistában pl gyárilag is nagyon jó a FFB.
Ott meg tudták oldani.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Nem nagyon követtem mostanában a program fejlődését. Azt tudom, hogy megérkezett az új gumimodall. Jött azóta valami hír, hogy milyen frissítések fognak jönni?
Esetleg valami normálisabb, használható menü és optimalizálás?Most mentem 2 kört, megint tiszta darabos az egész, szóval én feladom. Volt már, hogy jó volt, nem tudom hogy mitől csinálja ezt állandóan. Bizonyos tekintetben még rondább, mint az előző rész, de legalább szarul is fut...#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
[Hamarosan érkezik az 1.1]
Lesz benne új tartalom is: 2019-es szezon autói és Zandvoort.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz pRoject2HUN #1113 üzenetére
Titkon bíztam benne, hogy átdolgozzák az UI-t, főleg az autóválasztás résznél, mert ott különösen bután van megoldva az egész, de úgy látom, hogy ez egyelőre még álom marad. (legalábbis a srác által birtokolt build alapján)
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Tölthető az 1.1!
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz pRoject2HUN #1126 üzenetére
Nekem az a bajom, hogy olyan homályos az egész. Ráadásul ahhoz, hogy értékelhetően fusson nálam eléggé le kell butítani, úgy meg még ronda is.
Sokkal jobban szerettem az AC grafikáját. Bár nálam még mindig az Automobilista a nyerő. Lehet, hogy nem 2019-es színvonal, de éles a kép, szépen igényesen meg van minden csinálva és elfut egy kenyérpirítón is.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Nos, megvettem az Intercontinental packot, de minek...
Nálam az ACC továbbra is iszonyat darabos, 100+ fps-nél is olyan, mintha 40-nel futna, de legalább ocsmányul néz ki...
Egyébként ennyi pénzért egyik másik szimulátor sem ad 4 pályát, de számomra sajnos élvezhetetlen így az egész.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Az lehetséges, hogy a freesync csak akkor működik, ha bekapcsolom a vsync-et?
Most kutakodtam neten és volt, aki ezt írta. Bekapcsoltam a vsync-et és ezerszer jobb a helyzet, sokkal simább az egész játék (mondjuk az elődjéhez képest még most sem az igazi, de nagy az előrelépés).(#1231) v2
Egy páran már leírtuk, a hiba nálatok van.
Azért elég sokaknak van gondjuk a játék futtatásával. Mondjuk inkább úgy, hogy vannak kevésbé szerencsések, akiknek valamilyen okból nem jó.
Az azért vitathatatlan, hogy ha nem ultrán játszol, akkor igen csúnya tud lenni a játék, miközben az fps továbbra sem az igazi.
Engem leginkább az zavar, hogy folyamatosan az orrom előtt cseréli a textúrákat jobbakra. Bathurstnál ez nagyon durván észrevehető, mert nagyon sok a pálya melletti fa.
Ez sajnos más modern játékban is előforduló jelenség
Az élesség AA függő is. Én jobban szeretem az előd "sterilebb" kevésbé élethű grafikáját.
Nyilván ez már egyéni preferencia."az összes többi szim a kanyarban sincs"
Az biztos, hogy GT-ben etalon. És ezt GT3-as pilóták is elmondták.
Nyilván vannak gyengeségei, mint ahogy az összes többi konkurensnek is.Én aminek még örülnék nagyon (az optimalizáción kívül), ha sikerülne valahogy összehozni a programmal az Sim Racing System-et és lehetne úgy multiplayerben játszani vele, mint ahogy az elődben és a RaceRoomban lehet az SRS-nek hála.
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Mount Panorama: 1:57:5
Én meg örülök, hogy 2:03 eleje megy a Bentley-vel#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Sim Racing System:
Hasonlóan működik, mint az iRacing. Óránként versenyek vannak. Figyeli, hogy hogy mész és ha nagyon sok jelentkező van, akkor a versenynél olyan szerverre rak be, ahol hozzád hasonlóan gyors játékosok vannak.
Sajnos azért itt is bőven előfordulnak hülyék, de messze nem olyan rossz a helyzet, mint a public szervereken.
Aki nem akar/tud ligához csatlakozni, annak kiváló program. Assetto Corsában több éve remekül működik.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Hírek:
-Júniusban érkezik konzolokra a program
-Áprilisban érkezik az 1.4: új showroom, új testreszabási lehetőségek, új szerverbeállítási lehetőségek és több apróbb újítás
-Nyáron érkezik a GT4 Pack, amelyben 10 GT4-es autó kap helyet
-Télen érkezik a British Pack, amelyben 3 pálya lesz (gondolom, hogy Donington Park, Snetterton és Oulton Park)[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
-Keresel valamilyen ligát
-megvárod a SimRacingSystem-et. (Elvileg hamarosan lesz ACC bajnokságuk is)
-megvárod, hogy elinduljon a Simracing.gp (jelenleg zárt bétateszt megy, egyelőre csak AC-val, de támogatott platform lesz elvileg az ACC, rF2 és AMS2 is.)#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Kint van az 1.3.10
GENERAL:
- Numerous 2020 liveries as special bonus content.
GAMEPLAY:
- Free game modes (QR and CRW) now always use the same logic for opponent generation to maximize opponent count in the given season instead of event.
- Added AI forced pitstop protections to avoid double pits (forced pitting will now wait for the scheduled if stint ends in less than 10 minutes, except for fuel).
- Fixed race flags during win flags (wrong finish line comms).
- Fixed missing deflated tyre (puncture) state in saved games.
- Early yellow/white flag spotter warning / removed it when too close or during pit.
- Cars are now ghosted during formation lap also in SP.
- Quick Race and Custom Race Weekends modes now work like MP in terms of numberplate/banner sponsoring.
REPLAY:
- Reworked spawn/despawn replay cars to avoid increasing memory allocation on random access in MP replays.
- Fixed no focused car on start of the spectator replays (and consequential HUD issues).
- Fixed MP car spawing/despawing during rewind replay.
- Fixed wrong driver during highlights for swap driver replays.
- Fixed pit barriers for gallery replay.
UI/HUD:
- Updated delta time behaviour to stints - delta timer will now reset to stint best.
- Updated delta timer appearance and added reference laptime item.
- MFD pit info panel screen separated from pit strategy page and added HUD option for visibility.
- Better widget auto repositioning with hidden items.
- Added light indicators on the HUD and option in HUD settings.
- Fuel widget now includes fuel/lap calculation.
- Wider track map layout for Mount Panorama.
- Added option for dashboard display rendering on the HUD (per-car view setting).
- Windshield Banners now selectable in custom cars interface.
- Fixed desync between leaderboard lines and showed lines in the official leaderboard HUD.
- Fixed helicam name.
- Added look L/R camera speed to cameraSettings.json (lookAroundSpeed).
- Added in-car showroom camera - toggle with CAMERA button, use mouse/gamepad to navigate.
- HUD left and right margins no longer offset the centre when not having equal values.
- Show the official position in RT widget for all opponent cars when the player car has session-over flag.
- Stint timer now hidden for spectators in MP swap gameplay.
- HUD, hide on long-press of cycle HUD page up/down button.
- MFD, added previous/next page action bindings.
- Added TC Cut and Engine Map per-step control bindings.
- Showroom filter now defaults to "official".
- Broadcast overlay additions and restyling.
- Updated setup screen images.
- Moved UseGamepadForFreeCamera settings to cameraSettings.json.
- MFD pages now all hide the mouse cursor.
NOTE: menuSettings.json in User/Documents/Assetto Corsa Competizione/Config will now reset and some of the menu-related settings will need to be set up again.
GRAPHICS:
- Fixed a floating white line in the pits on Brands Hatch.
- Fixes to Mount Panorama horizon image.
- Fixed F1 camera cycle active during intro sequence.
- Fixed fake car shadow projection rotations and revised shadow maps on all cars.
- Fixed glitchy secondary driver animations in replay and spectator mode.
PHYSICS:
- New suspension bumpstop calculation.
NOTE: we advise to check your old setups by clicking at least once on the ride height and then controlling bumpstop window in the setup!
- Fine tuning of influence of wet surfaces at slipangle peak and aquaplaning, on slick tyres.
- New tearing feature on tyre wear if tyres are pushed way over their peak slip angle for an elongated time.
- Steer angle and clock added to shared memory.
MULTIPLAYER:
- Fixed MP cars having higher low speed than real (and smoke generation when stopped).
- Enabled meatball flags for lights off in wet and night sessions in MP.
- Cutting penalties no longer register on the UI when player's session is over.
- Scripted formation speed-delta phase is now 70kph instead of 60kph.
- Increased tolerance for auto-teleport during the formation lap.
AUDIO:
- Fixed ramp volume during camera changes for low main volume.
- Smoother replay time jump with audio and video fading.
- Support for chassis sound volume in audio settings (separating it from tyre and brakes).
- Audio channel/memory optimizations on camera change and car despawn.
- Fixed free camera audio listener location priority away from the focused car (cars without audio using the free camera around the world if the player car is in the pit).
- "Green flag/go go go" race comms now grouped as starting message.
- New spotter/crew chief audio messages.
- FMod Studio: improved damage sound spatialization.
- FMod Studio: improved sound dynamics on throttle for all cars.
VR:
- Fixed mouse in freecam in VR.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Régen volt már elindítva az ACC, most mentem néhány kört a Bentley-vel, de nem érzek semmi különösebb változást
Ellenben egy kis segítség kellene: Hogy tudom megváltoztatni a frissítési frekvenciát? Windowsban 120hz-en használom a monitoromat, mert 144hz-en max frekvencián mennek a memóriák a videókártyán (elég régi amd bug). Szóval azt szoktam csinálni, hogy csak játékokban állítom be a 144hz-et. De itt nem találok sehol ilyen opciót, hanem a játék szimplán a Windowsban használt frissítési frekvenciát használja.
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Nálatok stabilan fut a játék?
Nálam tegnap óta többször is összeomlott. Tegnap még csak 1x, ma már 4x.
Eddig nem volt ilyen problémám#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz MPowerPH #1371 üzenetére
Igen a felfüggesztés/lengéscsillapítás körül változtattak valamit.
Többen írták itt is, hogy furcsa számukra az autó viselkedése. Én nem érezek semmi különöset. Ha jól emlékszem, akkor Aris is arról beszélt valamelyik videójában, hogy a rázókövekre való reagálásban érezni a különbséget.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz snecy20 #1459 üzenetére
+1
Nem gondolom, hogy az lenne a válasz, hogy mindenki csal, aki ennyivel jobb időt fut. Szimplán csak ennyivel jobbak. Nincs ebben semmi, minden szimulátorban jelen van az alien réteg, akik olyan köröket futnak, hogy földi halandó fel sem tudja fogni, hogy hogy csinálják
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz SoldierL #1480 üzenetére
SRO által szervezett bajnokságokra koncentrál a játék, szóval szerintem igencsak kicsi rá az esély, tekintve, hogy ezekből a bajnokságokból még egy rakás pálya, illetve a TC America miatt sokféle autó (TCR, kupás MX5 és M235i stb) jöhetne a játékba.
(Nagyon bízom benne, hogy a British GT és a GT4 csomag után Észak-Amerika felé vesszük az irányt).#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Tortelliniit ismeritek?
Még Aris (igen, az az Aris) említette egy videójában a srácot. Igen elszomorodtam, amikor megláttam a videóit. Elképesztően gyors már az alap agressive presetekkel is.
Pl:
Brands Hatch: Huracán, 1:22.9 (agressive preset)
Monza, Porsche, 1:46.5 (agressive preset)
Amit látok, hogy a fékerővel azért zsonglőrözik a kanyarok előtt, de nem is vigasztalom magam, hogy ez tisztán ezen múlik[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Én -lekopogom- mostanában egész jó versenyeket fogtam ki. Igaz ehhez nagyban hozzájárult az is, hogy sokszor meg sem próbáltam beleállni egy csatába, hanem inkább hagytam, hogy menjen az ellenfél, mert kb biztos kocc lett volna a vége, ha én nem hagyom magam.
Sajnos muszáj így menni, mert máshogy meg boxzsáknak használnakEgyébként az utóbbi pár nagyobb update után nektek jelenleg melyik a kedvenc autótok?
Én azt vettem észre mostanában, hogy az Aston (az újabb Vantage) nagyon fekszik. Nem ezzel vagyok a leggyorsabb, mert pl most a Mclarennel is szinte egyből jobb időt futottam Monzában, mint az Astonnal kb bármikor. Sokkal konstansabb vagyok, nem nyírom annyira a gumikat vele. A Porsche még mindig meg akar ölni, a Lamborghini meg hiába érzem talán a leggyorsabbnak, sokkal idegesebb és kíméletlenebb, mint az általam most annyira megszeretett Aston#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Igen, motorerőben gyengébbnek érződik valamivel, mint mondjuk egy AMG.
És tényleg talán az egyik legjobb kezdő autó. Mondjuk már tényleg annyira stabil, hogy én a napokban utánanéztem a setupolásnak (agressive presettel mentem mindig és csak a szárnyat és rake-et változtattam), hogy túlkormányzottabbá tudjam tenniNekem bevált ez a "taktika". A béka segge alatt lenne a safety ratingem a sok hülye miatt, ha ezt nem csinálnám. Inkább megyek a bukótérbe, kavicságyba és menjen a hülyéje előttem, mint hogy kiüssön. Majd valaki mással biztosan össze fog akadni és akkor előzök kettőt
(#1521) Géjza
Az alap agressive presetek elég jók. Guminyomáson érdemes a körülményeket figyelembe véve változtatni és ha ez pipa, akkor nagyon jó köröket lehet velük menni.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz Yahhher #1524 üzenetére
Pedig én is arról a Porsche-ről beszélek.
Más a stílusunk. Nekem alapból nem fekszenek a középmotoros és farmotoros autók. Még a középmotorosokhoz tudok alkalmazkodni kis gyakorlás után és megfutom velük azokat a köridőket, mint az orrmotoros társaikkal, de ilyenkor is azt érzem, hogy folyamatosan azon dolgozok, hogy NE úgy vezessem az autót, mint ahogy nekem az "természetes" lenne.
A Porsche viszont már tényleg az a véglet számomra, ami már annyira más stílust követelne meg, hogy inkább nem is erőltetem.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
#KeepFightingMichael
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- iPhone topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Prezentálta óriásmemóriáját a Micron
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Xbox Series X|S
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad P70 Workstation, Mobil munkaállomás, 17" FULL HD IPS, Xeon E3-1505M V5 CPU, 32GB DDR
- Beszámítás! GTX 1060 6GB - i3 10100F - 16GB RAM - 80+ Plus Gold
- -65% Dell Latitude 7310 2in1: i7 10610U,16GB,256GB,13.3" Touch 100%sRGB 350nit,WWAN eSIM,Win11
- Samsung Galaxy S22 - Fekete - Független - 2025.03.05-ig garancia - Tökéletes állapot
- Endorfy Fortis 5 ARGB CPU hűtő áron alul! (3 db)