- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Minden attól függ milyen lesz a fizika,..mert a látvány terén nagyon nagy a lehetőség.
Blancpain után meg jöhetnek a többiek, akár a WTCR is
A moddolhatóságnak viszont valszeg vége, mivel töménytelen mennyiségű modell van a piacon, a saját DLC piacukat rombolnák ha nem lennének lezárva. -
#70869248
törölt tag
Igen, alapvetően teljesen egyetértünk, viszont Kunos rendre tud húzni nagy meglepetéseket...ilyen volt a Porsche is, totál döbbenet volt hogy sikerült rábírnia őket. Szal ahhoz képest hogy honnan indult, a lézerszken pályák, a hivatalos engedélyek, a több platform elérése. ..itt pedig egy komoly sorozat.
Tehát nála kb. sztem semmit nem lehet biztosra venni -
#70869248
törölt tag
Ez jóval több volt annál, még emlékszem a döbbenetre amikor megjelentek az első képek. Azóta kiderült hogy Kunos-n már réges-régen puhítja a dolgot, de kellett a konzolos megjelenés hozzá, és az AC pro.
német cikk, ezért google fordítós verziókiemeltem a lényegesebb részeket, de aki vágja a németet annak itt a link:
speedmaniacs
Előre is bocs a google fordítóért, de én nem tudom felelősséggel lefordítani, nem vágom a németet."Az EA-val kötött licence lejár az idei évben, mert közösen arra a meggyőződésre jutottunk, hogy a mindkét fél jelenlegi helyzete már nem kívánatos. "
"
Figyelemre méltó volt az a tény, hogy a Porsche olyan messzire ment, hogy kivételesen exkluzív járműveket hozott a stuttgarti Porsche Múzeumból Olaszországba. Így csodálhattam a 919-es Hybrid versenyautókon, amelyek 2015-ben megnyerték a Le Mans 24 órát és a 96-as éveket a C csoport 80-as években a közeljövőben. A jelenlegi szupersport-autó 918 Spyder viszont szinte észrevétlenül tűnt. Emellett több Carrera S és 4S is várta, hogy a versenypályán a lehető leggyorsabban mozogjanak a nap folyamán.Bemutató felvázolja a háttérben
Assetto Corsa és Porsche: Látogató Kunos Simulazioni zoom Először azonban az volt, természetesen az általános bemutatása a terv mellett, Marco Massarutto Kunó Simulazioni és Sebastian Hornung Porsche, Marco Falaguerra a sport konfekciós Sparco néhány szót kifejezett ezt az együttműködést.
Massarutto elmondja, hogy majdnem egy éve találkoztak a Porsche-nel Vallelunga-ban, hogy bemutassák az új 911 Carrera S. Korábban az Assetto Corsa technikáján alapuló gyakorlatilag végrehajtotta az autót. Ez már világossá teszi, hogy ez egy erős partnerség. Hibásan elmondja, hogy az összes járművet nem olyan könnyű. Ezeket az Assetto Corsa legkisebb részletére reprodukálják. A Porsche témáján kívül a nyár végén nyerte el a konzolon a sikeres megjelenést. Ismét fontos megjegyezni, hogy a PC-vel összehasonlítva a szimuláció DNS semmilyen módon nem változott.
Assetto Corsa és Porsche: Látogató Kunos Simulazioni gyertyaA következőkben egy friss trailer a virtuális 911 GT3 RS, míg a mikrofon utat talál kezébe Sebastian Hornung, felelős márka partnerségek és a szponzorálás Porsche. Emellett izgalmas partnerkapcsolatról beszél, és hosszú távon volt a jelenlegi eredmény. A sikeres együttműködés nem csak a tiszta technológiával, hanem a Kunos népével is foglalkozik. A közelmúltban Los Angelesben megnyílt a Porsche Experience Center, jelentette be Hornung. Az Assetto Corsa Pro szimulátorokat használják, és a helyi kezelőpálya gyakorlatilag integrált. Az összes tapasztalatközpontban világszerte 50 szimulációs állomás van a megfelelő technológiával. A szoftver teljesítménye lehetővé teszi a tervezett változtatások házon belüli virtuális tesztelését is. Tekintse meg az eSports-t is, és itt látja előnyeit a nagyszerű realizmus.
Szintén Sparco reméli, hogy kihasználja az együttműködést.
Akkor Hornung átadja a mikrofont tovább Sparco Marco Falaguerra-nak. Ez azt magyarázza, hogy szokatlan módon jöttünk együtt a Kunosral való együttműködésre. Körülbelül két évvel ezelőtt találkozott egy parkban az Egyesült Királyságban, Jenson Buttonrel, aki lelkesen beszélt neki a simracingről. Az utóbbival ezután lépett kapcsolatba a Kunos Simulazioni-val. A jelenlegi együttműködés kapcsán kiderül, hogy hamarosan új termékek lesznek a Sparco-ból, amelyek az Assetto Corsában is megjelennek. Végül Marco elmagyarázza neki, hogy neki a simracing egyre inkább átveszi a karting szerepét, amely korábban a valóságos motorsport elsődleges belépésének szolgál.
Assetto Corsa és Porsche: Látogató Kunos Simulazioni gyertyaEzt követően a virtuális világ visszahúzódik a hátsó ülésre, mivel megengedem, hogy néhány rövid sodródó gyakorlatot végezzenek a 911 Carrera S nedves felületén, és pár perccel később a Vallelunga-tól rövid távolságra. Egy későbbi étkezés után, ahol tipikus olasz ételeket kóstolok, elkapom Marco Massarutto-t a Kunos Simulazioni-ból, azzal a céllal, hogy minél több nyílást kérek a gyomorban.
2011-ben az első kapcsolat a Porschonnal
Először is, persze, szeretném tudni, hogy a Porsche-val való együttműködés részletesen megmutatkozott. Marco elmondta, hogy először 2011-ben találkoztak egy nyugodt találkozón a Nürburgring 24 óra alatt. 2012-ben volt egy újabb találkozó az IAA-ban Frankfurtban. Sebastian Hornung a Porsche-ről kezdte megnézni az Assetto Corsát. 2015 novemberében az új 911 Carrera S bemutatásához a szimulátor prototípus szoftverét, ideértve az autó virtuális verzióját is, meg kell adni. Miután világossá vált, hogy megkapja a Porsche engedélyét, a csapatnak teljesen a holdon kellett volna lennie. "Lassú folyamat volt, csak a csapat keskeny magját kezdte meg." Ettől kezdve mindennek alakja volt.
Az Assetto Corsa a legjobb teljes csomagot kínálja
Miután egy közelmúltbeli Los Angeles-i Porsche Experience Központot nyitottak meg, és a következőt Sanghajban tervezik, megkérdezem magamtól, hogy mennyire részesülnek az együttműködésben. Az Assetto Corsa Pro használata a szimulátorok számára és az abból eredő rugalmasság fontos kérdés, amellyel korábban átvizsgálták Sebastian azt a kérdést, hogy melyik szoftverrel akar dolgozni, és végül úgy döntött, hogy az Assetto Corsa , Rámutat arra, hogy csak néhány szimuláció támogatja a mozgáskövetést és a virtuális valóságot egy időben. Az Assetto Corsa itt a legjobb teljes csomagot kínálja.
"[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Tud a pali na,
Még a NetKar után az FVA volt ilyen döbbenet:
FVA promoÉn még hajtottam a Supra-t a Namie-ben, szóval számomra egészen döbbenetes hova sikerült eljutni Kunos-nak.
Nála egyszerűen nem lehet biztosra menni, tud húzni olyat hogy leszáll a tök. -
#70869248
törölt tag
válasz unrealnoise #19 üzenetére
Mindenkinek van véleménye. Unalmas már sztem hogy évek óta ez a nóta, akár a GTR volt az aktuális kedvenc akár az LFS.
Az ACC egy játék, lehet játszani a többivel is, mivel az is játék. ..és bizony nem mindenkinek az iR az atomübrer, se fizikában sem körítésben, ahogy nem mindenkinek az rF2 sem...és persze az ACC sem.
végignéztem ahogy szétcincálta ez a hozzáállás a szimeseket, szomorú hogy még mindig itt tartunk. -
#70869248
törölt tag
válasz unrealnoise #21 üzenetére
nyugi, a lényeg hogy az hogy te (vagy más) mit tart istencsászárnak az nyugodtan megmaradhat nálad, nem biztos hogy kiváncsiak rá mások, és sokszor csak problémákat szül. Megvan ennek a lélektana, mint amikor valaki qva hangosan hallgatott Walkman-t, vagy most a telefonon zenét..mert amit az ember maga szeret azt gondolja másnak is jónak....hát nem az, vagy nem feltétlen az.
ennyi. -
#70869248
törölt tag
Pedig egy igazi HunRing mindig nagy hiányzó volt a hazai szimpiacon.
Mugello nem rossz az biztos, nekem nincs überpálya, inkább csak überpályák, még csak össze sem lehet házasítani, mert pl. Knockhill-ben pont azt szeretem hogy intenzív és rövid. hiába is gyúrnánk belőlük egy Spa-t.
Nürburgring pont nem a kedvencem, de hát mit lehessen tenni, ha első napos vétel akkor első napos vétel -
#70869248
törölt tag
HunRing azért kell, mert csak Az évek alatt több hazai márkakupás futam indult, Suzuki, Clio, Seat..stb.
és mindnél az volt a probléma hogy nincs igazi HunRing, ez 15+ éves probléma, pedig nagyon komoly szimeseink voltak/vannak, ..én úgy szeretem, de valszeg inkább valamiféle szerepjáték dolgozhat a háttérbenÉn úgy az évek alatt sem találtam meg A pályát. Nagyon sok tetszik, pl. Mugello közepe ahogy lezúgatsz a völgybe, de Oulton park is, Knockhill is..szeretem a dimb-domb pályákat, ahol leesel mint Laguna Seca-ban a dugóhúzóra.
Nordschleife óriási, de hosszú, Isle of Man detto.
Rockingham (SBK vonalvezetés) pl. lapos, de mégis tetszik mert gokart is meg oval is kicsit.
Old Ring(rF) is nagyon jó lenne, ...ha dombos lenne, legalább int Spa.
Nem tudom hány száz pályán mentem már így szimekkel, de nincs meg az igazi. Talán pont ezért, mert anyi mindent raknék bele, mert kell benne jó sodrós kanyar, kell bele sikánra kicsit instabilan de kemény fékkel érkezés, kell benne völgybe esés beláthatatlan ívvel, kell bele dombtetőre érkezés beláthatatlan ívvel (Eau Rouge), kell bele egy döntött kanyar mint ovál, és eldobós rész ahol elemelkedik az autó. ..ezeket kellene kombinálnia egy pályának, és Hiába Mugello ahol vannak ilyenek, vagy Knockhill ahol szintén, és persze Nordschleife ahol majdnem mind megvan, még az is kevés mert a hossza és a ritmusa is fontos
Szal vannak pályák ahol szeretek menni, és tisztában vagyok vele hogy milyen jellegű pályákat kedvelek, maga A pálya nincs meg. -
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #151 üzenetére
tudom hogy nincs, azért írtam
Nekem is tetsyett benne az FFB leginkább azért mert megdöbbentő volt hogy mit kihoztak az rF-ből.Kormánytól is függ ahogy mondod, Meg háát kinek mi jön be, de két azonos autót érdemes öszehaonlítani futómű, tengelytáv, súly, tempó, hogy kép legyen az FFB-ről egyik és a másik játékban.
-
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #155 üzenetére
leht majd kipróbálom, egyelőre én inkább magamban keresem a hibát, mostanában kissé megemberesedtem, augusztusban kivettem egy hónap szabit.
mostanra már kissé kiengedtem, de még nem vagyok valami laza -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #161 üzenetére
jaja kösz elég emberes bré volt, elöző tulaj maminál nem volt ereszcsatorna, megsüllyedt egy oszlop, és másik kettő megroppant, és ott ahol megereszkedett ott 20centit kellett emelni a tetőn, azok a régi kis kőlapok nem bírták volna meg a tető súlyát, kénytelen voltam 10centis betont alátenni.
-
#70869248
törölt tag
válasz Barthezz2 #526 üzenetére
sok hiba van még a játékban, de a Hungaroring az zseniális szerintem, itt kijön hogy miért mikiegér pálya.
Nekem sok minden nem klappol be, nem mindig értem az autót, sokszor nincs meg a logikus gázreakció, szidnám a vízátfolyást is, de mivel még nincs benne dinamika, ezért csak zavar.
A kerékcsere is pozícióhoz kötött nem autóhoz, és sokszor van hogy ha kamerát váltottam kerékcserénél, akkor visszalépve a cockpit-be, háttal találtam magam a menetiránynak. ..ha a pit-ből rajtolok akkor olyan korán megkapom a zöldet, hogy 100méter előnnyel fordulok elsőként az első kanyarban.
Az AI-val kevés bajom van, de azért van mit dolgozni azon is.
-
Ezek ellenére jól elvagyok vele a Hungaroringen, de érződik az EA státusz. -
#70869248
törölt tag
válasz pRoject22 #557 üzenetére
Minden frissítéssel jobb lesz, a tegnapi verziót csak ma próbáltam ki, beugrottam a Jaguar-l egy 3h-s HunRing-re 10 AI-val, és teljesen kellemes volt..eleinte zavart az autó kicsit mert alapsetup-n indítottam, de aztán megszoktam ennyi. 40 percet mentem és jó volt, szórakoztató. Az AI érzésre elég dinamikus, hol jobb hol rosszabb köröket ment mögöttem ez tetszett.
Aztán jött Zolder, amit eddig nem kedveltem, szintén a Jaguar-l, és megint jól szórakoztam..nagyon tetszett a kerékvetős megoldásuk, én pont ilyet gondolnék egy játékba, a pálya is jó, nekem ritmusában nem a 'zsánerem', de mégis jobb lett mert úgy telnek a körök, hogy közben szórakoztat a vezetés. ..annak idején még a GTR első részénél a Ferrari autójában Brno-ban fogott el az az érzés hogy ez az egész versenyezdősdi nem lehet ennyire sz@r..hogy egy ilyen buzi széles pályán ennyire ostobán viselkedjen egy versenyautó.
Na itt most kb. helyre került, egy erős versenyautót versenypályán szórakoztató vezetni, persze odafigyelős, de az ember élvezi a munkát vele.
Sztem nagyon jó már a játék, ahogy az SG-n is írtam, absz. meg tudom érteni azokat akik ezzel fognak ligázni, ha a multi is jó lesz, mert nagyon hangulatos, és nagyon jó szórakozás...és a magam részéről kifejezetten öröm hogy autós érzés vezetni, hiába GT3 kategóriás, akkor is megmaradt autós érzetűnek.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #566 üzenetére
Én nem akartam hogy bejöjjön, megvenni meg akartam kíváncsiságból mg támogatásdiból. De most már ott vagyok hogy egyre többet indítom ezt. Valahol nekem is van bajom az autó működésével, a gázreakciót nem tartom elég direktnek, és a nagyobb korrigálások nem jönnek be. De úgy egyébként qva jó már, maga a vezetés komoly élmény, az autó jól mozog, a hangok és a látvány mindig hozzáad valamit...úgy összességében nagyon jó körözni. Pedig azért ennyi év szimezés után már nem nagyon tud megfogni egy pálya,..talán ezért is kezdtem inkább rallyzni az AC-ban.
..és szóval mégis, tök jó menni ezzel a játékkal. Most ugye tesztelgettem az rF2-vel is a HunRing-t,..és mégsem azt indítom el,..ez még csak-csak oké, hiszen tudom miért nem használom az rF2-t,..de indíthatnám az AC-t is ..hétvégén futamom van, 3nap éjszakást viszek..és mégsem arra kattintok, hanem erre.
Ennyi, tudja a faxom, már nem is gondolkozom a miérteken, ezt indítom el ..valami oka van azt kész[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
na ez érdekes, milyen pedálod van? Nekem elég fura kombó, egy leharcolt 10+ éves DFp+ Fana' V3 invert.
..+ egy másik loadcell Fana' fékpedál kéziféknek bekötve.
Az AC-ban rally-ra tökéletes, amikor még moddoltam..vagy inkább barmoltam az AC-t akkor tapasztalhattam hogy a fékkel azt csinálsz amit akarsz.
szerk.:
Már második éve (inkább két és fél) megyek egy Focus-l és a modder minden szezon elején 3 módosítást eszközölhet az autómon az engedélyezett területen egy tesztnap után (tavalyi). A féket nem kértem még.
De mivel gumifüggő is ezért persze bármi lehet..és persze tiszteletben kell tartani az ízléseket és pofonokat, jelenleg elég jó dolgunk van szimek területén.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
..és sztem sosem szabad többet akarni mint amit az adott versenyző stabilan és a vezetést élvezve tud...ahol még kedve szerint megy. A 10. helyen csatározva pont olyan jól, vagy még jobban lehet szórakozni mint az elején behúzni a dobogókat. Nincs eredménykényszer, a lényeg a szórakozás.
-
#70869248
törölt tag
Valszeg a pályában
Igazából nehéz konzisztensen menni, ezért sztem bőven van keresnivalód versenyen. Most mentem pár futamot Zolder-ben,..nagyon korrekt futamok voltak úgy egyébként, valszeg valami Lengyel csapat lehetett ahova bekeveredtem,..szal futamon mentem az eddigi legjobbamat egy kerékcsere után 3-4 körrel. 1:30.7.
De úgy egyébként kb. 1:32 körül szóródtak azok akik előttem utánam voltak. Én is hibáztam, mert elmelegedett a bal első és ezért a 2. kanyarban egyszerűen lementem a pályáról.
De többen megforogtak itt-ott. szal egy stabil köridővel simán van keresnivaló a mezőnyben...legyen az akár 1:34-35 is. -
#70869248
törölt tag
válasz Mosqu!to #644 üzenetére
Az az idő általában elég lesz, versenyre mehetsz kicsit nagyobb szárnnyal meg emeltebb hassal a több üzemanyag mellé.
nálam így versenyen futott 50-51 között elég a dobogókra (egyelőre), qualra kell a 49-s idő...de ugye a rajt public szerveren elég szerencsefüggőszerk: itt utolsó körre már kiengedtem, de 50-51-s időket kell szórni futamon.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Mosqu!to #648 üzenetére
valami van, mert minden szerveren más pontokat látok a nevem mellett, még akkor is ha már több futamot lefutottam már a kombóval.
Tegnap én is a Masters szerveren mentem, de állandóan megvertek a Nissan-k, ma feláldoztam némi végsebességet a stabilitás érdekében és így már bőven foghatók voltak, sőt.
szerk: ja, amit írni akartam, hogy a Masters szerveren is első pár kör sz@r volt, aztán egész jól összeállt az eleje, a végén már sajnáltam hogy ki kell lépni, de dolgom volt. De persze ettől még nyílt szerver.
hotlapot még nem mentem Monza-n[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #655 üzenetére
..nem minden szerveren működik jól. pl. a GTR Masters-s szerveren nem volt semmi probléma, lerak a Parabolica elé mert nem akarnak teljes formációs kört menni, aztán indulás,..de van aki nem figyel, és akkor gubanc van, mert így egy kanyarral az indulás után az eleje hamar megkapja a zöldet. általában azok miatt van gond akik még setup-ban maradtak, vagy mittomén, de nem ülnek az autóban.
-
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #655 üzenetére
De egyébként, és ezért is írtam hogy szerverfüggő, voltam olyan szerveren ahol berakott a HunRing célrafordító elé (egyedül voltam akkor éppen), várok..semmi, jó az autót megkaptam, elindulok, átmegyek a célon piros a lámpa, már a pálya végén járok amikor megkapom az indító szöveget, és a zöld jelzést..
szal ha ott a sggemen maradok akkor másfél percig malmozhatok mire elindít.
Van ahol meg pikk-pakk. -
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #847 üzenetére
A javítás ráfér. pl. hogy ne akadjon ha új belépő van multiban
Nekem eddig pozitív, eltoltam a karriert Brands Hatch-ig, meg toltam pár quick join-t multiban, ahol egyébként élesben teszteltem a pályát és az autót is
..sztem elég sokan vannak így, ezért még nagy dolgokat nem kell várni, nagy minőségi ütközeteket. Spa-ban az Eau Rouge szépen megritkította mezőnyt, viszont sokat tanított az adott autó beállításairól, mivel rövidek voltak az edzések, így verseny közben állítottam ideális fékegyensúlyt, de az autó egyensúlya alapból rossz volt bizonyos kanyarokban és a diffibeáll is rossz, a rázókövek sztem két dologból állnak, a hasmagasság, rugózás és a rázókövek összefüggésén kívül, van egy olyan is amit sztem egyszerűen meg kell szokni, és el kell kerülni.
Ez létező dolog, és nem csak azért mert magasabb, hanem egyszerűen a tempó, a szög, és a rázókő milyensége miatt. pl. mostanában gokartozom (lehet mondani mert már kétszer voltam ) KakucsRing-n, és ha óramutatóval szemben megyünk, akkor van rázó amit el kell kerülni, mert...'alattomos' (másik irányban még nem voltam).
Spa-ban nem találtam olyan rázót amire vigyázni kell, egyébként meg a Safety-re utaztam.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Valszeg az a legnépszerűbb offline is ami online...ez valahogy dobja magát, nem tudom miért tömörülnének az AC-ban GT3-ban az emberek ha jobb bármelyik másik kategória..
A WEC ...nos én annak idején kinyomtam a 24 órát 24 órában az első játékban amiben lehetett, asszem valami 60hertz-n egy CRT-n, király volt.
Szal én alapvetően szívesen tolnám a endurance jellegű futásokat,..csak qva kevés van.
..mert mindenki GT3-ban sprintel.. -
#70869248
törölt tag
..amennyire tudom mások nem sokra mennek vele
De komolyra, nem tudom mit is akarsz áterőltetni, én spec azért nem tolom jobban mert megvárom az első patch-t, offline nyomatnám, de restart-nál nem számolja a skill pontokat, online is pihentetem mert nagyon esetleges mikor ér a játékba üj belépő képmegállító funkciója
..nem szeretem csak úgy összetörni a verdát, viszont kevesen nincsenek, 20 perce szálltam ki Brands Hatch-ban 16 autó körözött quick join-n, Spa-ban 20 felett voltunk, de ahogy írtam én most pihentettem kicsit, nem mintha a statjaimra utaznék, de azért na, kell egy tapasz..de egyébként bssza kutya lenyomom a Pirelli tesztet Misano-ban ..ha már így beszéltünk róla
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
jaja, nagyjából vágom mi van, sok ligában jártam már, 19 év szimezés
soha nem néztem brazil túraautókat, de népszerű volt, megane cup, Lupo cup, de még a Clio kupát sem néztem, max ha kimentünk HunRing-re. ..de nagyon népszerű volt az is, még ligák is összecsaptak vele.Azt nem tudom offline mennyien játszanak, de online akkor annyian voltak, az általam elérhető szervereken.
[ Szerkesztve ]